تست کرونا در منزل غرب تهران
خانه
مقالات
تست کرونا در منزل غرب تهران

تست کرونا در منزل غرب تهران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/08
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
انجام تست کرونا در منزل خود شما!
تست کرونا در منزل غرب تهران نه تنها شامل مزایایی از قبیل راحت بودن دریافت خدمات، کاهش هزینه شرکت‌ها (تخفیف هومکا برای این قبیل سفارشات) و کاهش در سایر هزینه‌های افراد است (نظیر حمل و نقل، استفاده از وسایل حفاظتی مانند ماسک و …) بلکه تست کرونا در منزل غرب تهران از دقت بالایی نیز برخوردار است.

این روزها می شود گفت دیگر کسی نیست که از بیماری کرونا با خبر نباشد. بلکه به نوعی همه ما به شکل روزانه با شرایط این ویروس ناخوانده دست و پنجه نرم می کنیم. همانطور که اطلاع دارید این بیماری مختص کشور ما نیست و تقریبا همه کشورهای جهان را در گیر خود کرده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی انجام تست کرونا در منزل غرب تهران برای روشن شدن وضعیت سلامت جسمانی در صورت داشتن علائم مشکوک به این بیماری بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

با شیوع کرونا یکی از نگرانی های موجود برای افراد مشکوک به علائم این بیماری انجام تست کرونا در منزل غرب تهران است. این شیوه همانطور که در ادامه به آن خواهیم پرداخت دارای مزیت های بسیار زیادی است که موجب می شود نسبت به استفاده از این خدمت ترغیب شوید.

اگر شما یکی از ساکنین غرب تهران هستید و نیاز به انجام تست کرونا در منزل غرب تهران را برای خود و یا یکی از اطرافیانتان مشاهده می کنید، حتما خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم.

 

مراحل انجام آزمایش کرونا در منزل غرب تهران

هنگامی که برای دریافت خدمت تست کرونا در منزل غرب تهران با مجموعه هومکا تماس بگیرید، همکاران ما فردی متخصص و با تجربه را برای انجام تست کرونا در منزل غرب تهران ارسال می کنند. روش نمونه گیری با توجه به نوع سفارش متفاوت خواهد بود. نمونه اخذ شده در آزمایشگاه به وسیله تجهیزات به روز و مدرن مورد بررسی خواهد گرفت و نتیجه آن به شما اعلام خواهد شد. برای گرفتن مشاوره رایگان در رابطه با تست کرونا از متخصصین هوم‌کا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

call button consult

برای اینکه نتیجه دقیقی از وضعیت سلامتی شما بدست آید، لازم است که در هنگام نمونه گیری همکاری لازم را با فردی که عمل نمونه‌گیری را انجام می‌دهد داشته باشید. چرا که در صورتی که نمونه‌گیری به صورت دقیق انجام نشود ممکن است نتیجه آزمایش به صورت منفی کاذب اعلام شود، در حالی که شما ناقل به این بیماری هستید.

 

اهمیت تست کرونا در منزل غرب تهران

همانطور که پیش تر اشاره شد شرایط این روزهای مردم در سرتاسر این کره خاکی متأثر از شیوع ویروس کرونا است. هر روز خبرهایی مبنی بر شمار مبتلایان و جان باختگان ناشی از ویروس کرونا در کشور ایران و سایر نقاط جهان از رسانه ها به گوش می رسد. این آمار هم به نظر عجیب می رسد و هم نگران کننده است. چرا که افرادی که دارای بیماری های زمینه ای هستند، گروه های حساس مانند سالمندان بیشتر از دیگران در معرض خطر قرار دارند.

بنابراین اگر به سلامت خود و اطرافیانمان مخصوصا پدران و مادران خود اهمیت می دهیم، حتما لازم است که به شکل صحیحی از وضعیت سلامتی خودمان آگاه باشیم. اما هنگامی که علائم مشکوکی از این بیماری بروز کرد، یکی از بهترین کارها در گام اول انجام تست کرونا در منزل غرب تهران است. با توجه به مزیت های انجام تست کرونا در منزل غرب تهران که به آنها اشاره خواهیم کرد، بهره گیری از خدمت تست کرونا در منزل غرب تهران ضروری به نظر می رسد.

ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های انجام تست کرونا در منزل عدم قرار‌گیری در محیط‌های شلوغ و پر ریسک که به گفته سازمان جهانی بهداشت (WHO) یکی از اصلی‌ترین راه‌های انتقال ویرس می‌باشد:

انتقال کووید-۱۹ از افراد بیمار (حامل ویروس) به افراد سالم امکان‌پذیر است. این بیماری می‌تواند از طریق قطره‌هایی که با سرفه یا بازدم از دهان و بینی فرد مبتلا به کووید-۱۹ به اطراف پخش می‌شود، به دیگران نیز سرایت کند. این قطره‌ها بر وسایل و سطوح اطراف فرد بیمار پخش‌ می‌شود. سپس سایر افراد با دست زدن به این وسایل یا سطوح آلوده و لمس چشم ها، دهان و بینی، به کووید-۱۹ مبتلا می‌شوند. همچنین امکان ابتلا از طریق تنفس قطرک‌های ناشی از سرفه یا بازدم فرد مبتلا به کووید-۱۹ نیز وجود دارد. به همین دلیل، مهم است که از فرد مبتلا به کووید-۱۹ ‌‌ حداقل ۱ متر (یا  ۳ فوت) فاصله بگیرید.

اگر نیاز به تست کرونا در منزل غرب تهران دارید می توانید همین حالا با مشاوران ما در مجموعه هومکا تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن از خدمات تست کرونا در منزل غرب تهران استفاده کنید.

تست کرونا در منزل غرب تهران

 

تست کرونا در منزل غرب تهران چه مزایایی دارد؟

مجموعه هومکا با بهره گیری از افراد متخصص و مجرب آماده ارائه خدمت پزشکی درست و صادقانه به هموطنان عزیز می باشد. یکی از این خدمات که سعی داریم در این مقاله به آن اشاره کنیم انجام آزمایش کرونا در منزل غرب تهران است. در ادامه فهرستی از مزایای استفاده از تست کرونا در منزل غرب تهران را برایتان آورده‌ایم:

✔ در این روش نیازی به خروج از منزل برای انجام تست کرونا در منزل غرب تهران نیست.

✔ با عدم خروج از منزل نیازی هم به استفاده از ماسک و وسایل ضدعفونی کننده نخواهد بود.

✔ در این روش هزینه خروج از منزل مانند حمل و نقل صفر می شود.

✔ از آنجایی که از وسایل ضدعفونی کننده و ماسک و .. استفاده نمی کنید، هزینه جانبی این بخش از خانوار نیز کاهش می یابد.

✔ احتمال سرایت بیماری به سایر افراد در جامعه نیز کاهش پیدا می کند.

✔ تست کرونا در منزل غرب تهران شما را از وضعیت سلامتی خود و اطرافیانتان آگاه می کند.

✔ سرعت انجام تست کرونا در منزل غرب تهران قابل ملاحظه است.

✔ راحتی انجام تست کرونا در منزل غرب تهران باعث می شود به دریافت این خدمت ترغیب شویم.

تست کرونا در منزل غرب تهران

 

روش های تست کرونا در منزل غرب تهران

همانطور که قبلا اشاره کردیم، تست کرونا در منزل غرب تهران به روش های مختلفی انجام می پذیرد. با توجه به سفارش شما و پکیج ویژه ای هومکا تست کرونا در منزل غرب تهران انجام خواهد شد. برای ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

call button submit

 

تست کرونا در منزل غرب تهران به روش PCR

در تست کرونا پی سی ار در منزل غرب تهران، به شناسایی قطعات ویروس در فرد پرداخته می شود. بدین صورت که در هنگام نمونه گیری با استفاده از یک سواپ پنبه ای نمونه به دقت از ته حلق دریافت می شود. در ادامه نمونه مورد نظر به آزمایشگاه منتقل می شود. پس از بررسی به وسیله متخصصان مربوطه در مدت اعلام شده نتیجه به اطلاع شما خواهد رسید. اگر با نحوه انجام تست کرونا به روش PCR آشنایی ندارید، شما را به دیدن فیلمی در رسانه اجتماعی آپارات دعوت می‌کنیم.

 

تست کرونا در منزل غرب تهران به روش آنتی بادی

اگر مایل به انجام تست کرونای آنتی بادی در منزل غرب تهران که به آن آزمایش سرولوژی نیز گفته می شود هستید، در این روش متخصصان به دنبال آنتی بادی ساخته شده در بدن که علیه ویروس کرونا است می گردند. دقت در این روش نسبت به آزمایش pcr پایین تر است.

 

پکیج هومکا برای تست کرونا در منزل غرب تهران

هر دو آزمایش تست کرونا پی سی آر و تست کرونا آنتی بادی در منزل غرب تهران را می توانید با ثبت سفارش پکیج ویژه هومکا دریافت کنید.

 

نزدیکترین مکان برای تست کرونا در منزل غرب تهران

با ثبت سفارش خدمت در یافت تست کرونا در منزل غرب تهران نه تنها می توانید از این خدمت در نزدیک ترین محل به محل زندگی خود بهره مند شوید، بلکه از خدمات با کیفیت و قیمت های مناسب مجموعه هومکا نیز برخوردار خواهید شد.

 برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل همین الان بر روی عکس زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل

 

تست کرونا در منزل غرب تهران با هومکا

با توجه به دلایلی که در ادامه آورده شده است، یکی از بهترین گزینه ها برای سفارش تست کرونا در منزل غرب تهران استفاده از خدمات سایت هومکا است. استفاده از خدمات هومکا شامل مزیت هایی است که رد ادامه آورده شده است:

✔ اهمیت دادن بالا به سلامتی متقاضیان

✔ کیفیت بالای خدمات

✔ قیمت مقرون به صرفه

✔ رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

✔ همکاری با آزمایشگاه‌های تست کرونا در تهران  با هدف افزایش کیفیت خدمات

✔ با وسواس و سخت گیری ویژه ای متخصصان در مجموعه هومکا به خدمت گرفته می شوند.

✔ هومکا سعی دارد تا در جهت خلق تجربه ای که مورد رضایت مخاطب باشد گام بردارد.

تست کرونا در منزل غرب تهران

 

تست کرونا در منزل غرب تهران در یک نگاه

تست کرونا در منزل غرب تهران نه تنها شامل مزایایی از قبیل راحت بودن دریافت خدمت، کاهش هزینه شرکت ها (تخفیف هومکا برای این قبیل سفارشات) و کاهش در سایر هزینه های افراد است ( نظیر عدم نیاز به استفاده از حمل و نقل، استفاده از وسایل حفاظتی مانند ماسک و .. ) بلکه تست کرونا در منزل غرب تهران از دقت بالایی نیز برخوردار است. اگر این مطلب برایتان مفید بود می توانید سایر مطالب مشابه را با عنوان "پزشک در منزل" مطالعه کنید و مطالب آن را برای دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. اگر می‌خواهید قبل از انجام تست کرونا یا پس از طی دوره بیماری توسط پزشک در منزل ویزیت شوید، می‌توانید از خدمات پزشک در منزل هومکا بهره‌مند شوید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

علائم اولیه بیماری کرونا چیست؟
برای اکثر افراد علائم بروز بیماری کرونا با یک تب و سرفه های خشک نمایان می شود. در این حالت آبریزش بینی وجود ندارد. اغلب افراد بدون انجام مراقبت های پزشکی خاصی بهبود می یابند.
چه کسانی باید برای انجام آزمایش کرونا در خانه اقدام کنند؟
توجه داشته باشید که همه افراد نیاز به انجام تست کرونا ندارند. اما چنانچه اقدام به تست کرونا کرده اید، توصیه می شود تا مشخص شدن نتیجه قطعی خود را قرنطینه کرده و در منزل بمانید. در تمام این مدت تمامی توصیه های بهداشتی مراکز درمانی را رعایت کنید. در ادامه مواردی که در آن افراد نیاز به انجام تست کرونا دارند را بیان کرده ایم: افرادی که دارای علائم مشکوک به کرونا هستند / افرادی که در تماس نزدیک با افراد ثابت شده به بیماری کرونا بوده اند. این فاصله برای کمتر از ۲ متر و به مدت بیش از ۱۵ دقیقه است / افرادی که از سوی مراکز درمانی برای انجام تست کرونا فراخوانی شده‌اند.
چقدر احتمال دارد كه به کووید-۱۹ مبتلا شوم؟
اين خطر بستگي به جايي دارد كه شما در آن زندگي مي كنيد يا به تازگي سفر كرده ايد. خطر عفونت در مناطقي كه تعدادي از افراد مبتلا به کووید-۱۹ تشخيص داده شده اند، بيشتر است.
در چه كساني بيماري کووید-۱۹ بشكل شديد تر ظاهر ميشود؟
افراد مسن و افراد داراي شرايط پزشكي خاص مانند فشار خون بالا، بيماري قلبي يا ديابت،مصرف داروهاي كورتون و شيمي درماني بيشتردر معرض خطر خواهند بود.
بهداشت سرفه كردن چيست؟
به سرفه كردن با استفاده از خم آرنج و يا دستمال كاغذي بهداشت سرفه كردن ميگويند تا فرد خود و ديگران را در معرض بيماري قرار ندهد. با رعايت بهداشت مناسب سرفه كردن، از افراد اطراف خود در برابر ويروس هايي مانندسرماخوردگي ، آنفولانزا و کووید-۱۹ محافظت مي‌كنيد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل