فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر
خانه
مقالات
فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر

فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/07
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
جلسات فیزیوتراپی خود را در محیط امن و راحت خانه انجام دهید!
عزیزانی که به جلسات فیزیوتراپی نیاز دارند در حرکت کردن و جا به جایی با مشکلات جدی مواجه هستند. در چنین حالتی حضور در مراکز درمانی، خود یک چالش بزرگ است. چرا که برای درمان موثر حضور مکرر بیماران در این مراکز الزامی است. راه حل این مشکل بهره‌مندی از خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط حرفه‌ای‌ترین فیزیوتراپ‌هاست.

فیزیوتراپی به عنوان یک روش درمانی قلمداد می‌شود که برای جلوگیری از پیشرفت آسیب‌های جسمانی و حرکتی و بهبود و بازیابی توان حرکتی تجویز می‌شود. فیزیوتراپی بر علم حرکت تمرکز می‌کند و چگونگی فعالیت عضلات و اندام‌های حرکتی را مطالعه می‌کند که همین موضوع به فیزیوتراپ کمک می‌کند که مشکلات حرکتی را به خوبی بشناسد و بتواند برای بیمار تجویز مناسبی بکند. فیزیوتراپ برای بازیابی توانایی‌های بیمار تکنیک‌های مختلفی دارد که از آن‌ها می‌توان به طیف وسیعی از تمرین‌های ورزشی، ماساژ و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

فیزیوتراپیست پس از شناسایی مشکل بیمار مطابق با درمان‌های مذکور برنامه‌ای درمانی می‌نویسد که به بازگرداندن بیمار به حالت طبیعی کمک می‌کند. جلسات فیزیوتراپی باید به صورت منظم برگزار شود و بیمار آن‌ها را قطع نکند. متاسفانه بسیاری کمبود وقت یا سختی جا به جایی را بهانه می‌کنند و از رفتن به جلسات درمانی خودداری می‌کنند اما ما یک پیشنهاد بسیار مناسب برای شما داریم و آن فیزیوتراپی در منزل است. شما با فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر دیگر لازم نیست که نگران مسائل مختلفی مثل مسافت و زمان باشید. در این متن به مزایای فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر و نکاتی دیگر درباره آن خواهیم پرداخت.

با کلیک بر دکمه زیر سفارش شما به طور رایگان ثبت خواهد شد.

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

 

مزایای فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر

بدون تردید فردی که به دنبال خدمات درمانی در منزل است، مزایا و معایب هر دو روش انجام خدمات در منزل و مرکز درمانی را با یکدیگر مقایسه کرده و با سنجیدن موارد مختلف انتخاب خود را انجام می دهد. لذا در ادامه با مهمترین مزایای فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

 

راحتی با فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر

از اولین ویژگی‌های که در فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر به نظر می‌رسد، راحتی است. بیمار در خانه خود هر چه که بخواهد در دسترسش است، به عنوان مثال اگر نیاز باشد لباس عوض کند دیگر نیاز نیست مشقت زیادی تحمل کند. همین طور با فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر دیگر نیاز نیست نگران این موضوع باشید که هوا چگونه است، بارانی است یا برفی و نگران ترافیک خیابان‌ها باشید. به طور کلی می‌توانید ذهن خود را از تمامی دغدغه‌های بی مربوط به درمان رها کنید و با راحتی کامل بر روی جلسات فیزیوتراپی خود تمرکز کنید.

فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر

 

تمرکز بیشتر فیزیوتراپیست بر روی شما با فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر

فیزیوتراپ در درمانگاه مجبور است به صورت همزمان بر روی مشکلات چند بیمار تمرکز کند چرا که پس از شما چند بیمار دیگر نیز خواهد داشت و شما هم نمی‌توانید زمان زیادی با فیزیوتراپ درباره مشکلات خود حرف بزنید گاهی اوقات این مشکل به وجود می‌آید که به دلیل عجله، بیمار فراموش می‌کند تا نکات مهم و مد نظر خود را به فیزیوتراپیست بگوید. همه این مشکلات با فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر حل می‌شود. با این روش فیزیوتراپیست به خانه شما می‌آید و تنها بر روی مشکل شما تمرکز خواهد کرد و شما هم وقت این را خواهید که درباره مشکلات خود و دردهای خود سخن بگویید و در یک کلام با فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر کیفیت درمان بالا می‌رود. برای ثبت رایگان درخواست کلیک کنید. 

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

آرامش در زمان درمان با فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر

حتما موافق هستید که فضای بیمارستانی و درمانگاهی بسیار پراسترس است. افرادی با مشکلات گوناگون و نگران به آن جا می‌آیند و شما هم در بدو ورود به بیمارستان با این چهره‌ها رو به رو می‌شوید و این موضوع بر روی روحیه شما تاثیر منفی می‌گذارد. از طرف دیگر سر و صدای زیادی هم وجود دارد که در خانه شما هیچ کدام از این مشکلات وجود دارد. بی شک همه ما در خانه خود بیشترین آرامش را داریم. همین طور که می‌دانید فضای آرام می‌تواند به تسریع بهبودی شما کمک کند. پس با درمان فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر می‌توانید به بهبودی سریع خود فارغ از هر گونه استرس و نگرانی کمک کنید

 

اثر بخشی بیشتر درمان با فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر

طبق پژوهشی که در سال ۲۰۱۶ صورت گرفته، درمان فیزیوتراپی در منزل اثر بخشی بیشتری نسبت به جلسات فیزیوتراپی در درمانگاه و بیمارستان دارد. نکته جذاب این پژوهش این است که این پژوهش نشان می‌دهد که درمان‌های خانگی در طولانی مدت موثرتر است. در نتیجه شما می‌توانید با انتخاب فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر، درمانی اثر بخش را تجربه کنید.
افزایش عملکرد با فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر
برخی از تمرین‌های فیزیوتراپی باید به کمک یک ابزار انجام شود. به طور معمول فیزیوتراپ به شما می‌گوید که شما می‌توانید این حرکت به خصوص را با کمک صندلی یا دیگر اثاثیه منزل خود انجام دهید اما همیشه این شک در بیمار و خانواده او می‌ماند که آیا بیمار تمرین‌های فیزیوتراپ را درست انجام می‌دهند یا این که چنین نیست. در فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر پزشک می‌تواند با توجه به امکانات خانه شما به شما توصیه‌های ویژه‌ای بکند و شما در این صورت دیگر سردرگم نمی‌شوید. حتی ممکن است فیزیوتراپیست پس از دیدن اتاق بیمار یا صندلی‌های خانه به شما توصیه کند که صندلی یا تخت بیمار را عوض کنید تا مشکلی از این نظر به او وارد نشود.

فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر

 

انواع فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر

همان گونه که می دانیم هر خدمت درمانی می تواند انواع مختلفی داشته باشد که نوع آن بر اساس نیاز و رده سنی فرد متقاضی و با دستور پزشک متخصص انتخاب می شود. فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر نیز از این قائده مستثنی نمی باشد. گروه های سنی مختلف از خدمات متفاوتی را تجربه می‌کنند. در ادامه قصد داریم تا با انواع فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر بر اساس نوع خدمت و رده های سنی مختلف آشنا شویم. از کارشناسان ما در این زمینه راهنمایی بخواهید. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر مخصوص کودکان

یکی از انواع فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر فیزیوتراپی کودکان است. کودکان بسیار سریع رشد می‌کنند اما ممکن است این رشد سریع برای آن‌ها دردناک باشد و در برهه رشد خود نیاز به کمک داشته باشند. گاهی استخوان‌ها به قدری سریع رشد می‌کنند که ماهیچه‌ها زمان مورد نیاز را برای رشد به همراه رشد استخوان‌ها را ندارند. فیزیوتراپی کودکان تخصص مورد نیاز خود را دارد. یکی از ویژگی‌های فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر این است که کودکان به راحتی تحت درمان قرار می‌گیرند. حتما با این موضوع مواجه شده‌اید که کودکان برای رفتن به بیمارستان بهانه‌های مختلفی می‌آورند و حتی زمان رفتن به بیمارستان بی طاقتی می‌کنند و گفته‌های فیزیوتراپ یا پزشک را اجرا نمی‌کنند اما با فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر همه این مشکلات حل می‎‌شوند.

فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر

 

فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر مختص سالمندان

فیزیوتراپی سالمندان در منزل یکی از رایج‌ترین انواع فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر است. یکی از علامت‌های پیری این است که دیگر ماهیچه‌ها به مانند گذشته کار نمی‌کنند و برای بازیابی توان آن‌ها و همچنین کند کردن سرعت کاهش قدرت آن‌ها به فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر نیاز است. فیزیوتراپ متخصص و مجرب می‌تواند کاری کند که ضعف عضلات افراد مسن کاهش پیدا کند و احتمال آسیب دیدگی آن‌ها در آینده کم شود. فیزیوتراپیست برای انجام این کار از درمان‌‌ها و روش‌های مختلفی استفاده می‌کند.

 

فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر؛ ارتوپدی

یکی دیگر از انواع فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر، فیزیوتراپی ارتوپدی است. آسیب‌های جسمی و حرکتی اگر به موقع بر طرف نشود و آن‌ها به درستی رسیدگی نشود، تمام عمر فرد را درگیر می‌کند. گاهی اوقات متاسفانه افراد پس از عمل جراحی به این نکته بی‌توجهی می‌کنند و عضله قدرت خود را از دست می‌دهد. فیزیوتراپی ارتوپدی مخصوص چنین آسیب‌هایی است. فیزیوتراپی ارتوپدی از جدی‌تر شدن آسیب دیدگی‌های شما جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود که توان خود را به دست بیاورید.

فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر

 

فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر؛ عصبی

برخلاف این دیدگاه که فیزیوتراپی تنها مخصوص آسیب دیدگی‌های جسمی است، باید گفت که فیزیوتراپی می‌تواند مشکلات جسمی و حرکتی ناشی از دستگاه عصبی را بر طرف کند. گاهی اوقات فرد به بیماری‌هایی دچار می‌شود که به دستگاه عصبی حمله می‌کند و عملکرد حرکتی او را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد. از این بیماری‌ها می‌توان به پارکینسون اشاره کرد. شما با استفاده از فیزیوتراپی بیمار پارکینسون در منزل، فیزیوتراپی بیمار ام اس در منزل و فیزیوتراپی سکته مغزی در منزل می‌توانید با این مشکلات نیز مبارزه کنید.

سایت خط سلامتی(Health Line) در مورد تاثیر فیزیوتراپی بر بیماران ام اس اینگونه نوشته است: 

تمرینات فیزیوتراپی منجر به تقویت ماهیچه‌ها،بهبود راه رفتن، تعادل و هماهنگی در بین بیماران ام اس خواهد شد. همچنین تمرینات شامل کشش‌هایی است که به حفظ تحرک و جلوگیری از اسپاسم عضلانی کمک خواهد کرد. فیزیوتراپیست  نحوه استفاده از وسایل حرکتی مانند عصا، واکر یا ویلچر را نیز به بیمار آموزش خواهد داد. از جمله فواید فیزیوتراپی برای بیماران ام  اس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • پذیرش بیماری و آموزش برای مواجه شدن با تغییرات بدن
  • جلوگیری از تشدید علائم بیماری
  • ایجاد قدرت و استقامت
  • حفظ توانایی با هدف داشتن یک زندگی عادی


صحبت کردن با یک فیزیوتراپیست به شما کمک می‌کند تا بفهمید بدن شما با پیشرفت بیماری چگونه تغییر  کرده است.

 

فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر؛ قلب و عروق

از دیگر انواع فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر می‌توان از فیزیوتراپی قلب و عروق نام برد. برخی از بیماران مشکلات جدی در زمینه گردش خون و ماهیچه‌های قلبی و ریوی دارند. در فیزیوتراپی قلب و عروق تلاش می‌شود که از این مشکلات کاسته شود و استقامت ماهیچه‌ها در این نواحی افزایش پیدا کند.

 

قیمت فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر

به احتمال زیاد تا به این جای متن از خود پرسیده‌اید که چه میزان هزینه برای چنین خدمتی با چنین مزایایی باید پرداخت کرد. باید گفت که نمی‌توان قیمت قطعی فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر را بیان کرد چرا که به معیارهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال فیزیوتراپیست باید بداند که میزان آسیب دیدگی‌های شما چه قدر است و از چه نوعی است و شما به چند جلسه فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر نیاز دارید. پس از این که به این سوالات و سوالاتی از این قبیل پاسخ داده شد، هزینه نهایی فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر مشخص می‌شود.
اما نگران قیمت فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر نباشید، مجوعه خدماتی و مراقبتی هومکا هزینه خدمات خود را به گونه‌ای تعیین کرده است که اکثر افراد جامعه می‌توانند از پس آن بر بیایند و بدون هیچ گونه دغدغه‌ای با آرامش کامل بر روی درمان خود تمرکز کنند.

فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر

 

فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر با مجموعه هومکا

برای دسترسی به خدمات مجموعه هومکا کافی است که درخواست خود با ثبت کنید، خدمات مجموعه هومکا در تمامی نقاط تهران، کرج و مشهد در دسترس است. برای ثبت درخواست فیزیوتراپی در منزل شاهین شهر دو روش وجود دارد.
در روش اول کافی است که با مجموعه هومکا با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید. در صورت تماس با مجموعه هومکا، کارشناسان ما اطلاعات مورد نیاز در زمینه درخواستتان را به شما انتقال می‌دهند و پس از آن می‌توانید، درخواست خود را ثبت کنید و در نهایت فیزیوتراپیست به خانه شما فرستاده می‌شود. روش دوم ثبت درخواست در مجموعه هومکا مراجعه به سایت ما است. کافی است بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

پس از ثبت درخواست کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات مورد نیازتان را در اختیارتان قرار خواهند داد. نگران کرونا هم نباشید، کارشناسان ما بالاترین استانداردهای مراقبتی را اجرا می‌کنند.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا فیزیوتراپی منجر به درمان بیماری ام اس خواهد شد؟
ام اس از جمله بیماری‌هایی است که برای درمان آن راه‌حل قطعی وجود ندارد. اما با استفاده از تکنیک‌های فیزیوتراپی تا حدود زیادی می‌توان از شدت عوارض کاست.
آیاعوارض سکته مغزی با تمرینات فیزیوتراپی درمان می‌شود؟
بسیاری از پزشکان از بیماران درخواست می‌کنند تا پس از سکته مغزی درمان فیزیوتراپی را شروع کنند. برای موثر بودن تمرینات فیزیوتراپی در درمان عوارض سکته مغزی باید صبور باشید و تمرینات را بدرستی انجام دهید.
آیا از فیزیوتراپی برای کمک به کودکان نیز استفاده می‌شود؟
استفاده از خدمات فیزیوتراپی محدودیت سنی ندارد.
خدمات هومکا چه شهرهایی را پوشش می‌دهد؟
در حال حاضر ساکنین استان‌های تهران، کرج و حومه و مشهد می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هزینه فیزیوتراپی در خانه چقدر است؟
هزینه فیزیوتراپی با توجه به تعداد جلسات درمانی، نوع درمان، نوع آسیب و فاکتورهای دیگر تعیین خواهد شد. کارشناسان ما در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل