شرکت پرستاری در پردیس
خانه
مقالات
شرکت پرستاری در پردیس

شرکت پرستاری در پردیس

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/23
شرکت پرستاری در پردیس، هومکا دستیار مطمئن مراقبت در منزل
شاید برای هر فردی این موضوع پیش آمده باشد که نیازمند خدمات درمانی و مراقبتی شده باشد و برای پیدا کردن پرستار یا مراقب مناسب به مشکل برخورده باشد. در چنین شرایطی بهترین و مطمئن‌ترین راه، استفاده از شرکت پرستاری می‌باشد.

به طور معمول پرستاران شخصی در خانه به سالخوردگان و معلولان کمک می‌کنند. همین طور این پرستاران در خانه می‌توانند به بیمارانی کمک کنند که به تازگی عمل جراحی را انجام داده است یا در حال بهبود از یک تصادف هستند. خدمات پرستاران شخصی بسیار گسترده است و اقدامات مختلفی را در بر می‌گیرد.  خدمات پرستاران شخصی، مراقبت‌های مختلفی را چون مدیریت دارو بیمار، پانسمان زخم بیمار، تزریفات و ... شامل می‌شود. حتما با ما موافق خواهید بود که استراحت در خانه بسیار بیشر از بستری شدن در بیمارستان می‌تواند به بهبود بیمار کمک کند. خدمات شرکت پرستاری در پردیس این امر را میسر می‌کند و به جای این که شما در بیمارستان در معرض بسیاری از بیماری‌ها و عفونت‌ها قرار بگیرید، می‌توانید در خانه و در کنار عزیزان خود مسیر بهبودی را طی کنید. در این متن به موضوع خدمات شرکت پرستاری در پردیس خواهیم پرداخت و ویژگی‌های آن را برخواهیم شمرد.

 

مزایای شرکت پرستاری در پردیس

مراقبت از بیمار در زمان نبودن همراه 
هر چند که در زمان بیماری یکی از اعضای خانواده، بقیه اعضای خانواده سعی می‌کنند تا حد توان خود، از بیمار مراقبت کنند اما این مراقبت برای زمان زیادی نمی‌تواند پایدار بماند. در چنین شرایطی معمولا همراه بیمار در زمان ترک کردن خانه همواره استرس و نگرانی دارد. با استفاده از خدمات شرکت پرستاری در پردیس دیگر نیاز نیست که در زمانی که در خانه نیستید، نگران بیمار باشید چرا که پرستاری مجرب و آموزس دیده از بیمار شما پرستاری خواهد کرد.

دستیابی به مهارت درمانی پرستار در خانه 
هر چند که شما دلسوزترین فرد برای بیمار خود هستید و سعی می‌کنید تمام تلاش خود را برای بهبودی بیمار انجام دهید اما باید بپذیریم که تلاش‌های شما نمی‌تواند دانش و مهارت پرستاری مجرب را پوشش دهد. از آن جایی که پرستار به انواع داروها و مشکلات جسمی بیمار آشنا است، بسیار بهتر و با کیفیت بیشتری می‌تواند از بیمار شما مراقبت کند. 

تغذیه سالم بیماران 
همان طور که می‌دانید، تغذیه برای بیمار و افراد سالخورده اهمیت بسیار زیادی دارد. بیماران در مدت بیماری و استراحت نیاز به غذاهای مقوی دارند تا دوباره سلامتی خود را به دست بیاورند. این که بیمار با وجود بیماری خاص باید چه غذایی بخورد تا با سرعت بیشتری بهبود پیدا کند. موضوعی تخصصی است و نمی‌توان تنها به گفته افراد مختلف اعتماد کرد. پرستاران از دانش کافی در این زمینه برخوردار هستند و می‌توانند با توجه به شرایط بیمار رژیم غذایی مناسبی را برای او برنامه ریزی کنند. شما می‌توانید با درخواست پرستاری شخصی از این مزیت استفاده از خدمات شرکت پرستاری در پردیس بهره مند شوید.

مدیریت دارو 
یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات شرکت پرستاری در پردیس مدیریت دارو است. همان طور که می‌دانید، برای تسریع در بهبودی بیماری، بیمار باید داروهای تجویزی پزشک را به طور منظم و همان طور که در نسخه اشاره شده است، مصرف کند. در برخی از مواقع داروهای بیمار یا فرد سالخورده به اندازه‌ای زیاد است که به خاطر سپردن همه قرص‌ها و شیوه مصرف آن‌ها برای بیمار و همراهش بسیار سخت می‌شود. در این شرایط کسی که با داروها آشنایی کاملی داشته باشد، می‌تواند به شما و شیوه مصرف داروها کمک کند. برای حل این مشکل نیز می‌توانید از خدمات شرکت پرستاری در پردیس استفاده کنید.

روحیه بهتر بیمار 
یکی از مشکلاتی که بیماران یا افراد سالمند با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، استراحت طولانی مدت در خانه است، گاهی میزان این استراحت به اندازه‌ای است که بیمار یا فرد سالخورده دچار افسردگی می‌شود و به روحیه او آسیب می‌خورد. پرستاران شخصی می‌توانند، در این مواقع به بیمار یا فرد سالخورده کمک بسیاری بکنند و هم‌صحبت خوبی برای آن‌ها باشند.

مراقبت با کیفیت
پژوهش‌های علمی و دانشگاهی نشان می‌دهد که بیمارانی که در خانه از آن‌ها از پرستاری شده است، به خصوص در بیماری‌های مزمنی مثل دیابت، نسبت به دیگر بیماران از شرایط بهتری برخوردار بوده‌اند و بهتر و سریع‌تر بهبود پیدا کرده‌اند.

تمرکز بیشتر پرستار بر روی بیمار 
هر چند که ممکن است، در بیمارستان نیروهای خدماتی و درمانی بیشتری باشند و در کل امکاناتی مراقبتی و بهداشتی نسبت به خانه بیشتر باشد اما نکته‌ای که اغلب فراموش می‌شود این است که در بیمارستان‌ها باید امکانات درمانی بین تعداد زیادی بیمار تقسیم می‌شود و چنین تقسیم نیرویی می‌تواند در نهایت باعث شود که امکاناتی که برای یک بیمار در نظر گرفته می‌شود از امکانات خانه کمتر باشد! این موضوع در زمینه پرستاران هم صدق می‌کند. پرستاران در بیمارستان مجبور هستند که توجه خود را بین تعداد زیادی بیمار معطوف کنند. در حالی که در موارد پرستاری در منزل بیمار، همه تخصص، توجه و دانش خود را متوجه یک بیمار می‌کنند.

 

آمادگی برای خدمات شرکت پرستاری در پردیس

همان طور که در قسمت‌های پیش توضیح دادیم، استفاده از خدمات شرکت پرستاری در پردیس مزایای بسیار زیادی دارد اما برای آن که بتوانید حداکثر استفاده را از این مزایا بکنید باید شرایط خانه خود را برای نگهداری از بیمار آماده کنید. در ادامه به اقداماتی خواهیم پرداخت که برای آماده کردن خانه باید آن‌ها را رعایت کنید.

یک لیست تماس اضطراری شخصی ایجاد کنید. 
یکی از نکاتی که باید در هنگام استفاده از خدمات شرکت پرستاری در پردیس به آن دقت کنید، ایجاد لیستی از شماره تماس‌های اضطراری است چرا که هر لحظه ممکن است بیمار نیاز خاصی پیدا کند و پرستار بخواهد با اعضای خانواده بیمار تماس بگیرد. برای همین موضوع بهتر است که از قبل لیستی از این شماره تماس‌ها آماده کنید و در اختیار پرستار بگذارید تا مشکلی پیش نیاید.

نسخه‌ها و سوابق پزشکی بیمار را آماده کنید.
پرستار برای این که بتواند به بهترین شکل ممکن از بیمار مراقبت کند، باید از سوابق پزشکی بیمار آگاهی کاملی داشته باشد. برای این موضوع از قبل سوابق پزشکی بیمار و نسخه پزشک را آماده کنید تا مراقبت از بیمار منظم‌تر و به طور کلی با کیفیت بیشتری انجام بشود.

شماره تماس پزشک بیمار
یکی دیگر از نکاتی که باید در آماده کردن خانه برای خدمات شرکت پرستاری در پردیس به آن دقت کنید. این است که باید شماره پزشک بیمار را در دسترس پرستار قرار دهید. گاهی از اوقات پرستار نیاز دارد تا به پزشک بیمار دسترسی پیدا کند تا در زمینه داروها یا نحوه مراقبت از بیمار سوال‌هایی بپرسد. 

لیستی از وظایف مورد انتظاراتان از پرستار آماده کنید. 
هر چند که پرستار مجرب و آموزش دیده شرکت پرستاری در پردیس می‌داند که برای مراقبت از بیمار چه اقداماتی باید انجام شود اما به هر حال شما هم انتظاراتی از او دارید و بهتر است که این انتظارات را در همان گام اول با پرستار در میان بگذارید تا روال مراقبت از بیمار به درستی هر چه تمامتر انجام شود. 

 

قیمت خدمات شرکت پرستاری در پردیس 

حال که نکات مختلفی را در زمینه شرکت پرستاری در پردیس بررسی کردیم، نکته دیگری می‌ماند که از مهمترین عوامل انتخاب شرکت پرستاری در پردیس است. استفاده از پرستار شخصی به این دلیل که شامل بسیاری دیگر از هزینه‌های بیمارستان نمی‌شود، به طور کلی پایین‌تر است. 
اما نمی‌توان قیمت دقیق خدمات شرکت پرستاری در پردیس را به طور قطعی و نهایی مشخص کرد چرا که قیمت خدمات شرکت پرستاری در پردیس به عوامل بسیار زیادی وابسته است. به عنوان مثال این نکته مهم است که بیمار شما چه نیازهایی دارد یا این که خانه شما کجا است. با توجه به این پرسش‌ها ممکن است، قیمت خدمات شرکت پرستاری در پردیس برای هر مورد متفاوت باشد اما اصلا نگران نباشید. مجموعه خدماتی و مراقتی هومکا بهترین قیمت را برای خدمات خود تعیین کرده است تا شما بدون هیچ نگرانی تنها دغدغه بهبود سریع خود را داشته باشید.

 

شرکت پرستاری در پردیس با مجموعه هومکا

شما در هر نقطه‌ای از تهران یا کرج که باشید می‌توانید تنها با ثبت درخواست در مجموعه هومکا به خدمات مجموعه ما دسترسی پیدا کنید. ثبت درخواست در مجموعه هومکا به دو شکل انجام می‌شود. در اولین روش شما می‌توانید با مجموعه هومکا به شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید. در این روش کاشناسان ما با پاسخ به تماس شما، اطلاعات مختلفی را در زمینه درخواستتان به شما انتقال می‌دهند.
در دومین روش شما می‌توانید درخواست خود را از طریق دکمه‌ی ثبت رایگان درخواست، در مجموعه ما ثبت کنید. در این روش نیز کاشناسان ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و شما می‌توانید پرسش‌های خود را در زمینه درخواستتان بپرسید و کارشناسان ما نیز با پاسخ به پرسش‌های شما، اطلاعات مورد نیاز  را در اختیارتان قرار خواهند داد.

دسترسی سریع

سوالات متداول

شرکت پرستاری چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟
این شرکت‌ها با توجه به حوزه فعالیتی که دارند،‌ طیف وسیعی از خدمات پزشکی، پرستاری، مراقبتی و آزمایشگاهی را د رمنزل انجام می دهند.
چگونه می‌توانم پزشک را در منزل ملاقات کنم؟
برای این منظور پیشنهاد می‌شود از خدمات یک شرکت پرستاری معتبر بهره ببرید.
آیا هومکا خدمات آزمایشگاهی در منزل را انجام می‌دهد؟
بله. این مجموعه با آزمایشگاه‌های معتبر در سراسر مناطق تحت پوشش همکاری دارد.
چه شهرهایی زیر پوشش خدمات مجموعه هومکا قرار می‌گیرند؟
سراسر استان تهران، کرج و حومه و مشهد.
چگونه می‌توانم از خدمت آزمایش در منزل هومکا استفاده کنم؟
به سایت هومکا مراجعه کرده و بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید. همچنین می‌توانید با شمارها ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L