پرستار در منزل اسلامشهر
خانه
مقالات
پرستار در منزل اسلامشهر

پرستار در منزل اسلامشهر

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/04
خدمات با کیفیت پرستار در منزل اسلامشهر را با هومکا تجربه کنید.
افراد بسیاری به دلایل مشخص مثل افزایش سن یا ابتلا به یک بیماری خاص، با هدف بهبود بیماری در منزل بستری می‌شوند. در این شرایط حضور پرستار در منزل موجب افزایش خدمات درمانی و مراقبتی مورد نیاز فرد بیمار می‌شود. نگهداری و رفع نیازهای بیماران و سالمندان خود را به متخصصین هوم کا بسپارید.

بسیاری از افراد به دلیل ناتوانی برای انجام کارهای روزانه‌ی خود نیازمند همراهی سایر افراد هستند. در ادامه به معرفی این گروه‌ها خواهیم پرداخت. گروه‌های مذکور:

✔ سالمند هستند و کهولت سن بسیاری از توانایی‌های فیزیکی را از آنان گرفته و از لحاظ روحی و روانی بسیار حساس و آسیب‌پذیرشان کرده است. استفاده از پرستار سالمند در منزل برای این افراد می‌تواند راه حل مناسبی برای خدمت‌رسانی به این عزیزان باشد.

✔ در سن خردسالی دچار بیماری‌های مختلف شده و به مراقبت و رسیدگی احتیاج دارند؛ از طرفی والدینشان قادر به مراقبت از آن ها نمی‌باشند. پرستار کودک در منزل در چنین شرایطی می‌تواند در نگهداری و مراقبت از کودک به والدین گرامی کمک نماید.

✔ بیمار بوده و به دلیل داشتن شایطی خاص مدام به کمک و رسیدگی یک پرستار احتیاج دارد یا به تازگی پس از انجام یک عمل جراحی از بیمارستان مرخص شده اند و نیازمند مراقبت های ویژه می‌باشد. در این مواقع نیز بدون شک یک پرستار بیمار در منزل می‌تواند کمک بیشتری از یک فرد عادی در نگهداری از بیمار نماید.

 

پرستار در منزل اسلامشهر



قطعا خانه خودشان، بهترین و امن‌ترین محل برای استراحت و انجام مراقبت های لازم می‌باشد. بودن در محیط شلوغ و پر از استرس بیمارستان نه تنها کمکی به درمان فرد نکرده، بلکه او را دچار تنش و اضطراب شدید می‌نماید. از طرفی هم، افراد خانواده چنانچه مهارت و تخصص لازم را در امور پرستاری نداشته باشند، نه تنها نمی توانند از بیمار خود مراقبت کرده، بلکه ممکن است آسیب هایی نیز به او وارد کنند. به همین خاطر کمک و رسیدگی یک فرد دوره دیده می تواند اوضاع کنونی آنان را بهبود ببخشیده و تا حد زیادی در سلامتی آن ها موثر واقع شود. اما مگر می شود افرادی که به پرستار احتیاج دارند، در داخل منزل اسلامشهر خود بمانند و مراقبت شوند؟ بله! با هومکا می‌شود! هومکا پرستاران حرفه‌ای و با تجربه خود را به منزل شما در اسلامشهر اعزام کرده و سعی می‌کند هر گونه دغدغه و نگرانی از بابت خارج شدن از منزل را از شما سلب کند. سالمندان به دلیل داشتن ناتوانی‌های فیزیکی و شرایط حساس روانی و روحی و کودکان که به دلیل تاب نیاوردن و دچار ترس و اضطراب شدن در محیط بیمارستان، به هیچ وجه ماندن در این محل به آنان توصیه نمی گردد. به همین خاطر استخدام فردی به عنوان یک پرستار در محل اسلامشهر که مهارت و تجارب لازم را داشته و می تواند از بیمار، کودک و سالمند خانواده شما در راستای بهبودی، مراقبت و شادابی او تلاش کند امری بسیار مهم و ضروری به حساب می آید. بدین ترتیب اطرافیان این افراد نیز می توانند با خیال راحت به امور زندگی خود بپردازند. 
چنانچه به دنبال یک پرستار برای فردی در خانواده خود هستید، چه ملاک و ویژگی هایی در پرستار مد نظرتان است؟ مسلما ویژگی هایی مانند مهارت در حرفه خود، نحوه برخورد با سالمند و کودک، آشنایی به مشکلات بیمار، داشتن وجدان کاری و ... تماما معیارها و ویژگی های یک پرستار نمونه می باشند. از طرفی هم پیدا کردن چنین فردی که از هر لحاظ واجد شرایط باشد، دشوار و در عین حال بسیار پر اهمیت است. تیم هومکا با اعزام پرستاران با تجربه و حرفه ای به محل اسلامشهر شما، دغدغه جستجو برای پرستار واجد شرایط را از شما سلب می کند. هومکا همچنین همواره عملکرد پرستاران خود را مورد ارزیابی و بررسی قرار می دهد تا شما عزیزان همیشه از بهترین کیفیت خدمات برخوردار شوید. 

 

مزایای پرستار در منزل اسلامشهر

✔ محیط امن، پاکیزه و آرامش بخش خانه اسلامشهر، شرایط را برای درمان بهتر و سریع تر برای بیمار فراهم می سازد.

✔ حضور یک پرستار در منزل اسلامشهر، برای افراد بیمار و اطرافیان آن ها آرامش بیشتری را به ارمغان می آورد.

✔ اعضای خانواده بیمار مجبور نیستند تا چندین بار در هفته مسافت بین خانه اسلامشهر و بیمارستان را طی کنند. 

✔ بدین ترتیب متحمل هزینه های رفت و آمد مانند کرایه اتوبوس، تاکسی، اسنپ و پول بنزین نمی شوند.

✔ اطرافیان بیمار هر زمان که مایل باشند می توانند به او سر بزنند.

✔ اعضای خانواده  خیالشان از وضعیت بیمار خود راحت بوده و نگرانی دغدغه هایی که از این بابت دارند، از بین می رود.  

 

وظایف پرستار در منزل اسلامشهر

وظیفه هر پرستار در قبال بیمار خود را نمی توان به طور دقیق بیان نمود. چرا که این وظایف با توجه به شرایط و نیاز بیمار و همچنین درخواست خانواده او مشخص می شود. به طور مثال وظایف پرستار در قبال بیماری که توانایی حرکت کردن را نداشته و مدام در تخت خود بستری می باشد در مقایسه با بیماری که برای حرکت به واکر نیاز دارد متفاوت است. به هر صورت برای اینکه دید وسیع تر از فعالیت هایی که یک فرد به عنوان پرستار در خانه اسلامشهر انجام می دهد داشته باشید، به لیست زیر نگاهی بیاندازید:

 

پرستار در منزل اسلامشهر



ارتقاء کیفیت زندگی بیمار
اگر یک پرستار در کنار بیمار باشد، با او گفتگو کند، به حرف هایش گوش دهد، در انجام کار های او را یاری دهد و ... فرد بیمار، کودک و یا سالمند احساس رضایت بیشتری داشته و آرامش به زندگی او آورده می شود. از آنجایی که اطرافیان بیمار نمی توانند دائم به او سر بزنند، با وجود یک پرستار، فرد دیگر احساس تنهایی نخواهد کرد. همچنین پرستار موظف است تا داروهای بیمار را در راس ساعت به او یادآوری کند. از دیگر وظایفی که یک پرستار دارد، رسیدگی به بیمار در هنگام وضعیت بحرانی می باشد. وضعیت بحرانی بدین معناست که فرد فورا به کمک های اولیه، گرفتن نبض، تزریق و ...احتیاج پیدا می کند. بنابراین پرستار در این شرایط باید اوضاع را برای او به حالت عادی برگرداند.

کمک به حمل و جابجایی بیمار
اگر بیمار، کودک و یا فرد سالمند توانایی جا به جا شدن و انجام کارهای فیزیکی خود را ندارد پرستار موظف است به او در انجام کارهایی مانند راه رفتن، عوض کردن لباس، خوردن، خوابیدن و ... کمک کند. چنانچه بیمار، خصوصا اگر سالمند باشد، برای راه رفتن نیازمند ابزارهایی مانند واکر باشد، پرستار باید او را در استفاده از این ابزار یاری نماید
بسیاری از ناتوانی های جسمانی مانند ضعف عضلانی، با کمک یک فیزیوتراپیست بهبود می یابد. در هومکا ما خدماتی را مبنی بر اعزام فیزیوتراپیست به منزل اسلامشهر شما نیز ارائه می دهیم. در صورت تمایل با این مجموعه تماس حاصل فرمائید. 

انجام امور بهداشتی
کارهایی نظیر عوض کردن لباس‌های کثیف، تعویض پوشک بیماران ناتوان در کنترل ادرار، استحمام و اجابت مزاج کارهای بهداشتی و نظافتی‌ای هستند که اغلب بیماران نمی توانند به تنهایی انجام داده و به کمک یک پرستار احتیاج دارند. کمک یک پرستار صبور و با حوصله در این شرایط باعث می شود تا افراد احساس راحتی بیشتری داشته و روند درمانی خود  را سریع تر طی کنند. 

پیگیری وضعیت درمانی بیمار
وضعیت بیماران اغلب ناپایدار بوده و دچار تغییرات زیادی می گردد. بنابراین وضعیت آن ها همواره باید توسط پرستار پیگیری گردد. اگر هم مشکلی بروز پیدا کرد که لازم باشد یک پزشک او را معاینه کند، پرستار موظف است تا اقدامات لازم را برای حضور پزشک در منزل اسلامشهر بیمار انجام دهد. در چنین مواقعی می توانید از خدمات پزشک هومکا در خانه اسلامشهر بهره مند شوید. حضور یک پرستار و پزشک در کنار بیمار، باعث قوت قلب اعضای خانواده بوده و وضعیت بیمار به طور کامل بررسی می گردد.

غذا دادن به بیمار
معمولا بیماران در خوردن غذای خود ناتوان بوده و لازم است تا فردی به آن ها کمک کند. در این صورت پرستار باید مطابق با رژیم غذایی و نوع بیماری به او در خوردن غذا کمک کند. گاهی اوقات وظیفه تهیه غذا نیز بر دوش پرستار است.

 

ویژگی های پرستار در منزل اسلامشهر

طبیعی است که در ابتدای آشنایی افراد با پرستاری که قرار است از فردی در خانواده آن ها مراقبت نماید، نگرانی ها و دغدغه هایی بابت ویژگی های پرستار مانند طرز رفتار و برخورد او با بیمار، مهارت ارتباطی، داشتن صبر و حوصله و ... وجود دارد. مراقبت و رسیدگی به بیمار نیاز به صبر، حوصله، عشق و مهارت بسیاری دارد. علاوه بر این موارد، داشتن تخصص، علم و دانش کافی به شرایط ویژه بیمار و همچنین تجربه لازم در امور پرستاری از دیگر ویژگی های مهم پرستار به شمار می رود. مجموعه هومکا به طور مداوم پرستاران خود را از لحاظ داشتن ویژگی های لازم برای داشتن این شغل مورد ارزیابی قرار می دهد. ویژگی هایی که پرستاران هومکا برای مراقبت از بیماران در منزل اسلامشهر دارند از قبیل موارد زیر است: 

✔ مهارت و تخصص کافی در امور پرستاری و همچنین تجربه در مراقبت از بیمار، کودک و سالمند داشته باشد.

✔ در انجام امور پرستاری مانند کمک کردن به فرد برای انجام کارهای خود، امور بهداشتی، غذا دادن به بیمار و ... صبر و حوصله زیادی به خرج دهد.

✔ با او به گفت و گو بپردازد. 

✔ رفتار مناسب داشته باشد و هیچ گونه پرخاشگری از او سر نزند.

✔ از لحاظ اخلاقی مطمئن باشد و دارای سوء پیشینه و مشکلات رفتاری نباشد

✔ با اقدامات اولیه مانند تزریق سرم، تنفس مصنوعی، گرفتن نبض و ... آشنایی کامل داشته باشد.

✔ به نیاز های بیمار آگاه بوده و به آن ها پاسخ های مناسب بدهد.

 

پرستار در منزل اسلامشهر

 

خدمات پرستار در منزل اسلامشهر هومکا

از آن جایی که منطقه اسلامشهر جزء مناطق تحت پوشش هومکا است، ساکنین این منطقه می توانند به راحتی و فورا از خدمات هومکا برخوردار شده و در هر زمان که مایل باشند برای استخدام یک پرستار باتجربه و حرفه ای برای مراقبت از بیمار خود، بر روی هومکا حساب کنند. هومکا دقت و وسوای بسیاری برای استخدام پرستاران مجموعه به خرج می دهد. افراد واجد شرایط برای این شغل، پس از انجام مصاحبه های متعدد و قبول شدن در آن ها استخدام می شوند. برای ارائه کیفیت هر چه بهتر به هم وطنانمان، عملکرد این پرستاران پیوسته مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. هومکا تلاش می کند تا شرایط مناسبی را برای نگهداری از بیمار در محل اسلامشهر برای شما عزیزان فراهم سازد دیگر هیچ نگرانی و دغدغه‌ای بابت سلامتی فرد بیمار، سالمند و کودک خانواده تان نداشته و از بابت فردی که از آنان مراقبت می کند، اطمینان کامل داشته باشید.
هومکا همچنین باقی نیاز های درمانی و پزشکی شما را مانند پزشک، تزریق و سرم در محل اسلامشهر در نظر گرفته و تلاش می کند تا هر روز به کیفیت خدمات خود بیافزاید.

 

هزینه پرستار در منزل اسلامشهر

هزینه پرستار در محل اسلامشهر به عوامل متعددی وابسته است. از جمله این عوامل به شرح زیر است: 

✔ تعداد ساعات حضور پرستار در کنار بیمار

✔ نوع کارهایی که باید برای بیمار انجام دهد

اگر خانواده بیمار بخواهند که پرستار بیشتر از زمان تعیین شده کنار مریض باشد و یا وظایفی را خارج از چارچوب وظایف پرستاری به او موکول کنند، قیمت افزایش خواهد یافت. برای اینکه به طور دقیق از هزینه استخدام پرستار در خانه اسلامشهر اطلاع کسب کنید، با مجموعه هومکا تماس گرفته و به سوالات متخصصان ما با دقت جواب دهید تا پس از انجام بررسی و برآورد های لازم، هزینه نهایی برای بیمار، سالمند و یا کودک شما تعیین شود.
خوشحالیم که تا کنون، بسیاری از مخاطبین هومکا را راضی کرده و در حفظ این رضایت کوشا بوده ایم. این بزرگترین و اصلی ترین هدفی است که تیم هومکا از همان ابتدای کار خود در نظر داشت. هومکا در اول مسیر خود به سوی درمان و حفظ سلامتی مردم کشورمان است. این مجموعه قصد دارد تا در سال های آینده خدمات خود را در سایر شهر ها گسترش داده تا مردمان بیشتری بتوانند از این خدمات بهره مند گردند.
اگر که مایل هستید تا از یک پرستار با تجربه و دوره دیده در محل اسلامشهر خود برخوردار شوید، همین حالا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید تا متخصصان ما از شما درباره فرد بیمار و شرایط او پرس و جو کرده و هزینه آن را تعیین کنند. همچنین می توانید با کلیک بر روی گزینه ثبت رایگان درخواست، سفارش مد نظر خود را برای ما ارسال نمایید.

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا خدمات پرستار در منزل هومکا در همه مناطق تحت پوشش از کیفیت مطلوبی برخوردار است؟
بله. هومکا برای حفظ سلامتی مخاطبان، خدمات خود را در تمامی مناطق تحت پوشش با کیفیت مطلوب ارائه می‌دهد.
چرا باید به خدمت پرستار در منزل هومکا اعتماد کرد؟
مجموعه هومکا برای ارائه خدمات خود از متخصصان مجرب و متعهد بهره می‌برد. سابقه کلیه کارشناسان به دقت توسط هومکا بررسی شده است.
ساعت کاری پرستار در منزل چگونه است؟
ساعت کاری پرستار در منزل با توجه به درخواست شما می‌تواند ساعتی، پاره وقت و شبانه‌روزی باشد.
مطمئن‌ترین راه برای استخدام پرستار در منزل چیست؟
مراجعه به یک شرکت پرستاری معتبر، مطمئن‌ترین راه برای استخدام پرستار در منزل است.
آیا تعویض سوند ادراری از وظایف پرستار در منزل است؟
بله. تعویض سوند ادارای یکی از مهارت‌های تخصصی پرستاران در منزل است.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L