پرستار در منزل پردیس
خانه
مقالات
پرستار در منزل پردیس

پرستار در منزل پردیس

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/29
خدمات با کیفیت پرستار در منزل پردیس را با هومکا تجربه کنید.
افرادی که به سبب کهولت سن یا بیماری و به دلیل طول درمان زیاد در خانه خود بستری شده‌اند، نیازمند خدمات پرستاری می‌باشند. استفاده از خدمات پرستاری در منزل می‌تواند سبب بهبودی سریع این عزیزان شود. مجموعه هومکا به کمک پرستاران زبده خود می‌تواند خدمات پرستاری در منزل را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه دهد.

در اوقاتی که احساس نا خوشی می کنید و یا به بیماری خاصی دچار شده اید، چه مکانی راحت تر و مطمئن تر از خانه پردیس خود برای استراحت کردن می باشد؟
آیا بودن در کنار اعضای خانواده، در دسترس بودن وسایل شخصی، محیط پاکیزه خانه پردیس و... دلیل آرامش خاطر بیشتر شما در محل پردیس نمی‌شود؟
در شرایطی هم پیش آمده است که اعضای خانواده بیمار برای اطمینان بیشتر می‌خواهند تا خودشان از فرد بیمار در خانواده مراقبت کنند. اما اگر این افراد تحصیلات و مهارت‌های لازم را در حوزه پزشکی و درمانی نداشته باشند، قطعا نمی‌توانند از پس مراقبت و رسیدگی بیمار خود در خانه پردیس برآیند. در چنین شرایطی، استفاده از خدمات پرستار بیمار در منزل می‌تواند راهی به مراتب مناسب‌تر و تخصصی‌تر باشد. از طرفی دیگر، بسیاری از افراد هستند که به دلیل کهنسالی توانایی‌های فیزیکی و جسمی خود را از دست داده و از لحاظ روحی و روانی به مراقبت و رسیدگی بیشتری احتیاج دارند. اعضای خانواده بیمار نیز به دلیل مشغله‌های فراوان، اغلب اوقات وقت کافی برای رسیدگی به سالمند را ندارند. به همین خاطر با استخدام یک پرستار سالمند در منزل می‌توانید به سالمند خود برای آسایش و آرامش بیشتر کمک کنید. بدون شک کودکان نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشند و در شرایط مشابه مذکور، پرستار کودک در منزل می‌تواند کمک بیشتر و بهتری در امر مراقبت از کودک داشته باشد.
اگر به دنبال یک پرستار که از هر لحاظ مانند مهارت در حرفه خود، نحوه برخورد با بیمار، داشتن وجدان کاری و... عالی باشد، راه سختی را در پیش دارید! البته پیدا کردن یک پرستار واجد شرایط همان قدر که دشوار است، اهمیت ویژه‌ای نیز دارد. تیم هومکا دغدغه جستجو برای پرستار واجد شرایط را از شما سلب کرده و پرستاران با تجربه و حرفه‌ای به محل پردیس شما اعزام می‌کند. این مجموعه نحوه عملکرد پرستاران خود را پیوسته ارزیابی و بررسی می کند تا خدماتی با کیفیت به شما عزیزان ارائه دهد.

 

پرستار در منزل پردیس

 

پرستار در منزل پردیس چه مزایایی دارد؟

✔ مسلما محیط آرام و امن خانه پردیس بیمار مناسب‌ترین مکان برای استراحت می‌باشد که باعث می‌شود فرایند بهبود و درمان با سرعت بیشتری بگذرد.

✔ اگر بیمار یک کودک خردسال و یا یک فرد سالمند باشد، محیط شلوغ و پر اضطراب بیمارستان آن‌ها را دچار استرس و اضطراب فراوان کرده و ناخوشی ناشی از بیماری را تشدید می‌کند. بنابراین حضور یک پرستار در محل پردیس، برای این عزیزان همراه با آرامش و اطمینان خاطر بیشتری می‌باشد.

✔ اعضای خانواده دیگر مجبور نیستند تا مسافت بین خانه پردیس و بیمارستان را طی کنند و هر زمان که بخواهند می‌توانند به بیمار خود سر بزنند.

✔ با حضور یک فرد متخصص و آشنا به امور پرستاری بر بالین بیمار، افراد خانواده بیمار اطمینان خاطری بیشتری داشته می‌توانند با آرامش خاطر بیشتری به امور خود بپردازند.

 

وظایف پرستار بیمار در خانه پردیس

همان‌طور که حتما می‌دانید، وظایف یک پرستار بر اساس شرایط و نیازهای بیمار مشخص می‌شود. اما برای اینکه بیشتر درباره فعالیت‌های یک پرستار در محل پردیس خود اطلاع داشته باشید، به لیست زیر نگاهی بیاندازید:

✔ ارتقا کیفیت زندگی بیمار
وجود یک پرستار در کنار بیمار به او حس اطمینان و آرامش و همچنین امید به بهبودی را می‌بخشد. یادآوری استفاده از داروهای بیمار و مراقبت از او در شرایط بحرانی از وظایف پرستار است که در میزان کیفیت زندگی بیمار موثر می‌باشد. منظور از شرایط بحرانی هنگامی است که بیمار به سرعت احتیاج به مراقبت‌های ویژه مانند کمک‌های اولیه، گرفتن نبض، تزریق و... پیدا می‌کند.

✔ کمک به حمل و جابجایی بیمار
افراد پیر و ناتوان، قادر به انجام بسیاری از حرکات فیزیکی نبوده و برای جا به جا شدن و انجام کارهای خود به کمک احتیاج دارند. وظیفه پرستار یاری دادن این بیماران در انجام کارهایی مانند راه رفتن، عوض کردن لباس، خوردن، خوابیدن و... بوده و چنانچه به ابزاری مانند واکر احتیاج داشته باشند، نحوه استفاده از آن را به آنان اموزش می‌دهند.

هومکا خدمات اعزام فیزیوتراپیست ها به منزل پردیس شما را نیز ارائه می دهد. بنابراین در صورت نیاز می توانید برای بهبود بسیاری از ناتوانی های جسمانی از این خدمات برخوردار شوید.

✔ انجام امور بهداشتی
انجام اغلب کارهای نظافتی و بهداشتی برای بیماران و سالمندان دشوار است. به همین دلیل این افراد برای عوض کردن لباس‌های کثیف، تعویض پوشک بیماران ناتوان در کنترل ادرار، استحمام و کمک برای اجابت مزاج به کمک یک فرد احتیاج دارند. یک پرستار وظیفه دارد تا بیماران را در انجام چنین فعالیت‌هایی یاری دهد.

✔ پیگیری وضعیت درمانی بیمار
از آن جایی که پیگیری و بررسی وضعیت بیمار بسیار پراهمیت می‌باشد، لازم است تا همواره توسط یک پرستار پیگیری گردد. در صورت بروز مشکلاتی خاص، که به حضور یک پزشک احتیاج باشد، پرستار می‌تواند پس از هماهنگی با خانواده بیمار، شرایط را برای حضور پزشک بر سر بالین بیمار فراهم کند. اگر یک پرستار بر بالین فرد بیمار حاضر بوده و وضعیت او را به طور مدام پیگیری کند، خصوصا برای افرادی که به تازگی عمل جراحی انجام داده و از بیمارستان ترخیص شده اند، نگرانی و دغدغه را از خانواده ها سلب می‌کند.

✔ غذا دادن به بیمار
اغلب وظیفه کمک به بیمار برای غذا خوردن و یا تهیه غذا نیز با پرستار می‌باشد که باید حتما بر اساس رژیم غذایی بیمار تهیه گردد.

 

پرستار در منزل پردیس

 

ویژگی پرستاران بیمار در منزل پردیس  

 نگرانی‌هایی که برای طرز رفتار و برخورد پرستار با بیمار، مهارت ارتباطی او، داشتن صبر و حوصله و... وجود دارد، تمامی دغدغه‌هایی هستند که ذهن خانواده بیمار در ابتدا به خود مشغول می‌کنند. واقعیت این است که مراقبت و رسیدگی به بیمار نیازمند صبر، حوصله، عشق و مهارت می‌باشد. علاوه بر این موارد، اشراف کامل به علوم پرستاری و همچنین تجربه لازم در امور پرستاری از دیگر ویژگی‌های مهم پرستاری است که می‌توان به آن‌ها اشاره نمود. داشتن این ویژگی‌ها برای مجموعه هومکا بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل این مجموعه به طور مداوم ویژگی پرستاران خود را ارزیابی و بررسی می‌نماید. در لیست زیر می‌توانید برخی از ویژگی‌های مهمی که پرستاران باید داشته باشند ببینید تا بهتر بتوانید پرستار فرد بیمار در خانواده را بسنجید.

یک پرستار واجد شرایط باید:

✔ تخصص کافی و تجربه لازم در پرستاری و مراقبت از بیمار را داشته باشد.

✔ دارای صبر و شکیبایی در انجام وظایف پرستاری خود باشد. از جمله این وظایف می‌توان به کمک کردن به بیمار برای انجام کارهای خود، انجام امور نظافتی، انجام پیگیری های لازم و... اشاره نمود.

✔ با بیمار هم صحبت شده و با او گفتگو داشته باشد تا بتواند ارتباط بهتر و موثرتری برقرار کند.

✔ هیچ گونه پرخاشگری و برخورد فیزیکی با بیمار نداشته باشد.

✔ از لحاظ اخلاقی و عدم داشتن سوء پیشینه و مشکلات رفتاری مطمئن باشد.

✔ با اقدامات اولیه مانند تزریق سرم، تنفس مصنوعی، گرفتن نبض و... در صورت بروز حوادث ناگهانی آشنایی کامل داشته باشد.

✔ از نیازهای بیمار آگاه بوده و بداند که چطور به این نیازها پاسخ دهد.

 

خدمات نگهداری بیمار در محل پردیس هومکا

در صورت نیاز به یک پرستار جهت انجام مراقبت و رسیدگی به فرد بیمار، کودک و یا سالمند در خانواده‌تان، می‌توانید بر روی هومکا حساب کنید. هومکا وسواس و دقت زیادی برای انتخاب پرستاران مجموعه خود به خرج می‌دهد و پس از آن که این پرستاران در مصاحبه‌های متعدد قبول شدند، آنان را استخدام می‌نماید. یکی دیگر از دلایل کیفیت بالا و مطمئن بودن خدمات هومکا، بررسی و ارزیابی مداوم عملکرد پرستاران می‌باشد. تمام هدف این مجموعه ایجاد شرایط مناسب برای نگهداری از بیمار در منزل پردیس است تا آرامش خاطر و اطمینان را برای خانواده‌ها به ارمغان آورد. هومکا خدمات درمانی دیگری را نیز برای شما عزیزان در خانه پردیس در نظر گرفته است. پزشک، تزریق و سرم در محل پردیس از جمله این خدمات می‌باشند. تمام تلاش هومکا جلب رضایت مخاطبین خود و حفظ این رضایت می‌باشد.

 

پرستار در منزل پردیس

 

هزینه پرستار در خانه پردیس

هزینه پرستار در خانه پردیس به عوامل متعددی وابسته است که از میان آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

✔ تعداد ساعاتی که پرستار در کنار بیمار حضور دارد

✔ نوع وظایفی در قبال بیمار دارد

✔ تقاضای خانواده‌ها از پرستار برای حضور بیشتر از زمان تعیین شده

✔ تقاضای خانواده بیمار برای انجام وظایفی خارج از چارچوب و مواردی که در بالا ذکر شد

برای اطلاع از این هزینه‌ها، پس از آن که با مجموعه هومکا تماس گرفتید، به سوالات متخصصان ما با دقت جواب دهید تا پس از انجام بررسی و برآوردهای لازم، به طور کامل در جریان هزینه نهایی قرار گیرید.
هومکا همواره در قبال مراقبت و حفظ سلامتی مردمان سرزمینمان احساس وظیفه کرده و می‌کوشد تا با ارائه خدماتی با کیفیت هر چه بیشتر، حسن نیت خود را به شما عزیزان ثابت کند. این مجموعه در نظر دارد تا خدمات خود را علاوه بر تهران و کرج در دیگر شهرهای کشور مانند مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز نیز در آینده‌ای نه چندان دور ارائه دهد. بنابراین در چند سال آینده این مناطق به شهرهای تحت خدمات مجموعه هومکا افزوده خواهند شد.
اگر مایل هستید تا از خدمات پرستار در منزل پردیس هومکا بهره‌مند شوید، همین حالا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک بر روی گزینه ثبت رایگان درخواست، سفارش مد نظر خود را برای ما ارسال نمایید. هومکا در همه جای شهر تهران و کرج، در هر زمانی که مایل باشید آماده به خدمت است.

 

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا غذا دادن به بیمار از وظایف پرستار در منزل است؟
تعیین وظایف پرستار بیمار در منزل با توجه به وضعیت بیمار و درخواست خانواده انجام می‌شود. غذا دادن به بیمار می‌تواند جزیی از وظایف پرستار باشد.
بهیار کیست و چه وظیفه‌ایی دارد؟
بهیاران جزیی از کادر درمانی هستند. از نظر رتبه‌بندی یک درجه پایین‌تر از پرستاران قرار می‌گیرند. آنها با بسیاری از مراقبت‌های پزشکی آشنا هستند.
آیا برای نگهداری از بیمار می‌توان از خدمت بهیاران استفاده کرد؟
این موضوع به شرایط بیمار و نوع خدمات مراقبتی بستگی دارد. برای انجام خدمات تخصصی مراقبتی لازم است از پرستاران کمک گرفته شود.
آیا می تون از خدمات بهیار در منزل به صورت ساعتی استفاده کرد؟
مدت زمان حضور بهیار یا پرستار در منزل با توجه به درخواست شما تعیین خواهد شد.
هزینه بهیار در منزل چقدر است؟
قیمت بهیار در منزل با توجه به تعرفه آن محاسبه می‌شود. با همکاران ما در هومکا تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L