وصل سرم در غرب تهران
خانه
مقالات
وصل سرم در غرب تهران

وصل سرم در غرب تهران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/07
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
وصل سرم در منزل را با خیالی راحت به هومکا بسپارید.
مصرف خوراکی بسیاری از داروها باعث ایجاد اختلال در سیستم گوارشی می‌شود. به همین دلیل وصل سرم و تزریق وریدی تجویز خواهد شد. وصل سرم به زمان بیشتری نیاز دارد. بنابراین مجبور هستید برای مدتی در مراکز درمانی معطل شوید. با استفاده از خدمت وصل سرم در منزل، این مشکل به راحتی حل خواهد شد. مقاله زیر را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری در این مورد کسب نمایید.

وصل سرم از دیگر خدمات پزشکی است که در طول زندگی و به دلایل متعدد به آن نیاز خواهیم داشت. به این ترتیب مواد مغذی و مورد نیاز به شکلی موثر در اختیار بدن قرار خواهد گرفت. برای این منظور لازم است تا در بیمارستان و یا مراکز درمانی برای مدت زمانی بستری شوید. حتما برای شما هم پیش آمده که برای وصل سرم در غرب تهران و حضور در مراکز درمانی با محدودیت مواجه شده باشید. در این صورت بسیار خوشحال خواهید شد اگر بفهمید هومکا شرایطی را مهیا کرده است که می‌‎توانید از این خدمات در منزل و یا محل مورد نظر خود بهره ببرید. خدمت سرم در منزل از جمله زیرمجموعه‌های خدمات تزریقات در منزل محسوب می‌شود.

وصل سرم در غرب تهران

 

چرا به وصل سرم در غرب تهران نیاز داریم؟

وصل سرم به عنوان یکی از تزریقات وریدی به‎‌شمار می‎‌آید. برای اینکه مواد مغذی در اختیار ارگان‌های مختلف بدن قرار گیرد، لازم است تا مواد غذایی پروسه طولانی هضم و جذب را در سیستم گوارشی طی کنند. گاهی اوقات شرایط بیمار به‎‌گونه‌ایی که فرصتی برای انجام این کار وجود نداشته و مواد مغذی باید در کوتاه‎‌ترین زمان برای بدن مهیا شود. 
از طریق تزریق وریدی حدود ۹۰ تا ۱۰۰ درصد مواد مغذی در سرم‌ها جذب بدن خواهد شد.  همچنین افرادی هستند که به دلیل بیماری‌های مختلف قادر به تغذیه از راه دهان نیستند، در این شرایط وصل سرم، به حفظ حیات و سلامتی آنها کمک خواهد کرد. اینکه به کدامیک از انواع سرم نیاز دارید، به بیماری و شرایط بدنی شما بستگی خواهد داشت. باید بدانید استفاده خودسرانه  و وصل نادرست آن، می‌‎تواند عواقب جدی در پی داشته باشد. برای این منظور بهتر است از خدمات وصل سرم در منزل هومکا بهره ببرید. کارشناسان ما می‌توانند در این زمینه به شما مشاوره دهند. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

اهمیت وصل سرم در منزل غرب تهران

با استفاده از خدمات وصل سرم در منزل غرب تهران ، دیگر لازم نیست در کلینیک و یا مراکز درمانی حضور داشته باشید. در حال حاضر و با شیوع بیماری کرونا، خروج از منزل شما را در معرض ابتلا به این بیماری قرار خواهد داد.  این امر منجر به آرامش روحی و روانی بیمار و دیگر اعضای خانواده خواهد شد. 
این موضوع به کاهش ترافیک در شهرهای شلوغ نیز کمک خواهد کرد. شلوغی مراکز درمانی را به این مشکلات اضافه کنید، در این صورت باید زمان بیشتری را در این مراکز سپری کنید.
سالمندان از جمله افرادی هستند که به دلیل مشکلات و بیماری‌های زمینه‌ایی، به راحتی نمی‌توانند در مراکز درمانی برای وصل سرم مراجعه کنند. بسیاری از آنها دچار ناراحتی‌های اسکلتی در ناحیه ستون فقرات و مفصل زانو هستند. بنابراین خروج آنها از منزل می‎تواند خطرات بالقوه‎ایی را همراه داشته باشد.
کودکان از دیگر گروه‌هایی هستند که به سختی در مراکز درمانی حضور پیدا خواهند کرد. فضای پزشکی کلینیک و دیدن سایر کودکانی که از درد بیماری و تزریق بی‌تابی می‌کنند، از نظر روحی و روانی آنها را تحت تاثیر قرار خواهد داد. به همین دلیل شاید بهتر باشد از خدمات وصل سرم در منزل بهره ببرید. سایت پیش بسوی علم(Science Direct) در مورد مزایای این تکنیک می‌گوید: 

تجویز سرم مزایای مختلفی نسبت به سایر روش‌های دیگر دارد:
در این حالت دارو به طور کامل وارد بدن خواهد شد. 
می‌توان میزان مصرف را به راحتی کنترل کرد. به این ترتیب  غلظت ثابت پلاسما در سطح مورد نیاز بدست خواهد آمد. 
در صورت بروز عوارض جانبی غیر منتظره،‌ می‌توان مصرف دارو را بلافاصله قطع کرد.  
بسیاری از ترکیبات دارویی جذب ضعیفی در دستگاه گوارش دارند. با استفاده از این روش به  خوبی جذب بدن خواهند شد. 

وصل سرم در منزل غرب تهران

 

مزایای وصل سرم در منزل غرب تهران

✔ خانواده‎‌های زیادی هستند که در منزل از بیماران  خاص نگهداری می‌کنند. این بیماران عمدتا قادر به حضور در مراکز پزشکی نخواهند بود. از جمله آنها می‎‌توان به افرادی اشاره کرد  که دچار بیماری‌های عصبی و سکته مغزی شده‌اند. این دسته از بیماران مشکلات جدی در حرکت دادن اندام بدن، دیدن، حرف زدن دارند.  به همین دلیل لازم است تا از خدماتی مانند گفتار درمانی، فیزیوتراپی و سرم درمانی در منزل استفاده نمایند. به این ترتیب دیگر لازم نیست نگران هزینه جابجایی  بیمار خود باشد. 

✔ اگر در زمینه نگهداری از بیمار، سالمند و یا کودک به کمک نیاز دارید، می‎‌توانید از خدمات مراقبتی و پرستار سالمند در منزل هومکا بهره ببرید. برای این منظور کافی است، سفارش خود را به صورت رایگان در سایت ثبت کنید، کارشناسان ما در کوتاه‎ترین زمان با شما تماس گرفته و مشاوره رایگان را انجام خواهند داد. متخصص با توجه به نیاز و مشکل  شما به محل اعزام خواهد شد.  

✔ از دیگر مزایای وصل سرم در منزل غرب تهران، این است که انتخاب زمان و مکان به طور کامل در اختیار شما قرار دارد. این موضوع برای افرادی که شاغل هستند اهمیت بیشتری دارد. وصل سرم توسط پرستار در منزل انجام خواهد شد. 

✔ با وصل سرم در مرکز درمانی، مجبور هستید برای مدتی در این محل حضور داشته باشید، این موضوع می‌‎تواند برای بیمار و همراه او خسته‌کننده باشد، درحالیکه در محیط منزل با چنین مشکلی مواجه نخواهید شد و همراه بیمار می‎‌تواند به امور منزل و شخصی خود  بپردازد. 

✔ با استفاده از خدمات  درمانی مانند وصل سرم در منزل غرب تهران، در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی خواهید کرد. همین حالا با کلیک بر دکمه زیر سفارش خود را رایگان ثبت کنید. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

چند نکته درباره در وصل سرم  در غرب تهران

✔ اگر بیمار مشکلی در خوردن و آشامیدن ندارد، باید مایعات از طریق تغذیه دهانی به او خورانده شود، در غیر این صورت وصل سرم می‎تواند با بروز عوارض جانبی همراه باشد.

✔ باید بدانید که وصل سرم برای همه افراد به صورت یکسان انجام نخواهد شد. اگر به بیماری‎های قلبی، نارسایی کلیوی و دیابت مبتلا هستید، حتما قبل از مصرف هرگونه سرم با پزشک متخصص خود مشورت نمایید. برای مثال وصل سرم نمکی به افرادی که به بیماری قلبی مبتلا هستند، احتمال احتباس آب و نمک را در بدن افزایش خواهد داد.

✔ اگر داروی خاصی مصرف می‎کنید، حتما به  پزشک و پرستار اطلاع دهید، امکان بروز تداخل دارویی وجود خواهد داشت. چنانچه حساسیت  و آلرژی خاصی دارید، به کادر پزشکی اطلاع دهید. به طور کلی پیشنهاد می‎شود، خلاصه‎ایی مختصر و مفید از وضعیت سلامتی خود را در اختیار آنها قرار دهید. البته پزشکان و پرستاران، قبل از هر اقدامی شرح حال کاملی از بیمار دریافت خواهند کرد.

✔ وصل سرم به تخصص و مهارت نیاز دارد، بنابراین لازم است تا در این زمینه از افراد با تجربه و آموزش دیده کمک بخواهید . برای مثال، تنظیم سرعت تزریق سرم برای هر فردی ممکن است متفاوت باشد. اگر با فردی مواجه هستید که به بیماری قلبی و یا کلیوی مبتلا است، نباید تزریق سرم سرعت بالایی داشته باشد. این امر به ارگان‎های حیاتی مانند قلب و کلیه آسیب جدی وارد خواهد کرد.

✔ سرم معمولا به دست غیر غالب وصل خواهد شد. این امر سبب می‎شود تا بیمار بتواند در طول تزریق از دست غالب خود برای انجام کارهای ضروری استفاده نمایید.

وصل سرم در منزل غرب تهران

 

معرفی انواع سرم‌ها

سرم‌ها به شیوه‌های مختلف تقسیم‎‌بندی می‎‌شود. از نظر ترکیب شیمیایی می‎‌توان آنها به چند گروه اصلی طبقه‌‎بندی کرد:

سرم نمکی: سرم نمکی یکی از رایج‌ترین انواع آنها به‌شمار می‌‎رود. این سرم به دو شکل تزریقی و غیر قابل تزریق  مورد استفاده قرار خواهد گرفت. زمانی که فرد با عوارضی مانند اسهال، استفراغ، خونریزی، سوختگی و ... مواجه می‎‌شود، مقدار زیادی آب و مایعات از بدن خارج خواهد شد. در این صورت سرم‌های نمکی می‎توانند کمبود مایعات در بدن را به شکل قابل قبول و ایمنی جبران نمایند. از انواع غیر خوراکی آن برای شستشو تجهیزات پزشکی مانند دستگاه دیالیز، ساکشن و ... استفاده خواهد شد.

سرم قندی ۵ درصد: این سرم با هدف کاهش تب، افزایش ادرار و کاهش درد پس از عمل جراحی تجویز خواهد شد. گاهی اوقات بیماران در شرایطی قرار می‎گیرند که نمی‎توانند از طریق دهان تغذیه داشته باشد، این سرم نیاز آنها را برآورده خواهد کرد.

سرم رینگر: گاهی به سرم نمکی تزریقی، املاح دیگری مانند کلسیم و پتاسیم نیز اضافه خواهد شد. این سرم با نام رینگر معرفی می‎شود. متخصصان هومکا استفاده از آن را برای افرادی که به ناراحتی‌های قلبی دچار بوده و یا از نارسایی کلیه رنج می‎برند، توصیه نمی‌کنند. همچنین افرادی که دارای کمبود پروترومبین  بوده و ادم ریوی دارند، کاندیدای مناسبی برای این منظور نیستند. در این صورت حتما باید با پزشک متخصص مشورت داشته باشید.

با کلیک بر آیکون زیر به صفحه ثبت رایگان درخواست هدایت خواهید شد. 

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

دیگر انواع سرم

✔ از دیگر انواع سرم می‎‌توان به رینگر لاکتات اشاره کرد که به تعادل آب و الکترولیت در بدن کمک خواهد کرد. استفاده از آن بعد از جراحی بسیار رایج است.

✔ از سرم قندی نمکی نیز برای تنظیم الکترولیت و جبران آب بدن استفاده می‎شود. این سرم دارای دکستروز ۵ درصد و سدیم کلراید ۹درصد است.

✔ سرم یک سوم - دو سوم نیز برای جلوگیری از احتباس سدیم در بدن تجویز خواهد شد. این سرم برای آن دسته از بیمارانی است که نیاز به جراحی دارند.  

✔ سرم آمینو اسیدی نیز راه‌حل مناسبی برای تغذیه بیماران است.

✔ از انواع سرم مانیتول، برای بیمارانی استفاده می‌شود که دچار ادم مغزی شده‌اند. این سرم به آنها کمک خواهد کرد تا فشار داخل مغز کاهش یابد.

 

تعرفه وصل سرم در غرب تهران

قیمت وصل سرم در غرب تهران به نوع سرم و تعرفه‌ایی است که اعلام می‌شود. برای اطلاع  از قیمت و هزینه‌ها  با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید تا جزییات به طور کامل در اختیار شما قرار گیرد. بر دکمه زیر کلیک کنید تا سفارش شما به طور رایگان ثبت شود. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

وصل سرم در غرب تهران با هومکا

گروه تخصصی هومکا با هدف تامین سلامتی مخاطبان خود، خدمات پزشکی، درمانی و مراقبتی خود را با بالاترین کیفیت به شهروندان ساکن استان تهران و کرج ارائه می‌کند. به همین دلیل با آزمایشگاه و مراکز درمانی معتبر همکاری دارد.
 اگر قصد دارید از خدمات وصل سرم در غرب تهران استفاده کنید، کافی است با ما تماس بگیرید و یا از طریق دکمه  ثبت رایگان درخواست، سفارش خود را  ثبت کنید.  بقیه کارها را به ما بسپارید.
 

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

وصل سرم در منزل چگونه انجام می‌شود؟
وصل سرم، به صورت تزریق وریدی انجام خواهد شد.
چرا وصل سرم تجویز می‌شود؟
در این حالت دارو در سریع‌ترین زمان ممکن جذب بدن خواهد شد. همچنین برخی داروهای خوراکی باعث ایجاد اختلال در سیستم گوارشی می‌شوند به همین دلیل پزشکان تزریق وریدی و وصل سرم را تجویز می‌کنند.
آیا وصل سرم دردناک است؟
برای وصل سرم لازم است سوزن وارد رگ شود. به همین دلیل هنگام ورود آن احساس درد خواهید داشت. پس از این مرحله دردی را حس نخواهید کرد.
چطور می‌توان درد وصل سرم را کاهش داد؟
برای این منظور می‌توانید از کرم‌های بی‌حسی موضعی بهره ببرید.
آیا وصل سرم در منزل عوارض خاصی در پی خواهد داشت؟
اگر اصول تزریق وریدی رعایت شود، وصل سرم بی‌خطر است.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل