تست کرونا در منزل رودهن
خانه
مقالات
تست کرونا در منزل رودهن

تست کرونا در منزل رودهن

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/28
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
در هر جای تهران که هستی، در منزل خودت تست کرونا بده!
ویروس کرونا به شدت در حال شیوع است و بسیاری از افراد ناخواسته در شرایط انتقال ویروس قرار می‌گیرند. تست کرونا در منزل می‌تواند جایگزین مناسبی برای حضور دز محیط پرریسک و پرازدحام آزمایشگاه باشد. در این مقاله سعی داریم تا شما را با شرایط انجام تست و مزایای استفاده از آن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

نزدیک یک سال است که دنیا با بیماری تازه ای به نام کرونا دست و پنجه نرم می کند. درست است که بر اساس یافته ها بسیاری از افرادی که به این بیماری مبتلا می شوند یا متوجه حضور ویروس نمی شوند یا اینکه علائم خفیفی از این بیماری را تجربه خواهند کرد. اما دسته ای دیگر از افراد نیز وجود دارند که با ابتلا به ویروس کرونا، علائم خطرناک و وخیمی را تجربه می کنند و به همین دلیل است که روزانه بیش از ۴۰۰ نفر در کشور جان خود را به علت ابتلا به این بیماری از دست می دهند.
بیماری کرونا درمان مشخصی ندارد و ثابت شده است که علائم مختلفی در افراد گوناگون دارد. به همین سبب، بهترین راه مصونیت از این بیماری رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی و قرار نگرفتن در محیط های پر تجمع است.
از ابتدای ظهور بیماری، پروتکل ها و دستورالعمل های انجام آزمایش برای غربالگری افراد مبتلا و قرنطینه آن ها برای جلوگیری از ابتلای سایرین، وضع شد و آزمایشگاه های زیادی شروع به انجام تست کرونا نمودند. در این میان که خروج از خانه می تواند برای افراد خطرناک باشد، خدمت تست کرونا در منزل رودهن توسط مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا ارائه شد تا با این روش، افراد متقاضی انجام تست کرونا در شرایط گسترش روز افزون ویروس کرونا، به مراکز آزمایشگاهی مراجعه ننمایند. چرا که آزمایشگاه ها در شرایط کنونی و با توجه به رفت و آمد زیاد در این مراکز، می توانند سبب گسترش ویروس و ابتلای فردی شوند که با توجه به علائم حس می کند به ویروس کرونا مبتلا شده است اما در واقع چنین نیست. چرا که علائمی مانند تب و سرفه نمی توانند نشان دهنده ابتلای فردی به ویروس کرونا باشد. تنها مثبت یا منفی بودن نتیجه آزمایش نشان دهنده ابتلا یا عدم ابتلای فرد دارای علائم می باشد.

این موضوع که برخی از افراد با وجود ورود ویروس در بدنشان هیچ گونه علائمی را تجربه نمی‌کنند، بر اساس مطالعات و تحقیقات انجام شده در آزمایشگاه‌های معتبر می‌باشد. بر همین اساس در خصوص این موضوع در سایت معتبر Web MD اینگونه عنوان شده است که:

بیماری‌ای که با ورود ویروس به بدن افراد ایجاد می‌شود، یک نوع حاد از سندروم تنفسی می‌باشد که بخشی از افراد مبتلا به کرونا آن را تجربه می‌نمایند. این درحالیست که بسیاری از افراد با ورود ویروس به بدنشان، از خود هیچ‌گونه علائمی نشان نمی‌دهند. علائم سخت را در بیشتر موارد افرادی از خود نشان می‌دهند که دارای بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت، بیماری‌های قلبی یا آسم هستند. در ادامه علائم ابتلا به کرونا با فراوانی هرکدام از آن‌ها آورده شده‌اند:

♦ تب ٪۹۹
♦ خستگی ٪۷۰
♦ سرفه‌ی خشک ٪۵۹
♦ از دست دادن اشتها ٪۴۰
♦ بدن درد ٪۳۵
♦ تنگی نفس ٪۳۱

برای استفاده از مشاوره رایگان و پرسیدن سوالاتی که در ذهن دارید بر روی آیکون زیر کلیک نمایید و با کارشناسان مجموعه هوم‌کا ارتباط بگیرید.

call button consult

 

چرا تست کرونا در منزل رودهن؟

برای پاسخ به این سوال کافیست تا مراحل انجام تست کرونا در آزمایشگاه را مرور کنیم. همان گونه که گفته شد، فرد متقاضی برای انجام آزمایش در آزمایشگاه می بایست از منزل خارج شود. خروج از منزل در شرایط کنونی به صلاح هیچکس نیست. شاید با خود بگویید که انجام آزمایش کار ضروری ای است اما به نظر انجام تست کرونا در منزل رودهن راهی بسیار ایمن تر و مناسب تر از حضور در آزمایشگاه باشد. به خصوص اینکه در نظر داشته باشیم بسیاری از افراد توانایی حضور در آزمایشگاه را ندارند. این عدم توانایی دلایل خاص خود را دارد. افراد بیمار و سالمندان جزو گروه هایی هستند که قادر به طی مسافت طولانی نیستند یا در این راه دردسر زیادی را تجربه خواهند کرد. علاوه بر این بسیاری از افراد به دلایل مختلف مانند کهولت سن یا مبتلا بودن به بیماری های زمینه ای مانند دیابت، فشار خون و بیماری های قلبی، جزو گروه های پرخطر در مواجهه با ویروس کرونا محسوب می شوند و حضور در آزمایشگاه به هیچ عنوان به صلاح این افراد نیست. در چنین شرایطی استفاده از خدمات تست کرونا در منزل رودهن می تواند بسیار لذت بخش باشد.

برای ورود به فرآیند ثبت درخواست انجام تست کرونا با کلیک بر روی لینک زیر و وارد نمودن اطلاعات خود، از خدمات مجموعه هومکا بهره‌مند شوید.

ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل

 

انواع تست کرونا در منزل رودهن

تست کرونا در منزل رودهن با روش های متفاوتی انجام می شوند که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت. هر دو روش تست، قابلیت انجام و نمونه گیری در منزل فرد متقاضی را دارند.

 

تست کرونا در منزل رودهن PCR

روش اول برای انجام تست کرونا در منزل رودهن: PCR نام این روش است و در آن خود ویروس در نمونه آزمایش مورد بررسی خواهد گرفت. اگر ویروس در نمونه شناخته شود، فرد نمونه دهنده مبتلا به بیماری کرونا است. نمونه آزمایش در این روش از بزاق ته حلق یا مخاط انتهای بینی گرفته می شود. از شما دعوت می‌کنیم که جهت آشنایی بیش‌تر با نحوه انجام تست کرونا در منزل به روش پی سی آر از ویدئویی در رسانه اجتماعی یوتیوب بازدید نمایید.

 

تست کرونا در منزل رودهن آنتی بادی

نام این روش آنتی بادی است. آنتی بادی یا پادتن عوامل مبارزه با بیماری و عامل خارجی هستند که توسط گلبول های سفید ترشح می شوند و وظیفه دارند عامل بیماری زا را نابود نمایند. تشکیل آنتی بادی در بدن معمولا سه هفته پس از ورود ویروس به حدی می رسد که قابل شناسایی باشد و تا آن زمان فرد دیگر ناقل ویروس نیست. در واقع روش آنتی بادی برای تست کرونا در منزل رودهن تنها نشان می دهد که آیا فرد در گذشته ای نه چندان دور به این بیماری مبتلا شده است یا نه.
با توجه به توضیحاتی که عنوان شد، می توان نتیجه گرفت که تست مناسب برای انجام غربالگری، تست PCR می باشد. چرا که در صورت مثبت بودن نشان می دهد که فرد آزمایش دهنده مبتلا به ویروس و ناقل آن است. این فرد می بایست به سرعت وارد قرنطینه شده و با این کار، مانع ابتلای افراد خانواده و دیگران شود.

تست کرونا در منزل رودهن

 

مراحل انجام تست کرونا در منزل رودهن

برای انجام تست کرونا در منزل رودهن نیاز است تا ابتدا مجموعه مناسب برای دریافت این خدمات را شناسایی نمایید. پس از آن، می بایست با مجموعه ارتباط بگیرید و درخواست خود برای انجام تست کرونا در منزل رودهن را بیان نمایید. در ادامه مجموعه مورد نظر پرستاری را برای نمونه گیری به محل حضور شما اعزام می نماید. فرد نمونه گیر، بر اساس نوع آزمایشی که از سوی فرد متقاضی درخواست داده شده نمونه را می گیرد و آن را به آزمایشگاه می رساند. آزمایشگاه نیز عملیات شناسایی ویروس را انجام داده و در نهایت نتیجه تست کرونا در منزل رودهن را به اطلاع فرد متقاضی خواهد رساند.
ما به شما مجموعه معتبر و تخصصی هومکا را معرفی می کنیم. این مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی، حساسیت بالایی برای استخدام نیروهای خود دارد و افراد را بر اساس مصاحبه های تخصصی بر می گزیند.

 

دقت تست کرونا در منزل رودهن

شاید به نظرتان انجام تست کرونا در منزل رودهن نمی تواند دقت بالایی داشته باشد. در حالی که در حقیقت این گونه نیست و انجام این تست در منزل می تواند به مراتب دقت بالاتری داشته باشد.
این موضوع را می توان این گونه بررسی کرد که در آزمایشگاه تعداد محدودی نمونه گیر وجود دارد که از ابتدای آغاز ساعت کاری تا انتهای آن مشغول نمونه گیری از افراد مختلف می باشد. همزمانی این موضوع با هیاهو و شلوغی محیط آزمایشگاه می تواند سبب تحلیل پرستار و کاهش دقت او به مرور زمان شود. همان گونه که می دانیم نمونه گیری صحیح برای انجام تست کرونا در منزل رودهن از اهمیت بالایی برخوردار است. به خصوص نمونه گیری اشتباه در انجام تست PCR می تواند سبب به وجود آمدن پاسخ منفی کاذب شود. به این معنا که فرد متقاضی آلوده به ویروس است اما جواب آزمایش منفی گزارش می شود.

corona-cta-phn-1

 

هزینه تست کرونا در منزل رودهن

بدون شک یکی از فاکتورهای پر اهمیت در انتخاب هر خدمتی، قیمت آن است. ممکن است قیمت تست کرونا در منزل رودهن در یک نگاه ساده مقداری بیشتر از انجام آن در برخی آزمایشگاه ها باشد. اما در حقیقت پارامترهای دیگری نیز وجود دارند که در امر مقایسه می بایست مد نظر قرار گیرند.
برای مثال فردی که به آزمایشگاه مراجعه می کند، زمان، هزینه مالی و مسافت بسیاری را باید برای رسیدن به آزمایشگاه در نظر داشته باشد. یعنی علاوه بر خطر کرونا در راه و آزمایشگاه، هزینه قابل توجهی نیز در زمان و سرمایه برای فرد به همراه خواهد داشت. این در حالیست که با استفاده از خدمات تست کرونا در منزل رودهن، فرد متقاضی در کمال آرامش و بدون قرار گرفتن در مسیر و محیط آزمایشگاه، آزمایش کرونا را می دهد و پاسخ آن را در اولین فرصت ممکن دریافت می نماید.

تست کرونا در منزل رودهن

 

چرا تست کرونا در منزل رودهن با مجموعه هومکا

حال که به صورت مختصر با مراحل انجام تست کرونا در منزل رودهن آشنا شدیم، بهتر است این روند را با مجموعه هومکا مورد بررسی قرار دهیم. همان گونه که گفته شد مجموعه هومکا به علت حساسیت بر روی انجام با کیفیت خدمات، پرستار متخصص نمونه گیری و آشنا به دستورالعمل های نمونه گیری را به سوی فرد متقاضی اعزام می نماید. پیش از این، فرد متقاضی از مشاوره رایگان کارشناسان هومکا نیز استفاده می نماید.
نمونه گیر در اسرع وقت و با حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به کرونا به محل حضور فرد مراجعه نموده و بر اساس قواعد موجود و با توجه به نوع آزمایش، نمونه را می گیرد.
پس از آن نمونه را به آزمایشگاه می برد. در این مرحله فرد متقاضی می تواند درخواست دهد تا نمونه به آزمایشگاه مد نظر خودش برده شود. در غیر این صورت نمونه به آزمایشگاه های طرف قرارداد با مجموعه هومکا برده می شود. مجموعه هومکا با آزمایشگاه های تخصصی ویروس شناسی قرارداد دارد.
همینطور اگر فرد دارای علائم مبتلا به ویروس کرونا باشد، حضور او در منزل و نرفتن او به آزمایشگاه سبب جلوگیری از انتشار ویروس در مسیر رسیدن به آزمایشگاه و در محیط شلوغ آنجا می گردد.

ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل

 

درخواست خدمات تست کرونا در منزل رودهن از مجموعه هومکا

برای دریافت خدمات تست کرونا در منزل رودهن از سوی مجموعه هومکا، با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان هومکا صحبت کنید و از مشاوره آنان بهره ببرید و پس از ثبت نهایی درخواست، خدمات تست کرونا در منزل رودهن برای شما ارائه خواهد شد.

افرادی که با بروز علائم اولیه‌ی کرونا تست داده و نتیجه تست در آن‌ها مثبت باشد ممکن است در ادامه علائم وخیم‌تری را از خود نشان دهند. در چنین شرایطی این افراد بدون شک نیازمند سایر خدمات درمانی مانند پزشک در منزل، تزریقات در منزل یا حتی آزمایش در منزل خواهند بود که مجموعه هومکا در صورت اعلام نیاز این افراد خدمات مذکور را در اختیار فرد بیمار قرار خواهد داد تا از خروج فرد بیمار مبتلا به کرونا از منزل جلوگیری نماید.
پرستار بیمار در منزل نیز از جمله خدمات مراقبتی می‌باشد که برای فرد متقاضی ارائه می‌شود. بدون شک یک پرستار آموزش دیده و تحصیل‌کرده بهتر از هر فرد دیگری می‌تواند از یک بیمار مراقبت نماید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا تست کرونا در منزل شامل بیمه می‌شود؟
بله. در صورتی که تمایل داشته باشید از خدمات بیمه تکمیلی خود استفاده کنید، قبض تست کرونا توسط آزمایشگاه برای تست شما صادر می‌شود.
آیا پرستارها در فرایند آزمایش کرونا در خانه نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند؟
در این زمینه جای نگرانی نیست. تمام پرستار‌ها آموزش‌دیده و با تجربه هستند و در هنگام مراجعه به منزل شما، تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت خواهند کرد و کمترین تماس را با وسایل خانه شما خواهند داشت.
آیا خانم های باردار باید برای انجام تست کرونا در محل اقدام کنند؟
پروتکل‌های مربوط به صلاحیت و انجام آزمایش در دوران بارداری بر اساس اینکه در کجا زندگی می کنید متفاوت است. با این وجود، توصیه های سازمان جهانی بهداشت این است که خانم های باردار با علائم کووید ۱۹ باید برای انجام تست اولویت بندی شوند. اگر آنها دارای ویروس کرونا تشخیص داده شوند، ممکن است به مراقبت های خاص پزشکی نیاز داشته باشند.
آیا می‌توان به دقت آزمایش کرونا در منزل اعتماد کرد؟
همانطور که می‌دانید مدت زیادی از حضور این ویروس در بین ما گذشته است و در این مدت دانشمندان، برای یافتن آزمایشات دقیق تشخیصی، تلاش بسیاری کرده‌اند. تا به الان می‌توان گفت که دقیق‌ترین تست موجود، همان تست پی سی آر است که بالاتر راجع به آن گفته بودیم. برخی از افراد این ‌گونه فکر می‌کنند که اگر حضوری به آزمایشگاه مراجعه کنند نتیجه‌ی مطمئن‌تری می‌گیرند و انجام تست کرونا درب منزل دقت بالایی ندارد. درحالی که اگر نکات گفته شده رعایت شود، انجام تست کرونا در خانه نه تنها تفاوتی با انجام آن در مراکز درمانی نخواهد داشت بلکه به مراتب مطمئن‌تر و ایمن‌تر از انجام آن در محیط شلوغ آزمایشگاه است.
آیا هومکا مجوزهای لازم را برای انجام آزمایش کرونا در منزل در اختیار دارد؟
بله. نام شرکت ما سفیران سلامت سپینود است و با برند هومکا در حال فعالیت هستیم. مجوز مورد نیاز برای انجام چنین فعالیتی «مجوز ارائه خدمات و مراقبت‌های بالینی در منزل» است که مجموعه‌‌ی هومکا آن را کسب کرده است. همانطور که می‌دانید هومکا به عنوان یک واسطه بین شما و آزمایشگاه‌های معتبر عمل می‌کند. به این صورت که برای انجام تست کرونا در محل از مخاطب درخواست‌ها را دریافت می‌کند و هماهنگی‌های لازم را با آزمایشگاه‌ها انجام می‌دهد. در زمینه‌ی آزمایش کرونا در منزل، هومکا با آزمایشگاه‌هایی همکاری می‌کند که دارای تاییدیه‌ی وزارت بهداشت باشند و مجوزهای لازم برای انجام تست کرونا را داشته باشند. از جمله آزمایشگاه‌هایی که هومکا با آن‌ها همکاری می‌کند می‌توان به آزمایشگاه آرامش، مندل و رویان اشاره نمود.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل