پرستار در منزل شرق تهران
خانه
مقالات
پرستار در منزل شرق تهران

پرستار در منزل شرق تهران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/05
خدمات با کیفیت پرستار در منزل شرق تهران را با هومکا تجربه کنید.
افرادی که به سبب کهولت سن یا بیماری و به دلیل طول درمان زیاد در خانه خود بستری شده‌اند، نیازمند خدمات پرستاری می‌باشند. استفاده از خدمات پرستاری در منزل می‌تواند سبب بهبودی سریع این عزیزان شود. مجموعه هومکا به کمک پرستاران زبده خود می‌تواند خدمات پرستاری در منزل را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه دهد.

دلایلی که افراد را سوق می‌دهد تا از پرستار استفاده کنند، به طور خلاصه در موارد زیر آمده‌اند:

✔ به دلیل ابتلا به یک بیماری خاص به استراحت احتیاج دارید.

✔ به تازگی یک عمل جراحی انجام داده و از بیمارستان مرخص شده اید.

✔ فرد سالمند خانواده تان به دلیل کهولت سن قادر به انجام کارهای خود نبوده و به مراقبت نیاز دارد.

✔ کودکتان بر اثر بیماری و یا ناتوانایی های فیزیکی نیازمند رسیدگی و مراقبت یک فرد متخصص می باشد.

چه جایی را بهتر، مطمئن تر و آرام تر از خانه خود سراغ دارید؟ در این شرایط ماندن در منزل خود درشرق تهران و استراحت کردن، بیش از هر درمان دیگری به بهبود شما و یا عضوی از خانواده تان کمک می کند. البته کمک گرفتن از یک فرد متخصص و آشنا به امور پرستاری لازمه بهبودی و بازیافتن سلامتی می باشد. در این مورد افراد خانواده چنانچه تحصیلات مربوطه و تجربه کافی را نداشته باشند، نمی‌توانند در مراقبت و رسیدگی از بیمار خود موثر واقع شوند. اگر بیمار فردی کهنسال باشد، احتمالا دیگر توانایی های فیزیکی سابق را نداشته و از لحاظ روحی و روانی به شدت حساس و آسیب پذیر می شود. دز چنین شرایطی علاوه بر استفاده از پرستار سالمند در منزل، می‌توان از خدمات پرستار بیمار در منزل نیز بهره برد. از طرفی هم اگر فرزندتان احتیاج به مراقبت و پرستاری داشته باشد، محیط شلوغ و پر استرس بیمارستان به هیچ وجه برای روحیه آن ها مناسب نمی باشد. به همین خاطر، استراحت در منزل شرق تهران و انجام مراقبت های لازم به این عزیزان توصیه می شود که می‌تواند با حضور پرستار کودک در منزل به بهترین شکل ممکن انجام شود.. با هومکا می توانید از دو مزیت ماندن در خانه و حضور یک پرستار بر بالین خود بهره مند گردید. 
ما می دانیم که پیدا کردن پرستاری که از هر لحاظ مانند مهارت در حرفه خود، نحوه برخورد با بیمار، داشتن وجدان کاری و ... عالی باشد، چقدر کار سخت و در عین حال پر اهمیتی است. تیم هومکا با اعزام پرستاران با تجربه و حرفه ای به محل شرق تهران شما، دغدغه جستجو برای پرستار واجد شرایط را از شما سلب می کند و می کوشد تا با پیگیری و ارزیابی نحوه عملکرد پرستاران خود، خدماتی با کیفیت به شما عزیزان ارائه دهد.

 

پرستار در منزل شرق تهران

 

مزایای پرستار در منزل شرق تهران

✔ ماندن بیمار در محیط آرام و امن خانه شرق تهران خود، باعث ایجاد آرامش خاطر بیشتری در فرد شده و فرایند بهبود و درمان با سرعت بیشتری طی می شود.

✔ اعضای خانواده مجبور به پیمودن مسافت بین خانه شرق تهران و بیمارستان نبوده و در وقت آن ها صرفه جویی می شود.

✔ در پی آن هزینه های رفت و آمد نیز به صفر می رسد.

✔ آشنایان و نزدیکان در منزل شرق تهران بهتر می توانند به دیدن او بیایند. 

✔ خانواده بیمار دیگر هیچ نگرانی بابت سلامت بیمار خود نخواهند داشت. زیرا می دانند که فردی متخصص و آشنا به امور پرستاری بر بالین فرد بیمار خانواده و یا کودک خود حضور دارد.

 

وظایف پرستار در منزل شرق تهران

هر چند که نمی توان وظایف یک پرستار را در قبال بیمار خود، به طور دقیق بیان کرد و دلیل این امر آن است که این وظایف بر اساس شرایط و نیاز های بیمار مشخص می شوند. اما برای اینکه دید وسیع تر از فعالیت هایی که یک فرد به عنوان پرستار در خانه شرق تهران انجام می دهد داشته باشید، به لیست زیر نگاهی بیاندازید:

ارتقاء کیفیت زندگی بیمار
اگر بیمار از وجود یک پرستار در کنار خود اطمینان داشته باشد، احساس آرامش بیشتری پیدا کرده و امید به بهبودی در او افزایش می یابد. همچنین در صورت بروز حوادث و شرایط بحرانی، حضور پرستار برای انجام اقدامات اولیه لازم مانند کمک های اولیه، گرفتن نبض، تزریق و ... بسیار ضروری و پر اهمیت است. با وجود پرستار در محل شرق تهران، بیمار دیگر لازم نیست نگران فراموش کردن دارو های خود باشد. پرستار وظیفه دارد که دارو های بیمار را در سر وقت به او یادآوری نماید.

کمک به حمل و جابجایی بیمار
برای بسیاری از بیماران انجام حرکات فیزیکی مانند راه رفتن، عوض کردن لباس، خوردن، خوابیدن و ... سخت و در مواردی غیر ممکن می باشد. دلیل این امر هم کهولت سن، ابتلا به بیماری های خاص، عوامل ژنتیکی و ... می باشد. همچنین اگر نیاز باشد تا بیمار از واکر برای راه رفتن استفاده نماید، پرستار باید نحوه استفاده درست از آن را به او یاد دهد. 

انجام امور بهداشتی
انجام اغلب کارهای نظافتی و بهداشتی برای بیماران و سالمندان دشوار است. بنابراین از دیگر وظایف پرستار می توان به یاری دادن بیماران و سالمندان برای انجام امور بهداشتی و نظافتی خود اشاره نمود. 

پیگیری وضعیت درمانی بیمار
وضعیت بیمار همواره توسط پرستار پیگیری می گردد و در صورت بروز مشکلاتی خاص پرستار می تواند با مشورت خانواده بیمار، شرایط را برای حضور پزشک بر سر بالین بیمار فراهم کند. ما در هومکا خدمات پزشک در منزل تهران شرق را نیز ارائه می دهیم که شما می توانید در صورت تمایل از آن بهره مند گردید. حضور یک پرستار و پزشک در کنار بیمار، خصوصا برای افرادی که به تازگی عمل جراحی انجام داده و از بیمارستان مرخص شده اند، آرامش را به منزل شرق تهران به ارمغان می آورد. 

غذا دادن به بیمار
بیمارانی که نمی توانند به تنهایی غذا بخورند، به کمک پرستار احتیاج دارند. در این صورت پرستار باید مطابق با رژیم غذایی و نوع بیماری به فرد در خوردن غذا کمک کند.

 

ویژگی های پرستار در منزل شرق تهران

طرز رفتار و برخورد پرستار با بیمار، مهارت ارتباطی، داشتن صبر و حوصله و ... همه ویژگی هایی هستند که خانواده بیمار انتظار مشاهده آن ها را در پرستاری که استخدام کرده اند، دارند. بنابراین در ابتدای آشنایی با پرستار نگرانی هایی از این بابت وجود دارد. در واقع مراقبت و رسیدگی به بیمار نیاز به صبر، حوصله، عشق و مهارت بسیاری دارد. علاوه بر این موارد، داشتن تخصص، علم و دانش کافی به شرایط ویژه بیمار و همچنین تجربه لازم در امور پرستاری از دیگر ویژگی های مهم پرستار به شمار می رود. مجموعه هومکا به طور مداوم پرستاران خود را از لحاظ داشتن ویژگی های لازم برای داشتن این شغل مورد ارزیابی قرار می دهد. از جمله ویژگی هایی که پرستار در منزل شرق تهران باید داشته باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

✔ مهارت و تخصص کافی در حوزه پرستاری و تجربه های لازم در مراقبت از بیمار 

✔ داشتن صبر و بردباری بسیار در انجام وظایف پرستاری مانند کمک کردن به بیمار برای انجام کارهای خود، انجام امور نظافتی، ارتباط برقرار کردن با بیمار و ...

✔ هم صحبت شدن با بیمار و ایجاد گفتگویی خوشایند برای ایجاد اعتماد و برقراری ارتباط بهتر با او

✔ عدم برزو هیچ گونه پرخاشگری و برخورد فیزیکی با بیمار

✔ مطمئن بودن از لحاظ اخلاقی و عدم داشتن سوء پیشینه و مشکلات رفتاری

✔ آشنایی کامل با اقدامات اولیه مانند تزریق سرم، تنفس مصنوعی، گرفتن نبض و ... 

✔ اشراف کامل به نیاز های بیمار و دادن پاسخ ها به این نیاز ها از راه مناسب

 

پرستار در منزل شرق تهران

 

خدمات پرستار در منزل شرق تهران هومکا

چناچه در شرق تهران ساکن هستید و به یک پرستار برای مراقبت و رسیدگی به فرد بیمار در خانواده تان احتیاج دارید، می توانید بر روی هومکا حساب کنید. هومکا معیار ها و استاندارد های خاصی را برای انتخاب پرستاران مجموعه دارد. افرادی که متقاضی داشتن این شغل هستند با نهایت دقت و وسواس گزینش شده و با آن ها مصاحبه می شود. سپس اگر در این مصاحبه ها موفق بودند، استخدام می گردند. پس از آن عملکرد آن ها همواره مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.
علاوه بر پرستار در خانه شرق تهران، هومکا خدمات درمانی دیگری نیز مانند پزشک، تزریق و سرم در محل شرق تهران به شما عزیزان ارائه می دهد و تلاش می کند تا بسیاری از نیازهای پزشکی و درمانی هم وطنان خود را پوشش داده و از سلامتی آنان مراقبت کند. هدف اصلی این مجموعه رساندن خدمات پزشکی و سلامتی مورد نیاز به مردمان کشور با کیفیت بسیار بالا، کسب رضایت آنان و همچنین راضی نگه داشتن مخاطبان هومکا می باشد.

 

هزینه پرستار در منزل شرق تهران

وظایف پرستار در قبال بیمار تا حد زیادی به بیمار و خانوده او بستگی دارد. از جمله عواملی که تعیین کننده هزینه پرستار در منزل شرق تهران هستند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✔ زمان و یا تعداد ساعت بودن پرستار در کنار بیمار

✔ کارهایی که باید در راستای سلامتی و مراقبت از بیمار انجام دهد

✔ حضور پرستار در کنار بیمار بیشتر از زمان تعیین شده

✔ تقاضای خانواده بیمار برای انجام کارهایی خارج از چارچوب وظایف پرستاری که در بالا ذکر شد

هنگامی که با مجموعه هومکا تماس می گیرید، متخصصان ما سوالاتی را درباره بیمار و شرایط آن می پرسند. بنابراین با دادن پاسخ های دقیق، آنان را در بررسی موارد لازم و تعیین هزینه دقیق پرستار در منزل شرق تهران یاری دهید. 
خرسندیم که تا به اینجای کار، توانسته ایم رضایت بسیاری از مخاطبین هومکا را جلب نموده و در راستای حفظ این رضایت تلاش کنیم. این دقیقا همان هدفی است که تیم هومکا در آغاز فعالیت خود در نظر داشتند. هومکا هم اکنون در آغاز سفر خود در راستای بهبود سلامتی و درمان مردم کشور ایران می باشد. این مجموعه در نظر دارد تا خدمات خود را علاوه بر تهران و کرج در دیگر شهر های کشور مانند مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز نیز در آینده‌ای نه چندان دور ارائه دهد. بنابراین در چند سال آینده این مناطق به شهرهای تحت خدمات مجموعه هومکا افزوده خواهند شد. 
در صورت تمایل برای بهره مندی از خدمات پرستار در خانه شرق تهران، همین حالا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید تا متخصصان ما از شما سوالات لازم را درباره فرد بیمار پرسیده و هزینه آن را تعیین کنند. همچنین می توانید با کلیک بر روی گزینه ثبت رایگان درخواست، سفارش مد نظر خود را برای ما ارسال نمایید.

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا پرستار در منزل همودیالیز را انجام می‌دهد؟
بله. همودیالیز در منزل می‌تواند یکی از وظایف پرستاران در منزل باشد.
چه کسانی به همودیالیز نیاز دارند؟
افرادی که از نارسایی کلیه رنج می‌برند به همودیالیز نیاز دارند.
دیالیز خشک چیست؟
منظور از دیالیز خشک همان همودیالیز است.
چند نوع دیالیز داریم؟
دیالیز به دو صورت صفاقی و همودیالیز انجام می‌شود.
دیالیز خشک بهتر است یا صفاقی؟
این موضوع به شرایط بیمار و تشخیص پزشک بستگی دارد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L