پزشک در منزل کرج
خانه
مقالات
پزشک در منزل کرج

پزشک در منزل کرج

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/04
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
ویزیت دکتر مورد نظرتون در منزل شما!
یکی از دغدغه‌عای پر اهمیت بسیاری از افراد در شرایط کنونی و گسترش روزافزون ویروس کرونا، عدم خروج از منزل است. به خصوص برای دریافت خدمات درمانی و حضور در مزاکز پر ازدحام و آلوده‌ی درمانی! خدمات پزشک در منزل می‌تواند جایگزین مناسبی به جای رفتن به مراکز غیر ایمن درمانی باشد.

عدم ارائه خدمت

به نظر شما آیا این امکان وجود دارد که به جای اینکه شما به دیدن دکتر بروید، دکتر به دیدن شما بیاید؟ آن هم به سادگی هر چه تمام‌تر! در جواب این پرسش که شاید برای برخی از شما نیز جالب باشد باید عرض کنیم که اگر از مجموعه هو‌کا درخواست کنید، بله! حتما این امکان وجود دارد. احتمالاَ هم خود موضوع برایتان جای پرسش بیشتری دارد و هم اینکه اگر بخواهید درخواست خود را مطرح کنید دوست دارید بدانید که دقیقاَ باید چه کاری را انجام دهید. چطور می‌توانید چنین خدمت متفاوت و مفیدی را در خانه خود داشته باشید.

پرسش‌های بیشتری که ممکن است به ذهن برسد این است که به عنوان مثال، اصلاَ چرا باید از خدمات پزشک در منزل کرج استفاده کنیم؟ یا سوال دیگر ممکن است این باشد که ضرورت استفاده از خدمات پزشکی در منزل کرج چیست؟ در چه مواقعی لازم است یا حتی باید از خدمات پزشکی در منزل کرج استفاده کنیم؟ مگر این خدمات چه مزیت‌هایی را دارد که شما را به دریافت آنها ترغیب می‌کند؟ آیا در محدوده زندگی شما نیز می‌شود از این خدمت استفاده کرد؟ و سوالاتی از این قبیل.

پزشک در منزل کرج

در حال حاضر تمامی خدمات پزشکی در شهر‌های تهران، کرج وحومه و مشهد به وسیله مجموعه هومکا ارائه می‌شوند. این مجموعه افتخار دارد تا با ارائه خدماتی مطمئن، به روز و با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص تجربه‌ای خوب و متفاوت را از ویزیت پزشک در منزل کرج برایتان ایجاد کند. حال برای اینکه هم موضوع را به شکل روشن‌تری بیان کرده باشیم و هم به سوالات مطرح شده در بالا پاسخ داده باشیم مطالب مفیدی را در ادامه برایتان آورده‌ایم. در صورتی که این مطلب مورد توجه شما واقع شده است، لطفاَ آن را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد دهید تا دیگران نیز خدمات پزشکی در منزل کرج را بدون هیچ دغدغه‌ای داشته باشند.

تماس برای ثبت درخواست رایگان

 

مزایای دکتر در منزل کرج

اما محاسن و مزیت‌های استفاده از خدمات پزشکی در منزل کرج کدام است؟ در ادامه تعدادی از مزیت‌های این خدمت از مجموعه هومکا را برایتان آورده‌ایم. این مزیت‌ها شامل:

✔ خدمات پزشکی در منزل کرج برای افراد سالخورده- انسان‌ها هنگامی که دوران‌های مختلف زندگی از کودکی، نوجوانی و جوانی را پشت سر می‌گذارند طبیعتاَ از نظر قوای جسمی نسبت به دوره‌های اولیه زندگی با مشکل مواجه ‌می‌شوند. افراد مسن و پا به سن گذاشته به دلیل داشتن شرایط حساس جسمی دارای توانایی کمتری برای راه رفتن و طی کردن مسیر‌های طولانی هستند. از همین روی در شرایط عادی نیز حتی بهتر است از تحرک‌های شدید و جا به جایی‌های غیر ضرور در این دسته از افراد پرهیز شود. حال برای بیماری که دچار کهولت سن نیز است توصیه بیشتری نسبت به در نظر گیری شرایط خاص این بیماران وجود دارد.
این دسته از بیماران با افزایش سن دچار بیماری‌های زمینه‌ای مختلفی مانند پوکی استخوان، دیابت و یا فشار خون بالا هستند و اگر بیماری غیر از این نوع از بیماری‌ها را نیز داشته باشند رفتن به خارج از منزل برای ویزیت دکتر می‌تواند بسیار پر ریسک، نگران کننده و دشوار باشد. خدمات پزشکی در منزل کرج یک گزینه‌ ایده‌ال برای بررسی وضعیت این گروه از بیماران می‌باشد.

✔ خدمات پزشکی در منزل کرج برای بیماران دارای عمل جراحی- افرادی که به تازگی یک عمل جراحی داشته‌اند عموماَ یا توانایی راه رفتن ندارند و یا توصیه برای حرکت‌ به شکل طولانی و شدید به آنها نمی‌شود. حتی در برخی از مواقع برای انجام برخی یا تمام کارهای شخصی بیمار نیاز است تا یک مراقب در کنار او همواره وجود داشته باشد. حضور این بیماران در منزل نیز باید همراه با استراحت مداوم و به مقدار توصیه شده باشد. بنابراین اگر بیمار نیاز به بررسی‌های دوره‌ای دارد بهتر است از خدمات پزشکی در منزل کرج استفاده کنید.

پزشک در منزل کرج

✔ خدمات پزشکی در منزل کرج برای بیماران کودک- امنیت و آسایش کودکان برای والدین آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. معمولاَ پدرها و مادرها تمامی کوشش خود را به کار می‌بندند تا رفاه کامل را برای کودک خود در همه شرایط فراهم کنند. حال اگر کودک شما دچار ناراحتی‌های ناشی از یک بیمار شد و یا نشانه‌هایی از یک بیماری را در او مشاهده کردید، یک گزینه مناسب استفاده از ویزیت پزشک در منزل کرج می‌باشد.

با حضور پزشک در خانه شما تمامی علائم بررسی شده و خیالتان از بابت تشخیص بیماری راحت می‌شود. بنابراین دیگر لازم نیست تا به مطب پزشک مراجعه کنید. کودک شما نیز در کمال آرامش بدون هیچ نگرانی از رفتن به دکتر در اتاق خود ویزیت می‌شود. استرس‌های ناشی از بردن کودک به دکتر می‌تواند یکی از دشوارترین شرایط برای والدین باشد تا کودک را متقاعد به انجام کاری کنند که او احتمالاَ تمایلی برای انجام آن ندارد.

همین الان با مراجعه به سایت هومکا دکمه ثبت رایگان درخواست را کلیک کنید و با حضور پزشک در منزل کرج با خیالی آسوده و بدون هیچ گونه نگرانی دقیق‌ترین تجویز را داشته باشید.

تماس برای ثبت درخواست رایگان

 

انواع خدمات پزشکی در منزل کرج

یکی از مزایای استفاده از خدمات حوزه سلامت و پزشکی در منزل کرج که مجموعه هومکا با افتخار آنها را برای شما عزیزان ممکن ساخته است، کامل بودن و همه جانبه بودن این خدمات است. اگرچه در این مطلب و در ادامه همین بخش تنها به گوشه‌ای از این خدمات اشاره می‌کنیم، اما برای استفاده ازخدمات پزشک در منزل، شما می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید. 

 

پزشک عمومی در منزل کرج

پزشک عمومی در منزل کرج یکی از آن دست خدماتی است که خیال ما را از بابت داشتن تشخیص اصولی و راهنمایی صحیح راحت می‌‌کند. این روز‌ها برای برخی از ما پیش آمده است که ناگهان در دل شب از خواب به علت احساس یک درد به شکل ناگهانی از خواب بیدار می‌شویم و یا روز خود را با یک احساس ناخوشی آغاز می‌کنیم. در برخی از این موارد تشخیص این که دقیقاَ علت درد و بیماری چیست برای ما دشوار است. چقدر خوب است که با درخواست ویزیت پزشک عمومی در منزل کرج بتوانیم تجویز و راهنمایی به موقع داشته باشیم.

تماس برای دریافت مشاوره رایگان

 

پزشک متخصص عفونی در منزل کرج

بیماری‌های عفونی از آن دست اختلالاتی هستند که به وسیله ارگانیسم‌هایی مانند باکتری و ویروس‌ها ایجاد می‌شوند. برخی از این ارگانیسم‌ها در داخل و یا خارج از بدن ما زندگی می‌کنند. حتی برخی از آنها نیز نه تنها مضر نیستند بلکه فوایدی نیز دارند. اما در برخی از شرایط تعدادی از این ارگانیسم‌ها در بدن ما ایجاد بیماری می‌کنند. اهمیت این دست از بیماری‌ها که به بیماری‌های عفونی و یا مسری نیز شناخته می‌شوند آن است که این بیماری‌ها می توانند از یک فرد به فرد دیگر انتقال یابند.

بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا ویروس مثال‌هایی از بیماری‌های عفونی هستند. در این گونه موارد توصیه بر این است که فرد بیمار در خانه مانده و تا حد امکان از خانه خارج نشود. از آنجایی که در برخی از موارد دستگاه تنفسی در اثر این نوع بیماری‌ها دچار آسیب می‌شود، برای خود بیمار نیز به دلیل داشتن شرایط نامساعد بهتر است که در خانه مانده و استراحت کند. حضور پزشک متخصص عفونی در منزل کرج می‌تواند نه تنها موجب رفاه حال بیمار شده و از نگرانی‌هایی خارج شدن از منزل برای ویزیت پزشک بکاهد، بلکه از انتشار احتمالی عوامل بیماری ‌زا نیز به سایر افراد جامعه جلوگیری ‌می‌شود.

 

پزشک متخصص ارتوپدی در منزل کرج

پزشک متخصص ارتوپدی در منزل کرج می‌تواند در تشخیص و درمان بیماری‌های مرتبط با سیستم استخوانی- ماهیچه‌ای بهترین کمک را برای شما فراهم کند. استخوان‌ها، مفاصل، تاندون‌ها و ماهیچه‌ها همگی از اعضای بدن هستند که پزشک متخصص ارتوپدی برای درمان اختلالات ایجاد شده در این اعضا از بدن تخصص‌های لازم را به خوبی گذرانده است. برای درخواست پزشک متخصص ارتوپدی در منزل کرج، دکمه ثبت رایگان درخواست را در سایت هومکا کلیک کنید.

در سایت خط سلامتی(Health Line) بیشتر راجع به متخصص ارتوپد می‌خوانید: 

ارتوپدی شاخه‌ایی از  پزشکی است که به بررسی مشکلات سیستم اسکلتی و عضلانی بدن می‌پردازد. این سیستم می‌تواند شامل موارد زیر باشد: 

  • استخوان‌ها
  • ماهیچه‌ها
  • رباط‌ها و تاندون‌ها
  • مفاصل
  • اعصاب

پزشکان ارتوپدی در درمان بیماری‌های زیر به شما کمک خواهند کرد:

  • شکستگی استخوان
  • فشارهای عضلانی
  • درد مفاصل یا کمر
  • آرتروز
  • سندرم تونل کارپ
  • آسیب تاندون‌ها ، پارگی ربا ط‌ها 
  • ناهنجاری‌های اندام مانند پاپرانتزی
  • سرطان استخوان

پزشک در منزل کرج

 

فرآیند درخواست پزشک در منزل کرج

تنها با انجام این ۳ مرحله از تمامی خدمات مجموعه هومکا بهره مند شوید: شما به راحتی با:

۱- مراجعه به سایت هومکا

۲- با کلیک روی دکمه ثبت رایگان درخواست

۳- با انتخاب زمان دریافت خدمت، سفارش خود را ثبت خواهید کرد! همچنین، در صورت تماس با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ از مشاوره رایگان جهت راهنمایی کامل و مناسب برخوردار شوید.

تماس برای دریافت مشاوره رایگان

 

تعرفه پزشک در منزل کرج

قیمت پزشک در منزل کرج با توجه به تخصص پزشک متفاوت است. بنابراین نمی‌توان تعرفه خدمات پزشکی در منزل کرج را به شکل قابت عنوان کرد چراکه با توجه به شرایط درخواست این هزینه‌ها می‌تواند متفاوت باشد. بدین منظور ضمن تماس با کارشناسان و مشاوران مجموعه هومکا از جزئیات این تعرفه‌ها نیز باخبر شوید.

 

خدمات پزشکی در منزل کرج در یک نگاه

یکی از مزیت‌های خوب خدمات پزشک در منزل کرج‌ همانطور که اشاره شده، جامع و کامل بودن آن است. به گونه‌ای که نیاز شما را برای دریافت تجویز دقیق و مناسب برای هر نوع بیماری برطرف کرده و از دغدغه شما در این زمینه می‌کاهد. مجموعه هومکا افتخار دارد تا در شرایط سخت و دشوار بیماری در کنار شما عزیزان باشد تا بتواند از درد و رنج شما با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات بکاهد. پس همین حالا برای ثبت رایگان درخواست خود اقدام کنید و اگر فکر می‌کنید این مطلب برایتان مفید بود آن را به سایرین نیز پیشنهاد دهید.

تماس برای ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا پزشکان مجموعه هومکا که در منزل حاضر می‌شوند، توانایی و تخصص لازم برای تشخیص بیماری و ارائه درمان را دارند؟
بله. پزشکان مجموعه هومکا در دانشگاه‌های دولتی معتبر تحصیل کرده‌اند و تخصص لازم را دارند. این پزشکان برای به عضویت درآمدن در کادر درمانی هومکا، مصاحبه‌های تخصصی را پشت سر گذاشته‌اند.
برخی این تصور را دارند که حضور در درمانگاه و انجام معاینه توسط پزشکان حاضر در اماکن درمانی دقیق‌تر است. آیا این تصور صحت دارد؟
این موضوع یک تصور اشتباه است. معاینه پزشک علاوه بر اینکه دقت پایین‌تری ندارد، بلکه با توجه به آرامش و حضور در منزل، می‌تواند از دقت بالاتری نیز برخوردار باشد.
آیا امکان حضور پزشک متخصص در منزل وجود دارد؟
مجموعه‌ی هومکا به منظور تکمیل و افزایش تخصص کادر درمانی خود، پزشکان متخصص در زمینه های مختلف را در اختیار دارد و این پزشکان در صورت نیاز در منزل یا محل حضور فرد متقاضی حاضر خواهند شد.
آیا هزینه ویزیت پزشک متخصص در منزل با پزشک عمومی در منزل فرق دارد؟
بله. هزینه پزشک متخصص بیشتر از پزشک عمومی است.
در چه مواردی باید به پزشک عمومی مراجعه کرد؟
پزشک عمومی در ارزیابی سلامتی عمومی و خدمات پزشکی اورژانسی به شما کمک خواهد کرد. در واقع با بروز بیماری، پزشک عمومی اولین کسی است که شما به او مراجعه خواهید کرد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل