تست کرونا بیمه آسیا
خانه
مقالات
تست کرونا بیمه آسیا

تست کرونا بیمه آسیا

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/28
در خانه بمان و تست کرونا بده!
در شرایط کنونی و با شیوع روزافزون ویروس کرونا، انجام تست کرونا علاوه بر اینکه می‌تواند استرس حاصل از تصور ابتلا به این ویروس را کاهش دهد، در صورت مثبت بودن و در قرنطینه قرار گرفتن فرد مثبت، مانع انتقال ویروس به سایر افراد خواهد شد.

همان طور که می‌دانید یکی از راه‌های جلوگیری از گسترش بیماری در بدن تشخیص درست و به موقع آن است. این موضوع در بیماری کرونا هم صدق می‌کند هر چه قدر که شما بتوانید سریعتر به بیماری کرونای خود پی ببرید و به این طریق زودتر به استراحت بپردازید، می‌توانید خود و خانواده خود را از خطر ابتلا به بیماری کرونا حفظ کنید. برای آن که بتوانید، به این بیماری پی ببرید، نیاز است که در وهله اول تست‌های سنجش بیماری کرونا را انجام دهید. در شرایط کنونی و شیوع روزافزون این ویروس، استفاده از خدمات تست کرونا در منزل می‌تواند بسیار ایمن‌تر از حضور در آزمایشگاه و مراکز درمانی باشد. برخی از مواقع ممکن است که قیمت این تست‌ها به حدی باشد که از انجام تست صرف نظر کنید. اگر چنین فکر کنید، بهتر است بدانید که بیمه‌های مختلف بخشی از هزینه تست کرونا را تقبل می‌کنند و به همین جهت نیاز نیست که شما تمامی هزینه تست کرونا را بپردازید. در این متن قصد داریم به این موضوع بپردازیم و نکات مختلفی را در زمینه تست کرونا بیمه آسیا مطرح کنیم. برای ورود به صفحه ثبت درخواست رایگان تست کرونا در منزل می‌توانید بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل

 

انواع تست کرونا بیمه آسیا

انواع مختلفی از تست کرونا وجود دارد که هر کدام هم ویژگی‌ها و خصوصیات مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال پاسخ برخی از تست‌ها در کمتر از یک ساعت مشخص می‌شود اما پاسخ برخی دیگر پس از چند هفته به دست می‌آید. در این بخش به انواع تست کرونا بیمه آسیا خواهیم پرداخت:

✔ تست پی سی آر (PCR)
اگر به جای تست پی سی آر کلمات دیگری مثل تست تشخیصی، تست مولکولی یا وایرال شنیدید، تعجب نکنید، همه این اسامی به تست پی سی آر اشاره می‌کنند. یکی از نکاتی که انواع مختلف انجام تست کرونا بیمه آسیا را از هم متمایز می‌کند، روش نمونه گیری آن است. در روش پی سی آر در بیشتر مواقع از مخاط حلق و بینی نمونه گیری می‌شود و در موارد اندکی هم از بزاق نمونه گرفته می‎‌شود. گرفتن نتیجه از این روش بین چند روز تا چند هفته متغیر است و این موضوع هم به منطقه انجام تست پی سی آر مرتبط است. در این روش عفونت فعال در اثر ویروس کرونا نمایش داده می‌شود. برای آشنایی با تست کرونا به روش پی سی آر از شما دعوت می‌کنیم تا از ویدیویی در رسانه اجتماعی آپارات دیدن فرمایید.

✔ تست آنتی ژن
تست آنتی ژن را با عنوان تست تشخیص سریع می‌شناسند چون همان طور که در ادامه خواهیم گفت از دیگر روش‌های انجام تست کرونا بیمه آسیا سریعتر است. برای انجام این تست از مخاط حلق یا بینی نمونه گیری می‌شود و نتیجه این آزمایش هم خیلی زود و در زیر یک ساعت مشخص می‌شود. در تست آنتی ژن هم مانند تست پی سی آر عفونت فعال در اثر ویروس کرونا تشخیص داده می‌شود.

✔ تست آنتی بادی
از دیگر تست‌های تشخیص کرونا می‌توان از تست آنتی بادی نام برد. این تست نیز با نام‌های متفاوتی شناخته می‌شود که از آن‌ها می‌توان به سرولوژی و تست پادتن اشاره کرد. در این روش برخلاف تست‌های قبلی از مخاط دهان یا بینی نمونه گیری نمی‌شود بلکه با زدن سوزن به انگشت، از خون فرد نمونه گیری می‌شود. این روش به شما نشان می‌دهد که آیا قبلا به بیماری کرونا مبتلا بوده‌اید یا نه.

تست کرونا بیمه آسیا

حال سوالی که پیش می‌آید این است که چه کسانی می‌بایست تست کرونا دهند؟ مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها(CDC) در این مورد می‌گوید:

چه کسانی باید تست کرونا دهند؟

  • افرادی که علائم کووید-۱۹ را  دارند.
  • افرادی که با کسی که ابتلای او به کووید-۱۹ تأیید شده است تماس نزدیک داشته‌اند (تماس نزدیک به معنای فاصله‌ی ۶ فوت یا کمتر و در مجموع مددت زمان ۱۵ دقیقه یا بیشتر).
  • افرادی که در فعالیت‌هایی شرکت کرده‌اند که خطر بیشتری برای ابتلا به کووید-۱۹ در آن‌ها است. مانند مسافرت، شرکت در اجتماعات بزرگ اجتماعی یا جمعی یا حضور در محیط‌های شلوغ داخلی.

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص انواع تست کرونا در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

دقت تست کرونا بیمه آسیا

حال که با انواع تست‌های کرونا آشنا شدید. در این بخش می‌خواهیم به شما بگوییم که هر کدام از این تست‌ها چه قدر دقیق هستند. نکته‌ای که در زمینه تست‌های کرونا باید به یاد داشته باشید. این است که متاسفانه هیچ کدام از تست‌های کرونا نمی‌توانند نتیجه را به طور قطعی مشخص کنند و گاهی اوقات با وجود منفی بودن تست شما، ممکن است که پزشک از شما بخواهد که دوباره تست بدهید. در ادامه دقت تست‌های کرونا را بررسی خواهیم کرد:

دقت تست پی سی آر
همان طور که در بخش پیشین هم گفتیم. مشخص شدن نتیجه این نوع از تست کرونا بیمه آسیا ممکن است که چند روز تا چند هفته طول بکشد. هر چند که شاید تست پی سی آر از این نظر کمی مشکل داشته باشد اما در عوض نتیجه آن با احتمال بسیار بالایی درست است و در بیشتر موارد دیگر نیاز نیست که شما تست را تکرار کنید.

دقت تست آنتی ژن
هر چند که نتیجه تست آنتی ژن بسیار سریع مشخص می‌شود اما دقت تست پی سی آر را ندارد. اگر تست کرونای شما در تست آنتی ژن مثبت شد به احتمال زیاد شما مبتلا به بیماری کرونا شده‌اید اما اگر نتیجه این تست منفی شد به این معنا نیست که شما صد در صد به ویروس کرونا آلوده نشده‌اید. در برخی از موارد اگر شما نشانه‌های بیماری کرونا را داشته باشید. ممکن است که پزشک از شما بخواهد تا دوباره تست بدهید و برای شما تست تشخیصی عفونی را تجویز خواهد کرد.
در این جا شاید بپرسید که چرا تست‌های کرونا ممکن است اشتباه باشد. این موضوع چند دلیل می‌تواند داشته باشد. یکی از این دلایل، این است که ممکن است ویروس تازه وارد بدن فرد شده باشد یا این که میزان ویروس در بدن فرد کم باشد. همین طور که گفتیم در این تست نمونه از ته حلق بیمار برداشته می‌شود و اگر ویروس در ته حلق بیمار به اندازه کافی انباشته نشده باشد، تست بیمار منفی می‌شود.

دقت تست آنتی بادی
همان طور که گفتیم که تست آنتی بادی، خون فرد را مورد آزمایش می‌دهد. نکته بسیار مهم در زمینه دقت تست آنتی بادی این است که دقت بسیار پایینی دارد و ممکن است فرد آلوده به ویروس کرونا باشد اما تست وجود بیماری کرونا را منفی تشخیص دهد. در این مورد هم نظر پزشک اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند و پزشک با توجه به وضعیت فرد ممکن است، از فرد بخواهد که تست را دوباره تکرار کند یا تست دیگری را انجام دهد. 

برای ورود به صفحه ثبت درخواست رایگان تست کرونا در منزل می‌توانید بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل

 

آزمایشگاه های طرف قرارداد تست کرونا بیمه آسیا

برای استفاده از مزایای بیمه آسیا در زمان تست کرونا باید از آزمایشگاه‌هایی استفاده کنید که تحت قرارداد با این بیمه باشند. برای این کار هم می‌توانید ابتدا به سایت بیمه آسیا مراجعه کنید. هر چند که تعداد این آزمایشگاه‌ها در سطح شهر زیاد است اما ما در این جا به چند آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه آسیا اشاره خواهیم کرد:

✔ آزمایشگاه مسیح دانشوری
✔ آزمایشگاه مردم
✔ آزمایشگاه بعثت
✔ آزمایشگاه سوم شعبان دماوند
✔ آزمایشگاه اختر
✔ آزمایشگاه آیت اله طالقانی

 

مزایای استفاده از خدمات هومکا برای تست کرونا بیمه آسیا

با استفاده از خدمات هومکا شما می‌توانید تست کرونا را در منزل خود انجام دهید و نمونه را برای آزمایشگاه‌های طرف قرارداد بیمه آسیا بفرستید. این موضوع مزایای ویژه‌ای دارد که در ادامه به آن خواهم پرداخت:

دوری از بیماری
همان طور که می‌دانید، هر روزه تعداد زیادی از افراد مشکوک به بیماری به آزمایشگاه‌ها مراجعه می‌کنند و نتیجه برخی از آنان نیز مثبت می‌شود. در نتیجه شما با رفتن به آزمایشگاه‌ها خود را در معرض خطر آلودگی به بیماری کرونا قرار می‌دهید. برای جلوگیری از این اتفاق کافی است که نمونه گیری را در خانه خود انجام بدهید و سپس نمونه را به آزمایشگاه مورد نظر خود بفرستید.

مدیریت در زمان و هزینه
شما برای این که به یک آزمایشگاه تست کرونا بیمه آسیا برسید، باید زمان زیادی را در خیابان‌ها و پشت ترافیک سپری کنید، تازه اگر به آزمایشگاه برسید، باید زمانی را هم در آزمایشگاه منتظر بمانید. در حالی که اگر تست کرونا بیمه آسیا را در خانه خود انجام بدهید، دیگر نیاز نیست که نگران اتلاف وقت خود باشید. از طرف دیگر حمل و نقل در تهران بسیار پر هزینه است و اگر بخشی از هزینه تست کرونا را بیمه پرداخت کند، هزینه حمل و نقل شما را کسی به عهده نخواهد گرفت. با استفاده از خدمات مجموعه هومکا و انجام تست در منزل از این هزینه نیز خلاص می‌شوید. 

برای ثبت رایگان درخواست انواع تست کرونا در منزل با بیمه آسیا بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

قیمت تست کرونا بیمه آسیا

بی شک یکی از مهمترین عوامل برای تصمیم گیری قیمت تست کرونا بیمه آسیا است. در این زمینه بهتری است بدانید که قیمت تست کرونا بیمه آسیا با توجه به انواع مختلف تست کرونا متفاوت است. همین طور بیمه‌ها هم هر کدام قانون مخصوص به خود را دارند. در نتیجه نمی‌توان به راحتی گفت که قیمت تست کرونا بیمه آسیا به طور نهایی چه قدر می‌شود اما شما می‌توانید مطمئن باشید که مجموعه خدماتی و مراقبتی هومکا بهترین قیمت را برای خدمات خود تعیین می‌کند تا شما بتوانید به راحتی از خدمات مربوط به سلامتی و مراقبت در منزل خود بهره ببرید.

تست کرونا بیمه آسیا

 

تست کرونا بیمه آسیا با مجموعه هومکا

خدمات مجموعه هومکا در تمامی نقاط تهران و کرج قابل دسترسی است فقط کافی است که درخواست خود را در مجموعه هومکا ثبت کنید. برای ثبت درخواست در مجموعه هومکا دو راه وجود دارد. در اولین روش می‌توانید به راحتی با مجموعه هومکا با شماره تماس ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید. در صورت تماس کارشناسان ما در پاسخ به تماس شما اطلاعات مورد نیاز در زمینه درخواستتان را به شما ارائه خواهند کرد.
همچنین شما می‌توانید با ثبت درخواست رایگان، خدمت مورد نظر خود را دریافت نمایید. در این روش نیز کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند و شما می‌توانید سوالات خود را در زمینه خدمت درخواستیتان بپرسید و کارشناسان ما نیز اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد. پس از نهایی شدن درخواست، کارشناس مربوطه به منزل شما فرستاده می‌شود. در زمان استفاده از خدمات هومکا نیاز نیست که نگران کرونا هم باشید چرا که کارشناسان ما بالاترین سطح پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

پس از دریافت جواب آزمایش کرونا اگر جواب تست شما مثبت بود و نیاز به مراجعه به پزشک برای طی کردن مراحل درمانی داشتید، در قرنطینه خانگی خود بمانید و از مجموعه هومکا درخواست ویزیت پزشک در منزل را ثبت کنید. در صورت نیاز به تزریقات سرم یا دارو در طی این دوره نیز می‌توانید از خدمات تزریقات در منزل تیم حرفه‌ای هومکا بهره‌مند شوید.

اگر بیماری شما وخیم باشد پس از طی دوره بیماری برای بدست آوردن توانایی قبلی خود بهتر است که به فیزیوتراپ مراجعه کنید. برای دریافت این خدمت نیز می‌توانید در منزل بمانید و از هومکا درخواست خدمات فیزیوتراپی در منزل را داشته باشید تا بهترین فیزیوتراپان را به منزل شما اعزام کنیم.

دسترسی سریع

سوالات متداول

خدمات هومکا در چه زمینه‌هایی به مخاطبان ارائه می‌شود؟
این مجموعه خدمات خود را در بخش‌های درمانی، مراقبتی و آزمایشگاهی به مخاطبان ارائه می‌دهد.
برای ثبت درخواست و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات هومکا باید چه کاری انجام دهم؟
کافی است به سایت مراجعه کرده و بر روی دکمه‌ی ثبت رایگان درخواست کلیک کنید یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید.
علائم بیماری کووید-۱۹ چیست؟
بیماری از علائم خفیف مانند سرفه، گلودرد، با یا بدون تب تا علائم شدید تنفسی مانند تنگی نفس، افت فشارخون و ضعف عمومی متغیر است.
آیا بیمه آسیا هزینه‌های درمان ویروس کرونا را پوشش می‌دهد؟
هزینه‌های درمانی ویروس کرونا برای تمامی بیمه شدگان قبل و جدید بیمه‌های جامع عمر و پس انداز بیمه آسیا تحت پوشش قرار می‌گیرد.
آیا تست کرونا در منزل شامل بیمه می‌شود؟
بله. در صورتی که تمایل داشته باشید از خدمات بیمه تکمیلی خود استفاده کنید، قبض تست کرونا توسط آزمایشگاه برای تست شما صادر می‌شود.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل