آزمایشگاه گلستان
خانه
مقالات
آزمایشگاه گلستان

آزمایشگاه گلستان

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/02
آزمایشگاه پاتوبیولوژی گلستان
اگر در محدوده پاسداران به دنبال یک آزمایشگاه معتبر هستید،‌ آزمایشگاه گلستان می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. در مقاله زیر آدرس،‌ شماره تلفن و خدمات آزمایشی این آزمایشگاه آورده شده است.

اگر در میان آزمایشگاه‌های تهران به دنبال یک آزمایشگاه مطمئن برای انجام تست‌های پزشکی هستید ما آزمایشگاه گلستان را به شما معرفی می‌کنیم. چرا که در این مرکز تشخیص طبی، با حضور کادر متخصص و با استفاده از تجهیرات پزشکی به روز، نتیجه دقیقی از وضعیت سلامت خود در کم‌ترین زمان ممکن به دست خواهید آورد. برای آشنایی بیشتر با خدمات آزمایشگاه گلستان با ما همراه باشید. اگر در زمینه خدمت آزمایش در منزل به راهنمایی نیاز دارید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

آدرس آزمایشگاه گلستان

تهران، خیابان پاسداران، نبش گلستان اول، ساختمان گلستان، پلاک ۳۲۷، طبقه اول

تلفن آزمایشگاه گلستان

۰۲۱۲۲۵۴۳۳۳۴، ۰۲۱۲۲۵۵۰۵۵۰

آزمایشگاه گلستان در تهران

 

خدمات آزمایشی در آزمایشگاه گلستان

در آزمایشگاه گلستان بیشتر آزمایش‌های پزشکی انجام می‌شود. در این آزمایشگاه از مراجعین در سنین مختلف با رعایت ضوابط بهداشتی تست گرفته می‌شود. در ادامه به معرفی برخی از آزمایش‌ها می‌پردازیم:

 

خدمات آزمایش در منزل و محل کار از سوی آزمایشگاه گلستان

در این روزها به علت انتشار ویروس کرونا تعداد زیادی از مردم با استرس به مراکز آزمایشگاهی مراجعه می‌کنند یا علی‌رغم ضرورت، تمایلی به انجام آزمایش‌های پزشکی نشان نمی‌دهند. آزمایشگاه گلستان با درک این نگرانی، خدمات آزمایش در منزل و محل کار را برای شما عزیزان پیش‌بینی کرده است تا سلامت اشخاصی که به هر دلیل امکان حضور در آزمایشگاه را ندارند با تاخیر در انجام تست به مخاطره نیفتد. شما می‌توانید پس از تماس با آزمایشگاه و با اعلام روز مورد نظر خود و با ارائه آدرس، از خدمات آزمایش در منزل و محل کار استفاده کنید. تکنسین یا پرستار پس از گرفتن نمونه، آن را با رعایت شرایط بهداشتی و الزامات آزمایشگاهی به محل ارزیابی نمونه‌ها منتقل می‌کند.

برای ثبت رایگان سفارش بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

روزهای کاری در آزمایشگاه گلستان

آزمایشگاه گلستان، هم روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر آماده ارائه خدمات است.

دسترسی سریع

سوالات متداول

کدامیک از آزمایش‌های پزشکی در منزل انجام می‌شوند؟
طیف گسترده‌ایی از آزمایش‌های پزشکی در منزل انجام خواهد شد. در این رابطه تکنسین همراه با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه خواهد کرد.
اگر آزمایش در منزل با مشکل مواجه شود،‌ هومکا چگونه از مخاطبان خود پشتیبانی می‌کند؟
هومکا برای ارائه خدمات خود از کارشناسان باتجربه بهره می‌برد. این کارشناسان مراحل سخت گزینشی را طی کرده‌اند. بنابراین مطمئن باشید خدمات آزمایشگاهی با کیفیتی مطلوب در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در صورت بروز مشکل،‌ هوم‌کا به طور کامل از شما حمایت خواهد کرد.
آیا امکان تفسیر آنلاین آزمایش وجود دارد؟
بله. در این رابطه می‌توانید با کارشناسان هومکا مشورت نمایید.
اگر در زمان ناشتایی،‌ غذا مصرف کنم چه می‌شود؟
در این صورت حتما به تکنسین آزمایشگاه اطلاع دهید. چرا که ممکن است انجام آزمایش به روزهای آینده موکول شود. خوردن غذا در مدت زمان ناشتایی می‌تواند باعث بروز خطا در نتیجه تست شود.
چرا برای انجام برخی آزمایش‌ها باید ناشتا بود؟
در حالت ناشتایی،‌ سعی می‌شود وضعیت بدن در حالت پایه بررسی شود.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L