تست کرونا هواپیمایی پگاسوس
خانه
مقالات
تست کرونا هواپیمایی پگاسوس

تست کرونا هواپیمایی پگاسوس

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/05
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
با تست کرونا هواپیمایی پگاسوس توسط هومکا با خیالی آسوده سفر کن!
با توجه به محدودیت‌های وضع شده، نتیجه تست کرونا برای سفر امری ضروری محسوب می‌شود و تمام افراد برای انجام سفرهای هوایی داخلی و خارجی، ملزم به انجام تست کرونا هستند. مجموعه‌ی هومکا با ارئه خدمات معتبر تست کرونا در منزل، کاررا برای شما راحت کرده است. این مجموعه با آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت همکاری دارد.

تست کرونا هواپیمایی پگاسوس نیز همانند سایر پرواز‌های خارجی برای مسافران الزامی و اجباری است. با توجه به شرایط کرونایی موجود انجام سفرهای خارجی بدون داشتن جواب منفی تست کرونا برای پرواز امکانپذیر نیست. این روزها ماسک جزئی از لباس همه افراد شده است. بدون اینکه ماسک به صورت داشته باشید، نمی‌توانید و البته نباید در جامعه تردد داشته باشید، زیرا هم سلامتی خود و هم سلامتی دیگران را تهدید می‌کنید. در تمام فرودگاه‌ها و در تمام پرواز‌ها حتی در صورتی که تست منفی کرونا را ارائه داده باشید، استفاده کردن از ماسک الزامی و اجباری است. حال در این شرایط در صورتی که نیاز به سفر داشتیم چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟ در این مقاله از هومکا می‌خواهیم در مورد قوانین تست کرونا هواپیمایی پگاسوس بیشتر بدانیم. برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل برای هواپیمایی پگاسوس بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت درخواست تست کرونا برای پرواز

 

پگاسوس چیست؟

پگاسوس یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت ترکیه‌ای است. همین واژه "ارزان" باعث شده است که این شرکت هواپیمایی در تمام مسیرهای پروازی خود طرفداران زیادی خصوصا در ایران داشته باشد. در حال حاضر ایرلاین پگاسوس تنها پرواز تهران-استانبول و استانبول-تهران را به صورت مستقیم انجام می‌دهد. پگاسوس یکی از بهترین گزینه‌ها برای پرواز به اروپا برای ایرانیان با یک توقف در استانبول است. ایرلاین پگاسوس هفته‌ای هفت پرواز رفت و برگشت از تهران به استانبول و استانبول به تهران دارد.

مسیرهای داخلی هواپیمایی پگاسوس

آدانا، آنتالیا، بالی کسیر، باتمان، بدروم، مارماریس، دیارباکر، الازیر، ارزوروم، قاضی انتپ، هاتای، ازمیر، کایسری، قونیه، ملاتیا، موش، نوشهیر، سامسون، وان، قبرس شمالی.

مسیرهای پروازهای اروپایی هواپیمایی پگاسوس

آمستردام، آتن، بارسلون، باسل، بلگراد، رلین، بلونیا، بروکسل، بوداپست، بخارست، ژنو، دوسلدورف، فرانکفورت، هامبورگ، کوپتهاک، کلن، لندن، لیو، لیون، مادرید، مارسی، میلان مسکو، مونیخ، پاریس، روم، پراگ، استکهلم، اشتوتگارد، اسکوپیا، وین، زوریخ.

هواپیمایی پگاسوس

 

ویژگی‌های هواپیمایی پگاسوس چیست؟

  • اجرای پروازهای منظم و سر وقت در تمام مسیرهای پروازی
  • دارای بهترین ساعات کانکشن برای تامین رفاه مسافران در تمام مسیرها با کمترین معطلی در فرودگاه
  • برترین ایرلاین اروپایی از لحاظ اجرای پروازهای به موقع و به روز بودن ناوگان در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴
  • ارائه بلیط‌های یک طرفه و دو طرفه و مدت دار در تمام مسیرها

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص تست کرونا برای هواپیمایی پگاسوس بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

call button consult

 

قوانین تست کرونا پگاسوس چیست؟

هواپیمایی پگاسوس محدودیت‌های زیر را در دوران کرونا وضع کرده است:

  • تمامی مسافرین ورودی در پروازهای بین المللی باید تست کووید-۱۹ بدهند و در صورت مثبت بودن جواب تست این افراد به محل زندگی خود منتقل خواهند شد و ۱۴ روز در قرنطینه می‌مانند.
  • الزام استفاده از ماسک در تمام مراحل سفر
  • تمام مسافران پروازهای ورودی ملزم به دریافت گواهی سلامت و تست منفی کووید ۱۹ (PCR) به زبان انگلیسی مورد تایید وزارت بهداشت کشور مبدأ بوده، که حداکثر ۷۲ ساعت قبل از لحظه ورود به کشور ایران صادر شده و به نماینده بهداشت مرزی مستقر در فرودگاه تحویل می‌شود.
  • در صورت عدم ارائه تست معتبر، به مسافران با ملیت خارجی اجازه ورود داده نخواهد شد.
  • مسافران ایرانی فاقد گواهینامه سلامت به مکان قرنطینه مشخص‌شده از سوی وزارت بهداشت به مدت ۱۴ روز هدایت و ملزم به پرداخت تمام هزینه‌های اقامت و تست خواهند شد.
  • در بدو ورود به مرز هوایی ایران غربالگری مجدد از همه مسافران انجام خواهد شد و در صورت مشاهده موارد مشکوک پس از تست PCR، ملیت‌های خارجی در محل‌های مشخص‌شده قرنطینه (با اخذ مبلغ) و از مسافران با ملیت ایرانی تعهدنامه اقامت در قرنطینه خانگی اخذ خواهد شد.
  • تکمیل فرم خوداظهاری در فرودگاه مبدأ یا حین پرواز و ارائه آن به مسئول مربوطه الزامی است.

تمام پروازهای خروجی از ایران نیز ملزم به رعایت همه اصول و پروتکل‌های بهداشتی به شرح بالا و اختصاصا به گونه‌ای که هواپیمایی کشور مقصد تعیین کرده است، هستند.

قوانین تست کرونا هواپیمایی

 

آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی پگاسوس در ایران

برای اینکه تردد مسافرت‌های پروازی بین کشورها با سهولت و در عین حال ایمنی بیشتری انجام شود، آزمایشگاه‌هایی برای انجام تست PCR کرونا معرفی شده است که مورد تایید کشور مبدا و مقصد هستند. هواپیمایی پگاسوس کلیه آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهدشت ایران را می‌پذیرد.

آزمایشگاه تست کرونا برای پرواز

 

مدارکی که باید برای تست کرونا پروازی آماده کنید. 

انجام تست PCR کرونا پروازی در هومکا تنها با ارائه مدارک زیر انجام خواهد شد: 

  • عکس واضح از پاسپورت
  • روز و ساعت پرواز

مدارک تست کرونا برای پرواز

 

کشور ترکیه چه  واکسن های را تایید کرده است؟ 

با شیوع کرونا، تنها با ارائه نتیجه منفی تست کرونا می‌توانستید وارد خاک ترکیه شوید. با شروع واکسیناسیون کرونا، کشور ترکیه به مسافرانی که یکی از واکسن‌های زیر را تزریق کرده باشند، اجازه ورود خواهد داد:

  • فایزر
  • سینوواک   
  • اسپوتینک وی
  • مدرنا
  • آسترازنکا

واکسن مورد تایید

 

چطور باید کارت واکسن کرونا بگیرم؟

کارت واکسن کرونا به صورت دیجیتالی ارائه می‌شود. برای این منظور لازم است به سایت واکسیناسیون مراجعه کنید. با مراجعه به این سایت می‌توانید کارت واکسن کرونا را به صورت آنلاین و به زبان‌های فارسی و انگلیسی دریافت کنید. 

دریا

 

شرایط تست کرونا برای پرواز چگونه است؟ 

با توجه به اینکه آزمایش کرونا به دو شکل انجام می‌شود، باید بدانید که فقط آزمایش PCR برای اجازه پرواز اعتبار دارد. در واقع اگر آزمایش PCR مسافر منفی باشد و فرضیه ناقل بودن یا مبتلا بودن مسافر رد شود، امکان پرواز برای او فراهم خواهد شد. به عبارت دیگر تنها ارائه پاسخ منفی تست PCR برای تست کرونا هواپیمایی پگاسوس قابل قبول است. شرکت‌های هواپیمایی برای تسهیل ارائه خدمات به مسافران خود با آزمایشگاه‌های مشخصی قرارداد بسته‌اند تا نتیجه تست PCR در کمترین زمان ممکن اعلام شود و تکلیف مسافر برای سفر مشخص شود. طبق توافق ایرلاین‌ها با آزمایشگاه‌ها، پاسخ آزمایش PCR در بازه زمانی ۲۴ تا ۴۸ ساعت به متقاضی اعلام می‌شود.

چنانچه انجام نمونه گیری یا انتظار برای آماده شدن جواب تست با روزهای تعطیل سال همزمان شده باشد، آزمایشگاه طرف قرارداد وظیفه دارد جواب آزمایش کرونا را طبق بازه زمانی اعلام شده آماده کند. مسافران هر ایرلاین، منحصرا باید به آزمایشگاه مرجع و اعلام شده توسط ایرلاین خود مراجعه و برای تست PCR در بازه زمانی مقرر اقدام کنند.

برای ثبت رایگان درخواست خود برای انجام تست کرونا هواپیمایی پگاسوس بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

call button submit

 سایت معتبر کلینیک مایو(Mayo Clinic) در این رابطه می‌گوید:

  • تا آنجا که ممکن است با دیگران ۶  فوت (۲ متر) فاصله داشته باشید.
  • از تماس با افراد بیمار خودداری کنید.
  • تماس با سطوحی که به طور مرتب لمس می‌شوند مانند نرده‌ها، دکمه های آسانسور و کیوسک‌ها را محدود کنید. اگر باید این سطوح را لمس کنید، از ضد عفونی کننده دست استفاده کنید یا دستان خود را بشویید.
  • از ماسک صورت استفاده کنید.
  • از دست زدن به چشم، بینی و دهان خود خودداری کنید.
  • سرفه و عطسه خود را با دستمال یا آرنج بپوشانید.
  • دستان خود را مرتبا تمیز کنید. این امر خصوصاً بعد از دستشویی رفتن، قبل از غذا خوردن و بعد از سرفه و عطسه بسیار مهم است.
  • دستان خود را به مدت حداقل ۲۰ ثانیه با آب و صابون بشویید.
  • اگر آب و صابون در دسترس نیست، از ضد عفونی کننده دست که حداقل ۶۰٪ الکل دارد استفاده کنید.
  • از خوردن و آشامیدن در وسایل حمل و نقل عمومی خودداری کنید. به این ترتیب می‌توانید ماسک خود را به طور مداوم بر روی صورت نگه دارید.

جهت ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل برای هواپیمایی پگاسوس بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت درخواست تست کرونا برای پرواز

 

تست کرونا برای مسافران داخلی

به طور کلی به جز پروازهای خارجی که به اجمال در مورد آن توضیح دادیم، در پروازهای داخلی تنها افرادی ملزم به ارائه تست منفی کرونا هستند که علامت داشته‌اند و قبلا تست آن‌ها مثبت اعلام شده است. به عبارت دیگر چنانچه به کرونا مبتلا شده باشید یا علائم مربوط به آن را داشته باشید، حتی در پروازهای داخلی هم اجازه سفر نخواهید داشت تا زمانی که جواب تست منفی کرونای خود را به مسئولین مربوطه ارائه دهید. 

در واقع بعد از ابتلا به کرونا، برای بهره‌مندی از سفر، پس از طی دوران نقاهت و سلامتی کامل می‌توانید به مراکز معتبر وزارت بهداشت مراجعه کنید و مجددا تست کرونا بدهید و جواب منفی آن را برای استفاده از خدمات حمل و نقل هوایی در زمان سفر همراه داشته باشید. یادآوری می‌کنیم که ارائه تست منفی کرونا جنبه عمومی نداشته و افرادی که مبتلا نیستند، نیازی به ارائه مدارک مثبت ندارند (فقط در پروازهای داخلی).

تست کرونا پرواز

 

قوانین قرنطینه در ترکیه چگونه است؟ 

اگر نتیجه تست pcr کرونا مثبت باشد، براساس قوانین ترکیه باید ۱۴ روز در اقامتگاه‌‌های تعیین شده، قرنطینه شوید. با گذشت یک هفته از زمان قرنطینه، دوباره تست کرونا گرفته خواهد شد. اگر نتیجه تست منفی باشد، اجازه ورود به خاک این کشور داده خواهد شد. 

تست کرونا پرواز

 

تست کرونا پگاسوس با هومکا

هومکامی‌تواند تست کرونا هواپیمایی پگاسوس را برای شما انجام دهد و به طور کلی مسیر نمونه گیری و دریافت جواب آزمایش برای ارائه به هواپیمایی پگاسوس را سهل و ساده و البته سریع کند. مجموعه هومکابرای ارائه خدمات آزمایشگاهی و درمانی تلاش می‌کند تا متناسب با اقتضای زمان برنامه‌ریزی کند. بنابراین چه مسافر پروازهای خارجی باشید و چه نباشید، در هر صورتی می‌توانید از خدمات و تسهیلات متنوع هومکادر زمینه‌های یاد شده استفاده کنید. با استفاده از خدمت تست کرونا پروازی هومکا، نتیجه آزمایش در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۴ ساعته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

با ثبت درخواست انجام تست کرونا از طریق دکمه ثبت رایگان درخواست و اعلام اینکه این تست را برای هواپیمایی پگاسوس نیاز دارید، مسیر انجام تست ساده‌تر خواهد شد و با سرعت بیشتری می‌توانید این کار را انجام دهید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع، با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید تا کارشناسان ما، شما را بیشتر راهنمایی نمایند.

در صورتی که جواب تست کرونا شما مثبت بود نیاز به پزشک برای طی کردن مراحل درمانی خواهید داشت. در این شرایط بهتر است که از منزل خارج نشوید و مانع گسترش ویروس شوید. توصیه ما به شما در این شرایط استفاده از خدمات پزشک در منزل هومکا است.. همچنین در صورتی که پزشک مربوطه برای درمان و تقویت شما برایتان داروی تزریقاتی یا سرم تجویز کردند نیز نگران مراجعه به درمانگاه نباشید و از خدمات تزریقات در منزل تیم حرفه‌ای هومکا استفاده کنید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا تست کرونا در منزل برای هواپیمایی پگاسوس را هم انجام می‌دهید؟
بله. اگر نیاز به آزمایش کرونا درب منزل برای پرواز یا ایرلاین‌های هوایی را دارید، می‌توانید در درخواست خود این موضوع را مطرح کنید. کارشناسان ما در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد.
نتیجه تست کرونا پروازی چگونه ارائه می‌شود؟
نتیجه تست کرونا پروازی به صورت آنلاین و ارائه نسخه فیزیکی انجام خواهد شد.
آیا ارائه نسخه آنلاین نتیجه تست کرونا برای مسافرت‌های پروازی کافی است؟
خیر. برای مسافرت‌های پروازی لازم است نسخه فیزیکی نتیجه منفی تست کرونا را ارائه دهید.
اگر هنگام مسافرت به کرونا مبتلا شدم باید چه کار کنم؟
هنگام مسافرت به طور مداوم از ماسک استفاده کنید، مرتبا دست‌های خود را با ضد عفونی کننده دست تمیز کنید، سرفه یا عطسه را با آرنج یا دستمال خمیده بپوشانید و حداقل ۱ متر فاصله از دیگران را در هر کجا که ممکن است حفظ کنید. شما باید هر چه زودتر سفر را متوقف کنید. اگر به شما گفته شود که باید در یک مکان خاص قرنطینه شوید یا خود را منزوی کنید، باید امکانات و مراقبت‌های رایگان و مناسب برای شما فراهم شود و بیش از ۱۴ روز شما را قرنطینه نکنند.
آیا می‌توانم از خدمات آزمایشگاهی هومکا در روزهای تعطیل استفاده کنم؟
بله. این امکان برای کاربران هومکا فراهم شده است.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل