فیزیوتراپی در منزل توسط خانم
خانه
مقالات
فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/28
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
فیزیوتراپی توسط خانم در محیط امن و راحت خانه شما!
بسیاری از خانم‌ها برای انجام جلسات فیزیوتراپی خود ترجیح می‌دهند که فیزیوتراپ آن‌ها خانم باشد. همچنین به دلیل مسائل پوششی انجام جلسات فیزیوتراپی برای خانم‌ها در منزل بسیار راحت‌تر است. اگر شما نیز برای خود یا عزیزانتان به دنبال خدمت فیزیوتراپی توسط خانم در محیط خانه هستید، با ما در این مقاله همراه باشید.

گاهی اوقات برای ما اتفاقی می‌افتد که بدن و استخوان‌های ما دچار شکستگی یا ضریه شدید می‌شود. برای این که این شکستگی بهبود پیدا کند و ما دوباره بتوانیم به راحتی از آن‌ها استفاده کنیم، باید فیزوتراپی کنیم. فیزیوتراپی درد را کاهش می‌دهد و باعث تجدید قوا در عضلات می‌شود و همچنین از آسیب‌های بلندمدتی که می‌تواند برای شما ایجاد شود، جلوگیری می‌کند. البته شاید در وهله اول گمان کنید که فیزیوتراپی تنها برای افراد مسن است و افراد جوانی که دچار این دست از مشکلات می‌شوند، نیازی به فیزیوتراپی ندارند اما اشتباه نکنید، همه می‌توانند از فیزیوتراپی برای بهبود سریع خود استفاده کنند. با این حال کمتر کسی می‌داند که فیزیوتراپی در منزل توسط خانم یکی از گزینه‌هایی است که شما می‌توانید برای فیزیوتراپی از آن استفاده کنید و در این شرایط از خانه خارج نشوید. در این متن می‌خواهیم به فیزیوتراپی در منزل توسط خانم بپردازیم و مزایای آن را با هم مرور کنیم. برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

مزایای فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

✔ یکی از مهم‌ترین مزایای فیزیوتراپی در منزل توسط خانم این است که شما در خانه راحت و با محیط آشنا هستید. بنابراین می‌توانید در راحت‌ترین و آرام‌ترین وضعیت به درمان خود بپردازید و همان طور که می‌دانید آرامش در زمان درمان می‌تواند به تسریع بهبودی شما بسیار کمک می‌کند.

✔ نکته دیگر این است که شما برای این که بخواهید به مرکز درمانی بروید باید استرس رسیدن به موقع به مرکز درمانی و زمان زیادی انتظار در مرکز درمانی را تحمل کنید. در حالی که با فیزیوتراپی در منزل توسط خانم دیگر هیچ گونه از این نوع مشکلات وجود ندارد و شما می‌توانید تنها بر روی درمان خود تمرکز کنید.

✔ در فیزیوتراپی در منزل توسط خانم، فیزیوتراپ می‌تواند با توجه به محل زندگی شما توصیه‌های شخصی و مخصوص به شما ارائه کند که کاربردی‌تر باشد و شما هم بتوانید راحت‌تر آن‌ها را انجام دهید. نکته دیگر این است که فیزیوتراپ‌هایی که خانه بیمار مراجعه می‌کنند، به دلیل زمان مراجعت به هر خانه بیمارانی کمتری را در روز می‌بینند و این موضوع باعث می‌شود که بتوانند برای شما وقت بیشتری بگذارند.

✔ برخی از افرادی که به فیزیوتراپی نیاز دارند، ممکن است که صدمه بسیار جدی دیده باشند و نتوانند به راحتی حرکت کنند و جابه جا شوند. برای همین مدام رفتن به درمانگاه را به تاخیر می‌اندازند. برای چنین افرادی فیزیوتراپی در منزل توسط خانم بهترین گزینه است چرا که می‌توانند بدون تعویق زمان معالجه یا حمل و نقل و جاه جایی به راحتی درمان شوند.

✔ از طرف دیگر برنامه فیزیوتراپی در منزل توسط خانم بسیار انعطاف پذیر است و شما به راحتی می‌توانید با هماهنگی با فیزیوتراپیست زمان درمان را عوض کنید و یا این که معالجه خود را در مکان دیگری انجام دهید.

✔ آخرین ویژگی و شاید مهمترین آن‌ها هم کاهش هزینه‌ها است. شما برای جابه جایی خود باید هزینه بسیاری خرج کنید که این هزینه هم ممکن است در طول زمان و افزایش جلسات فیزیوتراچی افزایشی چشم گیری پیدا کند. در نتیجه با فیزیوتراپی در منزل توسط خانم از شر این هزینه‌ها هم خلاص می‌شوید.

فیزیوتراپی توسط خانم

 

نکات مهم در فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

حال که با مزایای فیزیوتراپی در منزل توسط خانم آشنا شدید، بهتر است ببینیم که چگونه باید از این جلسات بهترین استفاده را بکنیم. به عنوان نکته اول سعی کنید که اتاق مخصوصی را برای فیزیوتراپی انخاب کنید که هم خلوت و پاکیزه باشد و هم این که نور خوبی داشته باشید تا هم خودتان در طول جلسه راحت باشید و هم فیزیوتراپ بتواند به راحتی به درمان شما بپردازد.

برای جلسات فیزیوتراپی در منزل توسط خانم کلیه وسایلی که ممکن است، تمرکز شما را بر هم بزند از کنار دستتان بردازید. گوشی و تلویزیون خود را خاموش کنید و همه حواس خود را متوجه درمان کنید و بدانید که این موضوع در تسریع روند درمان نقش بسیار مهمی دارد. حتی اگر فرزند خردسالی دارید که ممکن است آرامش خانه را بر هم بزند و برای جلسه درمانی شما مشکلی کنید، سعی کنید او را برای ساعاتی به شخص دیگری بسپارید.

پس از این که فیزیوتراپ حرکات را به شما یاد می‌دهد و شما هم با کمک او حرکات را انجام می‌دهید، آن را به خوبی یاد بگیرید تا بتوانید بین هر جلسه حرکات مورد نظر را به تنهایی انجام بدهید. حتی می‌توانید حرکات را در یک کاغذ بنویسید تا هیچ گاه آن را فراموش نکنید و بتوانید همیشه به آن رجوع کنید. برای این که بتوانید توانایی خود را دوباره به دست بیاورید مهم است که هیچ گاه بین تمرین‌ها وقفه ایجاد نکنید.

برای ثبت رایگان درخواست فقط یک کلیک کافی است. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

 

بهبودی نقاط مختلف بدن در فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

فیزیوتراپی کمر
زمانی که بیمار در ناحیه کمر خود احساس درد شدید می‌کند، به پزشک مراجعه می‌کند و پزشک پس از معالجه بیمار می‌تواند برای او فیزیوتراپی کمر در منزل را تجویز کند. در فیزیوتراپی کمر به بیمار آموزش داده می‌شود که چگونه بنشیند و چگونه وسایل را بلند می‌کند. همچنین به او ورزش‌های کشیش آموزش داده می‌شود تا از دردش در این ناحیه کم شود.

در سایت Spine Health در مورد فیزیوتراپی کمر بیشتر می‌خوانیم: 

استخوان‌های ستون فقرات و دیسک‌ها بوسیله ماهیچه‌ها احاطه شده‌اند. هر چقدر این عضلات و ماهیچه‌ها قوی‌تر باشند، به همان میزان فشار کمتری بر دیسک‌ها و مفاصل ستون فقرات وارد خواهد شد. هدف فیزیوتراپی کمر کاهش درد کمر، افزایش عملکرد، آموزش برای حفظ سلامتی ستون فقرات و جلوگیری از عود بیماری است. 


فیزیوتراپی مچ پا
مچ پا زمانی که فرد به صورت نادرستی بلند می‌شود و یا می‌پرد، دچار آسیب می‌شود. این مشکل هم با کمک فیزیوتراپی پا در منزل به خوبی قابل بهبودی است. در فیزیوتراپی در منزل توسط خانم با توجه به میزان آسیب دیدگی بیمار، فیزیوتراپ برای او تمرین‌هایی یاد می‌دهد تا بتواند سریعتر بهبود
پیدا کند و به وضعیت قبلی خود برگردد.
 

فیزیوتراپی زانو
زمانی که زانو دچار مشکل می‌شود، ارزیابی مشکل آن به مراحل مختلفی نیاز دارد و بیمار باید آزمایش‌های مختلفی را بگذراند تا پزشک از تصمیم خود مطمئن شود. از انواع این روش‌ها می‌توان به ارزیابی قدرت زانو، تست تعادل، تست‌های ویژه ارتوپدی و غربالگری حرکت عملکردی اشاره کرد. فیزیوتراپی زانو در منزل می‌تواند در بهبود عملکرد زانو موثر باشد. 

فیزیوتراپ خانم

 

انواع درمان های فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

همان‌طور که در قسمت مقدمه هم به آن اشاره کردیم، درمان فیزیوتراپی مخصوص همه کسانی است که مشکلی از نظر حرکتی پیدا کرده‌اند که این مشکل می‌تواند به دلایل مختلفی به وجود بیاید. این علل از قبیل مشکلاتی در دستگاه عصبی، ماهیچه‌ها و عضلات هستند. به عنوان مثال ممکن است ماهیچه‌ها یا عضلات یک ورزشکار در زمان ورزش با مشکلی جدی رو به رو شود و به همین دلیل نیاز به فیزیوتراپی پیدا بکند یا فرد مسنی که بر اثر افتادن دچار مشکل شکستگی شده است یا حتی افرادی که دچار بیماری رماتیسم هستند.

همچنین فیزیوتراپی در منزل توسط خانم می‌تواند به کسانی کمک کند که دچار بیماری‌های دستگاه عصبی هستند و دارای ضایعات نخاعی و عصبی هستند. از بیماری‌هایی که چنین مشکلاتی را بیمار به همراه می‌آورند، می‌توان به ام س، پارکینسون، فلج نخاعی و مغزی اشاره کرد.

درمان فیزیوتراپی در منزل توسط خانم تنها به ورزش دادن بیمار معطوف نمی‌شود و روش‌های مختلفی برای فیزیوتراپی بیمار وجود دارد. که به عنوان مثال می‌توان به ماساژ درمانی اشاره کرد. هدف در ماساژ درمانی این است که جریان خون بهبود پیدا کند و در کاهش بیابد و عضلات شل شوند.

با کلیک بر دکمه زیر وارد صفحه ثبت رایگان سفارش خواهید شد. 

call button submit

یکی دیگر از روش‌های فیزیوتراپی استفاده از تحریک الکتریکی است. در این روش جریان الکتریکی بدون این که دردی را در بیمار ایجاد کنند، از طریق پوست به محل عصب آسیب دیده می‌رود و آن نقطه را گرم می‌کند. با گرم شدن منطقه آسیب دیده درد کاهش پیدا می‌کند و از خشکی مفاصل کاسته می‌شود و دامنه حرکت عضلله آسیب دیده بیشتر می‌شود. این روش از جمله روش‌های غیر تهاجمی است که هیچ گونه مشکلی برای بیمار ایجاد نمی‌کند. البته درمان‌های فیزیوتراپی مختلف دیگری هم وجود دارند که از آن‌ها می‌توان به آب درمانی، گرما درمانی و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

 

قیمت فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

در این متن از انواع و مزایای فیزیوتراپی در منزل توسط خانم سخن گفتیم اما نکته بسیار مهم در این زمینه، هزینه فیزیوتراپی در منزل توسط خانم است. قیمت فیزیوتراپی در منزل توسط خانم به فاکتورهای زیادی مرتبط است. به عنوان مثال باید دید که شما به چند جلسه فیزیوتراپی نیاز دارید و برای ادامه روند فیزیوتراپی به چه امکاناتی نیاز است و سطح آسیب دیدگی شما چه قدر است. در مجموع این عوامل و عوامل دیگری هزینه نهایی فیزیوتراپی در منزل توسط خانم تعیین می‌شود.

اما اصلا نگرانی به خودتان راه ندهید، مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا مراقب شما است. هومکا به گونه‌ای قیمت گذاری خود را انجام می‌دهد تا اکثر افراد مشکلی در پرداخت هزینه‌ها نداشته باشند و بتوانند در صورت نیاز به راحتی از آن‌ها استفاده کنند.

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

 

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم با مجموعه هومکا

همه افرادی که در تهران یا کرج زندگی‌کنند، به آسانی می‌توانند به خدمات مجموعه هومکا دسترسی پیدا کنند و درخواست فیزیوتراپی در منزل توسط خانم بدهند. در اولین گام برای درخواست فیزیوتراپی در منزل توسط خانم باید درخواست خود را ثبت کنید.

برای ثبت درخواست هم دو روش وجود دارد. هم می‌توانید به مجموعه هومکا با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید. در صورتی که با ما تماس گرفتید، کارشناسان ما اطلاعات لازم را در زمینه درخواست به شما می‌دهند و در پایان فیزیوتراپ به خانه شما فرستاده می‌شود. همچنین می‌توانید درخواست خود را در سایت هومکا  ثبت کنید.

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

در این روش نیز کارشناسان در کوتاه‌ترین زمان با شما تماس می‌گیرند و اطلاعات بیشتر و مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهند. مجموعه هومکا برای حفظ سلامتی شما تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کند.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

در فیزیوتراپی کمر از چه تکنیک‌هایی استفاده می‌شود؟
روش‌های درمانی فیزیوتراپیست ممکن است شامل موارد زیر باشد: ارائه تمرینات ورزشی برای بهبود تحرک و تقویت عضلات. منوال تراپی. ماساژ الکتروتراپی آب درمانی
فیزیوتراپی چقدر به درمان کمردرد کمک می‌کند؟
تمرینات فیزیوتراپی در کاهش درد در ناحیه کمر و تقویت عضلات بسیار موثر است.
خدمت فیزیوتراپی در منزل هومکا چه مناطقی را پوشش می دهد؟
ساکنین استان تهران، کرج و حومه و مشهد می‌توانند از خدمات درمانی، مراقبتی و آزمایشگاهی هومکا بهره ببرند.
ایا فیزیوتراپی در منزل به بیماران مبتلا به ام اس کمک می کند؟
بله. تمرینات فیزیوتراپی می‌تواند منجر به کاهش عوارض این بیماری شود.
آیا برای انجام فیزیوتراپی در منزل حتما باید نسخه پزشک داشته باشم؟
خیر. خدمات فیزیوتراپی با درخواست شما نیز انجام خواهد شد. با کارشناسان ما در هومکا تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل