شرکت پرستاری در ورامین
خانه
مقالات
شرکت پرستاری در ورامین

شرکت پرستاری در ورامین

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/05
استفاده شرکت پرستاری، راهی مطمئن برای دستیابی به خدمات مراقبتی
شاید برای هر فردی این موضوع پیش آمده باشد که نیازمند خدمات درمانی و مراقبتی شده باشد و برای پیدا کردن پرستار یا مراقب مناسب به مشکل برخورده باشد. در چنین شرایطی بهترین و مطمئن‌ترین راه، استفاده از شرکت پرستاری می‌باشد.
مشاوره رایگان
هنوز تصمیم نگرفتید؟ نگران نباشید. می‌توانید اطلاعات خود را بفرستید و مشاوره رایگان بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

یکی از خدماتی که امروزه بسیاری از خانواده‌ها به دلیل داشتن کودک یا زندگی به همراه یک سالمند به آن نیاز دارند؛ خدمات پرستاری در منزل است. درخواست حضور پرستار در منزل هر شخص متقاضی  استفاده از این خدمت را با سوالات و حتی نگرانی‌هایی مواجه می‌کند. از جمله این که به چه پرستاری برای حضور در منزل می‌توانم اعتماد کنم؟ پرستار در منزل چه کارهایی انجام می‌دهد و خیلی دیگر از سوالات که ممکن است برای شما مطرح شود. در این مقاله ما قصد داریم شما را با خدمات پرستاری در منزل، انواع آن و مزایای استفاده از خدمات پرستاری آشنا کنیم و به سوالاتتان در این زمینه پاسخ بدهیم. برای ثبت درخواست خدمت پرستاری در منزل کافیست بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید.

 

انواع خدمات شرکت پرستاری در ورامین با هومکا

خدمات شرکت هومکا در ورامین برای ارائه خدمات پرستاری در منزل به سه دسته تقسیم می‌شود:
✔ پرستاری از کودک
✔ پرستاری از سالمند
✔ پرستاری از بیمار
خوب است بدانید که پرستاری از کودک و پرستاری از سالمند با پرستاری از بیمار متفاوت است و در این مورد هومکا با اعزام پرستاری که با توجه به نیازهای دریافت‌کننده خدمات، مهارت‌های لازم را کسب نموده است بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد.

 

شرکت پرستاری در ورامین برای نگهداری از کودک

هر پدر و مادری به تربیت و پرورش کودک خود اهمیت می‌دهد و تمایل دارد که فرزندش با به کارگیری شیوه‌های تربیت مناسب رشد پیدا کند. برخی از خانواده‌ها به دلیل شرایط شغلی یا به هر دلیل دیگری نمی‌توانند ساعاتی از روز را در کنار فرزند خود سپری کنند به همین دلیل ترجیح می‌دهند که مسوولیت نگهداری از فرزندشان را به یک پرستار بسپارند. 
شخصی که به عنوان پرستار کودک در منزل حضور پیدا می‌کند، آموزش‌های لازم و مطالعات کافی در مورد نحوه نگهداری از کودکان را پشت سر گذاشته است و در این زمینه باید مهارت‌های لازم برای برخورد با کودک را دریافت کرده باشد. 
نگهداری از کودک با توجه به این که او در هر سنی نیاز به دریافت آموزش‌های خاص دارد و تفاوت ویژگی‌های روحی و اخلاقی هر کودک با دیگری، کار بسیار پر اهمیتی است که هر پرستاری نمی‌تواند از عهده آن برآید. 
پرستاران ما در هومکا با برخورداری از توانایی‌های مذکور و داشتن حساس مسوولیت در قبال خانواده برای نگهداری از فرزندشان، گزینه بسیار مناسبی برای پرستاری از کودک هستند.

 

شرکت پرستاری در ورامین برای نگهداری از سالمند

نگهداری از سالمند به این دلیل که در این سن اکثر آن‌ها به بیماری‌هایی مانند آرتروز، در مفاصل، فشار خون و غیره مبتلا شده‌اند؛ تجربه و توانایی‌های خاصی را می‌طلبد. سالمندان معمولأ کم حوصله هستند و پرستاری که نگهداری از آن‌ها را قبول می‌کند باید صبر و بردباری داشته باشد.
پرستار سالمند باید به نحوی با او برخورد کند که سالمند بتواند با پرستار خود احساس راحتی داشته باشد و درخواست‌های خود را با او مطرح کند. پرستارهای ما در هومکا با در نظر داشتن نیازهای سالمند و توجه به روند درمان او و ساعت‌بندی زمان مصرف داروها، گزینه مناسبی برای نگهداری از سالمند محسوب می‌شوند.

 

شرکت پرستاری در ورامین برای نگهداری از بیمار

بعضی از بیمارها ترجیح می‌دهند که دوران درمان خود را زیر نظر یک پرستار در منزل طی کنند و از بستری شدن در محیط بیمارستان به خصوص در زمان شیوع بیماری کووید ۱۹ که به دنبال آن احتمال ابتلا به بیماری‌های عفونی هم در مراکز درمانی افزایش یافته است خودداری می‌کنند. اگر به هر بیماری مبتلا شده‌اید که برای بهبود نیاز به استراحت در منزل دارید با هومکا تماس بگیرید تا پرستاری متناسب با نیاز شما به منزلتان اعزام شود. 

 

وظایف پرستار در منزل

✔ مراقبت از کودک یا سالمند در بحث تغذیه و به کارگیری رژیم غذایی در صورت تجویز پزشک
✔ انجام بازی‌های فکری در جهت رشد قوه تفکر و خلاقیت کودک متناسب با سن او
✔ ارائه آموزش‌های هدفمند در جهت قرار دادن کودک در یک مسیر تربیتی مشخص با استفاده از ابزارهای مختلف مانند قصه‌گویی 
✔ تزریق دارو و مراقبت‌های پزشکی اولیه در صورت نیاز
✔ حمایت و نظارت بر نحوه انجام تکالیف آموزشی در رابطه با کودکانی که به مدرسه می‌روند.
✔ ایجاد انگیزه برای سالمند در جهت بازیابی توانایی‌های از دست رفته
✔ کمک به سالمند از لحاظ روحی برای ارتقا و بهبود سلامتی و وضعیت جسمانی خود
✔ کمک به درمان کودک یا سالمندی که با مشکلات روحی خاص مواجه شده باشند. البته چنین خدمتی از سوی پرستاری که دوره مشاوره پشت سر گذاشته باشد امکان پذیر خواهد بود.
✔ انجام کارهای روزمره در رابطه با سالمند یا کودک مانند شست و شو
✔ همراهی کردن سالمند یا کودک برای رفت و آمد به خارج از منزل

 

مزایای استفاده از خدمات شرکت پرستاری در ورامین

✔ با خیالی آسوده می‌توانید کودک خود یا سالمندی را که همراه با او زندگی می‌کنید به پرستار بسپارید.
✔ مقرون به صرفه بودن
✔ خدماتی را که خودتان به عنوان یک عضو خانواده نمی‌توانید به فرزند یا سالمند ارائه کنید؛ پرستار با به کارگیری علم و مهارت خود انجام می‌دهد.
✔ جلوگیری از ورود آسیب به دریافت‌کننده خدمات. در مواردی به خصوص در رابطه با سالمندان، اعضای خانواده از اطلاعات کافی برای عکس‌العمل به موقع نسبت به آثار بیماری در سالمند برخوردار نیستند اما حضور پرستار در منزل می‌تواند مانع از رخ دادن اتفاقات ناگوار در مورد سالمندان و کودکان بشود.
✔ سرعت در بهبودی و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های عفونی. حضور پرستار در منزل باعث می‌شود که شخص از ابتلا به بیماری‌های عفونی که در بیمارستان در معرض آن قرار می‌گیرد، در امان باشد.
✔ حضور بیمار برای مدت طولانی در بیمارستان، او را با مشکلات روحی مواجه می‌کند در حالی که حضور پرستار در منزل این امکان را ایجاد می‌کند تا بیمار در محیط خانه روند درمان را طی کند.
✔ تعداد زیاد بیماران در بیمارستان مانع از این می‌شود تا بخش پرستاری بتواند به طور منظم به تمام بیمار‌ها رسیدگی کند در حالی که حضور پرستار در منزل این امکان را به وجود می‌آورد تا بیمار تحت مراقبت خصوصی قرار بگیرد.
✔ با حضور پرستار در منزل دیگر مجبور نیستید که پدر یا مادر خود را به خانه سالمندان ببرید.

 

شرکت پرستاری قابل اعتماد در ورامین

مسلمأ برای هر شخص متقاضی استفاده از خدمات پرستاری در منزل، قابل اعتماد بودن پرستار یکی از اولویت‌های مهم است. ما در هومکا می‌دانیم که شما نمی‌توانید برای نگهداری از کودک خود یا مراقبت از بیمار در منزل به هر شخصی اعتماد کنید به همین دلیل با درک نگرانی متقاضیان استفاده از این خدمات، بهترین و مجرب‌ترین پرستار‌ها را در نظر گرفته‌ایم. برای دریافت خدمات ما می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک نمایید.

 

نکاتی راجع به خدمات شرکت پرستاری در ورامین 

✔ برای استفاده از خدمات پرستاری در منزل حتمأ با یک شرکت معتبر که در این زمینه فعالیت دارد قرارداد ببندید و از پذیرش پرستاری که هیچ سابقه‌ای در همکاری با شرکت‌های معتبر ندارد خودداری کنید.
✔ با پرستار در مورد ویژگی‌های اخلاقی بیمار صحبت کنید. بدین تریتب او با صرف کردن وقت کم‌تری با روحیه بیمار آشنا می‌شود و می‌تواند شیوه رفتاری خود را بر اساس آن تعیین کند.
✔ سعی کنید در زمان استخدام پرستار، رشته تحصیلی، سن و سابقه کار را مد نظر قرار بدهید.
✔ برای نگهداری از یک بیمار که می‌تواند سالمند یا هر شخص دیگری باشد، به میزان آشنایی پرستار با بیماری‌ها و اطلاعات او در مورد داروهای مختلف اهمیت بدهید. 

 

ویژگی یک پرستار خوب برای ارائه خدمات در منزل ورامین

✔ داشتن تحصیلات دانشگاهی مرتبط 
✔ داشتن دغدغه برای رفع مشکل بیمار و رسیدگی به او برای تسریع روند درمان
✔ قابل اعتماد بودن
✔ برخورداری از روحیه قوی برای برخورد با بیمار و همدم شدن با شخصی که برای مدتی درگیر بیماری بوده است.
✔ علاقه داشتن به کودکان و برخورداری از صیر و حوصله کافی برای ایجاد ارتباط با آن‌ها در مواردی که پرستار برای نگهداری از کودک انتخاب شده باشد.
✔ داشتن احساس مسوولیت 

 

هزینه خدمات شرکت پرستاری در منزل ورامین 

هزینه خدمات شرکت پرستاری در منزل با توجه به کیفیت و میزان خدماتی که دریافت می‌کنید مقرون به صرفه خواهد بود و در جنبه‌های مختلفی متقاضیان را با کاهش هزینه مواجه می‌کند. برای کسب اطلاع در مورد هزینه استفاده از خدمات شرکت پرستاری در منزل ورامین می‌توانید با هومکا تماس بگیرید یا به سایت هومکا مراجعه کنید.

 

شرکت پرستاری در ورامین با هومکا

پرستار شخصی است که شما قرار است نگهداری یکی از عزیزان خود را برای ساعاتی به او محول کنید. ما در مجموعه هومکا با درک نگرانی شما و با اهمیت نقش پرستار در بهبود بیمار، سعی داریم پرستاران با ارائه بهترین خدمات پرستاری را ارائه کنیم. امیدواریم بتوانیم در این مسیر تجربه‌ی خوبی را برای شما خلق نماییم. در صورت نیاز به خدمات پرستاری در منزل می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک نمایید.

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا بررسی سطح هوشیاری بیمار از وظایف پرستار در منزل است؟
بله. پرستار در منزل می تواند این خدمت را انجام دهد.
چرا سطح هوشیاری تغییر می‌کند؟
تغییرسطح هوشیاری می‌تواند به علت بروز مشکلات زیر رخ دهد: ضربه به مغز تغییر سطح قند خون سکته مغزی تشنج شوك مسمومیت با الکل، مواد مخدر یا مصرف بعضی از داروها
اگر فردی در معرض ضربه مغزی قرار گرفت، چگونه باید سطح هوشیاری او را کنترل کرد؟
برای این منظور از پاسخ‌های چشمی، کلامی و حرکتی استفاده می‌شود.
آیا می‌توان مراقبت از بیمار را برعهده بهیاران قرار داد؟
بهیاران با خدمات مراقبتی آشنا هستند. اما انجام خدمات مراقبتی تخصصی توسط پرستاران انجام می‌شود.
برای مراقبت از بیمار از خدمت پرستار استفاده کنم یا بهیار؟
این موضوع به شرایط سلامتی بیمار بستگی دارد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L