تزریقات در منزل تهرانسر
خانه
مقالات
تزریقات در منزل تهرانسر

تزریقات در منزل تهرانسر

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/02
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
با استفاده از خدمت تزریقات در منزل با اضطراب خداحافظی کنید.
با استفاده از خدمت تزریقات در منزل تهرانسرطیف وسیعی از خدمات درمانی را محیط امن و آرام خانه تجربه خواهید کرد. تزریقات شبانه‌روزی،‌ تزریقات بانوان و تزریق واکسن از جمله این خدمات است. اگر می‌خواهید با انواع تزریقات در منزل آشنا شوید و آنها را با کیفیتی مطلوب در خانه تجربه کنید مطالعه مقاله زیر از هومکا را از دست ندهید.

تزریقات در منزل از جمله خدماتی است که هر کدام از ما در شرایط مختلف به آن نیاز پیدا خواهیم کرد. پزشکان برای درمان و کنترل بسیاری از بیماری‎‌ها تزریق انواع دارو را تجویز می‎‌کنند. گاهی مدت زمان درمان کوتاه بوده و تنها با یک یا چندین تزریق بیماری به طور کامل درمان می‎‌شود. اما بیماری‎‌های زیادی وجود دارند که مدت زمان درمان آنها طولانی بوده و تزریق دارو باید به دفعات و در فواصل زمانی معین انجام شود. در چنین حالتی مراجعه مکرر به مرکز درمانی کار چندان آسانی نیست.

با استفاده از خدمات تزریقات در منزل هومکا دیگر لازم نیست نگران حضور در مراکز درمانی باشید. این مجموعه خدمت تزریقات در منزل تهرانسر را به طور شبانه‌روزی به مخاطبان خود ارائه می‎ دهد. برای برخورداری از خدمات آزمایشگاهی، درمانی و مراقبتی این مجموعه کافی است روی دکمه زیر کلیک کرده و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

خدمات تزریقات در منزل تهرانسر

وقتی صحبت از تزریقات می‎‌شود، یعنی بیمار به تاثیر فوری دارو نیاز دارد. داروهایی که به صورت خوراکی مصرف می‎‌شوند، تاثیرات خود را در طولانی مدت نشان خواهند داد. به همین دلیل در بسیاری از موارد پزشکان ترجیح می‎‌دهند داروها به صورت تزریقی استفاده شوند. در طی آن دارو بوسیله سرنگ به بدن بیمار تزریق خواهد شد. در این حالت میزان جذب دارو به چیزی حدود ۹۰ تا ۱۰۰ درصد می‌رسد. علت این امر به نوع عملکرد آنها باز می‎‌گردد. زمانی که دارو به صورت تزریقی استفاده می‌‎شود، وارد جریان خون خواهد شد. به این ترتیب در کوتاه‎‌ترین زمان تاثیرات خود را نشان خواهد داد. در حالیکه در داروهای خوراکی، دارو وارد سیستم گوارشی شده و سپس وارد جریان خون می‌‎شود به همین دلیل به زمان بیشتری برای تاثیرگذاری نیاز دارد.

تزریقات در منزل تهرانسر

 

خدمت تزریقات در منزل شامل چه مواردی است؟  

تزریق واکسن

این خدمت شامل واکسن کودکان و واکسن‎‌هایی نظیر آنفلوآنزا خواهد بود. کودکان از جمله گروه‎‌های پرخطر محسوب می‌‎شوند. سیستم ایمنی آنها آنقدر قدرتمند نیست که بتواند در برابر عوامل بیماری‎‌زا مانند باکتری و ویروس مقاومت کند. به همین دلیل بهتر است کمتر در مراکز درمانی حضور داشته باشند. این موضوع با شیوع کووید-۱۹ اهمیت خود را بیشتر نشان می‌‎دهد.

تزریق سرم

بسیاری از بیماری‌‎ها از طریق وصل سرم درمان خواهند شد. در این صورت مجبور هستید مدت زمانی محدود در مرکز درمانی حضور داشته باشید تا تزریق دارو به طور کامل انجام شود. با استفاده از خدمت تزریقات در منزل تهرانسر می‌‎توانید در محیط آرام خانه سرم را دریافت نمایید. به این ترتیب اطرافیان نیز به راحتی می‎‌توانند به کارهای شخصی خود بپردازند.

تزریق انواع دارو

گاهی اوقات بیمار به دلایل خاص قادر به دریافت داروهای خوراکی نیست. در این حالت برای درمان و کنترل بیماری از تزریق استفاده خواهد شد. تزریقات انواع مختلفی دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

اگر به خدماتی مانند تزریقات در منزل شهر ری،‌ پاکدشت و... نیاز دارید می‌توانید با کارشناسان هوم‌کا تماس بگیرید. 

 

انواع تزریقات در منزل

تزریق عضلانی.

می‎‌توان گفت در بیشتر موارد برای تزریق دارو از این شیوه استفاده می‎‌شود. در این حالت بیمار حجم بیشتری از دارو را دریافت خواهد کرد. از آنجا  که سرنگ به اعماق عضلات نفوذ می‎‌کند، جذب دارو نیز به دلیل وجود رگ‎های خونی سریع‌تر اتفاق خواهد افتاد.

تزریق وریدی.

در این تکنیک دارو به رگ تزریق خواهد شد. بنابراین تاثیرات دارو در کوتاه‎ترین و سریع‌ترین زمان ممکن مشاهده می‎‌شود. سایت معتبر خط سلامتی(Health Line) در این رابطه این طور نوشته است:

از تزریق وریدی در مواقع اورژانسی استفاده می‌شود. از جمله این شرایط می‌توان به انواع مسمومیت، حمله قلبی و سکته مغزی اشاره کرد. در این شرایط مصرف داروهای خوراکی به اندازه کافی اثربخش نیست چراکه جذب آنها دیرتر صورت می‌گیرد. البته باید گفت با استفاده از این روش می‌توان داروها را به طور مداوم  و آهسته نیز تزریق کرد.

تزریق صفاقی.

این شیوه برای افرادی که تحت شیمی درمانی هستند استفاده می‌شود. 

تزریق اپیدورال.

در این تکنیک تزریق در ناحیه ستون فقرات انجام خواهد شد. گاهی اوقات پا درد و کمر درد به شیوه‎ های رایج درمانی پاسخ نمی‎‌دهند. در این حالت پزشک برای کاهش درد و کنترل بیماری این تزریق را  تجویز خواهد کرد.

تزریق زیر جلدی.

از این تزریق به عنوان تزریق زیر پوستی نیز یاد می‌‎شود. در این حالت با استفاده از یک سوزن کوتاه، دارو به چربی زیر پوست تزریق می‎‌شود. اگر بیمار به حجم کمتری از دارو نیاز داشته باشد، از این روش استفاده خواهد شد. پس از تزریق حدود۲۴ ساعت زمان لازم است تا دارو اثرات خود را نشان دهد.

تزریقات در منزل تهرانسر

 

تزریقات بانوان در منزل تهرانسر

بسیاری از بانوان به دلیل شرایط خاصی که دارند، نمی‌‎توانند در مراکز درمانی حضور داشته باشند. برای مثال می‎‌توان به زنان باردار اشاره کرد. برخی زنان در این دوران، نیاز به مراقبت‎‌های ویژه دارند، هر گونه حرکت یا فشار روحی وضعیت سلامتی آن‌ها و جنین را به خطر خواهد انداخت. به همین دلیل استراحت مطلق برای آنها تجویز می‎‌شود. گاهی اوقات در چنین شرایطی پزشک برای حفظ سلامتی آنها، داروهایی را به صورت تزریقی تجویز خواهد کرد. در این حالت استفاده از خدمات تزریقات زنان در منزل می‎‌تواند ایمن‎‌ترین راه برای انجام این کار باشد.

گاهی اوقات نیز زنان سالخورده از بیماری‎های اسکلتی یا صعب العلاج رنج می‎‌برند. در این شرایط نیز انتقال آنها به مراکز بهداشتی کار آسانی نیست. همچنین خانواده باید هزینه بیشتری را برای این منظور پرداخت نماید. در  این حالت نیز استفاده از خدمت تزریقات در منزل تهرانسر راه‌حل معقولی به نظر می‌رسد.

اگر در این زمینه به مشاوره نیاز دارید، بر روی دکمه زیر کلیک کنید. کارشناسان هوم‌کا به طور رایگان شما را راهنمایی خواهند کرد.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

تزریقات شبانه روزی در منزل تهرانسر

نیاز به خدمات مراقبتی و درمانی شب و روز نمی‌‎شناسد. با این وجود نمی‌‎توان انکار کرد که دسترسی به خدمات پزشکی در طول روز بسیار ساده‎‌تر از ساعات شب است. تزریقات از جمله خدماتی است که ممکن است به هر دلیلی در طی ساعات شبانه‌‎روز به آن نیاز داشته باشید. برای این منظور می‎‌توانید از خدمات تزریقات شبانه روزی در منزل هوم‌کا بهره ببرید. یکی از سوالات رایج در این زمینه این است که آیا برای تزریقات در منزل به نسخه پزشک نیاز است؟ پاسخ این سوال به فاکتورهای مهمی مانند وضعیت بیمار، نوع دارو  و نوع تزریق بستگی خواهد داشت.

با کلیک بر روی دکمه زیر سفارش خود را در سایت به طور رایگان ثبت خواهید کرد. کارشناسان با شما تماس گرفته و راهنمایی‎‌های لازم را انجام می‌دهند.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

قیمت تزریقات در منزل تهرانسر

قیمت خدمات درمانی مانند پزشک در منزل، تزریقات در منزل،‌ پرستار در منزل و ... با توجه به تعرفه‌‎های آن تعیین خواهد شد. در کنار آن فاکتورهای دیگری نیز وجود دارند که بر میزان هزینه نهایی تزریقات در خانه تاثیرگذار هستند. از جمله آنها می‎‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستمزد متخصص
  • نوع دارو
  • نوع تزریق
  • وضعیت بیمار
  • بعد مسافت
  • تعداد بیماران
  • تعداد مراجعه متخصص به منزل

در این راستا هومکا سعی کرده است، برای خدمات درمانی، آزمایشگاهی و مراقبتی خود قیمتی متعادل در نظر بگیرد تا افراد بیشتری فرصت استفاده از خدمات این مجموعه را داشته باشند. همین حالا با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصان ما بهره‌‎مند شوید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

تزریقات در منزل توسط چه کسانی انجام می‌شود؟
انواع تزریقات در منزل توسط پرستاران انجام خواهد شد. آنها در این زمینه آموزش دیده و با نکات ایمنی،‌ بهداشتی و خطرات احتمالی آن آشنا هستند.
چه تزریقاتی در منزل انجام می‌شوند؟
خدمات تزریقات در منزل دامنه گسترده‌ایی دارد. انواع تزریق وریدی،‌ عضلانی، زیر جلدی، وصل سرم و ... در منزل انجام خواهد شد.
هزینه تزریقات در منزل چگونه تعیین می‌شود؟
قیمت تزریقات در منزل با توجه به تعرفه‌ایی که برای آن در نظر گرفته شده است،‌ تعیین می‌شود. در کنار آن فاکتورهایی مانند نوع دارو،‌ نوع تزریق،‌ بعد مسافت تا منزل بیمار و... نیز در نظر گرفته خواهد شد.
آیا می‌توان به طور دوره‌ایی از خدمت تزریقات در منزل استفاده کرد؟
بله، این شرایط در هومکا برای شما مهیا شده است.
آیا تزریقات بانوان در خانه انجام می‌شود؟
بله. برای این منظور از متخصصان خانم استفاده خواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل