پرستار در منزل غرب تهران
خانه
مقالات
پرستار در منزل غرب تهران

پرستار در منزل غرب تهران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/03
خدمات با کیفیت پرستار در منزل غرب تهران را با هومکا تجربه کنید.
افرادی که به سبب کهولت سن یا بیماری و به دلیل طول درمان زیاد در خانه خود بستری شده‌اند، نیازمند خدمات پرستاری می‌باشند. استفاده از خدمات پرستاری در منزل می‌تواند سبب بهبودی سریع این عزیزان شود. مجموعه هومکا به کمک پرستاران زبده خود می‌تواند خدمات پرستاری در منزل را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه دهد.

✔ در هنگام بیماری و ناخوش احوالی که بدنتان احتیاج به استراحت دارد، 

✔ یا بعد از ترخیص از بیمارستانی که در آن عمل جراحی انجام داده اید، 

✔ و یا در صورتی که کودکتان به دلیل ابتلا به بیماری و یا مشغله والدین به مراقبت احتیاج دارد،

چه جایی را بهتر از خانه خود در غرب تهران سراغ دارید که در آن اطمینان خاطر، آرامش و امنیت داشته باشید؟  تا به حال پیش آمده است که مایل باشید خودتان از فرد بیمار در خانواده در منزل غرب تهران مراقبت کنید؟ 
اما مراقبت شدن توسط افراد خانواده تان در صورتیکه آنان حرفه، مهارت و تجربه لازم را در امور پرستاری نداشته باشند، عواقب خوبی به همراه نخواهد داشت. ماندن و استراحت کردن در خانه خود در غرب تهران مخصوصا برای افراد کهن سال و کودک بسیار مناسب می باشد. زیرا افراد پیر دیگر توانایی های فیزیکی سابق را نداشته و از لحاظ روحی و روانی به شدت حساس و آسیب پذیر می شوند. از طرفی هم قرار گرفتن کودکان در محیط شلوغ و پر استرس بیمارستان به هیچ وجه برای روحیه آن ها مناسب نمی باشد. به همین خاطر، استراحت در منزل غرب تهران و انجام مراقبت های لازم به این عزیزان توصیه می شود. اغلب، اعضای خانواده به دلیل مشغله کاری و گذراندن بیشتر اوقاتشان در خارج از منزل، قادر به رسیدگی و مراقبت مداوم از این عزیزان نمی باشند. به همین خاطر اگر فردی را به عنوان یک پرستار در محل غرب تهران که مهارت و تجارب لازم را داشته و می تواند از بیمار در راستای بهبودی او مراقبت کند، استخدام کنید، دیگر هیچ دغدغه ای بابت سلامتی بیمار خود نخواهید داشت.
مسلما پرستاری که از هر لحاظ مانند مهارت در حرفه خود، نحوه برخورد با بیمار، داشتن وجدان کاری و ... عالی باشد، برای مراقبت از بیمار شما بسیار مناسب و مطلوب می باشد. از طرفی هم پیدا کردن چنین فردی که از هر لحاظ واجد شرایط باشد، دشوار و در عین حال بسیار پر اهمیت است. تیم هومکا با اعزام پرستاران با تجربه و حرفه ای به محل غرب تهران شما، دغدغه جستجو برای پرستار واجد شرایط را از شما سلب می کند و می کوشد تا با پیگیری و ارزیابی نحوه عملکرد پرستاران خود، خدماتی با کیفیت به شما عزیزان ارائه دهد.

 

مزایای پرستار در منزل غرب تهران

✔ اگر بیمار و یا کودکتان در خانه غرب تهران خود بماند، آرامش خاطر بیشتری را برای خود و افراد خانواده فراهم کرده و باعث تسریع در روند بهبود می گردد.
✔ محیط بیمارستان ها اغلب شلوغ و پر از تنش و اضطراب بوده و فرد بیمار، کودک و یا سالمند تجربه ناخوشایندی را در طی درمان خواهند داشت. 
✔ رفت و آمد بین خانه غرب تهران و بیمارستان برای چند بار در هفته اطرافیان بیمار را به زحمت انداخته و هزینه های زیادی را در پی دارد. بنابراین با ماندن فرد بیمار در خانه، نیازی به این رفت و آمد و صرف هزینه ها وجود نخواهد داشت. 
✔ نزدیکان بیمار هر زمان که مایل باشند می توانند به عیادت بیمار بروند.
✔ خانواده بیمار دیگر هیچ نگرانی بابت سلامت بیمار خود نخواهند داشت. زیرا می دانند که فردی متخصص و آشنا به امور پرستاری بر بالین فرد بیمار خانواده و یا کودک خود حضور دارد. 

 

وظایف پرستار در منزل غرب تهران

وظایف هر پرستار در قبال بیمار خود، بر اساس شرایط و نیاز های بیمار مشخص می شوند. به طور مثال ممکن است یک بیماری که توانایی حرکت ندارد و مدام در تخت خود بستری می باشد، علاوه بر خوردن داروها و انجام درمان های لازم، به عوض کردن لگن یا پوشک نیز احتیاج داشته باشد. اما بیمار دیگری که نیاز به پوشک بستن برای کنترل ادرار خود نداشته باشد، با کمک پرستار امور نظافتی و بهداشتی خود را انجام می دهد. به هر صورت برای اینکه دید وسیع تر از فعالیت هایی که یک فرد به عنوان پرستار در خانه غرب تهران انجام می دهد داشته باشید، به لیست زیر نگاهی بیاندازید:

ارتقاء کیفیت زندگی بیمار
اگر بیمار از وجود یک پرستار در کنار خود اطمینان داشته باشد، احساس آرامش بیشتری پیدا کرده و امید به بهبودی در او افزایش می یابد. همچنین پرستار وظیفه دارد تا وقت استفاده از دارو ها را بیمار یادآوری کرده و در شرایط بحرانی یعنی هنگامی که بیمار به سرعت احتیاج به مراقبت های ویژه مانند کمک های اولیه، گرفتن نبض، تزریق و ... پیدا می کند، اقدامات لازم را انجام دهد.

کمک به حمل و جابجایی بیمار
اگر بیمار توانایی جابجا شدن و انجام حرکات فیزیکی را نداشته باشد، پرستار ملزم است تا بیمار را یاری کرده و در انجام بسیاری از فعالیت ها مانند راه رفتن، عوض کردن لباس، خوردن، خوابیدن و ... به او کمک کند. گاهی نیز بیمار برای حرکت به واکر احتیاج دارد. بنابراین پرستار باید نحوه استفاده از واکر را به او آموزش دهد.
اگر فکر می کنید برای درمان ناتوانی های جسمانی خود به حضور یک فیزیوتراپیست احتیاج دارید، با بهره بردن از خدمات فیزیوتراپیست در منزل غرب تهران هومکا، سلامتی خود را به دست آورید.

انجام امور بهداشتی
یکی از مواردی که در بهبود و درمان بیماری تاثیر بسزایی دارد، رعایت نظافت و بهداشت شخصی بیمار می باشد. بنابراین پرستار وظیفه دارد در انجام امور نظافتی بیمار مانند عوض کردن لباس‌های کثیف، تعویض پوشک بیماران ناتوان در کنترل ادرار، استحمام و کمک برای اجابت مزاج بیمار را یاری دهد. صبر و حوصله پرستار در انجام این وظایف، نقش پر اهمیتی در احساس راحتی و آرامش بیمار بازی می کند. 

پیگیری وضعیت درمانی بیمار
بیماران معمولا وضعیت پایداری ندارند. به همین خاطر وضعیت آن ها باید به طور مرتب توسط پرستار چک و پیگیری شود. همچنین اگر وضعیت بیمار به گونه ای شود که کمک و حضور یک پزشک ضروری گردد، پرستار می تواند با مشورت با خانواده بیمار، شرایط را برای حضور پزشک در منزل غرب تهران فراهم سازد. در این صورت استفاده از خدمات پزشک هومکا در خانه غرب تهران به شما توصیه می گردد. 

غذا دادن به بیمار
اغلب بیماران رژیم غذایی خاصی داشته و باید بر اساس این رژیم، غذا هایشان تهیه گردد. اغلب آن ها نیز برای غذا خوردن به کمک و یاری پرستار نیاز دارند. در این صورت پرستار باید مطابق با رژیم غذایی و نوع بیماری به او در خوردن غذا کمک کند.

 

ویژگی پرستار در منزل غرب تهران

قطعا هر خانواده ای بابت ویژگی های پرستاری که برای بیمار خود استخدام می کنند نگرانی های بسیاری دارند. این ویژگی ها شامل طرز رفتار و برخورد او با بیمار، مهارت ارتباطی، داشتن صبر و حوصله و ... می شود. در واقع مراقبت و رسیدگی به بیمار نیاز به صبر، حوصله، عشق و مهارت بسیاری دارد. علاوه بر این موارد، داشتن تخصص، علم و دانش کافی به شرایط ویژه بیمار و همچنین تجربه لازم در امور پرستاری از دیگر ویژگی های مهم پرستار به شمار می رود. مجموعه هومکا به طور مداوم پرستاران خود را از لحاظ داشتن ویژگی های لازم برای داشتن این شغل مورد ارزیابی قرار می دهد. ویژگی هایی که پرستاران هومکا برای مراقبت از بیماران در منزل غرب تهران دارند از قبیل موارد زیر است: 

✔ داشتن تخصص در حوزه پرستاری و تجربه های لازم در مراقبت از بیمار 

✔ داشتن صبر و بردباری در انجام وظایفی که به او موکول شده است. مانند یاری دادن بیمار برای انجام کارهای خود، انجام امور بهداشتی، پیگیری وضعیت بیمار و ...

✔ داشتن گفتگوی موثر با بیمار برای جلب اعتماد او 

✔ نداشتن هیچ گونه پرخاشگری و بروز رفتارهای ناشایست مانند برخورد فیزیکی

✔ مورد اعتماد بودن و نداشتن هیچ گونه سوء پیشینه و مشکلات رفتاری

✔ آشنایی کامل با اقدامات اولیه مانند تزریق سرم، تنفس مصنوعی، گرفتن نبض و ... در صورت بروز حوادث ناگهانی

✔ دانستن این که بیمار، کودک و یا فرد سالمند به چه چیز هایی احتیاج دارد و چطور به این نیاز ها پاسخ دهد. 

 

خدمات نگهداری بیمار در منزل غرب تهران 

هومکا برای انتخاب و استخدام پرستاران مجموعه، دقت، وسواس و سختگیری های بسیاری را به خرج می دهد. مصاحبه های متعددی برای انتخاب شایسته ترین فرد برای این شغل انجام می شود. اگر ساکن محل غرب تهران هستید، می توانید برای استخدام یک پرستار با تجربه و حرفه ای برای مراقبت از بیمار خود، بر روی هومکا حساب کنید. پرستاران در این مجموعه همواره ارزیابی و بررسی می شوند تا بتوانند بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهند. با حضور یک پرستار در منزل، نه تنها بیمار خود را از فضای آلوده و پر تنش بیمارستان دور نگه می دارید، بلکه آرامش، بهبودی سریع و امید را به او می بخشید. 
خدمات دیگری که در هومکا ارائه وجود دارد، پزشک، تزریق و سرم در محل غرب تهران، آماده ارائه به تمامی عزیزان ساکن محله غرب تهران می باشد. هومکا تلاش می کند تا بسیاری از نیازهای پزشکی و درمانی هم وطنان خود را پوشش داده و از سلامتی آنان مراقبت کند. هدف اصلی این مجموعه رساندن خدمات مورد نیاز به مردمان کشور، کسب رضایت آنان و تلاش برای حفظ این رضایت می باشد.

 

هزینه پرستار در منزل غرب تهران

برای پرستار در محل غرب تهران، نمی توان هزینه ثابت و مشخصی را تعیین نمود. چرا که تعیین این هزینه به عوامل متعددی وابسته است. از جمله این عوامل می توان به: 

✔ تعداد ساعات حضور پرستار در کنار بیمار

✔ نوع وظایفی در قبال بیمار باید انجام دهد

✔ حضور در خانه غرب تهران خارج از زمان تعیین شده

✔ وظایف موکول شده به پرستار که خارج از چارچوب وظایف پرستاری که در بالا ذکر شد می باشند،

اشاره کرد. می توانید از هزینه دقیق پرستار در منزل غرب تهران پس از تماس با مجموعه مطلع شوید. بدین ترتیب که متخصصان ما از شما سوالاتی در مورد فرد مریض خانواده شما و شرایط او می پرسند، سپس بررسی های لازم را انجام داده و هزینه نهایی را اعلام می کنند. بنابراین خواهشمندیم با دادن پاسخ های وتضح و دقیق، متخصصان هومکا را در این امر یاری دهید.
این مجموعه تلاش می کند تا با ارائه خدمات با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه، هم وطنان خود را در راستای درمان و به دست آوردن سلامتی شان یاری دهد. هومکا به تازگی فعالیت خود را شروع کرده و برای آینده، ایده و برنامه های فراوانی دارد. دیگر شهر های کشور مانند مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز مقاصد بعدی هومکا هستند. پس در آینده ای نه چندان دور شاهد شاهد عرضه ی خدمات هومکا در سایر نقاط ایران خواهیم بود.
برای سفارش خدمات پرستار در خانه غرب تهران، همین حالا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید تا متخصصان ما از شما سوالات لازم را درباره فرد بیمار پرسیده و هزینه آن را تعیین کنند. همچنین می توانید با کلیک بر روی گزینه ثبت رایگان درخواست، سفارش مد نظر خود را برای ما ارسال نمایید.

دسترسی سریع

سوالات متداول

چطور می‌توانم از خدمت پرستار سالمند در منزل استفاده کنم؟
برای این منظور کافی است به یک شرکت پرستاری معتبر مراجعه کنید.
راحت‌ترین راه برای برخورداری از خدمت پرستار در منزل هومکا چیست؟
به سایت هومکا مراجعه کرده و بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید. در غیر این صورت با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵تماس بگیرید.
آیا هومکا خدمات درمانی در منزل را نیز ارائه می‌دهد؟
بله. شما می‌توانید در کنار خدمات مراقبتی از خدمات درمانی و آزمایشگاهی در منزل هومکا نیز بهره ببرید.
آیا نمونه‌گیری درمنزل توسط پرستار انجام می‌شود؟
بله. با توجه به نوع آزمایش تجویز شده، نمونه‌گیری در منزل توسط پرستار انجام خواهد شد
روش رایج برای خونگیری چیست؟
خونگیری به صورت روتین از طریق ورید بازویی انجام خواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L