تزریقات در منزل هشتگرد
خانه
مقالات
تزریقات در منزل هشتگرد

تزریقات در منزل هشتگرد

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/08
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
با خیال راحت از خدمت تزریقات در هومکا استفاده کنید.
این روز‌ها و با وجود ویروس کرونا قرار‌گیری در محیط‌های درمانی ریسک بالایی دارد. در این دوران در صورت نیاز به تزریقات باید چه کنیم؟ توصیه ما به شما انجام تزریقات در منزل است. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر در این مقاله با ما همراه باشید.

انجام تزریقات از ابتدا تا کنون برای برخی از افراد به دلایل گوناگون به نوعی چالش تبدیل شده است. بسیاری از افراد توانایی و یا علاقه ای به حضور در مراکز درمانی را ندارند و به همین سبب شاید دارویی را که هر چه سریعتر نیازمند دریافت آن هست را به تعویق می اندازد. برای جلوگیری از به تعویق انداختن این موضوع مهم، استفاده از خدمات تزریقات در منزل هشتگرد، می تواند راه مناسبی باشد. افراد متقاضی می توانند با استفاده از این خدمات، در محل حضور خود و بدون طی مسافت های طولانی از خدمات تزریقات استفاده کنند.

تزریقات در منزل هشتگرد توسط پرستاری که از سوی مجموعه مورد نظر و به درخواست فرد متقاضی ارسال شده است، انجام می پذیرد. یکی از مهمترین فاکتورهای مهم تاثیرگذار بر کیفیت انجام خدمات تزریقات در منزل هشتگرد، تخصص و دانش پرستار در انجام اعمال مربوط به خود است.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا برای استخدام تیم پرستاری خود، مصاحبه ها و پروتکل های استخدامی استاندارد و خاصی را در پیش گرفته است که با تکیه بر آن، پرستاران متخصص و آموزش دیده به استخدام این مجموعه در می آیند. به همین دلیل افراد متقاضی تزریقات در منزل هشتگرد می توانند با آرامش خاطر و اعتماد کامل به مجموعه هومکا، از خدمات تزریقات در منزل هشتگرد بهره مند شوند. برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل هشتگرد بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

خدمات تزریقات در منزل هشتگرد

بدون شک افرادی هستند که ممکن است در هر ساعتی از شبانه روز نیازمند خدمات پزشکی مانند تزریقات باشند، در حالی که به هر دلیلی توانایی بیرون رفتن از خانه و حضور در مراکز درمانی را ندارند. استفاده از خدمات تزریقات در منزل هشتگرد می تواند راحت ترین و قابل اعتمادترین کار ممکن قابل انجام در چنین شرایطی باشد. در این روش، پرستار از سوی مرکز خدمات درمانی به سوی محل حضور فرد متقاضی ارسال شده و تزریقات را با رعایت پروتکل های بهداشتی موجود، انجام خواهد داد.

مجموعه خدمات درمانی، مراقبتی و آزمایشگاهی هومکا یکی از مجموعه های ارائه کننده خدمات در منزل است و یکی از پر استفاده‌ترین خدمات این مجموعه، خدمات تزریقات و پرستار در منزل می‌باشد. این مجموعه با تکیه بر تیم درمانی و پرستاری قوی خود توانایی انجام انواع تزریقات را دارد و با توجه به نظارت مداوم تیم پشتیبانی بر انجام خدمات، کیفیت خدمات بالا خواهد بود. برای ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

 

انواع تزریقات در منزل هشتگرد

همان‌گونه که می‌دانیم، تزریقات یک روش درمانی است و خود دارای انواع مختلفی می‌باشد. انواع آمپول‌های وریدی، عضلانی و زیرجلدی با استفاده از این خدمات قابل انجام هستند. در کنار این دو، پنی سیلین، واکسن و سرم نیز قرار می‌گیرند. سایت خط سلامتی(Health Line) در مورد این تکنیک می‌گوید:

از این تکنیک برای تزریق دارو در مقدار کم استفاده می‌شود. از جمله آنها می‌توان به انسولین و برخی هورمون‌ها اشاره کرد. میزان دارو به یک تا دو میلی لیتر می‌رسد. برای تزرریق برخی واکسن‌ها نیز  از این روش استفاده خواهد شد. در این حالت دارو به لایه بین پوست و عضله تزریق می‌شود. معمولا از سوزن‌های کوتاه برای تزریق دارو استفاده خواهد شد. 

تزریق واکسن کودک در منزل، تزریق واکسن آنفولانزا در منزل و محل کار و سرم در منزل توسط پرستاران کارآمد و آموزش دیده انجام می‌شود و به همین دلیل خدمات با کیفیت بالا انجام می‌گیرند. مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا حساسیت بالایی بر روند و نحوه استخدام اعضا و متخصصان تیم‌های مراقبتی و درمانی خود داشته و با انجام مصاحبه‌های تخصصی، امر گزینش را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد.

تزریقات در منزل هشتگرد

 

مزایای استفاده از خدمات تزریقات در منزل هشتگرد

موضوعی که در حال حاضر درمورد آن صحبت می کنیم بدون شک دغدغه بسیاری از افراد است. به خصوص در شرایط کنونی و بیماری مهلک کرونا، بسیاری از افراد علاقه و تمایلی به حضور در مراکز درمانی پر رفت و آمد و شلوغ را ندارند.

همین موضوع می تواند زمینه ساز یکی از مهمترین مزایای استفاده از این خدمات تزریقات در منزل هشتگرد باشد. حضور در خانه و انجام درمان و استفاده از آرامش محل، می تواند تاثیرات مثبتی بر روی درمان داشته باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات تزریقات در منزل هشتگرد می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره نمود.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا سعی دارد تا خدمات خود را در کمترین زمان ممکن و با نهایت کیفیت در اختیار متقاضیان گرامی قرار دهد.

 

افراد واجد شرایط برای دریافت خدمات تزریقات در منزل هشتگرد

بدون شک در نگاه اول سالمندان، بیماران و کودکان، از اصلی ترین گروه های واجد شرایط برای دریافت خدمات تزریقات در منزل هشتگرد هستند. بسیاری از افراد حاضر در این گروه ها به دلیل عدم توانایی یا هراس از مراکز درمانی، قادر به حضور در این اماکن نیستند. علاوه بر این، در شرایط کنونی و افزایش گستردگی ویروس کرونا، حضور سالمندان و بیماران در مراکز درمانی پر رفت و آمد برای این گروه ها بسیار خطرناک است. سالمندان و بیماران از جمله گروه های پرخطر و در معرض آسیب بالا در مقابله با بیماری کرونا هستند.

در این بین کودکان نیز گاهی برای انجام تزریقات مشکل ساز خواهند بود. بسیاری از کودکان به اقتضای سنشان تحمل درد تزریق را ندارند. به همین علت نیز از حضور در مراکز درمانی امتناع می نمایند. حضور در خانه می تواند به حدی اعتماد به نفس و حس آرامش درون کودک را افزایش دهد که کودک نه تنها تن به انجام تزریقات دهد، بلکه این کار را در آرامش کامل انجام دهد.

بی تردید انجام تزریقات در منزل یا محل حضور افراد، به مراتب امن تر از حضور در مراکز درمانی است. پرستاران مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا با رعایت تمام نکات و پروتکل های بهداشتی در محل حضور فرد متقاضی حاضر می شوند. تمام تجهیزات و وسایل تزریق به صورت بهداشتی و پلمپ شده در اختیار پرستاران قرار دارد و پرستاران نیز با توجه به گذراندن دوره ها و آموش تمام نکات مورد نیاز، تمام پروتکل های لازم در حین انجام عملیات تزریق را رعایت خواهند نمود. جهت ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل هشتگرد بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

تزریقات در منزل هشتگرد و مراحل استفاده از آن

نه تنها در هشتگرد، بلکه در تمام مناطق مختلف تهران و اطراف آن، رویه درخواست خدمات از مجموعه هومکا به این صورت است که متقاضی با تماس تلفنی یا ثبت درخواست در سامانه این مجموعه، نیاز خود برای استفاده از خدمات تزریقات در منزل هشتگرد یا هر خدمت دیگری را اعلام و ثبت می‌نماید. کارشناسان هومکا در یک تماس تلفنی مشاوره مورد نیاز را انجام داده و نکات قابل توجه را به فرد متقاضی توضیح خواهند داد.

پس از انجام هماهنگی‌های لازم، پرستار آموزش دیده و قابل اعتماد به محل حضور فرد اعزام می‌شود. در پی آن، پرستار با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و با توجه به دستورالعمل‌های پیش‌بینی شده برای انجام تزریقات، به انجام وظایف خود خواهد پرداخت.

تزریقات در منزل هشتگرد

 

اهمیت انتخاب مجموعه درمانی برای انجام خدمات تزریقات در منزل هشتگرد

با نگاهی ساده به موضوع، در می‌یابیم که انجام خدمات تزریقات توسط یک پرستار تحصیل کرده در دانشگاه معتبر، بسیار بهتر و اصولی‌تر از انجام این کار توسط یک پرستار آموزش ندیده و بی تجربه خواهد بود. پرستار می‌بایست توانایی و مهارت لازم در انجام خدمات تزریقات در منزل هشتگرد را داشته باشد.

مجموعه‌هایی که بر اساس اصول و قواعد مصوب کار می‌کنند و به کیفیت بالای خدمات اهمیت بالایی می‌دهند، در استخدام پرستار دقت بالایی خواهند داشت. مجموعه خدمات درمانی و پرستاری هومکا یکی از این مجموعه‌ها است. این مجموعه حساسیت بالایی در انتخاب پرستاران خود دارد. پس انتخاب یک مجموعه خوب و با تجربه درمانی، رابطه مستقیم و تنگاتنگی با نحوه انجام خدمات و کیفیت انجام آن دارد.

 

هزینه تزریقات در منزل هشتگرد

هر خدمتی هزینه ای دارد. تحقیقات انجام شده این امر را تایید می کنند که یکی از موارد تعیین کننده برای دریافت خدمت از سوی متقاضی می‌باشد. بسیاری از افراد به دنبال بهره گیری از خدمات با قیمت مناسب هستند.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا این افتخار را دارد تا قیمت خدمات خود مانند تزریقات در منزل هشتگرد را بر اساس مصوبات و قیمت‌گذاری های وزارت بهداشت و درمان تعبیه نماید. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص تزریقات در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

نکات مهم در ارائه خدمات تزریقات در منزل هشتگرد

همه ما می‌دانیم که ظهور بیماری کرونا بسیاری از قوانین و پروتکل‌ها را تحت تاثیر قرار داده است. در این میان، خدمات درمانی و مراقبتی به علت رابطه بین پرستار و پزشک با فرد متقاضی، این تاثیر را بیش از هر زمینه دیگری نمایان تر می‌نماید. بدون شک یکی از نکات مهم و اساسی در چنین شرایطی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده است. همان گونه که گفته شد تمام لوازم و اقلام مورد استفاده در تزریقات در منزل هشتگرد می‌بایست به صورت استریل و ضد عفونی شده مورد استفاده قرار گیرند.

تزریقات در منزل هشتگرد

 

تزریقات در منزل هشتگرد با مجموعه هومکا

برای دریافت خدمات تزریقات در منزل هشتگرد با مجموعه هومکا، کافیست با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید. در این صورت شما با کارشناسان مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا صحبت خواهید کرد. کارشناسان مجموعه هومکا به سوالات مختلف شما پاسخ خواهند داد و مشاوره لازم برای ارائه هر چه بهتر و مناسب تر خدمات را به شما خواهند داد.

راه دیگر برای بهره‌مندی از خدمات مجموعه هومکا، ثبت درخواست اینترنتی از طریق سایت هومکا می‌باشد. با ثبت درخواست، کارشناسان مجموعه هومکا در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و درباره چگونگی انجام خدمات هماهنگی های لازم را انجام خواهند داد.

خدمات درمانی و مراقبتی مجموعه هومکا علاوه بر انجام در تمام مناطق تهران بزرگ، در کرج و دیگر شهرهای استان تهران از جمله هشتگرد، برای تمام متقاضیات گرامی قابل دسترس می باشد.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

مزایای دریافت خدمات تزریقات در منزل چیست؟
• در وقت و انرژی خود صرفه جویی می‌کنید • تزریقات را برایتان به تجربه ای آسان و بدون دردسر تبدیل می‌کند • مدیریت تزریقات مناسب برای کودکتان
تزریقات زیر جلدی چگونه کار می‌کند؟
در این نوع تزریقات ، از یک سوزن کوتاه برای تزریق دارو به لایه چربی بین پوست و عضله استفاده می‌شود. داروهایی که به این روش تجویز می‌شوند معمولاً آهسته‌تر از تزریقات وریدی ، گاهی در طی ۲۴ ساعت جذب می‌شوند.
چرا باید هومکا را برای انجام خدمات تزریقات در منزل انتخاب کنیم؟
• صرفه جویی در وقت و انرژی شما • استفاده پرستاران آموزش دیده و با تجربه • کیت های بسته بندی شده و استریلیزه شده • تضمین کیفیت خدمات ارائه شده و به روز بودن
آیا هومکا مجوز‌های لازم را برای انجام تزریقات در منزل در اختیار دارد؟
بله. نام شرکت ما سفیران سلامت سپینود است و با برند هومکا در حال فعالیت هستیم. مجوز مورد نیاز برای انجام چنین فعالیتی «مجوز ارائه خدمات و مراقبت‌های بالینی در منزل» است که مجموعه‌‌ی هومکا آن را کسب کرده است.
آیا می‌توانم خدمت تزریقات دوره‌ای (تزریق هفتگی، ماهانه و .. ) را درخواست دهم؟
بله. این خدمت نیز برای شما فراهم شده است و کافیست برای درخواست این خدمت با ما تماس حاصل کنید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل