آزمایشگاه لاوازیه
خانه
مقالات
آزمایشگاه لاوازیه

آزمایشگاه لاوازیه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/02
همه چیز درباره‌ی آزمایشگاه لاوازیه را اینجا بخوانید!
یکی از آزمایشگاه‌های پاتوبیولوژی شناخته‌شده در تهران، آزمایشگاه لاوازیه است که در این مقاله با مشخصات این آزمایشگاه آشنا می‌شوید. همچنین لازم است بدانید هومکا این امکان را برای شما فراهم کرده است که در منزل یا محل کار خود و بدون مراجعه به آزمایشگاه، خدمات آزمایشگاهی مختلف را به راحتی دریافت کنید.

زمانی که برای تشخیص، پیشگیری یا درمان، پزشک برای شما آزمایشاتی را تجویز می‌کند لازم است برای انجام آن‌ها به یک آزمایشگاه معتبر مراجعه کنید. انجام این تست‌ها به پزشک کمک می‌کند که اطلاعات دقیق‌تری در مورد شرایط شما داشته باشد و درنتیجه بتواند بهترین گزینه درمانی را برای شما در نظر بگیرد. در این صورت هزینه‌های درمان نیز برای شما کاهش پیدا می‌کند.
یکی از آزمایشگاه‌هایی که چنین خدماتی را در شهر تهران ارائه می‌کند آزمایشگاه لاوازیه است که در ادامه با خدمات، نحوه تماس و سایر مشخصات این آزمایشگاه پاتوبیولوژی بیشتر آشنا می‌شوید. همچنین لازم است بدانید هومکا این امکان را برای شما فراهم کرده است که در محل و بدون نیاز به ترک منزل یا محل کار خود، انواع خدمات آزمایشگاهی را دریافت کنید.

جهت ثبت درخواست آزمایش در منزل و چکاپ در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

تلفن آزمایشگاه لاوازیه

برای تماس با آزمایشگاه لاوازیه، می‌توانید با شماره تلفن‌های ۷۷۸۰۱۸۷۹، ۷۷۸۹۱۸۶۹، ۷۷۸۹۱۷۱۷، ۷۷۸۹۹۱۰۶ و ۷۷۸۹۱۵۸۵ تماس بگیرید.

آزمایشگاه لاوازیه

 

آدرس آزمایشگاه لاوازیه

تهران، میدان رسالت، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۷۷۶.

 

خدمات آزمایشگاه لاوازیه

آزمایشگاه لاوازیه یک آزمایشگاه پاتوبیولوژی است که با بهره‌مندی از همکاری چندین متخصص مجرب، انواع خدمات آزمایشگاهی تخصصی و فوق تخصصی را به شهروندان ارائه می‌کند. آزمایشگاه‌های پاتوبیولوژی به دلیل تجهیزات و فضای گسترده‌تری که نسبت به آزمایشگاه‌های پزشکی دیگر دارند این امکان را دارند که علاوه بر انجام آزمایش‌های تشخیص طبی، آزمایش‌های آسیب‌شناسی را نیز انجام دهند. برخی از خدمات این آزمایشگاه عبارت است از:

✔ آزمایش مولکولی Covid-۱۹
✔ تشخیص نابهنجاری‌های کروموزومی
✔ تشخیص مولکولی
✔ نمونه‌گیری در منزل
✔ آزمایش‌های غربالگری جنین

 

ساعات کاری آزمایشگاه لاوازیه

ساعات کاری آزمایشگاه لاوازیه به این ترتیب است:
✔ شنبه تا چهارشنبه: ۶ تا ۱۹:۳۰
✔ پنجشنبه‌ها: ۶ تا ۱۸
✔ جمعه‌ها: تعطیل

 

بیمه های طرف قرارداد آزمایشگاه لاوازیه

آزمایشگاه لاوازیه طرف قرارداد با کلیه بیمه‌های دولتی و خصوصی است که ازجمله آن‌ها می‌توان به بیمه‌های زیر اشاره کرد:
✔ بیمه میهن
✔ بیمه ایران
✔ بیمه معلم
✔ بیمه تامین اجتماعی

برای ورود به صفحه ثبت درخواست آزمایش در منزل بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

تماس برای ثبت درخواست رایگان

 

چرا انجام آزمایشات پزشکی توسط آزمایشگاه لاوازیه مهم است؟

نتایج آزمایشات انجام شده توسط آزمایشگاه تشخیص طبی و پاتولوژی به پزشک امکان می‌دهد که در مورد وضعیت شما اطلاعات دقیق‌تری کسب کند و در نتیجه بتواند تشخیص دقیق‌تری انجام دهد و درمان مناسب را به شما پیشنهاد کند. بنابراین، انجام آزمایشات می‌تواند مزایای زیادی به دنبال داشته باشد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

✔ افزایش دقت در تشخیص و ارزیابی شرایط بیمار
✔ فراهم شدن مراقبت باکیفیت‌تر
✔ انتخاب روش درمانی موثرتر
✔ انجام درمان موثرتر
✔ کاهش هزینه‌ها
✔ تسریع در روند درمان
✔ ارزیابی دقیق‌تر روند بیماری
✔ کنترل موثرتر عوارض داروها

آزمایشگاه لاوازیه

 

هومکا چگونه می‌تواند در زمینه خدمات آزمایشگاه لاوازیه به شما کمک کند؟

هومکا مجموعه‌ای است که با هدف ارائه خدمات مراقبتی و سلامتی در محل به افراد شکل گرفته است که یکی از خدمات آن انجام انواع آزمایش‌های تخصصی و فوق تخصصی در منزل و محل کار است و همچنین این مجموعه با آزمایشگاه‌های معتبر همکاری دارد. بنابراین، اگر می‌خواهید از خدمات آزمایشگاه لاوازیه بهره‌مند شوید و از سوی دیگر، به دلایلی امکان خروج از منزل را ندارید، لازم است بدانید هومکا این امکان را برای شما فراهم کرده است که انواع خدمات آزمایشگاهی را در منزل دریافت کنید.
همچنین خدمات هومکا در حال حاضر در استان‌های تهران و البرز ارائه می‌شود. قیمت‌ها و تعرفه‌های خدمات این مجموعه، بستگی به شرایط درخواست شما دارند. با این حال، هومکا تلاش کرده است که این قیمت‌ها کاملا معقول و استاندارد باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد کافیست درخواست خود را به صورت رایگان در هومکا ثبت کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند و سوالاتتان را پاسخ دهند.
درنهایت، همان‌طور که مطرح شد آزمایشگاه لاوازیه یکی از آزمایشگاه‌های پاتوبیولوژی فعال در تهران است که واقع در میدان رسالت است و انواع خدمات آزمایشگاهی تخصصی و فوق تخصصی را به شهروندان ارائه می‌کند. از سوی دیگر، هومکا با همکاری آزمایشگاه‌های معتبر در استان‌های تهران و البرز این امکان را برای شما فراهم کرده است که در هر منطقه‌ای از این دو استان که هستید انواع خدمات آزمایشگاهی را در محل و بدون نیاز به مراجعه به آزمایشگاه دریافت کنید. اگر نیاز به دریافت این خدمات دارید کافیست دکمه ثبت رایگان درخواست را در هومکا فشار دهید یا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید.تیم هومکا با ارائه خدماتی نظیر پزشک در منزل و پرستار در منزل در کنار شماست.

دکمه ثبت درخواست رایگان

سلامتی شما برای ما مهم است به همین دلیل با مراکز معتبری مانند مندل و رویان همکاری داریم. هومکا در پی آن است تا شما یک تجربه راحت و بدون دغدغه داشته باشید.

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا خدمت آزمایش در منزل به طور شبانه‌روزی ارائه می‌شود؟
بله. در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید از این خدمت استفاده کنید.
آیا مصرف داروهای رقیق‌کننده قبل از انجام آزمایش خون باید محدود شوند؟
داروهای رقیق کننده خون می‌توانند باعث افزایش خونریزی شوند. به همین دلیل قبل از آزمایش خون مصرف آنها قطع می‌شود. برای این منظور با کارشناسان هومکا تماس بگیرید.
چگونه می‌توانم از خدمات مراقبتی و آزمایشگاهی هومکا بهره ببرم؟
به سایت این مجموعه مراجعه کرده و بر روی ثبت رایگان درخواست کلیک کنید.
آیا سرگیجه بعد از خونگیری طبیعی است؟
سرگیجه پس از خونگیری عارضه شایعی است. با این حال جای نگرانی وجود ندارد. کافی است برای لحظاتی بنشینید. اگر آزمایش به ناشتایی نیاز ندارد. صبحانه را میل کرده و سپس آزمایش را انجام دهید.
بعد از خونگیری چی بخورم؟
بعد از خونگیری یک میان وعده سبک برای خود در نظر بگیرید. به این ترتیب از بروز سرگیجه جلوگیری می‌شود.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L