شرکت پرستاری در سعادت آباد
خانه
مقالات
شرکت پرستاری در سعادت آباد

شرکت پرستاری در سعادت آباد

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1402/12/28
استفاده از شرکت پرستاری، راهی مطمئن برای دستیابی به خدمات مراقبتی
چنانچه در محدوده سعادت آباد به دنبال یک شرکت پرستاری معتبر هستید، می‌توانید از هومکا کمک بگیرید. کافیست با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید بیا بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید. در این شرکت، پرستار خصوصی جهت نگهداری از بیمار، سالمند و کودک در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

پرستاری از بیمار، کودک و سالمند در شرکت پرستاری در سعادت آباد به کمک جمعی از پرستاران دوره دیده و با تجربه انجام می‌شود. پرستاری کردن از کودک، سالمند و بیمار نیاز به تخصص و تجربه مرتبط دارد. گرچه ذاتِ کاری که انجام می‌شود پرستاری کردن است، اما پرستاری از هر یک از موارد یاد شده، جزئیات پیچیده و خاص خودش را دارد. پرستاری که در پرستاری کردن از سالمند تجربه دارد و برای این منظور دوره دیده است، نمی‌تواند از یک کودک پرستاری کند. زیرا روال پرستاری کردن از هر یک از این افراد متفاوت است و باید به شکل جداگانه‌ای پرستاری انجام شود.

 

انواع پرستاری در شرکت پرستاری در سعادت آباد 

✔ پرستاری از سالمند سالم
✔ پرستاری از سالمند بیمار
✔ پرستاری از کودکان سالم و بدون مشکل
✔ پرستاری از کودکان معلول جسمی و ذهنی
✔ پرستاری از نوزادان
✔ پرستاری از بیماران با درجات مختلفی از بیماری‌های جسمی، حرکتی و حتی روحی و روانی 

 

پرستاری از سالمند در شرکت پرستاری در سعادت آباد 

اینکه سالمند سالم باشد یا بیمار و از کارافتاده در ساده یا سخت بودن پرستاری از او تاثیر دارد. پرستاری کردن از سالمندان باید به گونه‌ای باشد که در عین حفظ احترام و عزت نفس آنها، شخصی‌ترین کارهای روزانه ‌آنها بدون ایجاد احساس ناراحتی و شرم در سالمند انجام شود. سالمندی دوران متفاوتی از زندگی انسان است که تقریبا همه افراد آن را تجربه می‌کنند. کهولت سن و ناتوانی ناشی از افزایش سن برای هر سالمندی ناراحت‌کننده است. به هر حال واقعیت این است که یک سالمند از روزهای پرتحرک جوانی عبور کرده است و در پس گذران عمر به روزهای پیری و ناتوانی رسیده است. فکر کردن به کم‌توانی و ناتوانی‌هایی که ناشی از پیر شدن و افزایش سن است، برای یک سالمند به شدت آسیب زننده است و از لحاظ روحی به شدت او را آزار می‌دهد. به همین دلیل پرستاری که قرار است از سالمند پرستاری کند باید بتواند هم از لحاظ روحی و روانی و از لحاظ جسمی و حرکتی او را حمایت کند و کارهای او را طوری انجام دهد که سالمند احساس خجالت و شرم نداشته باشد. 
برای سالمندانی که به هر جهت ناتوان شده‌اند؛ برای مثال بیمار هستند، دچار دردهای مزمن کمر و پا و زانو هستند، آلزایمری هستند، پارکینسون دارند، ویلچری هستند، تنها زندگی می‌کنند و به هر حال به هر شکلی به یک همراه نیاز دارند، کمک گرفتن از یک پرستار در منزل بهترین گزینه است.

پرستار سالمند در منزل خدماتی نظیر خدمات زیر را ارائه می‌دهد:
✔ اجرای دستورات پزشکی
✔ تزریق انسولین
✔ گاواژ و لاواژ
✔ مراقبت از زخم
✔ مراقبت از سوند
✔ تعویض پانسمان
✔ سرم تراپی
✔ تزریقات وریدی و عضلانی طبق دستور پزشک
✔ کنترل درد
✔ پیشگیری از عفونت
✔ مانیتور فشار خون، قند خون، ضربان قلب، دمای بدن و تعداد تنفس
✔ حفظ ارتباط با پزشک سالمند و گزارش تغییرات سلامتی و تغییرات نسخه دارویی سالمند و اجرای آن
✔ خدمات مراقبتی در منزل
✔ مصاحبت با سالمند
✔ گردش بردن سالمند
✔ خواندن کتاب برای سالمند
✔ بازی کردن
✔ همراهی کردن با سالمند برای پیاده روی

 

پرستاری از کودک در شرکت پرستاری سعادت آباد 

بسیاری از خانواده‌ها به دلایل مختلف نیاز دارند که پرستاری از کودک آنها مراقبت و نگهداری کند. یا حداقل پرستاری در امر مراقبت و نگهداری از کودک آنها را کمک کند. به همین منظور به فکر می‌افتند که یک پرستار کودک در منزل استخدام کنند تا با حضور او بتوانند به کارهای خود رسیدگی کنند و نگرانی از بابت کودک نداشته باشند. 
پرستاری از کودک در دو فاز پرستاری از کودک سالم و پرستاری از کودک بیمار و معلول تقسیم‌بندی می‌شود. شکل پرستاری از هر یک از این کودکان در کلیت یکسان است، اما نیازهای این کودکان با یکدیگر متفاوت است و همین تفاوت، در جزئیاتِ پرستاری کردن از آنها تمایز ایجاد می‌کند. 
پرستاری که قرار است از یک کودک بیمار یا معلول جسمی یا ذهنی مراقبت کند، باید توان و صبر و حوصله بیشتری داشته باشد. ارتباط برقرار کردن با کودکان به خودی خود کار سختی است. این موضوع در کودکانی که مشکل جسمی و ذهنی دارند، سخت‌تر هم هست. اینگونه کودکان معمولا به آموزش‌ها دیرتر پاسخ‌ می‌دهند و نیاز به توجه صد چندان دارند. در انجام کارهای شخصی خود همواره با مشکل روبه رو هستند و حتی پس از آموزش هم نمی‌توانند به خوبی از پس انجام کارهای شخصی خود برآیند؛ لذا همواره این پرستار است که باید در هر شرایطی به آنها کمک کند. ممکن است یک کودک معلول پرخاشگر باشد و رفتارهای عصبی از خود نشان دهد. ممکن است کاملا بی حوصله و بی توجه باشد و هیچ عکس‌العملی از خود نشان ندهد. در هر شرایط این پرستار است که باید موقعیت را بشناسد و مطابق آن رفتار کند. 
پرستاری کردن از کودکان سالم، گرچه سختی‌های پرستاری کردن از کودکان معلول را ندارد، اما همچنان حساسیت بسیار زیادی دارد. به هر حال والدین روی کودکان خود حساس هستند و کمترین و کوچکترین آسیب به کودک منجر به نارضایتی والدین از کار و عملکرد پرستار می‌شود. به همین جهت پرستاری که از کودک نگهداری و مراقبت می‌کند باید به شدت مراقب رفتار و عملکرد کاری خود باشد. 

از جمله خدمات که پرستاران کودک هومکا در شرکت پرستاری سعادت آباد ارائه می‌دهند، از قرار زیر است:
✔ تربیت کودک بر اساس توصیه والدین
✔ آماده کردن شیر خشک نوزاد
✔ تهیه غذای کودک
✔ کمک به تغذیه کودک
✔ استحمام کودک
✔ تعویض لباس، پوشک
✔ شستن لباس‌های کودک
✔ شستن ملحفه و مرتب کردن تخت کودک
✔ کمک به دستشویی رفتن کودک و آموزش آن
✔ آماده کردن تغذیه و میان وعده برای کودکی که به مدرسه یا کلاس آموزشی می رود.
✔ برنامه ریزی برای اوقات فراغت مانند بازی در خانه، رفتن به شهربازی، ورزش و…
✔ آموزش انضباط به کودک با توجه به دستورات والدین
✔ به مدرسه بردن و آوردن کودک
✔ تشویق کردن کودک به انجام تکالیف مدرسه و کمک به انجام تکالیف مدرسه
✔ تمیز نگه داشتن محیط اطراف کودک در اتاق یا خارج از آن
✔ تنظیم فواصل زمانی تغذیه و خواب کودک
✔ آموزش به کودک در مورد نظافت شخصی و آداب معاشرت
✔ قصه خوانی برای کودک
✔ انجام امور نظافتی منزل
✔ آماده کردن غذای خانواده
✔ انجام خرید روزانه

 

پرستاری از بیمار در شرکت پرستاری در سعادت آباد 

بسیاری از بیماران بعد از ترخیص از بیمارستان نیاز به همراهی یک پرستار دارند. حتی برخی از بیماری‌ها به گونه‌ای است که پرستار باید همیشه در کنار بیمار باشد. برای مثال بیماران کلیوی که دیالیزی هستند، نیاز دارند تا یک پرستار همواره در کنارشان و در دسترس‌شان باشد. بیماران آلزایمری نیاز بیشتری به پرستاری دارند، زیرا همواره این احتمال وجود دارد که ناخودآگاه از منزل بیرون بروند و دیگر بر نگردند. لذا حضور یک پرستار در کنار آنها قطعا لازم و واجب است. پرستاری که قرار است از یک بیمار پرستاری کند باید با امور اولیه پزشکی از جمله تزریقات و تعویض پانسمان آشنا باشد. باید صبر و حوصله فراوان داشته باشد. زیرا روحیه افراد در زمان بیماری به شدت شکننده و حساس است. بیماران از لحاظ روحی نیاز به توجه دو چندان دارند و باید حمایت عاطفی از آنها صورت بگیرد. یکی از افراد مهمی که می‌تواند این حمایت عاطفی را به بیمار بدهد، پرستار است. 

از جمله خدمات پرستاری از بیمار در شرکت پرستاری سعادت آباد از قرار زیر است:
✔ تنظیم برنامه مراقبتی روزانه بیمار
✔ نظارت بر وضعیت بهداشت فردی بیمار
✔ نظارت بر تغذیه بیمار و انجام توصیه‌های تغذیه‌ای با توجه به نوع بیماری
✔ انجام انواع تزریقات
✔ انجام تغذیه با گاواژ یا تغذیه وریدی
✔ مراقبت از سوند بیمار و انجام سونداژ
✔ مراقبت از زخم و بخیه بیمار
✔ مراقبت از زخم‌های دیابتی
✔ پیشگیری از زخم بستر و مراقبت از زخم بستر
✔ نظارت به مصرف منظم دارو توسط پزشک
✔ توجه به عوارض دارویی بیمار
✔ تغییر پوزیشن دادن به بیمار برای جلوگیری از زخم دیابت
✔ کمک به حرکت و جابجایی بیمار و آموزش‌های لازم جهت چگونگی شروع حرکت و استفاده از عضلات 
✔ مدیریت درد بیمار
✔ توجه به بهداشت روان بیمار
✔ ارائه توصیه های لازم در جهت انجام اصلاحات مربوط به محیط فیزیکی بیمار
این خدمات برای خانم‌های تازه زایمان کرده، بیماران ICU، بیماران CCU، بیماران CVA، بیماران CP، بیماران MS و ALS، بیماران جراحی شده، بیماران در بستر (کما یا مرگ مغزی)، بیماران سرطانی، بیماران قلبی، بیماران اعصاب و روان، بیماران پارکینسون ،آلزایمر و به طور کلی تمام بیماران قابل ارائه و انجام است. 

 

شرکت پرستاری در سعادت آباد با هومکا

مجموعه هومکا مجموعه معتبر و مطمئنی است که برای ارائه خدمات مراقبتی، بهداشتی، درمانی، پزشکی و آزمایشگاهی، راه‌اندازی شده است. رسالت هومکا تضمین و تامین سلامتی آحاد مختلف جامعه است. هومکا تلاش می‌کند با هزینه‌های منطقی و منصفانه مجموعه‌ای از خدمات با کیفیت در حوزه بهداشت و سلامت را به متقاضیان در منزل ارائه دهد. تمام خدماتی که مجموعه هومکا ارائه می‌دهد کاملا شفاف و معتبر است. هومکا ادعایی برای بهترین بودن ندارد، اما برای ارائه خدماتی با کیفیت و معتبر بیشترین تلاش را می‌کند و همواره در کنار کاربران است تا نقص‌های احتمالی را بشناسد و برطرف کند. خدمت‌رسانی توسط هوم‌کا حتی پس از پایان کار نیز همواره ادامه دارد و کاربر می‌تواند مدام با مجموعه هومکا در ارتباط باشد. برای ثبت درخواست خدمت پرستاری در منزل می‌توانید بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید یا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید. 

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا برای تعویض سوند می‌توانم از خدمت پرستار در منزل استفاده کنم؟
بله. تعویض سوند ادراری از جمله وظایف پرستار در منزل است.
هزینه پرستار کودک چقدر است؟
برای هزینه پرستار کودک نمی‌توان عدد ثابتی را تعیین کرد. سن کودک، وضعیت جسمانی کودک، مدت زمان حضور پرستار در منزل و ... در محاسبه هزینه موثر هستند.
برای دریافت اورژانسی خدمت پرستار در منزل چکار کنم؟
برای این منظور کافی است با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید.
اگر از خدمت پرستار در منزل راضی نبودم، چطور می‌توانم مشکل را حل کنم؟
پرستاران هومکا همگی جزء کارشناسان کارآزموده و با تجربه هستند. در هر حال در صورت بروز هر مشکلی کافی است با مجموعه هومکا تماس بگیرید.
آیا دستمزد پرستار به طور مستقیم به شخص او پرداخت می‌شود؟
هیچ وجهی از سوی مشتری به پرستار پرداخت نخواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L