آزمایشگاه پارس
خانه
مقالات
آزمایشگاه پارس

آزمایشگاه پارس

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/03
معرفی آزمایشگاه پارس تهران
آزمایشگاه پارس یکی از آزمایشگاه‌های معتبر در محدوده خیابان آزادی تهران است. در این مجموعه آزمایش‌های عمومی و تخصصی با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام می‌شود. همچنین آزمایشگاه پارس با شرکت‌های بیمه‌ایی متعددی طرف قرارداد است. در این مقاله،‌ اطلاعات بیشتری از آزمایشگاه پارس در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

می‌دانیم که انجام آزمایش اگر همراه با دریافت نتیجه دقیق باشد راهنمای مناسبی برای تشخیص درست و به موقع پزشک خواهد بود. بعضی از آزمایشگاه‌ها به دلیل استفاده از کیت‌هایی که متناسب با ساختار بدنی ایرانی‌ها نیستند یا به دلیل نداشتن تجهیزات مدرن قادر به انجام تست‌های دقیق نخواهند بود. یکی از آزمایشگاه‌های تهران، آزمایشگاه تشخیص طبی پارس است. شما می‌توانید با اطمینان تست مورد نظر خود را در این مرکز انجام دهید.

اگر به دنبال راهی بهتر و سریع‌تر هستید، بر روی دکمه زیر کلیک کنید. هومکا در کوتاه‌ترین زمان خدمات آزمایشگاهی را در منزل انجام خواهد داد.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آدرس آزمایشگاه پارس

تهران، خیابان آزادی، خیابان ۲۱متری جی، چهارراه دامپزشکی، پلاک ۶۵

بیمه‌های طرف قرارداد با آزمایشگاه پارس

  • بیمه تامین اجتماعی
  • بیمه خدمات درمانی
  • بیمه بانک‌های صادرات، سپه، تجارت، کشاورزی و ملت
  • بیمه نیروهای مسلح، شهرداری تهران
  • بیمه دانا، ایران، آتیه‌سازان حافظ

 

تلفن آزمایشگاه پارس

۰۲۱۶۶۰۰۲۹۶۱، ۰۲۱۶۶۱۱۷۱۳

آزمایشگاه پارس

 

خدمات آزمایشی در آزمایشگاه پارس

اکثر آزمایش‌های پزشکی مانند آزمایش CBC، آزمایش LDL، آزمایش PSA و ... در آزمایشگاه پارس انجام می‌شوند. این آزمایش‌ها به طور کلی در شاخه‌های مختلفی مانند بیوشیمی، هورمون‌شناسی، میکروب‌شناسی، قارج‌شناسی، سرولوژی، ژنتیک، هماتولوژی، غربالگری مادران باردار، آزمایش اسپرم و ایمونولوژی قرار می گیرند.

در این آزمایشگاه از کودکان و نوزادان نیز نمونه‌گیری انجام می‌شود. با کلیک بر دکمه زیر از مشاوره رایگان کارشناسان هومکا در این زمینه بهره‌مند خواهید شد.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

با مراجعه به آزمایشگاه پارس، نتیجه آزمایش خود را می‌توانید به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری دریافت کنید. همچنین در موارد اورژانسی پاسخ آزمایش به صورت فوری آماده خواهد شد.

اگر در مورد آزمایش و شرایط قبل از آن از جمله پرهیزهای دارویی و غذایی سوالی دارید یا هر سوال دیگری در رابطه با آزمایش برایتان ایجاد شده است می‌توانید از خدمات مشاوره آن‌لاین آزمایشگاه پارس استفاده کنید.

برای ثبت رایگان درخواست بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

خدمات آزمایش در منزل و محل کار توسط آزمایشگاه پارس

یکی از خدمات ارزنده آزمایشگاه پارس، انجام آزمایش در منزل و محل کار است. بنابراین اگر وقت کافی برای حضور در آزمایشگاه ندارید یا به دلیل شیوع ویروس کرونا، ترجیح می‌دهید در مراکز درمانی و آزمایشی حضور نداشته باشید؛ آزمایشگاه پارس این امکان را فراهم کرده است تا با قرار گرفتن در محیطی امن و سالم، نمونه از شما گرفته شود.

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا برای انجام آزمایش در منزل باید نسخه پزشک داشته باشیم؟
خیر. آزمایش در منزل هوم‌کا با درخواست شما نیز انجام خواهد شد.
آیا بیمه هزینه آزمایش در منزل را پرداخت می‌کند؟
بسیاری از آزمایشگاه‌ها با سازمان‌های بیمه‌ایی طرف قرارداد هستند. برای این منظور کافی است هنگام آزمایش در منزل،‌ قبض مربوط به آزمایش را دریافت نمایید و به سازمان بیمه‌ایی مورد نظر ارائه دهید.
آیا آزمایش نوزادان و کودکان در منزل انجام می‌شود؟
بله. برای این منظور با کارشناسان هوم‌کا تماس بگیرید تا جزییات بیشتری دریافت نمایید.
قیمت آزمایش در منزل چقدر است؟
هزینه آزمایش در منزل به تعرفه آن بستگی دارد. برخی عوامل مانند بعد مسافت و نوع آزمایش نیز در تعیین قیمت نهایی موثر هستند.
آیا تست کرونا در منزل نیز انجام می‌شود؟
بله. کارشناسان هومکا با رعایت کلیه دستور‌العمل‌های بهداشتی نمونه‌گیری را در منزل یا محل کار شما انجام خواهند داد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L