شرکت پرستاری در شمال تهران
خانه
مقالات
شرکت پرستاری در شمال تهران

شرکت پرستاری در شمال تهران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/03
شرکت پرستاری در شمال تهران، هومکا دستیار مطمئن مراقبت در منزل
بدون شک همه ما بر این امر واقف هستیم که نگهداری از سالمندان عزیز در منزل سبب می‌شود تا سالمندان عزیز در آزامش کامل و در محل زندگی خودشان از خدمات مراقبتی بهره‌مند شوند. با استفاده از پرستاران یک شرکت پرستاری معتبر مانند هومکا این موضوع محقق خواهد شد.

همه افراد در طول زندگی خود ممکن است که نیازمند دریافت خدمات پرستاری شوند. سالمندان، کودکان، بیماران و افرادی که دچار محدودیت‌های حرکتی هستند نسبت به سایرین بیشتر نیاز به مراقبت‌ دارند. تنها در صورتی این مراقبت‌ها سبب حفـظ یا  ارتقـاء سـلامتی می‌شود که توسط فرد مجرب و متخصص در این حوزه انجام شود. شرکت‌های پرستاری با هدف ارائه مراقبت‌های ایمن و مطمئن به مدد جویان تاسیس شدند. با توجه به این که ممکن است برخی از افراد با خدمات شرکت پرستاری آشنا نباشند بر آن شدیم تا در این مقاله در مورد مزایا، خدمات و قیمت شرکت پرستاری صحبت کنیم. اگر شما نیز به دنبال استفاده از خدمات شرکت پرستاری در شمال تهران هستید می‌توانید روی هومکا حساب کنید. کافیست با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید.

 

دریافت خدمات شرکت پرستاری در شمال تهران 

با توجه به این که در سال‌های اخیر هزینه‌های درمان در بیمارستان افزایش پیدا کرده است اغلب افراد ترجیح می‌دهند که از بیمار (به خصوص بیمارانی که به بیماری صعب العاج یا مزمن مبتلا هستند) در منزل مراقبت کنند. اما از آن جایی که مراقبت از بیمار در منزل باید توسط فرد متخصص و مجرب در این حوزه انجام شود، بهترین گزینه بهره‌مند شدن از خدمات شرکت پرستاری در شمال تهران است. 
هچنین برخی از بیماران پس از آن که از بیمارستان ترخیص می‌شوند باید مراقبت‌های درمانی خود را در منزل ادامه دهند، در اغلب موارد مراجعه به مراکز درمانی جهت دریافت خدمات پرستاری برای بیمار امکان پذیر نیست، این افراد می‌توانند از شرکت پرستاری درخواست کمک کنند.
از طرف دیگر افزایش سن ممکن است برای سالمندان برخی از محدودیت‌های حرکتی را به همراه داشته باشد یا به علت ابتلا به برخی از بیماری‌ها نیاز به یک مراقب داشته باشند. مراقب باید یک فرد حرفه‌ای باشد که علاوه بر حمایت و کمک به سالمند بتواند احساس امنیت را برای وی ایجاد کند. نیروی شرکت پرستاری، یک مراقب حرفه‌ای است که اقدامات پیشگیرانه به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی برای حفظ امنیت و راحتی و همچنین توانمندی‌های سالمند را به خوبی انجام می‌دهد. 
در صورتی که به دنبال یک شرکت پرستاری در شمال تهران می‌گردید، هومکا گزینه‌ی مناسبی برای شماست. کافیست برای ثبت درخواست بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کرده یا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید.

 

شرح وظایف شرکت پرستاری در شمال تهران چیست؟

خدماتی که این  مراکز ارائه می‌دهند شامل برخی از خدمات عمومی و خدمات تخصصی است که با توجه به نیاز مددجو ارائه می‌شود. این خدمات عبارتند از:
✔ ارائه خدمات پزشکی در حد ویزیت
✔ ارائه  خدمات پرستاری شامل سرم تراپی، پانسمان، بخیه، چک کردن فشار خون
✔ ارائه خدمات بهیاری مانند انجام تزریقات و پانسمان در منزل
البته شرکت پرستاری خدمات جانبی نظیر فیزیوتراپی و ...را نیز به مدد جویان خود ارائه می‌دهد. 

 

مزایای بهره مندی از خدمات شرکت پرستاری در شمال تهران 

 هدف شرکت پرستاری، افزايش كيفيت مراقبت و كاهش دفعات و مدت زمان بستري بيماران است. این مراکز با ارائه مراقبت‌های پرستاری کیفیت سلامت مددجویان خود را ارتقا می‌دهند. برخی از مهم‌ترین مزایای بهره‌مند شدن از خدمات شرکت پرستاری عبارتند از:  
✔ مراقبت ایمن و به صرفه در منزل به مددجویان ارائه می‌شود.
✔ زمان بستری در بیمارستان کاهش پیدا می‌کند.
✔ هزینه‌های درمانی و مراقبتی کاهش پیدا می‌کند.
✔ میزان رضایت‌مندی بیماران و خانواده‌ها افزایش پیدا می‌کند. 
✔ از بستري‌هاي غير‌ضروري پیشگیری می‌شود.
✔ بیمار به دلیل خارج نشدن از منزل احساس راحتی و آسایش بیشتری می‌کنند.
✔ احتمال خطر ابتلا به عفونت‌هاي بيمارستاني کاهش پیدا می‌کند.
✔ پروسه بازگشت بيمار به زندگي عادي سریع‌تر می‌شود.
✔ به بيماران سالمند و نيازمند به مراقبت طولاني خدمات بیشتری ارائه می‌شود.
✔ به دلیل برخوردار شدن از خدمات منظم شرکت پرستاری، در خانواده‌های بیمار آرامش روانی ایجاد می‌شود.
✔ كيفيت زندگي و توانمندسازي بيماران، معلولین، سالمندان و ... افزایش پیدا می‌کند.

 

بیماران چگونه به شرکت پرستاری معرفی می‌شوند؟

پذیرش بیماران در شرکت پرستاری از سه روش امکان پذیر است.
✔ مراکز بستری و درمانی بیمار را جهت دریافت خدمات پرستاری به شرکت پرستاری معرفی کنند.
✔ هنگام مراجعه به پزشک، پزشک در صورتی که تشخیص دهد بیمار نیازمند خدمات پرستاری در منزل است، وی را به شرکت پرستاری معرفی می‌کند.
✔ مددجو یا بستگان وی جهت دریافت خدمات پرستاری به صورت مستقیم به شرکت پرستاری مراجعه می‌کنند.

 

تعرفه خدمات شرکت پرستاری در شمال تهران 

یکی از سوالات رایج در ارتباط با خدمات شرکت پرستاری، اطلاع از قیمت است.  وزارت بهداشت هر ساله نرخ خدمات پرستاری را تعیین و ابلاغ می‌کند. شرکت‌های پرستاری جهت انجام خدمات پرستاری، قراردادی را با مشتری خود تنظیم می‌کنند و به امضای طرفین می‌رسد. در این قرارداد جزئیات هزینه‌های پرداختی مشخص می‌شود. هومکا در تلاش است که برای بهره‌مندی راحت‌تر افراد از این خدمات، تعرفه‌های خود را تا حد امکان پایین نگه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از تعرفه‌های خدمت پرستاری در منزل هومکا می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید و از راهنمایی‌های متخصصین ما بهره‌مند شوید.

 

در قراردادهای شرکت پرستاری در شمال تهران چه مواردی نوشته می‌شود؟

مفاد قرارداد شرکت‌های پرستاری می‌تواند متفاوت باشد اما در حالت کلی مشخصات طرفین، نوع خدمات، زمان ارائه خدمات، مدت قرارداد، مبلغ قرارداد و زمان ارائه خدمات در قرار داد نوشته می‌شود. در صورتی که طرفین شرایط خاصی داشته باشند به قرارداد اضافه خواهد شد. 
متاسفانه در سال‌های اخیر برخی از افراد سودجو بدون داشتن مجوزهای لازم اقدام به ارائه خدمات پرستاری می‌کنند. مددجویان و خانواده‌های آن باید در این زمینه هوشیار باشند و تنها به مراکز معتبر مراجعه کنند. اغلب مراکزی که صلاحیت لازم برای ارائه خدمات درمانی و مراقبتی را ندارند از تنظیم قرارداد اجتناب می‌کنند. 

 

 زمان ارائه خدمات شرکت پرستاری در شمال تهران توسط هومکا چگونه است؟

شرکت پرستاری درشمال تهران خدمات خود را به صورت ساعتی، روزانه یا شبانه‌روزی به بیماران خود ارائه می‌دهد. زمان ارائه خدمات به وضعیت بیمار و درخواست وی بستگی دارد. یکی از فاکتورهای موثر در تعرفه خدمات شرکت پرستاری، مدت زمان ارائه خدمات است. با افزایش تایمی که مراقب در منزل مددجو حضور خواهد داشت، هزینه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

 

آیا شرکت پرستاری هومکا برای مراقبت از کودک خدمات خاصی ارائه می‌دهد؟

بله. اعزام پرستار کودک برای مراقبت از کودک به صورت ساعتی، روزانه یا شبانه روزی یکی از خدمات شرکت پرستاری هومکا است. افرادی که به عنوان پرستار کودک در شرکت پرستاری در شمال تهران مشغول به فعالیت هستند، به تکنیک های روانشناسی و مراقبتی کودک کاملا آشنا هستند، همچنین برای نگهداری از کودک از جدیدترین متدهای روز دنیا کمک می‌گیرند.

 

مراحل دریافت خدمات شرکت پرستاری در شمال تهران 

پس از اولین تماس شما، مشاورین مرکز جهت ارزیابی وضعیت، در محل فرد خدمات گیرنده حضور پیدا می‌کنند. پس از انجام مصاحبه‌های لازم و درک نیازهای مددجو، مراقب به محل اعزام می‌شود.

 

بهترین شرکت پرستاری در شمال تهران

هومکا با هدف ارتقا و اعتلای کیفیت زندگی افرادی که نیاز به خدمات پرستاری دارند با بهره‌گیری از کادری مجرب شروع به فعالیت کرده است. هومکا در حال حاضر تمام مناطق تهران و کرج را پوشش می‌دهد. این مجموعه به دلیل اهمیت دادن به سلامتی مخاطبان خود، رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، همکاری با متخصصان با تجربه و دوره دیده موفق شده است تا به عنوان بهترین شرکت پرستاری در شمال تهران شناخته می‌شود. اگر قصد دارید از خدمات پرستاری هومکا بهره‌مند شوید کافی است با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا همین حالا برای ثبت رایگان درخواست خود اقدام کنید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشاوران ما با شما جهت انجام هماهنگی‌های لازم تماس خواهند گرفت.

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا امکان استفاده از خدمت پرستار کودک در منزل به صورت ساعتی وجود دارد؟
بله. برای این منظور با کارشناسان هومکا تماس بگیرید.
برای دریافت خدمت پرستار در منزل به مشاوره نیاز دارم، چگونه می‌توانم با کارشناسان هومکا مشاوره داشته باشم؟
به سایت هومکا مراجعه کرده و بر روی دکمه مشاوره رایگان کلیک کنید.
چطور می‌توان به خدمت پرستار کودک هومکا اعتماد کرد؟
هومکا برای ارائه خدمات خود از کارشناسان باتجربه بهره می‌برد. سابقه کلیه متخصصان به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است.
آیا هومکا خدمات درمانی در منزل را نیز ارائه می‌دهد؟
بله. مجموعه هومکا در سه حوزه خدمات درمانی، آزمایشگاهی و مراقبتی فعالیت دارد.
آیا می‌توان در سراسر ایران از خدمات هومکا استفاده کرد؟
در حال حاضر خدمات این مجموعه محدود به استان تهران، کرج وحومه و مشهد است.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L