پرستار در منزل کرج
خانه
مقالات
پرستار در منزل کرج

پرستار در منزل کرج

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/28
خدمات با کیفیت پرستار در منزل کرج را با هومکا تجربه کنید.
افرادی که به هر دلیلی مانند افزایش سن یا ابتلا به یک بیماری خاص، با هدف بهبود بیماری در منزل بستری می‌شوند. در چنین شرایطی حضور پرستار در منزل سبب افزایش میزان خدمات درمانی و مراقبتی لازم برای فرد بیمار می‌شود. نگهداری و رفع نیازهای بیماران و سالمندان خود را به متخصصین هومکا بسپارید.

هنگامی که مریض احوال هستید و یا بیماری خاصی دارید، چه جای راحت‌تر و امن‌تری را برای استراحت کردن از خانه کرج خودتان سراغ دارید؟
آیا بودن در کنار اعضای خانواده، دسترسی به وسایل شخصی خود، اطمینان از پاکیزه بودن محیط و... در هنگام مریض احوالی، باعث آرامش بیشتر شما نمی‌شود؟
حتی گاهی برخی از اعضای خانواده بیمار می‌خواهند تا خودشان وظیفه مراقبت از بیمارشان را بر عهده بگیرند تا از هر لحاظ خیالشان راحت باشد. اما این افراد چنانچه تحصیلات و مهارت‌های لازم را در حوزه پزشکی و درمانی نداشته باشند، نمی‌توانند گزینه مناسبی برای مراقبت از بیمار در خانه باشند و استفاده از پرستار بیمار در منزل می‌تواند راهی به مراتب مناسب‌تر برای نگهداری از بیمار باشد. از طرفی دیگر، افراد هنگامی که به کهن‌سالی می‌رسند، بسیاری از توانایی‌های فیزیکی خود را از دست داده و از لحاظ روحی و روانی به شدت حساس و آسیب پذیر می‌شوند. اغلب، اعضای خانواده به دلیل مشغله کاری و گذراندن بیشتر اوقاتشان در خارج از منزل، قادر به رسیدگی و مراقبت مداوم از این عزیزان نمی‌باشند. به همین خاطر استخدام پرستار سالمند در منزل که مهارت و تجارب لازم را داشته و می‌تواند از بیمار در راستای بهبودی او مراقبت کند، بسیار پر اهمیت است. پرستار کودک در منزل نیز می‌تواند بهترین راه برای نگهداری از کودکان در منزل باشد.
گشتن به دنبال پرستاری که از هر لحاظ مانند مهارت در حرفه خود، نحوه برخورد با بیمار، داشتن وجدان کاری و... عالی باشد، کاری سخت و البته بسیار پر اهمیت است. تیم هومکا با اعزام پرستاران با تجربه و حرفه‌ای به محل کرج شما، دغدغه جستجو برای پرستار واجد شرایط را از شما سلب می‌کند و می‌کوشد تا با پیگیری و ارزیابی نحوه عملکرد پرستاران خود، خدماتی با کیفیت به شما عزیزان ارائه دهد.

 

پرستار در منزل کرج

 

مزایای پرستار در منزل کرج

✔ بیمار در محیط آرام و امن خانه کرج، آرامش خاطر بیشتری داشته و فرایند بهبود و درمان را با سرعت بیشتری طی می‌کند.

✔ محیط شلوغ و پر اضطراب بیمارستان کودکان و سالمندان را دچار استرس و اضطراب فراوان کرده و ناخوشی ناشی از بیماری را تشدید می‌کند. بنابراین حضور یک پرستار در منزل کرج، برای این عزیزان آرامش بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

✔ اعضای خانواده نیز مجبور به طی کردن مسیر بین خانه کرج و بیمارستان نبوده و هر زمان که مایل باشند می توانند به بیمار خود سر بزنند.

✔ حضور یک فرد متخصص و آشنا به امور پرستاری بر بالین بیمار، باعث اطمینان خاطر اعضای خانواده شده و آنان می توانند بدون داشتن هیچ نگرانی به امور خود بپردازند.


پرستار بیمار در خانه کرج چه وظایفی دارد؟

نا گفته پیداست که وظایف یک پرستار بر اساس شرایط و نیازهای بیمار مشخص می‌شود. اما برای اینکه دید وسیع‌تر از فعالیت‌هایی که یک فرد به عنوان پرستار در خانه کرج انجام می‌دهد داشته باشید، به لیست زیر نگاهی بیاندازید:

✔ ارتقا کیفیت زندگی بیمار
وجود یک پرستار در کنار بیمار به او حس اطمینان و آرامش و همچنین امید به بهبودی را می بخشد. یادآوری استفاده از داروهای بیمار و مراقبت از او در شرایط بحرانی از وظایف پرستار است که در میزان کیفیت زندگی بیمار موثر می‌باشد. منظور از شرایط بحرانی هنگامی است که بیمار به سرعت احتیاج به مراقبت های ویژه مانند کمک‌های اولیه، گرفتن نبض، تزریق و ... پیدا می‌کند.

✔ کمک به حمل و جابجایی بیمار
بسیاری از بیماران به دلیل کهولت سن و یا ابتلا به بیماری‌هایی که آن‌ها را در انجام حرکات فیزیکی ناتوان می‌سازد، توانایی جابه‌جا شدن و انجام کار‌های خود را ندارند. پرستار این بیماران را در انجام کارهایی مانند راه رفتن، عوض کردن لباس، خوردن، خوابیدن و ... یاری می‌دهند. همچنین در صورت نیاز طرز استفاده از ابزارهایی مانند واکر را به آنان اموزش می‌دهند.

هومکا خدماتی را مبنی بر اعزام فیزیوتراپیست‌ها به منزل کرج شما ارائه می‌دهد. بنابراین می‌توانید در صورت داشتن ناتوانی‌های جسمانی از این خدمات برخوردار شوید.

✔ انجام امور بهداشتی
بیمار برای انجام کارهای مربوط به نظافت خود مانند عوض کردن لباس‌های کثیف، تعویض پوشک بیماران ناتوان در کنترل ادرار، استحمام و کمک برای اجابت مزاج به یک همراه احتیاج دارد. حضور یک پرستار مطمئن و صبوری که این افراد را در انجام چنین فعالیت‌هایی یاری می‌کند، در روند درمانی بسیار موثر است.

✔ پیگیری وضعیت درمانی بیمار
وضعیت بیمار همواره توسط پرستار پیگیری می‌گردد و در صورت بروز مشکلاتی خاص پرستار می‌تواند با مشورت خانواده بیمار، شرایط را برای حضور پزشک بر سر بالین بیمار فراهم کند. در این صورت استفاده از خدمات پزشک هومکا در منزل کرج به شما توصیه می‌گردد. حضور یک پرستار و پزشک در کنار بیمار، باعث قوت قلب اعضای خانواده بوده و وضعیت بیمار به طور کامل بررسی می‌گردد. این مورد مخصوصا برای افرادی مناسب می‌باشد که به تازگی عمل جراحی انجام داده و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

✔غذا دادن به بیمار
اغلب بیماران به تنهایی نمی‌توانند از پس خوردن غذای خود برآیند. در این صورت پرستار باید مطابق با رژیم غذایی و نوع بیماری به او در خوردن غذا کمک کند. البته ممکن است وظیفه‌ی تهیه غذا نیز به عهده‌ی پرستار باشد.

 

پرستار در منزل کرج


ویژگی های پرستار بیمار در منزل کرج

قطعا در ابتدا که اعضای خانواده با پرستار بیمار خود آشنایی ندارند، نگرانی‌هایی برای طرز رفتار و برخورد او با بیمار، مهارت ارتباطی، داشتن صبر و حوصله و ... دارند. واقعیت این است که مراقبت و رسیدگی به بیمار نیاز به صبر، حوصله، عشق و مهارت بسیاری دارد. علاوه بر این موارد، داشتن تخصص، علم و دانش کافی به شرایط ویژه بیمار و همچنین تجربه لازم در امور پرستاری از دیگر ویژگی‌های مهم پرستار به شمار می‌رود. مجموعه هومکا به طور مداوم پرستاران خود را از لحاظ داشتن ویژگی‌های لازم برای داشتن این شغل مورد ارزیابی قرار می‌دهد. از جمله ویژگی‌هایی که پرستار در منزل کرج باید داشته باشد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

✔ داشتن تخصص کافی و تجربه لازم در پرستاری و مراقبت از بیمار

✔ داشتن صبر و شکیبایی در انجام وظایف پرستاری مانند کمک کردن به بیمار برای انجام کارهای خود، انجام امور نظافتی، انجام پیگیری‌های لازم و ...

✔ هم صحبتی و گفتگو با بیمار برای ایجاد ارتباط بهتر و احساس راحتی بیمار

✔ عدم پرخاشگری و برخورد فیزیکی با بیمار

✔ مطمئن بودن از لحاظ اخلاقی و عدم داشتن سوء پیشینه و مشکلات رفتاری

✔ آشنایی کامل با اقدامات اولیه مانند تزریق سرم، تنفس مصنوعی، گرفتن نبض و ... در صورت بروز حوادث ناگهانی

✔ آگاه بودن از نیازهای بیمار و دانستن چگونگی رفع این نیازها

 

خدمات نگهداری بیمار در محل کرج هومکا

اگر به یک پرستار برای مراقبت و رسیدگی به فرد بیمار در خانواده‌تان احتیاج دارید، می‌توانید بر روی هومکا حساب کنید. هومکا برای انتخاب پرستاران مجموعه، وسواس و دقت بسیاری را به خرج می‌دهد و پس از انجام مصاحبه، آنان را استخدام می‌نماید. برای ارائه کیفیت هر چه بهتر به هم وطنانمان، عملکرد این پرستاران پیوسته مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد. اصلی‌ترین هدف این مجموعه ایجاد شرایط مناسب برای نگهداری از بیمار در منزل کرج است تا آرامش خاطر و اطمینان را برای خانواده‌ها به ارمغان آورد. علاوه بر موارد ذکر شده، در صورت نیاز می‌توانید از دیگر خدمات درمانی هومکا در منزل کرج مانند پزشک، تزریق و سرم در محل کرج خود بهره مند گردید. هدف اصلی این مجموعه رساندن خدمات مورد نیاز به مردمان کشور، کسب رضایت آنان و تلاش برای حفظ این رضایت می‌باشد.

 

پرستار در منزل کرج


قیمت پرستار در منزل کرج

عوامل متعددی هستند که در تعیین هزینه پرستار در منزل کرج تاثیر دارند. از جمله این عوامل می‌توان به:

✔ ساعات حضور پرستار در کنار بیمار،

✔ نوع وظایفی در قبال بیمار دارد،

✔ تقاضای خانواده بیمار برای ماندن بیشتر از زمان تعیین شده،

برای اطلاع از این هزینه‌ها، پس از آن که با مجموعه هومکا تماس گرفتید، به سوالات متخصصان ما با دقت جواب دهید تا پس از انجام بررسی و برآوردهای لازم، هزینه نهایی را به شما اعلام نمایند.
هومکا همواره می‌کوشد تا با ارائه خدماتی با کیفیت هر چه بیشتر به هم وطنانمان، سهمی در مراقبت و حفظ سلامتی مردمان کشورمان داشته باشد. هومکا هم اکنون در آغاز سفر خود در راستای بهبود سلامتی و درمان مردمان کشور ایران می‌باشد. این مجموعه در نظر دارد تا خدمات خود را علاوه بر تهران و کرج در دیگر شهرهای کشور مانند مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز نیز در آینده‌ای نه چندان دور ارائه دهد. بنابراین در چند سال آینده این مناطق به شهرهای تحت خدمات مجموعه هومکا افزوده خواهند شد.
در صورت تمایل برای بهره‌مندی از خدمات پرستار در منزل کرج، همین حالا با شماره ۰۲۱۶۷۳۱۷ تماس بگیرید تا متخصصان ما از شما سوالات لازم را درباره فرد بیمار پرسیده و هزینه آن را تعیین کنند. همچنین می‌توانید با کلیک بر روی گزینه ثبت رایگان درخواست، سفارش مد نظر خود را برای ما ارسال نمایید. 

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا می‌توان از خدمت پرستار در منزل به صورت نیمه وقت استفاده کرد؟
بله. ساعات حضور پرستار در منزل با توجه به درخواست شما انجام خواهد شد.
وظایف پرستار در منزل چیست؟
وظایف پرستار در منزل با توجه به درخواست شما و وضعیت بیمار مشخص می‌شود.
آیا بهیاران می‌توانند وظایف پرستاران را انجام دهند؟
بهیاران مانند پرستاران با مراقبت‌های پزشکی آشنا هستند. با این حال برای مراقبت ‌های تخصصی لازم است از خدمت پرستاران بهره ببرید.
هزینه پرستار در منزل چگونه تعیین می‌شود؟
قیمت پرستار در منزل با توجه به میزان وظایف او و ساعات حضور او در منزل شما تعیین خواهد شد. برای این منظور با کارشناسان هوم‌کا تماس بگیرید.
آیا می‌توان به خدمت پرستار درمنزل هومکا اعتماد کرد؟
این مجموعه برای ارائه خدمات خود با متخصصانی همکاری دارد که کارآزموده بوده و سابقه کار مفید دارند. همچنین آن‌ها برای همکاری با هومکا شرایط سخت گزینشی را طی کرده‌اند. بنابراین با خیالی آسوده از خدمات درمانی، آزمایشگاهی و مراقبتی هومکا استفاده کنید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L