تزریقات در منزل مرزداران
خانه
مقالات
تزریقات در منزل مرزداران

تزریقات در منزل مرزداران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/05
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
انجام تزریقات عمومی و تخصصی با متخصصان توانمند هومکا.
تزریقات در منزل برای چه کسانی مناسب است؟ ساده‌ترین روش برای برخورداری از این خدمت چیست؟ آیا در مورد آمپول روگام و نحوه تزریق آن چیزی می‌دانید؟ آیا با عوارض آمپول روگام آشنا هستید؟ برای یافتن پاسخ این سوالات با هومکا همراه شوید و مقاله زیر را مطالعه کنید.

با استفاده از تزریقات در منزل مرزداران دیگر نیازی ندارید برای تزریق آمپول از منزل خارج شوید و به مراکز درمانی مراجعه کنید. با توجه به اینکه معمولا تزریق آمپول در شرایط بیماری انجام می‌شود، قطعا بیماران از اینکه بتوانند آمپول خود را در منزل در رفاه کامل تزریق کنند، استقبال می‌کنند. از همین رو خدمت تزریقات در منزل مرزداران برای ساکنان این منطقه راه‌اندازی شده است. جهت مشاوره با کارشناسان ما همین حالا کلیک کنید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

تزریقات در خانه مرزداران

چنانچه ساکن منطقه مرزداران هستید و به دریافت خدمات تزریقات در منزل شبانه‌روزی نیاز دارید، می‌توانید به کمک مجموعه هومکا از خدمت تزریقات در منزل مرزداران استفاده کنید. به این ترتیب بدون اینکه نیازی داشته باشید که از منزل خارج شوید، آمپول خود را توسط افراد ماهر و با تجربه تزریق می‌کنید و به هیچ مرکز درمانی نیز مراجعه نخواهید داشت. 
لازم است همین جا یادآوری کنیم که برای تزریق آمپول هرگز نباید از "هر کسی" کمک بگیرید. درست است که تزریق آمپول خیلی سریع انجام می‌شود و در ظاهر کار خیلی سختی نیست، اما قطعا حساسیت‌های بسیار زیادی دارد. این حساسیت‌ها تا جایی است که حتی می‌تواند منجر به مرگ یا نقص عضو شود. اگر فرد تزریق‌کننده از نحوه تزریق آمپول مطلع نباشد یا آمپول را به طور غیراستاندارد و غیر اصولی تزریق کند، عواقب خفیف تا وخیم متعددی دامن بیمار را می‌گیرد و قطعا برای تزریق کننده ناشی نیز پیگرد قانونی به همراه دارد. لذا توصیه می‌کنیم که برای تزریق آمپول حتما از افراد دوره دیده و با تجربه کمک بخواهید. 

تزریقات در منزل مرزداران

 

هزینه تزریقات در منزل مرزداران

برای انجام تزریقات در منزل مرزداران مسلما باید هزینه‌ای پرداخت کنید. اما به دلیل اینکه فاکتورهای متعدد و منحصری در تعیین قیمت و هزینه تزریقات در منزل مرزداران موثر هستند، نمی‌توانیم اینجا قیمت واحدی را به عنوان هزینه تزریقات در منزل مرزداران اعلام کنیم؛ اگر چنین کنیم، کار اصولی و منطقی انجام نداده‌ایم. هزینه تزریقات بسته به نوع تزریق، تعداد تزریق و آمپولی که تزریق می‌شود، متفاوت خواهد بود. اما همین قدر می‌گوییم که برای تعیین قیمت و هزینه تزریقات در منزل مرزداران تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا هزینه‌ای منصفانه و منطقی در نظر بگیریم تا همه افراد با توان اقتصادی مختلف بتوانند از این خدمت ویژه استفاده کنند. همین حالا با یک کلیک با ما تماس بگیرید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل 

مزیت تزریقات در منزل مرزداران 

همین که مجبور نیستید برای انجام تزریقات از منزل خارج شوید، بهترین سود و فایده نصیب شما خواهد شد. اگر بیمار باشید یا پرستار بیمار باشید، در هر صورت رفت و آمد کردن به مراکز درمانی و درمانگاهی برای شما سخت خواهد بود. از همین جهت استفاده از خدمت تزریقات و پرستار ساعتی در منزل کاملا سودمند است و تضمین‌کننده رفاه و آسایش شما خواهد بود. 

تزریقات در منزل مرزداران

 

چه کسانی می‌توانند از خدمت تزریقات در منزل مرزداران استفاده کنند؟

برای استفاده از خدمت تزریقات در منزل مرزداران هیچ محدودیتی وجود ندارد. همه افراد در هر شرایطی می‌توانند از این سرویس ویژه استفاده کنند. 
✔ همه افراد
✔ بانوان باردار
✔ مادران تازه وضع حمل کرده
✔ مادرانی که نوزاد و کودک در منزل دارند و نمی‌توانند او را تنها بگذارند و نمی‌خواهند کودک را به مراکز درمانی بیاورند.
✔ سالمندان سالم و سالمندان بیمار
✔ بیماران معلول ذهنی و جسمی 
✔ کودکان و نوزادان

 

مناطق تحت پوشش تزریقات در منزل مرزداران

تمام محدوده و منطقه مرزداران تحت پوشش خدمات تزریقات در منزل مرزداران است. تنها کافی است تماس بگیرید، درخواست خود را ثبت کنید و آدرس خود را در اختیار مجموعه هومکا بگذارید. همکاران ما بعد از انجام هماهنگی‌های اولیه، در اسرع وقت با تجهیزات کامل در منزل شما حاضر می‌شوند و خدمات تزریقات در منزل مرزداران را به کمک افراد مجرب و دوره دیده ارائه می‌دهند. برای ثبت سفارش خود همین حالا اقدام کنید.

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

کدام آمپول ها در منزل مرزداران تزریق می‌شوند؟

هر آمپولی که تزریق آن در منزل بلامانع باشد و از لحاظ پزشکی ممنوعیتی برای تزریق آن در منزل وجود نداشته باشد، به کمک خدمت تزریقات در منزل مرزداران تزریق می‌شود. تقریبا می‌توانیم بگوییم که تمام آمپول‌ها این خصوصیت را دارند که در منزل تزریق شوند. اما قطعا تیم تزریقات باید آمادگی کامل برای کنترل شرایط اضطرار را داشته باشند. برای مثال در تزریق پنی‌سیلین حتما باید سابقه بیمار به حساسیت‌های دارویی بررسی شود و ترجیحا قبل از تزریق نیز تست پنی‌سیلین انجام شود. در سایت مایو کلینیک(Mayo Clinic) در مورد عوارض تزریق این دارو اینطور نوشته است:

هر دارویی در کنار تاثیرات درمانی خود عوارض جانبی دارد. این عوارض در همه افراد به یک شکل دیده نخواهد شد.  اگربا تزریق پنی‌سیلین با هر یک از نشانه‌های زیر مواجه شدید هر چه سریع‌تر به مراکز درمانی مراجعه کنید:

  • تنفس سریع یا نامنظم
  • تب
  • درد مفاصل
  • سبکی سر 
  •  تورم در اطراف صورت
  • تنگی نفس
  • بثورات پوستی، کهیر، خارش و قرمزی پوست

به هر حال تزریق هر آمپولی به تناسب فایده‌ای که دارد ممکن است که با عوارضی نیز همراه باشد. پرستار بیمار در منزل با تجهیزات کامل، توانایی کنترل عوارض احتمالی را دارد. 

 

از آمپول روگام چه می‌دانید؟

آمپول روگام یک محلول استریل از پلاسمای خون انسان است که از طریق تزریق وارد بدن می شود. تزریق این آمپول در دوران بارداری و بعد از وضع حمل برای مادرانی که rh منفی دارند، واجب و ضروری است. عامل Rh به طور معمول یکی از نگرانی‌ها در بارداری و انتقال خون است. ناسازگاری Rh باعث عدم انطباق بین خون مادر و خون جنین می شود و این موضوع زمانی رخ می دهد که Rh مادر منفی و Rh جنین مثبت است.
به طور کلی تزریق آمپول روگام در زنان بارداری که rh گروه خونی آنها منفی و گروه خونی همسرشان مثبت است، ضرورت دارد. این آمپول باید در ماه هفت بارداری تزریق شود. قرار گرفتن خون Rh منفی در معرض خون Rh مثبت منجر می‌شود که Rh منفی خون با تولید آنتی بادی که باعث حمله و تخریب Rh سلول‌های خونی می شود، واکنش نشان دهد. این امر می‌تواند باعث کم خونی جنین شود. این وضعیت به خودی خود یک وضعیت تهدید کننده حیات شناخته شده و hydrops fetalis نام دارد و باعث خونریزی داخلی، نارسایی قلب و کلیه و شوک می شود. علاوه بر این ایمونوگلوبولین Rh مانع از حمله سیستم ایمنی بدن به خون کودک و ایجاد آسیب می شود. لذا تزریق آمپول روگام برای این گروه از مادران باردار لازم و ضروری است. 

 

نحوه تزریق آمپول روگام در منزل مرزداران

روگام یک داروی تجویزی است که معمولا به شکل تزریق عضلانی، اغلب در قسمت پشت بدن (باسن) یا بازو تزریق می‌شود. بعد از تزریق احساس کمی درد و تب خفیف محتمل است. فرقی نمی‌کند که Rh خون جنین مثبت باشد یا منفی، در هر حالت آمپول روگام بی خطر است.
دور اول تزریق این آمپول ابتدا در بین هفته‌های ۲۸ تا ۳۲ بارداری است. به غیر از این هفته‌ها، در صورتی که خونریزی، لکه بینی، تهدید به سقط، پاره شدن کیسه آب یا درد در مادر دیده شود، این آمپول باید تزریق شود. دور دوم تزریق این آمپول ۷۲ ساعت پس از زایمان است. 
این آمپول می‌تواند به صورت داخل وریدی نیز تزریق شود. دوز تزریق را پزشک تشخیص می‌دهد. روگام برای حدود ۱۳ هفته موثر است.
تزریق آمپول روگام یک بار در هفته ۲۸ حاملگی و یک بار ۷۲ ساعت اول بعد از زایمان باید انجام شود. قبل از تزریق آمپول روگام حتما باید تست کومبس غیر مستقیم انجام شده باشد. تست کومبس غیر مستقیم منفی  نشان می دهد مادر آنتی بادی علیه گلبول‌های قرمز نوزاد تولید نکرده است و در این صورت می توان تزریق را انجام داد. چنانچه مادر باردار با Rh منفی در طی ۷۲ ساعت پس از زایمان به هر علتی روگام را تزریق نکرده باشد، بهتر است حتما با مشورت پزشک تا ۲۸ روز پس از زایمان این تزریق را انجام دهد تا از عوارض احتمالی برای خود و فرزندش جلوگیری کند.

تزریقات در منزل مرزداران

 

عوارض کمتر دیده شده تزریق آمپول روگام

اگر پس از تزریق علائم زیر را داشتید بلافاصله با پزشک تماس بگیرید:
✔ تنگی نفس
✔ کهیر
✔ تورم صورت، لب‌ها، زبان یا گلو
✔ تب، لرز
✔ افزایش ناگهانی وزن 
✔ پشت درد
✔ تغییر رنگ ادرار
✔ ادرار نکردن مانند قبل
✔ سردرد 
✔ درد عضلات
✔ حالت تهوع و استفراغ
✔ خستگی
✔ درد در ناحیه تزریق
در شرایط زیر نیز نیاز به تزریق آمپول روگام است:
✔ سقط جنین غیر عمدی
✔ سقط جنین عمدی
✔ بارداری خارج از رحمی
✔ بارداری مولار
✔ مرده زایی
✔ نسخه سفالیک خارجی (ECV)
✔ آسیب های شکمی در دوران بارداری
✔ خونریزی واژینال

با کلیک بر دکمه زیر سفارش خود را بی دردسر ثبت خواهید کرد. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

نحوه عملکرد آمپول روگام

آمپول روگام مقدار کمی از آنتی‌بادی‌هایی را در خود دارد که از اهداکنندگان خون دریافت می‌شود. این آنتی‌بادی‌ها تمام سلول‌های خونی با Rh مثبت را در سیستم بدنی از بین می‌برند و همین امر سیستم ایمنی بدن را از تولید آنتی‌بادی‌ها باز می دارد. آنتی‌بادی‌های اهدا شده، همانند آنتی‌بادی‌های بدن هستند، اما مقدار آنها کم است و مشکلی برای جنین ایجاد نمی‌کنند. 
این روش، شکلی از ایمن‌سازی غیر فعال است. برای اینکه آمپول روگام تاثیر خود را به موقع در بدن بگذارد، باید در کمتر از ۷۲ ساعت پس از ورود احتمالی خون جنین به خون مادر، تزریق شود. این آمپول، مادر را تا ۱۲ هفته ایمن نگه می دارد. چنانچه به هر دلیل (مثلا تصادف) احتمال مخلوط شدن خون جنین با خون مادر وجود داشته باشد، باید آمپول دیگری تزریق شود.

 

تزریقات در منزل مرزداران با هومکا

نه تنها انجام تزریقات در منزل مرزداران در دستور کار مجموعه هومکا قرار دارد، بلکه تمام خدمات درمان، مراقبت و آزمایشگاه توسط این مجموعه به متقاضیان ارائه می‌شود. هومکا تلاش کرده است با ارائه خدماتی کاملا معتبر و شفاف، رضایت همه جانبه کاربران خود را با هر سلیقه‌ای به دست آورد. رسالت هومکا تضمین و تامین سلامتی آحاد مختلف جامعه است. برای بهره‌مندی از خدمات مختلف هومکا هم می‌توانید از طریق دکمه ثبت رایگان درخواست، ثبت درخواست کنید و هم می‌توانید با شماره تلفن‌ ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید و هومکایی شوید. ما در هومکا ادعایی برای بهترین بودن نداریم، اما همواره برای ارائه خدمات باکیفیت به کاربران خود تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنیم.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

پنی سیلین چگونه تزریق می‌شود؟
تزریق پنی سیلین به صورت عضلانی است.
چگونه می‌توان درد تزریق پنی سیلین را کاهش داد؟
می‌توانید از داروهای بی‌حسی موضعی استفاده کنید. همچنین باید عضلات خود را شل نگه دارید.
چگونه می‌توان درد پس از تزریق را کاهش داد؟
بهترین راه‌حل کمپرس سرد است.
آیا سرم در منزل وصل می‌شود؟
بله. مجموعه هومکا این خدمت را به شما ارائه خواهد کرد.
هزینه تزریقات در منزل چقدر است؟
قیمت تزریقات در منزل با توجه به تعرفه‌ آن تعیین می‌شود.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل