تست کرونا هواپیمایی ارمنیا
خانه
مقالات
تست کرونا هواپیمایی ارمنیا

تست کرونا هواپیمایی ارمنیا

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/11
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تست کرونا، امری ضروری پیش از سفر با هواپیمایی ارمنیا!
انجام تست کرونا پیش از سفرهای هوایی، امری اجباریست. تست کرونای مورد تایید برای سفر‌های هوایی تست پی سی آر است. خدمات تست کرونا هواپیمایی ارمنیا در منزل توسط مجموعه‌ی هومکا به سبب انجام بر اساس پروتکل‌‌های اعلام شده از سوی مراجع معتبر جهانی، مورد تایید تمام خطوط هوایی داخلی و خارجی می‌باشد.

تست کرونا هواپیمایی ارمنیا به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود. ایرلاین آرمنیا برای خدمت‌رسانی و ارائه خدمات بیشتر به مسافران کشور ارمنستان با بهترین و مجهزترین آزمایشگاه‌ها قرارداد همکاری بسته است. این قرارداد در جهت ارائه خدمات ویژه به مسافران این ایرلاین منعقد شده است. مسافران این ایرلاین بدون فوت وقت و بدون نیاز به رزرو زمان و بدون نوبت در کانتر جداگانه از بیماران بیمارستان به صورت VIP پذیرش می‌شوند و نتایج آزمایش به صورت پیامک و یا لینک در سایت و یا ارسال با پیک برای این مشتریان ارسال خواهد شد.تمام مسافران بالای دو سال این ایرلاین می‌توانند در پروازهای ورودی به کشور ارمنستان با مراجعه به آزمایشگاه‌های معتبر داخل کشور اقدام به انجام تست کرونا برای پرواز نمایند و گواهی جواب منفی تست کرونا در محدوده زمانی ۷۲ ساعت قبل از انجام پرواز را به زبان انگلیسی همراه خود داشته باشند.

ثبت درخواست تست کرونا برای پرواز

 

هواپیمایی ارمنیا را بیشتر بشناسید. 

پروازهای Armenia Airways پروازهای مستقیم تهران به ایروان و ایروان به تهران است. در حال حاضر هواپیمایی آرمنیا پروازهای مستقیم از تهران به ایروان ارمنستان و برعکس را به وسیله هواپیماهای بوئینگ خود انجام می دهد.

تست کرونا هواپیمایی ارمنیا

 

شرایط تست پروازی چیست؟

با توجه به اینکه آزمایش کرونا به دو شکل انجام می‌شود، باید بدانید که فقط آزمایش PCR برای پرواز اعتبار دارد. در واقع اگر آزمایش PCR مسافر منفی باشد و فرضیه ناقل بودن یا مبتلا بودن مسافر رد شود، امکان پرواز برای او فراهم خواهد شد. شرکت‌های هواپیمایی برای تسهیل ارائه خدمات به مسافران خود با آزمایشگاه‌های مشخصی قرارداد بسته‌اند تا نتیجه تست PCR در کمترین زمان ممکن اعلام شود و تکلیف مسافر برای سفر مشخص شود. طبق توافق ایرلاین‌ها با آزمایشگاه‌ها، پاسخ آزمایش PCR در بازه زمانی ۲۴ تا ۴۸ ساعت به متقاضی اعلام می‌شود. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص نحوه انجام تست کرونا هواپیمایی ارمنیا بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

call button consult

 

شرایط سفر به ارمنستان با آرمنیا ایرویز چیست؟

  • آن دسته از مسافرینی که قصد ورود به خاک ارمنستان را دارند، اما کارت واکسن ندارند باید نتیجه منفی تست PCR را به همراه داشته باشند.
  • مدت زمان اعتبار نتیجه منفی کرونا برای هواپیمایی ارمنیا ۷۲ ساعت در نظر گرفته شده است. 
  • انجام تست کرونا پروازی برای افراد بالای ۶ سال اجباری است. 
  • آن دسته از مسافرین ایرانی که کارت واکسیناسیون معتبر دارند و حداقل دو هفته از تزریق دوز دوم واکسن آن‌ها نیز گذشته است، می‌توانند بدون انجام تست کرنا پروازی هواپیمایی ارمنیا ایرویز وارد خاک ارمنستان شوند. 
  • کارت واکسیناسیون باید به زبان انگلیسی باشد. 

سفر ارمنستان

 

مدارکی که باید برای تست کرونا پروازی آماده کنید.

برای انجام تست PCR کرونا با مجموعه هومکا تنها ارائه مدارک زیر کافی است. 

پس از ثبت درخواست همکاران ما در منزل یا محل موزد نظر حضور می‌یابند و نمونه‌گیری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌دهند. نتیجه آزمایش به صورت نسخه فیزیکی و همچنین آنلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت. 

  • عکس واضح از پاسپورت
  • روز و ساعت پرواز

تست کرونا ارمنیا

 

کارت واکسیناسیون کرونا را از کجا باید بگیریم؟ 

برای دریافت کارت واکسیناسیون کرونا لازم است به سایت واکسیناسیون مراجعه کنید. این کارت بصورت آنلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت. کارت دیجیتال واکسیناسیون کرونا به زبان فارسی و انگلیسی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. 

کارت واکسن کرونا

 

کدام واکسن کرونا مورد تایید کشور ارمنستان است؟

 برای ورود به خاک ارمنستان لازم است یکی از واکسن‌های زیر را تزریق کرده باشید: 

  • سینوواک – Sinovac
  • آسترازنکا آکسفورد- AstraZaneca
  • اسپوتنیک وی – Sputnik V
  • اسپوتنیک لایت – Sputnik light

سفر به ارمنستان

 

آیا همه مسافران باید تست کرونا بدهند؟

به نقل از سازمان هواپیمایی کشور، بخشنامه وزارت بهداشت در مورد تست منفی کرونا برای مسافران حمل ونقل هوایی داخلی، برای همه مسافران نیست، بلکه مربوط به افرادی است که قبلا به دلیل علائم کرونا، تست داده‌اند و تست آنها مثبت بوده است.

افرادی که تست آنها مثبت باشد، می‌توانند پس از طی دوران نقاهت و به دست آوردن سلامتی کامل به مراکز معتبر وزارت بهداشت مراجعه کنند و پس از تست دوباره کرونا، با جواب منفی آزمایش از خدمات حمل و نقل هوایی استفاده کنند.

آنچه سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرده است، این است که همه مسافران پروازهای داخلی ملزم به ارائه نتیجه تست منفی کرونا نیستند. در واقع ارائه تست منفی برای افرادی که مبتلا نیستند، جنبه عمومی ندارد و نیازی به ارائه مدارک نیست.

در پروازهای خارجی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا همه مسافران ورودی به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از ١٥ مرداد ١٣٩٩ (پنجم آگوست ٢٠٢٠) باید در هنگام ورود نتیجه منفی آزمایش تشخیص ویروس کرونا (PCR) را با اعتبار حداکثر ٩٦ ساعت از کشور مبدا ارائه دهند.

همه مسافران علاوه بر تکمیل فرم خوداظهاری سلامت، لازم است حداکثر ٩٦ ساعت قبل از ورود به ایران نسبت به انجام تست PCR اقدام کرده و جواب منفی تست به زبان انگلیسی و با تایید مقامات صلاحیت‌دار بهداشتی کشور مبدا را هنگام ورود به نمایندگان وزارت بهداشت تحویل دهند.

همچنین چنانچه مسافران با تابعیت ایرانی تست کووید ۱۹ همراه نداشته باشند، باید آزمایش کرونا بدهند و تا زمان اعلام نتیجه آزمایش به مدت ۴۸ ساعت در قرنطینه باشند. هزینه انجام تست کرونا و اقامت در محل قرنطینه، به طور کامل بر عهده مسافر است. در صورت مثبت بودن آزمایش‌های تشخیص ویروس، فرد مبتلا به مراکز درمانی منتقل خواهد شد.

تست کرونا برای پرواز

 

بررسی شرایط تایید آزمایش کرونا برای پروازهای خارجی

شرط مهم برای پروازهای خارجی، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است. در حال حاضر مهمترین تاییدیه پرواز، منفی بودن تست کرونا است. رعایت صفر تا صد پروتکل‌های بهداشتی قبل، حین و بعد از سفر توسط تمام مسافران و کادر پرواز الزامی و اجباری است. انجام تست کرونا و همرا داشتن جواب منفی تست کرونا اولین گام برای تایید سفر خارجی است. در حقیقت هر مسافری پس از گرفتن جواب منفی تست امکان سفر پیدا خواهد کرد و تا اتمام مسافرت باید نتیجه را همراه خود نگه دارد. 

مسافران پروازهای خارجی باید ۷۲ تا ۹۶ ساعت قبل از پرواز تحت آزمایش کرونا قرار گرفته باشند. این مسافران باید جواب منفی تست کرونای خود را هنگام گرفتن کارت پرواز به همراه بلیط و پاسپورت به کانتر ایرلاین تحویل دهند. جواب آزمایش معتبر باید به زبان انگلیسی با سربرگ و مهر رسمی آزمایشگاه باشد. لازم به ذکر است که جواب آنلاین مورد قبول نیست و حتما باید جواب در برگه آزمایشگاهی و با مهر آزمایشگاه باشد. در تمام ایرلاین‌ها فقط تاییدیه PCR است که اجازه پرواز می‌دهد.

تست کرونا پرواز

حال با توجه به مطالب گفته شده در صورت نیاز به سفر چه نکاتی را برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا باید رعایت کنیم؟ سایت سلامت نارایانا(Narayana Health) در این مورد می‌گوید:

  • دستان خود را مرتبا بشویید.
  • به یاد داشته باشید از دست زدن به صورت خود با دست‌های شسته نشده خودداری کنید.
  • فاصله خود را حفظ کنید.
  • از حضور در مکان‌های شلوغ خودداری کنید.
  • درباره شیوع ویروس کرونا در کشوری که به آن سفر می کنید تحقیق کنید.
  • در صورت بروز علائم از ماسک استفاده کرده و به دنبال کمک پزشکی باشید.

جهت ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تست کرونا هواپیمایی ارمنیا در منزل بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

call button submit

 

تکلیف نمونه‌هایی که در تعطیلات گرفته می‌شود، چیست؟

اگر تاریخ نمونه‌گیری تست کرونا یا پرواز در بازه تعطیلات باشد، آزمایشگاه طرف قرارداد وظیفه دارد جواب آزمایش کرونا را طبق بازه زمانی اعلام شده، آماده کند تا مشکلی برای مسافران پیش نیاید. بدیهی است که مسافران هر ایرلاین، منحصرا باید به آزمایشگاه مرجع و اعلام شده توسط ایرلاین خود مراجعه و برای تست PCR در بازه زمانی مقرر اقدام کنند.

تست pcr پرواز

 

شرایط استرداد وجه بلیط در هواپیمایی ارمنیا

با توجه به شیوع کرونا در همه جهان، چنانچه جواب تست مسافری که بلیط تهیه کرده است، مثبت باشد، او می‌تواند بدون پرداخت جریمه، هزینه بلیط را استرداد کند.

تست pcr پرواز

 

برای انجام آزمایش کرونا به کجا مراجعه کنیم؟

برای انجام تست کرون پروازی لازم است به آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت مراجعه کنید. باید آزمایشگاهی را انتخاب کنید که علاوه‌ بر تایید وزارت بهداشت، مورد تایید ارمنیا ایرویز نیز باشد. 

 

آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی ارمنیا

کلیه آزمایشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت که در نتیجه تست کد QR را درج می‌کنند، مورد تایید هواپیمایی ارمنیا ایرویز هستند. سعی شده است این آزمایشگاه‌ها در سراسر کشور در دسترس باشند. 

برای استفاده از خدمات آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهدشت می‌توانید به مجموعه هومکا اعتماد کنید. 

ثبت درخواست تست کرونا برای پرواز

 

تست کرونا هواپیمایی ارمنیا با هومکا

هومکا می‌تواند تست کروناهواپیمایی ارمنیا را  برای شما انجام دهد. با ثبت درخواست انجام تست کرونا در سایت هومکا و اعلام اینکه این تست را برای هواپیمایی ارمنیا نیاز دارید، مسیر انجام تست ساده‌تر خواهد شد و با سرعت بیشتری می‌توانید این کار را انجام دهید. نتیجه تست در طی ۱۶ تا ۲۴ ساعت، به صورت آنلاین و نسخه فیزیکی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

تست کرونا برای پرواز مورد تایید خطوط هوایی کدام نوع تست است؟
تست کرونا مورد تایید اغلب خطوط هوایی تست کرونا به روش پی سی آر می‌باشد که در حال حاضر مطمئن‌ترین تست برای تشخیص ابتلا یا عدم ابتلا به کرونا می‌باشد.
خدمات آزمایشگاهی هومکا به چه شهرهایی ارائه می‌شود؟
ساکنین سراسر استان تهران، کرج و حومه و شهر مشهد می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
داشتن کد QR برای یک نفر از اعضای خانواده کافی است؟
خیر. هریک از اعضای خانواده باید یک کد QR داشته باشند.
آیا باید از کد QR پرینت بگیریم؟
خیر. می‌توانید از اسکرین شات استفاده کنید.
هزینه تست کرونا پروازی چقدر است؟
هزینه تست کرونا پروازی با توجه به تعرفه آن تعیین می‌شود.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل