تزریقات در منزل نازی آباد
خانه
مقالات
تزریقات در منزل نازی آباد

تزریقات در منزل نازی آباد

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/29
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تزریقات در منزل با مجموعه تخصصی هومکا!
برای تزریقات در نازی آباد به کجا مراجعه کنم؟ خدمات تزریقات در منزل را چگونه می‌توان دریافت کرد؟ آیا خدمت تزریقات در خانه از کیفیت مطلوبی برخوردار است؟ خدمت تزریقات در منزل نازی آباد شامل چه خدماتی می‌شود؟ اگر مقاله زیر از هومکا را مطالعه کنید پاسخ سوالات مطرح شده را درخواهید یافت.

تزریقات یکی از روش‌های مرسوم مراقب‌های بهداشتی است. با استفاده از این روش داروها با سرعت بالاتری در عضلات و خون  پخش شده و در نتیجه زودتر جذب بدن می‌شوند. هر سال حداقل ۱۶ میلیارد تزریق در کشور های در حال توسعه و پیشرفته انجام می‌شود . اکثریت تزریقات یعنی چیزی حدود ۹۵%  تحت مراقبت های درمانی و ۳% در جهت ایمن‌سازی و واکسیناسیون انجام می‌شوند. مابقی (حدود ۲%) به سایر شیوه‌های تزریق برای مثال انتقال خون و فرآورده‌های خونی و داروهای ضد بارداری تعلق می‌گیرد .

انجام تزریقات شاید در ظاهر امری آسان به نظر برسد اما باید به روش‌های ایمن بهداشتی و توسط فردی با تجربه و متخصص صورت گیرد. چون تزریقات لزوما باعث ایجاد یک زخم کوچک یا سوراخ بدن می‌شود. بنابراین اگر با رعایت اصول پزشکی صورت نگیرد ممکن است باعث ایجاد درد موضعی در ناحیه، عفونت و باعث ایجاد پاسخ آلرژیک شود. اما نیاز نیست نگران باشید. اگر ساکن محله نازی آباد یا هر منطقه‌ی دیگری از شهر تهران و اطراف آن هستید، می‌توانید با خیال آسوده از خدمات تزریقات در منزل بهره ببرید که مانند تمام خدمات پزشکی هومکا توسط افرادی دوره‌دیده و باتجربه صورت می‌گیرد. در ادامه به ذکر مزایای خدمات تزریقات در منزل نازی آباد خواهیم پرداخت .

تزریقات در منزل نازی آباد

 

انواع تزریقات در منزل نازی آباد

‌برای اینکه دارو  اثر بخش واقع شود باید یکی از روش‌های زیر را استفاده کرد که هر کدام نیاز به مهارت خاصی دارد و پرستار باید آن ها را فرا گیرد و بر اساس نوع دارو و نیاز بیمار یکی از روش ها را در پیش گیرد. نوع تزریق معمولا توسط پزشک تعیین می‌شود. اگر در این زمینه به مشاوره نیاز دارید، همین حالا بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا از مشاوره رایگان متخصصان ما بهره‌مند شوید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

تزریقات در منزل نازی آباد به روش زیرجلدی

این نوع تزریق در مواقعی انجام می‌شود که نیاز باشد دارو تجویز شده آهسته به بدن بیمار جذب شود. دارو در این روش به بافت زیر جلدی که به لایه چربی بین پوست و ماهیچه می‌گویند، تزریق می‌شود. که در آن سرعت خون‌رسانی کمتر از عضلات است و در نتیجه دارو دیرتر جذب می‌شود. اینگونه از تزریقات، دارای کمترین عوارض جانبی و درد هستند. انسولین و مورفین به این روش در بدن تزریق می‌شوند.

 

تزریقات در منزل نازی آباد به شیوه عضلانی

تزریق عضلانی در منزل رایج‌ترین نوع تزریق است. در این روش دارو به صورت مستقیم درون عضلات تزریق می‌شود. که به دلیل سرعت بالای جریان خون درون عضلات در این روش سرعت جذب دارو ( آنتی‌بیوتیک‌هایی مثل پنی‌سیلین و ویتامین‌ها ) و بهبودی بیمار زیاد است. این شیوه از تزریق یکی از بی‌خطرترین روش‌هاست و هنگامی که دارو از طریق گوارش جذب نمی‌شود یا باعث آسیب به دستگاه گوارش می‌شود، از این روش که سرعت بالایی دارد استفاده می‌شود.

سایت خط سلامتی(Health Line)‌ در مورد عوارض احتمالی این تزریق می‌نویسد:

برای تزریق عضلانی از سوزن بلند استفاده می‌شود. به همین دلیل بهتر است هنگام تزریق به آن نگاه نکنید چرا که باعث ایجاد ترس خواهد شد. 

هنگام تزریق و پس از آن احساس درد خواهید داشت. این درد طولانی نیست و  پس از مدت کوتاهی از بین خواهد رفت. چنانچه درد شدیدی را حس کرد و  در عین حال با تب و تورم  در ناحیه تزریق مواجه شدید باید به مراکز درمانی مراجعه کنید.

برخی افراد دچار واکنش‌های آلرژیک می‌شوند که از آن جمله می‌توان به مشکلات تنفسی اشاره کرد.

خونریزی طولانی مدت پس از تزریق طبیعی نیست.

 

تزریقات در منزل نازی آباد به شیوه داخل پوستی

تزریق داخل جلدی شامل تزریق دارو به لایه‌های درم و اپی‌درم است و برای تست عدم وجود حساسیت برخی از داروها و واکسن‌ها استفاده می‌گردد و یک پرستار حرفه‌ای می‌تواند تزریق زیر جلدی را انجام دهد.

 

تزریقات در منزل نازی آباد

 

تزریقات در منزل نازی آباد به روش وریدی

در این روش سرم یا دارو به سیاه‌رگ بیمار تزریق می‌شود. این شیوه در موارد  اورژانسی که بیمار نیاز به تزریق سریع دارو دارد یا نمی‌توان از داروی خوراکی استفاده شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با استفاده از خدمات تزریقات در منزل هومکا توسط پرستاری متخصص این عمل را انجام دهید. کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

تزریقات در منزل نازی آباد به روش داخل مفصلی

نوع جدیدی از تزریق وجود دارد که برای التهابات و رفع درد و درمان کردن بیماری‌هایی مانند روماتیسم ، آرتروز زانو ، نقرس و بورسیت استفاده می‌شود. این نوع از تزریق باید اصولی انجام شود چرا که در صورت عدم تجربه فرد تزریق کننده، ممکن است التهاب شدید پیش آید و حتی درد نواحی بیشتر از قبل شود.

 

تزریقات در منزل به روش درون صفاقی

در این روش تزریق دارو درون حفره صفاق انجام می‌شود و معمولا توسط بیمارانی که به علت سرطان تحت شیمی درمانی قرار گرفته‌اندمورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

مزایای تزریقات در منزل نازی آباد

با نگاهی کوتاه بر انجام تزریقات در منزل، به این نکته پی خواهیم برد که این موضوع، در قبال حضور در مراکز درمانی و زمان مورد نیاز برای انجام تزریقات در این مراکز، از برتری قابل توجهی برخوردار می‌باشد. به علاوه اینکه در شرایط کنونی و گسترش روزافزون ویروس کرونا، حضور در مراکز پر رفت و آمد درمانی می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. در ادامه به چند مزیت مهم در این خصوص اشاره خواهیم داشت.

تزریقات در منزل نازی آباد

 

صرفه جویی در وقت و هزینه با انجام تزریقات در منزل نازی آباد

زمان فاکتوری بسیار پر اهمیت برای ما می‌باشد. بسیاری از افراد به دلیل کمبود وقت، عملیات درمانی خود را به تعویق می‌اندازند که این موضوع می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را برای این افراد به دنبال داشته باشد. با استفاده از خدمات تزریقات در منزل نازی آباد، بدون اتلاف وقت و صرف هزینه اضافی، افراد می‌توانند خدمات تزریقات خود را در محل حضور خود انجام دهند. برای ثبت درخواست فقط کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

آسایش بیشتر با تزریقات در منزل نازی آباد

اکثر افراد خصوصا کودکان در منزل آسایش و آرامش بیشتری نسبت به محیط  بیمارستان یا مراکز درمانی دارند و برخی از افراد نیز در محیط مراکز درمانی دچار استرس می‌شوند و در مقابل آن محیط خانه حس دلگرمی را برای آنان با خود به همراه دارد و فرد بدون استرس می‌تواند تزریقات را با استفاده از خدمات تزریقات در منزل نازی آباد تجربه کند.

 

تزریقات در منزل نازی آباد توسط افراد دوره دیده و با تجربه

تزریقات امری به مراتب حساس است و فردی که تزریقات را انجام می‌دهد، می‌بایست آشنایی کاملی با دستورالعمل‌ها و نکات انجام تزریقات داشته باشد. تمام افرادی که توسط مجموعه‌ی هومکا برگزیده می‌شوند، از تخصص مورد نیاز برای انجام دقیق تزریقات بهره‌مند هستند و از نظر تجربه و مهارت در بالاترین سطح  قرار دارند و شما با خیال آسوده می‌توانید به ایشان اعتماد نمایید.

 

دسترسی آسان تر و ایمن تر با تزریقات در منزل نازی آباد

 برخی از سالمندان و افراد آسیب‌دیده نمی‌توانند به آسانی حرکت کنند و یا ممکن است تحرک برای این دسته افراد خطرناک باشد و رفت و آمد باعث وارد شدن صدمه جسمی بیشتر شود. خدمات تزریق در منزل هومکا در نازی آباد دسترسی این اشخاص به خدمات مورد نظر خود را آسان‌تر از قبل می‌کند. هم اکنون برای ثبت درخواست خود اقدام کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

با تزریقات در منزل نازی آباد آسوده خاطر باشید. 

محیط بیمارستان و درمانگاها همیشه پر از جمعیت است و در این محیط احتمال انتقال بیماری‌های واگیردار خصوصا کرونا که امروزه به شدت در حال شیوع است، بیشتر می‌شود. شما با استفاده از خدمات تزریقات شبانه‌روزی در منزل نازی آباد می‌توانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی از ابتلا به بیماری تزریقات مورد نظر و مورد نیاز خود را در محیط پاکیزه و ایمن منزل انجام دهید. از طرفی تمام متخصصین و پرستاران هومکا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در منزل شما حضور می‌یابند چرا که سلامت شما اولویت اول ماست.

تزریقات در منزل نازی آباد

 

تعرفه تزریقات در منزل نازی آباد چگونه است؟

تعرفه‌ها و هزینه‌های خدمات تزریقات در منزل به نوع تزریقات بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت خدمات تزریقات در منزل شما می‌توانید از طریق تماس با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ درخواست خود را مطرح کنید و همکاران ما در هومکا، متناسب با نیازتان، تعرفه‌ی دقیق را به شما ارائه خواهند داد. هومکا در این روزهای سخت از شما غافل نبوده و قیمت‌های خود را به گونه‌ای تنظیم نموده است که اکثر اقشار جامعه توان پرداخت هزینه‌های آن و استفاده از خدمات تزریقات در منزل نازی آباد را داشته باشند. در این کنار این خدمت می‌توانید از خدمات پزشک در منزل،‌ پرستار بیمار در منزل،‌ پانسمان در منزل و ... نیز بهره ببرید. 

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

خدمت تزریقات در منزل هومکا چگونه ارائه می‌شود؟
این شرکت تحت عنوان سفیران سلامت سپینود و با برند هومکا در حال ارائه خدمات است. برای ارائه اینگونه خدمات «مجوز ارائه خدمات و مراقبت‌های بالینی در منزل» لازم است. هومکا موفق به اخد این مجوز شده است.
خدمات هومکا در چه زمینه‌ایی است؟
حوزه فعالیت هومکا به خدمات درمانی،‌آزمایشگاهی و مراقبتی مربوط می‌شود.
آیا خدمات هومکا از کیفیت مطلوبی برخوردار است؟
این مجموعه برای ارائه خدمات خود با متخصصان دوردیده و برتر همکاری دارد. کلیه کارشناسان پس از گذراندن مراحل سخت گزینشی وارد مجموعه هومکا شده‌اند.
قیمت تزریقات در منزل هومکا چقدر است؟
هزینه تزریقات در منزل به تعرفه آن بستگی دارد. برای این منظور لازم است با کارشناسان هومکا تماس بگیرید.
خدمت تزریقات در منزل هومکا چه مواردی را شامل می‌شود؟
تزریقات بانوان، وصل سرم و تزریق انواع دارو توسط این مجموعه ارائه می‌شود.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل