تست کرونا یافت آباد
خانه
مقالات
تست کرونا یافت آباد

تست کرونا یافت آباد

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/28
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تست کرونا رو در منزل خودت و در شرایط ایمن انجام بده!
در شرایط کنونی و گسترش روزافزون ویروس کرونا در جامعه، حضور در آزمایشگاه‌های پر ازدحام و شلوغ برای هر فردی می‌تواند خطرناک باشد. با انجام تست کرونا در منزل، آزمایش خود را در ایمنی کامل انجام دهید.

کرونا، نوعی بیماری ویروسی است که امروزه بیشترین توجه را در سراسر دنیا به خود جلب کرده است. هرجا که باشیم فرقی نمی‌کند تاکسی باشد یا اتوبوس، مغازه یا نانوایی، همه در مورد خطرات و صدمات ناشی از کرونا، همچنین سرعت انتقال و همه‌گیری آن صحبت می‌کنند.
کرونا که منجر به بیماری کووید-۱۹ می‌شود از خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که می‌تواند انسان و حیوانات را درگیر بیماری کند. سرعت انتقال این بیماری ویروسی بسیار زیاد است و همین موضوع باعث شده است تا افراد زیادی در سراسر دنیا به این بیماری مبتلا شوند و در موارد زیادی نیز جان خود را از دست بدهند.
یکی از علائم مهم کرونا تب بالای پنج روز است. از دیگر علائم کرونا می‌توان به خستگی، ضعف، گلودرد، اسهال، سرفه‌های خشک، از دست دادن حس چشایی و بویایی و در موارد شدیدتر تنگی نفس اشاره کرد. در چنین شرایطی فرد دارای علائم برای اطلاع از سلامت خود می تواند از خدمات تست کرونا در منزل استفاده نماید.
از آن جایی که درمان قطعی برای کرونا وجود ندارد بهترین راه درمان، قرنطینه کردن فرد مبتلا به مدت ۲ هفته است. در این مدت فرد مبتلا نباید هیچ تماسی با سایر افراد خانواده داشته باشد همچنین تمام وسایلی که از آن استفاده می‌کند نیز باید در جای جداگانه‌ای نگهداری شود. در این ۲ هفته باید به فرد مبتلا انواع آب میوه‌های طبیعی، کته ماست و سوپ داده شود تا بهبودی حاصل شود. در موارد شدیدتر فرد در بیمارستان بستری می‌شود.

call button consult

 

تست کرونا یافت آباد و اهمیت آن

همان‌طور که می‌دانید علائم بیماری کرونا به آنفولانزا و سرماخوردگی بسیار شبیه است. در نتیجه تشخیص این بیماری‌ها از یکدیگر کار دشواری خواهد بود. حال این سوال پیش می‌آید که چگونه بیماری کرونا را تشخیص دهیم؟ تنها راه تشخیص کرونا، انجام تست‌های آزمایشگاهی است که می‌توانند به طور دقیق و با اطمینان بگویند که به کرونا مبتلا شده‌اید یا نه.
برای انجام تست کرونا می‌توانید به آزمایشگاه‌های خصوصی یا بیمارستان‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند مراجعه کنید ولی با توجه به این موضوع که سرعت انتقال کرونا بسیار زیاد است و در مکان‌های عمومی و شلوغ باید فاصله اجتماعی رعایت شود، همچنین احتمال انتقال ویروس در مکان ‌های سربسته بیشتر است بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که تست را در خانه خود و با خیالی آسوده انجام دهند.
تست کرونا به این دلیل اهمیت دارد که یک راه تشخیصی مطمئن است و شخص بعد از دریافت جواب تست متوجه می‌شود که باید خود را به مدت دو هفته قرنطینه کند یا نه.

اهمیت انجام تست کرونا بر هیچکس پوشیده نیست. در همین راستا اشاره‌ای خواهیم داشت به بخشی از یکی از مقالات سایت معتبر Heart که در خصوص اهمیت تست کرونا این‌گونه سخن گفته است.

کمک به درمان، جدا کردن و بستری کردن افراد آلوده از اهمیت بالایی در جلوگیری از شیوع بالای بیماری برخوردار است. البته پیش از این موضوع، انجام آزمایش نیز جزو موارد اساسی به حساب می‌آید. انجام آزمایش به موقع، سبب شناسایی زود هنگام و آغاز به موقع درمان می‌باشد.

 

تست کرونا یافت آباد و روش های آن

تست کرونا یافت آباد به دو روش تشخیص عفونی PCR و آنتی بادی انجام می‌شود. این روش‌ها مدتی بعد از شیوع کرونا ارائه شدند. در حال حاضر تنها راه تشخیص کرونا از طریق این دو تست است. انجام تست کرونا نیازی به حضور شخص در بیمارستان و آزمایشگاه ندارد و شخص می‌تواند با گرفتن نمونه در منزل توسط افراد متخصص، نمونه را به محل مورد نظر ارسال و جواب تست را دریافت کند. اگر با نحوه‌ی نمونه‌گیری برای تست کرونا آشنایی کامل ندارید، دعوت می‌کنیم تا از فیلمی در رسانه اجتماعی یوتوب بازدید نمایید. 
انجام تست کرونا در منزل خطرات احتمالی ناشی از حضور در اجتماع و انتقال بیماری را کاهش می‌دهد و از ابتلای سایر افراد جلوگیری می‌کند.

ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل

 

تست کرونا یافت آباد روش PCR

قابل اعتمادترین تستی که در رابطه با تشخیص کرونا می‌توان انجام داد تست پی سی آر است. این آزمایش فعال یا غیر فعال بودن ویروس کرونا در بدن را تشخیص می‌دهد. نمونه‌گیری تست پی سی آر از طریق مخاط بینی یا حلق انجام می‌شود.
تست پی سی آر نیز به دو روش انجام می‌شود. روش اول تست پی سی آری است که مواد ژنتیکی ویروس را مورد بررسی قرار می‌دهد و روش دوم تست پی سی آری است که پروتئین‌های خاصی را روی سطح ویروس تشخیص می‌دهد.

تست کرونا یافت آباد

 

مراحل نمونه گیری تست کرونا یافت آباد به روش پی سی آر

• تجویز تست کووید-۱۹ توسط پزشک
• استفاده از یک گوش پاک‌کن استریل برای برداشتن مخاط بینی یا گلو
• بعد از نمونه‌گیری گوش پاک کن درون ظرفی استریل گذاشته می‌شود که درب آن قابل بسته شدن است تا از آلوده شدن گوش پاک کن به سایر میکروب‌ها جلوگیری شود.
• در این مرحله گوش پاک کن باید در دمای خاصی نگهداری شود تا از دقت تست کم نشود و همچنین ویروس زنده بماند.
• نمونه باید طی ۷۲ ساعت به آزمایشگاه تحویل داده شود.
• در مراحل بعدی تکنیسین آزمایشگاه با استفاده از روش‌های مخصوص تشخیص می‌دهد که فردی که از او نمونه گرفته شده است به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده است یا خیر.

ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل

 

تست کرونا یافت آباد به روش آنتی بادی

تست کرونا به روش آنتی بادی یکی از راه‌های تشخیصی بیماری کووید-۱۹ است که بر اساس روش الایزا و به صورت سرولوژی انجام می‌شود. در این روش سابقه آلودگی بیمار به کووید-۱۹ چک می‌شود و در واقع یک روش کمکی است. روش آنتی بادی به دلیل ساده بودن مراحل نمونه‌گیری، قیمت ارزان‌تر نسبت به تست پی سی آر و نیاز نداشتن به تجهیزات تخصصی آزمایشگاهی در بین مردم نسبت به تست پی سی آر رایج شده است.
مراحل نمونه‎‌گیری تست کرونا روش آنتی بادی
• این تست نیاز به تجویز پزشک ندارد و خود شخص نیز می‌تواند به صورت شخصی تست آنتی بادی را درخواست دهد.
• در تست آنتی بادی نمونه‌گیر به خون شخص مبتلا برای انجام آزمایش نیاز دارد بنابراین نمونه گیری از رگ ورید دست انجام می‌شود.
• خون گرفته شده را در ظرف شیشه‌ای مخصوصی می‌ریزند و به آزمایشگاه تحویل می‌دهند.
• زمان گرفتن نمونه و رساندن آن به آزمایشگاه نباید طولانی شود در غیر این صورت باید آزمایش خون دوباره تکرار شود.

تست کرونا یافت آباد

 

دقت تست کرونا یافت آباد در منزل

یکی از مهم‌ترین پارامترهای هر آزمایشی جواب آن است. اگر جواب درست نباشد ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به بار آورد علاوه بر این موضوع هزینه انجام آزمایشات نیز بالا است و بسیاری از افراد توان پرداخت دوباره هزینه‌ها را ندارند.
هومکا با اهمیت دادن به سلامتی مخاطبانش شرایطی را فراهم کرده است تا شما عزیزان بتوانید به بهترین شکل از خدمات پزشکی آن استفاده کنید. به همین دلیل هومکا از افراد با تجربه و آموزش دیده برای انجام تست کرونا یافت آباد در منزل استفاده می‌کند تا خطرات احتمالی هنگام نمونه‌گیری به صفر برسد.
همچنین با بستن قرارداد با آزمایشگاه‌هایی که از دستگاه‌های تخصصی و نیروی متخصص استفاده می‌کنند باعث شده است که دقت جواب‌ها بالا رود و احتمال خطا در آن‌ها بسیار کاهش یابد.

 

تست کرونا یافت آباد در منزل

همانطور که گفتیم انجام تست کرونا در آزمایشگاه می‌تواند خطرات جدی برای سلامت افراد داشته باشد. همچنین روزانه تعداد زیادی از مردم برای انجام تست‌های کرونا به آزمایشگاه‌ها می‌روند و باعث شلوغی و تجمع در آزمایشگاه می‌شوند. این شلوغی و تجمع موجب می‌شود افرادی که نمونه‌گیری انجام می‌دهند خسته و کلافه شوند و دقت نمونه‌گیری آن‌ها کاهش یابد و درنتیجه جواب آزمایش دچار اشتباه ‌شود.
تست کرونا یافت آباد در منزل از تمامی مشکلات گفته شده جلوگیری می‌کند چرا که هومکا برای انجام خدمات تست کرونا در منزل بهترین و با تجربه‌ترین پرستاران که آموزش‌های کافی در مورد کرونا و انجام تست‌های آن دیده‌اند را به خدمت گرفته است.
همچنین هومکا با بهترین و با امکانات‌ترین آزمایشگاه‌ها قرارداد بسته است تا از هرگونه خطر احتمالی در مورد جواب تست کرونا جلوگیری کند.
تست کرونا یافت آباد در منزل برای افراد سال خورده و پیر، افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند، همچنین افرادی که سرطان دارند یا به ام اس و ایدز مبتلا هستند، مناسب است. تست کرونا در منزل احتمال ابتلا و انتقال ویروس را کاهش می‌دهد.

call button submit

 

تست کرونا یافت آباد با مجموعه هومکا

مجموعه هومکا با ارائه بهترین خدمات پزشکی و همچنین در نظر گرفتن رفاه حال شما عزیزان در نظر دارد که بتواند خدمات خود را گسترش دهد و رضایت شما عزیزان را جلب کند.
در حال حاضر تمامی خدمات هومکا در سراسر شهر تهران و کرج قابل ارائه است و همه همشهریان تهرانی و کرجی می‌توانند از خدمات هومکا استفاده کنند. برای ارتباط با هومکا می‌توانید از طریق سایت هومکا اقدام کنید. در سایت تمام خدمات هومکا به طور کامل شرح داده شده‌اند و شما می‌توانید خدمت مورد نظر را انتخاب و گزینه ثبت خدمت را فشار دهید.

مجموعه هومکا همچنین برای درمان راحتر افراد مبتلا به کرونا و جلوگیری از خروج خطرناک بیمار از منزل، خدمات درمانی مانند تزریقات در منزل، پزشک در منزل و سرم در منزل را برای بهبود هر چه سریع‌تر بیماران ارائه می‌نماید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

اگر به صورت فوری به تست کرونا در خانه نیاز داشته باشم باید چه کاری انجام بدهم؟
در صورت نیاز فوری به تست کرونا در منزل، می‌توانید با مجموعه هومکا تماس بگیرید و فوریت را مطرح کنید. کارشناسان ما نیز با دریافت اطلاعات اولیه از شما، تلاش می‌کنند تا هماهنگی‌های لازم برای اعزام پرستار در سریع‌ترین زمان ممکن را انجام دهند.
برای تشخیص کرونا از کدام آزمایش استفاده کنم؟
در حال حاضر بهترین و دقیق‌ترین روش برای تشخیص ویروس کرونا، استفاده از آزمایش PCR است. تاکید تمامی متخصصان و آزمایشگاه‌های معتبر این است که اگر در حال حاضر دارای علائم هستید، حتما از تست پی سی آر استفاده کنید و به سراغ آزمایش آنتی بادی یا همان سرولوژی نروید.
در صورت مثبت بودن تست کرونا و داشتن علائم خفیف چه‌کاری انجام دهیم؟
۱- در یک اتاق جداگانه و با تهویه مناسب استراحت کنید ۲- از وسایل و ظروف غذایی مشترک استفاده نکنید۳- ماسک بزنید و فاصله خود را با اطرافیان تا حد ۲ متر رعایت کنید ۴- مرتباً دست‌های خود را بشویید ۵- حتی‌الامکان از توالت مشترک استفاده نکنید
مهم ترین راه انتقال ویروس کرونا چیست؟
انتقال ویروس کرونا از سه راه مهم یعنی دهان، مخاط چشم و بینی است.
قطعی ترین راه تشخیص بیماری کرونا چیست؟
قطعی ترین راه تشخیص این بیماری، تست PCR و در زمان بروز علائم و شواهد بیماری، سی تی اسکن ریه است و لزومی بر سی تی اسکن مکرر بدون تجویز پزشک نیست. هر سی تی اسکن ۱۸۰ برابر عکس برداری اشعه به فرد می‌تاباند و این عمل می‌تواند موجب بروز سرطان در آینده شود.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل