تزریقات در منزل چیذر
خانه
مقالات
تزریقات در منزل چیذر

تزریقات در منزل چیذر

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/03
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
چه جایی بهتر از خانه!
اگر برای تزریقات قصد رفتن به مراکز درمانی را دارید، کمی صبر کنید. شاید بهتر باشد این بار به شیوه‌ایی راحتٰ‌تر از خدمات درمانی استفاده کنید. هم اکنون می‌توانید انتخاب کنید که شما برای انجام تزریقات و سایر خدمات درمانی به متخصص مراجعه کنید یا متخصص را در منزل ملاقات نمایید. مقاله زیر از هومکا را از دست ندهید تا اطلاعات مفیدی در مورد خدمت تزریقات در منزل کسب کنید.

در حال حاضر و با توجه به شیوع بیماری کرونا، خدمات تزریقات در منزل از اهمیت خاصی برخوردار است. مراجعه به مراکز درمانی شما را در معرض ابتلا به بیماری‎‌های دیگر قرار می‌‎دهد. این موضوع برای افرادی که در گروه‎‌های پرخطر قرار دارند اهمیت ویژه‌‎ایی دارد. چرا که افراد پرخطر به هر دلیلی از ضعف سیستم ایمنی رنج می‌‎برند و توانایی کمتری برای مبارزه با عوامل بیماری‎‌زا خواهند داشت.

بنابراین اگر تاکنون به فکر استفاده از خدمت تزریقات در منزل چیذر نبوده‌‎اید، زمان آن فرا رسیده است تا کمی بیشتر به آن فکر کنید. در این راستا می‌‎توانید از خدمات مراقبتی، درمانی و آزمایشگاهی هومکا بهره ببرید. خوب است بدانید این مجموعه خدمت تزریقات در منزل پاسداران، چیذر، اسلامشهر و سایر نقاط تهران را به صورت شبانه‌‎روزی ارائه می‌دهد. بنابراین دیگر لازم نیست دغدغه زمان را داشته باشید. برای بهره‎‌مندی از  این خدمات بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

خدمات تزریقات در منزل چیذر

خدمات تزریقات در منزل چیذر می‌‎تواند شامل موارد زیر باشد:

  • تزریق انواع دارو در منزل.
  • وصل سرم.
  • تزریق واکسن.

تزریقات در منزل چیذر

 

انواع تزریقات در منزل

تزریق عضلانی

می‌‎توان گفت طیف وسیعی از داروها به این شیوه تزریق می‌‎شوند. از رایج‌‎ترین آنها می‎‌توان به انواع واکسن و داروهای تقویتی اشاره کرد. همچنین داروهای ناباروری مانند hmg نیز به این شیوه مورد استفاده قرار می‎‌گیرند. در این حالت دارو از طریق سرنگ به عمق عضلات نفوذ خواهد کرد. این تزریق در بالای بازو، چهار سر ران و عضلات سرینی انجام می‌‎شود. اگر به هر دلیلی مجبور شدید خودتان تزریق عضلانی در منزل را انجام دهید، عضله چهار سر ران انتخاب مناسبی است. البته اگر در این زمینه آموزش ندیده‎اید، هرگز برای تزریق عضلانی اقدام نکنید چرا که احتمال بروز آسیب‌های جدی وجود دارد.

تزریق زیر جلدی

منظور از آن همان تزریق زیر پوستی است. در این حالت دارو از طریق سرنگ به بافت چربی زیر پوست نفوذ خواهد کرد. انسولین از جمله داروهایی است که به این شکل تزریق می‎‌شود. این قسمت از بدن فاقد رگ‎های خونی است، به همین دلیل مدت زمان بیشتری لازم است تا دارو تاثیر خود را نشان دهد. در این حالت دارو خیلی آهسته جذب بدن خواهد شد. معمولا برای تزریق دارو در حجم کم از این شیوه استفاده می‎‌کنند.

تزریق داخل جلدی

در این روش دارو به داخل لایه‌‎های پوست تزریق خواهد شد. از جمله این تزریقات می‌‎توان به داروهایی اشاره کرد که برای تشخیص حساسیت کاربرد دارند.

تزریق وریدی

گاهی اوقات زمان برای دریافت دارو و اثربخشی آن حائز اهمیت است. در این حالت پزشک برای درمان و کنترل بیماری، از تزریق وریدی استفاده خواهد کرد. به این ترتیب اثرات دارو در کوتاه‌‎ترین زمان دیده خواهد شد.

سایت معتبر پزشکی خط سلامتی(Health Line) در مورد این تزریق می‌نویسد:

به طور کلی مصرف داروها به صورت تزریق وریدی بی‌خطر است. با این حال احتمال بروز برخی عوارض جانبی خفیف و البته خطرناک دور از انتظار نیست. داروهایی که به صورت وریدی استفاده می شوند بسیار سریع بر روی بدن شما تأثیر می‌گذارند، بنابراین عوارض جانبی مانند  واکنش‌های آلرژیک  به سرعت اتفاق خواهند افتاد.

تزریقات در منزل چیذر

تزریق داخل مفصلی

در این تکنیک دارو به طور مستقیم به درون مفصل تزریق خواهد شد. این تزریق به افرادی توصیه می‌‎شود که در ناحیه مفصل با آسیب‎دیدگی‎‌های جدی مواجه هستند. 

تزریق داخل صفاقی

از این تزریق برای درمان افرادی که تحت شیمی درمانی هستند استفاده می‌‎شود.

تزریق اپیدورال

این تزریق در بیهوشی موضعی کاربرد دارد و از آن به عنوان یک مهارت تخصصی یاد می‌‎شود.

با کلیک بر روی دکمه زیر می‌توانید از خدمات تزریقات در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شوید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

تزریقات بانوان در منزل چیذر

بسیاری از بانوان برای برخورداری از خدمات پزشکی به دنبال مراکزی هستند تا متخصصین خانم در آنجا فعالیت داشته باشند. تزریقات یکی از این خدمات است. برخی زنان به دلیل بیماری یا شرایط خاصی مانند بارداری توانایی حضور در مراکز درمانی را ندارند. در چنین حالتی برخورداری از خدمت تزریقات زنان در منزل چیذر  بهترین انتخاب خواهد بود. این امر باعث آرامش روحی و روانی آنها نیز خواهد شد.

حضور در مراکز درمانی همواره با استرس و اضطراب همراه است، بخصوص اگر فرد دارای محدودیت‌‎های پزشکی و حرکتی نیز باشد. برای مثال بسیاری از زنان سالمند با مشکلات اسکلتی  و مفصلی مواجه هستند. این نوع از بیماری‎‌ها توان راه رفتن و حرکت کردن را از آنها گرفته است. برخی از آنها به زحمت فضای محدود منزل را طی می‌‎کنند. به همین دلیل حضور در مراکز درمانی برای آنها بیش از آنچه که تصور کنید، سخت و دشوار است. بخصوص اگر مجبور باشند از پله‎‌ها بالا و پایین روند.

تزریقات در چیذر

 

تزریقات شبانه روزی در منزل چیذر

نیاز به تزریقات مانند بسیاری از خدمات درمانی و مراقبتی زمان نمی‎‌شناسد. گاهی اوقات ممکن است به دلیل دردهای رایج در هر ساعت از شبانه‎‌روز به آن نیاز داشته باشید. گاهی اوقات نیز به دلیل نوع بیماری، تزریقات بخشی از روند درمان بوده و باید در روز و ساعات معینی انجام شود.

حضور در مراکز درمانی در هر ساعتی از شبانه‌‎روز برای همه افراد امکان‌‎پذیر نیست. اما با استفاده از خدمات تزریقات شبانه‎‌روزی در منزل چیذر، در هر ساعتی از شبانه روز می‎‌توانید از خدمات هوم‌کا استفاده نمایید. کافی است با کلیک بر دکمه زیر سفارش خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید. کارشناسان ما بسیار سریع‎‌تر از آنچه که تصور کنید با شما تماس خواهند گرفت.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

قیمت تزریقات در منزل چیذر

قیمت تزریقات در منزل چیذر مانند بسیاری از خدمات درمانی، مراقبتی و آزمایشگاهی در منزل با توجه به تعرفه‎ایی که برای آن در نظر گرفته شده است، اعمال خواهد شد. عوامل زیر در هزینه نهایی این خدمت تاثیرگذار هستند:

  • نوع بیماری
  • نوع دارو
  • نوع تزریق
  • دستمزد متخصص
  • بعد مسافت
  • تعداد دفعات مراجعه متخصص به منزل
  • ساعات حضور متخصص در منزل
  • تعداد بیماران

برای کسب اطلاعات دقیق‌‎تر در این زمینه می‌‎توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید. چنانچه در این زمینه به مشاوره نیاز داشته باشید، کارشناسان هوم‌کا به طور رایگان شما را راهنمایی خواهند کرد.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

تزریقات در منزل با هومکا

اگر می‎‌خواهید با خیالی آسوده از خدمات تزریقات در منزل چیذر بهره ببرید، کافی است به هومکا اعتماد کنید. این مجموعه حفظ سلامتی مخاطبان خود را مقدم بر هر چیزی دیگری می‎داند. به همین دلیل کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و با متخصصان کارآزموده همکاری دارد. برخورداری از خدمات این مجموعه بسیار ساده است.

پس از ثبت درخواست، چندین سوال کوتاه و ساده از شما پرسیده می‌‎شود. به این ترتیب سفارش به صورت رایگان ثبت خواهد شد. پس از مدت زمانی کوتاه کارشناسان ما با شما تماس گرفته و کلیه جزییات را در اختیار شما قرار خواهند داد. با موافقت شما درخواست به صورت نهایی ثبت می‌‎شود. در مرحله آخر متخصص را در منزل ملاقات خواهید کرد.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

چه تزریقاتی در منزل انجام می‌شوند؟
تزریقات بخش مهمی از درمان بسیاری از بیماری‌ها است. بیشتر آنها از جمله تزریقات وریدی،‌ عضلانی،‌وریدی و ... در منزل انجام می‌شوند.
آیا تزریق واکسن بیماری‌هایی مانند آنفلوآنزا در منزل انجام می‌شود؟
تزریق واکسن می‌تواند جزیی از خدمات تزریقات در منزل است.
آیا تزریقات در منزل خطرناک است؟
تزریق دارو در منزل باید توسط افراد متخصص انجام شود. بروز هرگونه اشتباه در این زمینه عواقب جدی در پی خواهد داشت.
آیا تزریقات در منزل هزینه بالایی دارد؟
هزینه تزریقات در منزل با توجه به تعرفه آن انجام خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان هوم‌کا تماس بگیرید.
تزریقات در منزل هومکا چه مناطقی را پوشش می‌دهد؟
در حال حاضر خدمات این مجموعه شامل استان تهران،‌ کرج و حومه و مشهد می‌شود.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل