پرستار در منزل تهرانپارس
خانه
مقالات
پرستار در منزل تهرانپارس

پرستار در منزل تهرانپارس

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/09
خدمات با کیفیت پرستار در منزل تهرانپارس را با هومکا تجربه کنید.
افرادی که به سبب کهولت سن یا بیماری و به دلیل طول درمان زیاد در خانه خود بستری شده‌اند، نیازمند خدمات پرستاری می‌باشند. استفاده از خدمات پرستاری در منزل می‌تواند سبب بهبودی سریع این عزیزان شود. مجموعه هومکا به کمک پرستاران زبده خود می‌تواند خدمات پرستاری در منزل را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه دهد.

✔ هنگامی که به یک بیماری دچار شده اید و احتیاج به استراحت دارید،

✔ زمانی که به تازگی یک عمل جراحی انجام داده و از بیمارستان مرخص شده اید، 

✔ در صورتی که یکی از اعضای خانواده تان مریض احوال است و به مراقبت احتیاج دارد،

چه جایی را بهتر، مطمئن تر و آرام تر از خانه تهرانپارس خود سراغ دارید؟ حتی اگر برخی از اعضای خانواده بیمار قصد مراقبت و رسیدگی از بیمار را خودشان به تنهایی داشته باشند، با توجه به این که مهارت، تجربه و آگاهی لازم را ندارند، نمی توانند گزینه مناسبی برای مراقبت از بیمار در خانه تهرانپارس باشند. به همین خاطر یک پرستار با تجربه و دوره دیده می تواند در امر بهبودی بیمار بسیار موثر واقع شود. اگر بیمار فردی کهنسال باشد، احتمالا دیگر توانایی های فیزیکی سابق را نداشته و از لحاظ روحی و روانی به شدت حساس و آسیب پذیر می شوند. از طرفی هم اگر فرزندتان احتیاج به مراقبت و پرستاری داشته باشد، محیط شلوغ و پر استرس بیمارستان به هیچ وجه برای روحیه آن ها مناسب نمی باشد. به همین خاطر، استراحت در منزل تهرانپارس و انجام مراقبت های لازم به این عزیزان توصیه می شود. اغلب، اطرافیان بیمار به دلیل شاغل بودن و یا سپری کردن بیشتر وقتشان در بیرون از خانه تهرانپارس، قادر به رسیدگی و مراقبت مداوم از این عزیزان نمی باشند. بنابراین با استخدام فردی به عنوان یک پرستار در محل تهرانپارس آرامش خاطر و سلامتی را به فرد بیمار خانوداه‌تان ببخشید. 
پیدا کردن پرستاری که از هر لحاظ مانند مهارت در حرفه خود، نحوه برخورد با بیمار، داشتن وجدان کاری و ... عالی باشد، در عین دشوار و سخت بودن بسیار پر اهمیت است. تیم هومکا با اعزام پرستاران با تجربه و حرفه ای به محل تهرانپارس شما، دغدغه جستجو برای پرستار واجد شرایط را از شما سلب می کند و می کوشد تا با پیگیری و ارزیابی نحوه عملکرد پرستاران خود، کیفیت هر چه بالاتر را در خدمات خود به متقاضیان هومکا ارائه دهد.

 

مزایای پرستار در منزل تهرانپارس

✔  ماندن بیمار در محیط آرام و امن خانه تهرانپارس خود، باعث ایجاد آرامش خاطر بیشتری در فرد شده و فرایند بهبود و درمان با سرعت بیشتری طی می شود.
✔ شرایط بسیاری از کودکان و سالمندان برای ماندن در محیط شلوغ و پر اضطراب بیمارستان به هیچ وجه مناسب نبوده و آن ها را دچار استرس و اضطراب فراوان می کند. بنابراین اگر یک پرستار در منزل تهرانپارس از این افراد مراقبت کند، دیگر جای نگرانی برای ماندن در بیمارستان وجود ندارد.
✔ اعضای خانواده نیز دیگر مجبور نیستند تا مسیر بین خانه تهرانپارس و بیمارستان را چندین بار در هفته طی کنند و هزینه های زیادی برای رفت و آمد متحمل شوند. 
✔ اطرافیان بیمار می توانند هر زمان که مایل باشند به او سر بزنند.
✔ مراقبت و رسیدگی یک پرستار با تجربه و آگاه به علم پرستاری، نگرانی های خانواده ها را کاهش می دهد.

 

وظایف پرستار در منزل تهرانپارس

وظایف یک پرستار را در قبال بیمار خود، نمی توان به طور دقیق بیان کرد. زیرا این وظایف بر اساس شرایط و نیاز های بیمار مشخص می شوند. اما برای اینکه بدانید که یک فرد به عنوان پرستار در خانه تهرانپارس چه کار هایی انجام می دهد، موارد زیر را بخوانید:

✔ ارتقاء کیفیت زندگی بیمار
هنگامی که بیمار حضور یک پرستار را در کنار خود می بیند، احساس اطمینان و آرامش بیشتری کرده و امید به بهبودی در او افزایش پیدا می کند. پرستار همچنین وظیفه یادآوری استفاده از دارو های بیمار و مراقبت از او در شرایط بحرانی را بر عهده دارد. یعنی هنگامی که بیمار بر اثر عواملی به یک سری اقدامات سریع و حیاتی مانند کمک های اولیه، گرفتن نبض، تزریق و ...احتیاج پیدا می کند.

✔ کمک به حمل و جابجایی بیمار
عدم وجود ناتوانی های جسمانی در برخی بیماران باعث می شود تا نتوانند بسیاری از حرکات های فیزیکی را انجام دهند. بنابراین قادر به انجام اغلب کارهای خود نمی باشند. پرستار این بیماران را در انجام کارهایی مانند راه رفتن، عوض کردن لباس، خوردن، خوابیدن و ... یاری می دهد. برخی بیماران نیز به وسایلی مانند واکر نیار دارند. پس آموزش نحوه استفاده از آن جز وظایف پرستار قرار می گیرد.

 انجام امور بهداشتی
سالمندان، کودکان و برخی از بیماران، نمی توانند به تنهایی امور نظافتی خود را مانند عوض کردن لباس‌های کثیف، تعویض پوشک بیماران ناتوان در کنترل ادرار، استحمام و اجابت مزاج انجام دهند. بنابراین از دیگر وظایف پرستار می توان به یاری دادن بیماران و سالمندان برای انجام امور بهداشتی و نظافتی خود اشاره نمود. رعایت بهداشت و پاگیزگی در روند درمانی بسیار موثر است.

پیگیری وضعیت درمانی بیمار
وضعیت بسیاری از بیماران ثابت نبوده و لازم است تا همواره توسط پرستار پیگیری شود. چنانچه مشکلی ناگهانی بروز پیدا کرد، پرستار می تواند با مشورت خانواده بیمار، شرایط را برای حضور پزشک بر سر بالین بیمار فراهم کند. ما در هومکا خدمات پزشک در منزل تهرانپارس نیز ارائه می دهیم. در این شرایط بهره مندی از خدمات پزشک در منزل تهرانپارس به شما توصیه می گردد. حضور یک پرستار و پزشک در کنار بیمار، باعث قوت قلب اعضای خانواده بوده و وضعیت بیمار به طور کامل بررسی می گردد. این مورد مخصوصا برای افرادی مناسب می باشد که به تازگی عمل جراحی انجام داده و از بیمارستان ترخیص شده اند.

✔ غذا دادن به بیمار
بیمارانی که نمی توانند به تنهایی غذا بخورند، به کمک پرستار احتیاج دارند. بنابراین پرستار باید بر اساس رژیم غذایی بیمار، غذا را تهیه نموده و به بیمار بخوراند. 

 

ویژگی های پرستار در منزل تهرانپارس

در ابتدا که بیمار و خانواده او آشنایی زیادی با پرستار ندارند، نگرانی هایی بابت طرز رفتار و برخورد او با بیمار، مهارت ارتباطی، داشتن صبر و حوصله و ... وجود دارد. در واقع مراقبت و رسیدگی به بیمار نیاز به صبر، حوصله، عشق و مهارت بسیاری دارد. علاوه بر این موارد، داشتن تخصص، علم و دانش کافی به شرایط ویژه بیمار و همچنین تجربه لازم در امور پرستاری از دیگر ویژگی های مهم پرستار به شمار می رود. مجموعه هومکا به طور مداوم پرستاران خود را از لحاظ داشتن ویژگی های لازم برای داشتن این شغل مورد ارزیابی قرار می دهد. از جمله ویژگی هایی که پرستار در منزل تهرانپارس باید داشته باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

✔ داشتن تخصص در حوزه پرستاری و تجربه های لازم در مراقبت از بیمار 

✔ صبور و شکیبا بودن در انجام وظایف پرستاری مانند کمک کردن به بیمار برای انجام کارهای خود، انجام امور نظافتی، انجام پیگیری های لازم و ...

✔ هم صحبت شدن و گفتگو با بیمار برای ایجاد اعتماد و برقراری ارتباط بهتر با او

✔ نداشتن هیچ گونه پرخاشگری و برخورد فیزیکی با بیمار

✔ مطمئن بودن از لحاظ اخلاقی و عدم داشتن سوء پیشینه و مشکلات رفتاری

✔ آشنایی کامل با اقدامات اولیه مانند تزریق سرم، تنفس مصنوعی، گرفتن نبض و ... در صورت بروز حوادث ناگهانی

✔ آگاه بودن از نیاز های بیمار و پاسخ دادن به این نیاز ها

 

خدمات پرستار در منزل تهرانپارس 

اگر فکر می کنید که شما هم به یک پرستار در منزل تهرانپارس خود احتیاج دارید، هومکا در هر زمان که مایل باشید آماده خدمت رسانی است. هومکا در انتخاب پرستاران مجموعه، وسواس و دقت بسیاری را به خرج می دهد. افراد متقاضی این شغل ابتدا مصاحبه های متعددی را انجام داده و پس از قبولی استخدام می شوند. عملکرد این پرستاران پیوسته مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد تا بالاترین کیفیت در خدمات به شما عزیزان عرضه گردد. 
علاوه بر پرستار در خانه تهرانپارس، هومکا خدمات درمانی دیگری نیز مانند پزشک، تزریق و سرم در محل تهرانپارس به شما عزیزان ارائه می دهد و تلاش می کند تا بسیاری از نیازهای پزشکی و درمانی هم وطنان خود را پوشش داده و از سلامتی آنان مراقبت کند. هدف اصلی این مجموعه رساندن خدمات مورد نیاز به مردمان کشور، کسب رضایت آنان و تلاش برای حفظ این رضایت می باشد.

 

هزینه پرستار در منزل تهرانپارس

عوامل متعددی هستند که در تعیین هزینه پرستار در منزل تهرانپارس تاثیر دارند. از جمله این عوامل می توان به: 

✔ زمان و یا تعداد ساعت بودن پرستار در کنار بیمار،
✔ نوع وظایفی در قبال بیمار دارد،
✔ حضور پرستار بر بالین بیمار بیشتر از زمان تعیین شده،
✔ تقاضای خانواده بیمار برای انجام کارهایی خارج از چارچوب وظایف پرستاری که در بالا ذکر شد،

اشاره کرد. برای این که به طور دقیق از این هزینه ها اطلاع پیدا کنید، با مجموعه هومکا تماس بگیرید و سپس به سوالات متخصصان ما با دقت جواب دهید تا آنان بررسی ها و برآورد های لازم را انجام دهند و هزینه نهایی را به شما اعلام نمایند. 
تمام تلاش هومکا این است تا با ارائه خدماتی با کیفیت هر چه بیشتر به هم وطنانمان، وظیفه خود را در مراقبت و حفظ سلامتی مردم کشورمان به نحو احسن انجام دهد. هومکا به تازگی سفر خود در راستای بهبود سلامتی و درمان هم وطنانمان آغاز نموده است و در حال حاضر اول راه است. این مجموعه در نظر دارد تا خدمات خود را علاوه بر تهران و کرج در دیگر شهر های کشور مانند مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز نیز در آینده‌ای نه چندان دور ارائه دهد. بنابراین در چند سال آینده هومکا می تواند خدمات خود را گسترش داده و مردمان بیشتری از از انواع خدمات درمانی و پزشکی در کشور برخوردار سازد.
چنانچه مایل هستید تا از خدمات پرستار در خانه تهرانپارس بهره مند شوید، همین حالا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید تا متخصصان ما از شما سوالات لازم را درباره فرد بیمار پرسیده و هزینه آن را تعیین کنند. راه دیگر آن است که بر روی گزینه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید و سفارش مد نظر خود را برای ما ارسال نمایید.

دسترسی سریع

سوالات متداول

پرستار کودک چه مهارت‌هایی باید داشته باشد؟
افرادی که در شاخه‌های کودکیاری و روانشناسی تحصیل کرده اند، می‌‌توانند در این زمینه فعالیت داشته باشند. همچنین پرستاران نیز می‌توانند این مسئولیت را بپذیرند.
آیا پرستاری از کودک رشته پزشکی است؟
پرستاری از کودک یک رشته پزشکی به‌شمار نمی‌آید.
مزایای استفاده از پرستار کودک در منزل چیست؟
نیازی به مهد کودک نیست. شیوه تربیتی و آموزشی کودک بهتر و راحت‌تر کنترل می‌شود. پرستار زمان بیشتری برای توجه به کودک خواهد داشت. نیاز عاطفی کودک به درستی پاسخ داده می‌شود. پیشگیری از بیماری‌ها.
ساعت کاری پرستار کودک در خانه چگونه است؟
پرستار کودک در منزل به صورت ساعتی، هفتگی، روزانه یا ماهانه می‌تواند فعالیت داشته باشد.
آیا هزینه پرستار کودک در منزل به طور ساعتی کمتر از شبانه‌روزی است؟
یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت پرستار در منزل، میزان ساعات کاری است. بدیهی است هر چقدر ساعات کاری بیشتر باشد، هزینه این خدمت نیز افزایش می یابد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L