تست کرونا شبانه روزی
خانه
مقالات
تست کرونا شبانه روزی

تست کرونا شبانه روزی

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/28
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تست کرونا رو هر موقع که اراده میکنی و در خونه خودت انجام بده!
حضور در آزمایشگاه‌های پرازدحام و شلوغ، امری کاملا غیرمنطقی به نظر می‌رسد. با استفاده از خدمات تست کرونا در محل مجموعه‌ی هومکا، همان جایی که هستید، تست دهید.

انجام تست کرونا شبانه روزی برای عده‌ای از افراد که محدودیت زمان دارند و به دلایل مختلف نمی‌توانند در ساعات عادی برای انجام تست مراجعه کنند، یک نعمت بزرگ است. با توجه به اینکه مثبت بودن تست کرونا منجر به اعمال محدودیت و اجرای قانون قرنطینه می‌شود و منفی بودن آن جواز ارتباطات اجتماعی با رعایت حداکثر پروتکل‌های بهداشتی را صادر می‌کند، لذا برای برخی از افراد اجرای شبانه روزی تست کرونا در قالب خدمات تست کرونا در منزل و دسترسی سریع‌تر به نتیجه تست اهمیت زیادی دارد. مثلا برای مسافران و افرادی که قصد تردد بین شهری دارند یا افرادی که از خارج از کشور وارد شده اند یا می‌خواهند از کشور خارج شوند. در هر صورت انجام تست کرونا شبانه روزی برای شرایط فورس و اضطراری بسیار مفید و کارآمد است.

ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل

 

انجام تست کرونا شبانه روزی چه فایده‌ای دارد؟

مهمترین فایده انجام تست کرونا شبانه روزی، خریدن زمان و وقت است. گاهی در شرایطی قرار می‌گیریم که یک ساعت و حتی کمتر برایمان حیاتی می‌شود. در این شرایط استفاده از خدمت‌های ویژه بسیار می‌تواند کمک کننده باشد. خدمت ویژه تست کرونا شبانه روزی با توجه به ساعات خالی کاربر ارائه می‌شود. در این روزها که ویروس کووید-۱۹ دیگر در گوشه و کنار زندگی شهری و روستایی رخنه کرده است، اطلاع پیدا کردن از مبتلا بودن یا ناقل بیماری بودن در هر شرایطی اهمیت دارد. گاهی کاربر نمی‌تواند در ساعات اداری برای انجام تست‌های کرونا مراجعه کند. در این شرایط انجام تست کرونا شبانه روزی بسیار کمک کننده و مفید خواهد بود.

تست کرونا شبانه روزی

 

تست کرونا شبانه روزی چگونه انجام می شود؟

چنانچه تمایل دارید از خدمت ویژه تست کرونا شبانه روزی استفاده کنید، تنها کافی است با این مرکز تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. اجرای تست کرونا به صورت شبانه روزی قطعا امکان دارد، اما طبیعتا برای اعلام نتیجه نیاز به قدری صبر و شکیبایی است. اینکه نتیجه تست کرونا چه قدر طول می‌کشد که حاضر شود، به نوع تست بستگی دارد. مثلا آزمایش بررسی سطح اکسیژن خون نیاز به صبر کردن ندارد و در همان لحظه نتیجه اعلام می‌شود. این در حالی است که تست‌های تشخیص آنتی بادی به زمان بیشتری نیاز دارند تا نتیجه قطعی و اصلی را اعلام کنند. بدیهی است که هر چه فاکتورهای بیشتری برای تشخیص تست کرونا بررسی شود، زمان اعلام نتیجه نیز قطعا طولانی تر خواهد بود.
در خدمت ویژه تست کرونا شبانه روزی پس از ثبت درخواست کاربر، نیروی‌های آزمایشگاهی در زمان مورد نظر کاربر و بسته به وضعیت بیمار یکی از انواع تست‌های کرونا را انجام می‌دهند.

call-button-submit

 

تست کرونا شبانه روزی شامل چه تست‌هایی است؟

• تست آنتی بادی
تست آنتی بادی همان تست آزمایش خون است که متشکل از دو قسمت است.

• آزمایش کووید-۱۹ -IgM
این آزمایش نشان می‌دهد که فرد اخیرا با ویروس در تماس بوده و احتمالا ناقل ویروس کووید-۱۹ است و ممکن است علائم بیماری در او ظاهر شود. معمولا برای این دسته از افراد PCR توصیه می‌شود.

• آزمایش کووید- ۱۹ -IgG
مثبت بودن این تست نشان می‌دهد که فرد در گذشته با ویروس در تماس بوده و اگر IgG خون او منفی باشد احتمالا ناقل ویروس نیست و بیمار هم نیست و احتمالا تا حدودی نسبت به ویروسی که IgG خون را بالا برده است، ایمن است.

چنانچه به طور همزمان IgM و IgG مثبت باشد، نشان می‌دهد که اخیرا و در زمان نه چندان دور فرد با ویروس در تماس بوده است و احتمالا ناقل بیماری است. انجام آزمایش PCR لازم است و توصیه می‌شود.
خدمت ویژه انجام تست کرونا شبانه روزی تمام اشکال و انواع تست کرونا را به صورت شبانه روزی در محل و منزل شما ارائه می‌دهد.

اگر در خصوص انواع آنتی‌بادی در ذهن خود سوال بی‌پاسخی دارید، از شما دعوت می‌کنیم تا به بخشی از مطالب سایت معتبر سازمان جهانی بهداشت(WHO) توجه نمایید:

" آنتی‌بادی‌ها بخشی از پاسخ ایمنی بدن به عفونت می‌باشد. آنتی‌بادی‌هایی که بر علیه SARS-CoV-2 عمل می‌کنند، معمولا در چند هفته‌ی اول پس از عفونت قابل تشخیص می‌باشند. وجود آنتی‌بادی نشان می‌‌دهد که فرد به SARS-CoV-2  آلوده شده است. این موضوع ارتباطی به شدید یا خفیف بودن بیماری یا نداشتن علائم بیماری ندارد".

تست کرونا شبانه روزی

 

اجرای تست PCR کرونا به صورت شبانه روزی

قبل از اینکه به سراغ انجام تست PCR کرونا بروید، باید مطمئن شوید که انجام این تست برای شما لازم است یا خیر. این تست نشان می‌دهد که آیا همین حالا به کرونا ویروس مبتلا هستید یا خیر. با توجه به اینکه انجام هر یک از تست های کرونا به هر حال هزینه‌های مربوط به خود را دارد؛ تنها در صورت نیاز و در شرایط اضطرار برای انجام تست کرونا اقدام کنید. حتی اگر علائم کووید-۱۹ را دارید، ولی حال وخیمی ندارید، دوری گزینی اجتماعی، رعایت بهداشت فردی و در قرطینه ماندن و استفاده از یک رژیم غذایی کامل و مقوی بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. گرچه تمام افرادی که به کرونا ویروس مبتلا می‌شوند، شکل اولیه آزمایشات را انجام داده اند و می‌دانند که مبتلا و ناقل هستند.
در تست پی سی آر از مخاط بینی یا گلو نمونه برداری می‌شود. نمونه در آزمایشگاه بررسی می‌شود. چنانچه بقایای ژنتیکی ویروس در آزمایش دیده شود، نتیجه مثبت اعلام می‌شود.
زمان طلایی انجام تست PCR کرونا به صورت شبانه روزی از روز اول بروز علائم تا نهایتا سومین هفته بیماری است. این تست مبتلا بودن و ناقل بودن را به خوبی نشان می‌دهد و به فرد کمک می‌کند که برای قرنطینه کردن خود راهی پیدا کند. برای آشنایی بیش‌تر با نحوه انجام این نوع تست از شما می‌کنیم تا از فیلمی در رسانه اجتماعی یوتیوب بازدید نمایید.

 

چه قدر طول می‌کشد تا علائم کرونا ویروس ظاهر شود؟

حتی اگر تست کرونا شبانه روزی را انجام دهید، باید بدانید که از زمان آلوده شدن تا زمان بروز علائم چندین روز زمان لازم است تا علائم کرونا ویروس ظاهر شود.
بدیهی است که علائم ابتلا به کرونا ویروس در روزهای اولیه بسیار خفیف است و با پیشرفت بیماری شدید می‌شود. تب، سرفه های خشک یا بعضا تنگی نفس و حتی خستگی مفرط و درد عضلانی از علائم ابتلا به کرونا ویروس است. یادآوری می‌کنیم که درصد کمی از مبتلایان ممکن است یکی دو روز قبل از بروز این علائم اسهال یا تهوع هم داشته باشند.
معمولا از روز پنجم ابتلا به بیماری، علائم بیمار شدیدتر می‌شود. شدت گرفتن بیماری در افراد مسن و افراد دارای سابقه بیماری سریع‌تر اتفاق می افتد.
اگر تا روز هفتم بیماری بهبودی نسبی حاصل نشد و وضعیت بیماری سیر نزولی پیدا نکرد، احتمال بستری شدن بیمار بیشتر می شود.
در بیماران بد حال از روز هشتم به بعد وضعیت بدتر می شود و تنگی نفس و ذات الریه یا سندرم دیسترس تنفسی حاد ظاهر می شود. با بروز سندرم دیسترس تنفسی برای بیمار لوله تنفسی کار گذاشته می شود. بیمارانی که به لوله تنفسی متصل می شوند، معمولا فوت می کنند.
در سیر صعودی بیماری COVID۱۹، از روز دهم به بعد بیمار به بخش آی سی سو منتقل می‌شود. مشکلات گوارش و درد شکم و از دست دادن اشتها در این بیماران به شدت ظاهر می شود.

افرادی که به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند، بدون شک در طول انجام فرآیند درمان خود ممکن است نیازمند ویزیت پزشک یا انجام تزریقات داشته باشند. مجموعه‌ هومکا این افتخار را دارد تا با ارائه‌ی خدمات ویزیت پزشک در منزل و تزریقات در منزل نیاز این دسته از عزیزان را رفع نماید.

درخواست مشاوره رایگان

 

تست کرونا شبانه روزی در کدام مناطق انجام می‌شود؟

برای انجام تست کرونا شبانه روزی در استان تهران و استان البرز هیچ نوع محدودیتی نداریم. متخصصان این مرکز با رعایت صفر تا صد پروتکل‌های بهداشتی و با استفاده از تجهیزات پک شده و استریل و یکبار مصرف اقدام به نمونه گیری در مرکز یا محل مورد نظر کاربر می‌کنند. با توجه به اینکه متخصصان این مرکز تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، استفاده از خدمت ویژه تست کرونا شبانه روزی نه تنها در زمان انجام تست تاثیر مثبت دارد و کار را سریع تر پیش می برد، بلکه احتمال ابتلا و سرایت ویروس را هم به حداقل می‌رساند. زیرا معمولا تست کرونا شبانه روزی در محل و منزل انجام می‌شود. حتی در صورت انجام تست کرونا شبانه روزی در مرکز به دلیل خلوت بودن مرکز در ساعات شب احتمال سرایت بیماری به حداقل می رسد.

 

هزینه انجام تست کرونا شبانه روزی

به هر حال طبیعی و بدیهی است که با انجام و ارائه هر خدمتی به صورت خاص و ویژه هزینه مربوط به آن اخذ شود. اگر قرار باشد تست کرونا در کمترین زمان ممکن انجام شود و در کمترین زمان نیز نتیجه آن مشخص شود، به هر حال هزینه بیشتری را مستلزم خواهد شد. ارائه خدمات به صورت شبانه روزی ضمن اینکه رفاه شما را تامین می‌کند، تعیین زمان انجام خدمات را نیز بر عهده خودتان می‌گذارد. واقعیت این است که شما به کمک هومکا می‌توانید با صرف یک هزینه منطقی و منصفانه، بهترین خدمت‌های بهداشتی و مراقبتی را دریافت کنید و نگرانی بابت کیفیت خدمات نداشته باشید.

ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل

 

چگونه به کرونا مبتلا نشویم؟

رعایت تمام و کمال پروتکل‌های بهداشتی، ماسک زدن و از خانه بیرون نرفتن و شست و شوی مداوم دست‌ها بهترین سلاح‌ها برای مبارزه با کرونا است. گرچه این روزها زمزمه واکسن کویید-۱۹ از هر سمت و سویی به گوش می‌رسد، اما واقعیت این است که تا از راه رسیدن واکسن و در اختیار قرار گرفتن آن برای عموم مردم، راه کمی در پیش نیست و برای طی کردن این راه طولانی هیچ چاره‌ای جز رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیست.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

چه زمانی با اورژانس تماس بگیریم؟
اگر شخصی یکی از علائم زیر را از خود بروز داد فورا با مراقبت های پزشکی فوری یا اورژانس تماس بگیرید: مشکل در نفس کشیدن / درد پیوسته یا احساس فشار در قفسه سینه / احساس سرگیجه که به تازگی ایجاد شده است / ناتوانی در بیدار ماندن / رنگ پریدگی لب ها و صورت
چه کسانی باید برای انجام آزمایش کرونا در خانه اقدام کنند؟
توجه داشته باشید که همه افراد نیاز به انجام تست کرونا ندارند. اما چنانچه اقدام به تست کرونا کرده اید، توصیه می شود تا مشخص شدن نتیجه قطعی خود را قرنطینه کرده و در منزل بمانید. در تمام این مدت تمامی توصیه های بهداشتی مراکز درمانی را رعایت کنید. در ادامه مواردی که در آن افراد نیاز به انجام تست کرونا دارند را بیان کرده ایم: افرادی که دارای علائم مشکوک به کرونا هستند / افرادی که در تماس نزدیک با افراد ثابت شده به بیماری کرونا بوده اند. این فاصله برای کمتر از ۲ متر و به مدت بیش از ۱۵ دقیقه است / افرادی که از سوی مراکز درمانی برای انجام تست کرونا فراخوانی شده‌اند.
آيا ويروسي كه باعث کووید-۱۹ شود از طريق هوا قابل انتقال است؟
تاكنون مطالعات نشان مي‌دهد ويروس ايجاد کووید-۱۹ عمدتا از طريق تماس با قطرات تنفسي و نه از طريق هوا منتقل مي‌شود.
علائم بالینی کرونا در پوست چیست؟
مهم‌ترین علائم کرونا در پوست ضایعاتی شبیه به کهیر، بیماری‌های ویروسی و آبله مرغان است. وجود تب در افراد مهم است؛ یعنی اگر فردی به مراکز درمانی مراجعه کند و دارای تب باشد و علائم پوستی داشته باشد، باید به کرونا فکر کند. اگر فرد تب نداشته باشد اما علائم پوستی داشته باشد شاید خیلی مهم نبوده و مربوط به کرونا نباشد.
ويروس كوويد -۱۹ روي سطوح تا چند وقت قدرت بيماري زايي دارد؟
هنوز مشخص نيست كه چه مدت ويروس ناشي از كوويد -۱۹ بر روي سطوح زنده مانده است، ممكن است براي چند ساعت يا تا چند روز روي سطوح باقي بمانند و در شرايط مختلف مثل نوع سطح، دما يا رطوبت محيط متفاوت باشد. سطوح آلوده را با مواد ضد عفوني كننده ساده تميز كنيد تا ويروس را از بين برود.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل