آزمایشگاه در ظفر
خانه
مقالات
آزمایشگاه در ظفر

آزمایشگاه در ظفر

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/03
آدرس و تلفن آزمایشگاه‌های ظفر
در این صفحه می‌توانید آزمایشگاه‌های مختلف منطقه ظفر را به تفکیک و همراه با شماره تلفن و آدرس مشاهده کنید. هومکا سعی کرده است اطلاعات کاملی از آزمایشگاه‌های تشخیص طبی در منطقه ظفر تهران در اختیار شما قرار دهد.

ثبت درخواست آزمایش در منزل

در این مقاله قصد داریم برای شما لیستی از بهترین و معتبرترین آزمایشگاه‌های محدوده ظفر را ارائه دهیم. معتبر بودن آزمایشگاه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. آدرس و شماره تماس تمامی آزمایشگاه‌ها در قسمت اطلاعات مقاله ذکر شده است. در صورتی که علاوه بر آزمایشگاه‌های این لیست آزمایشگاه دیگری نیز سراغ دارید؛ با معرفی آن به ما در کامل شدن این لیست همکاری کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آدرس و شماره تلفن آزمایشگاه در ظفر

  • آزمایشگاه هومکا

شماره تماس: ۰۲۱۶۷۳۷۱

آزمایشگاه هومکا یکی از معتبرترین و به روزترین آزمایشگاه‌های محدوده ظفر است. امتیاز این آزمایشگاه نسبت به آزمایشگاه‌های دیگر این است که شما می‌توانید از خدمات آزمایش در منزل استفاده کنید. در شرایط پاندمی کرونا که مراجعه به مراکز درمانی همواره با ریسک ابتلا به بیماری همراه است؛ وجود این نوع خدمات می‌تواند از سلامتی شما در برابر ابتلا به این ویروس محافظت کند. برای رزرو خدمات آزمایش در منزل می‌توانید به قسمت پنل سایت هومکا مراجعه بفرمایید و پس از رزرو و انجام آزمایش از خدمات تفسیر آنلاین استفاده کنید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

  • آزمایشگاه تشخیص پزشکی فرمند

آدرس آزمایشگاه: سعادت آباد سرو غربی، بین بلوار پاک‌نژاد و میدان کتاب، پلاک ۹۸، طبقه اول واحد ۷، آزمایشگاه فرمند

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۳۵۷۲۸۴

  • آزمایشگاه پالادیوم

آدرس آزمایشگاه: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بلوار دریا، خیابان نورانی، پلاک۱۹

شماره تماس آزمایشگاه: ۲۲۰۸ ۰۲۱۷۹۲۶

  • آزمایشگاه هدیه

آدرس آزمایشگاه: خیابان بهار شمالی، نبش کوچه هاله، پلاک ۴۳۱.۱

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۷۷۶۷۱۲۹۴- ۰۲۱۷۷۶۷۱۲۹۴

  • آزمایشگاه امیرآباد

آدرس آزمایشگاه: خیابان کارگرشمالی، بالاتر از بیمارستان قلب، بن بست سوم، پلاک۲، طبقه۱، واحد۱

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۸۸۰۱۶۵۶۱

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی ثمره

آدرس آزمایشگاه: خیابان پاسداران، خیابان بوستان نهم(شهید جعفری)، بعد از کلینیک شهید لبافی نژاد نرسیده به پایدارفرد پلاک ۱۱۹، ساختمان پزشکان میلاد، طبقه دوم، واحد ۸

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۶۴۷۱۲۷۲

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی لوتوس

آدرس آزمایشگاه: بلوار مرزداران، تقاطع آریافر، روبروی بانک پارسیان، مجاور مهد کودک رها، آزمایشگاه پاتوبیولوژی لوتوس

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۴۴۲۳۸۳۷۹

  • آزمایشگاه روشن آزما

آدرس آزمایشگاه: آرژانتین،خ. اهورا مزدا،خ. الوند

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۸۸۷۹۳۰۵۰

  • آزمایشگاه پیوند

آدرس آزمایشگاه: منطقه 3،شریعتی،وحید دستگردی(ظفر) نرسیده به نفت شمالی،پلاک ۱۷۴

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۷۱۴۰۰۰۰۴

  • آزمايشگاه صدرا

آدرس آزمایشگاه: تقاطع اشرفی اصفهانی و سیمون بولیوار، طبقه بالای بانک آینده، آزمایشگاه صدرا

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۴۴۸۶۱۸۹۱

  • آزمایشگاه تشخیص پزشکی طلوع

آدرس آزمایشگاه: خیابان پیروزی، رو به روی خیابان پرستار، پلاک ۲۳۱، طبقه اول واحد ۳، آزمایشگاه طلوع

شماره تماس آزمایشگاه: ۳۳۵۲ ۰۲۱۲۲۱۶

 

آزمایشگاه معتبر در ظفر

همانطور که مشاهده کردید تعدد آزمایشگاه‌های این محدوده بسیار زیاد است، اما سوال اینجاست چگونه می‌توان معتبرترین آزمایشگاه را از بین آزمایشگاه‌های معرفی شده پیدا کرد. در این قسمت مقاله به تعدادی از این فاکتورها اشاره می‌کنیم تا به شما کمک کند بهترین و مناسب‌ترین مرکز درمانی را پیدا کنید.

مورد اول: دقت به نوع تکنولوژی و دستگاه‌های موجود در آزمایشگاه است. هر چه دستگاه‌ها و امکانات آزمایشگاه مجهزتر و به روزتر باشد نتایج آزمایش دقیق‌تر است و تعداد فاکتورهای مورد سنجش در آزمایشگاه متنوع‌تر خواهد بود. توصیه میکنیم حتما در خصوص نوع دستگاه‌ها و امکانات آزمایشگاه از طریق بررسی نوع آزمایش‌هایی که در آنجا انجام می شود، مطلع شوید.

مورد دوم: تخصص و تجربه تکنسین‌های آزمایشگاه است که سهم تعیین کننده زیادی در اعتبار آزمایشگاه دارد. اغلب آزمایشگاه‌هایی که سابقه طولانی دارند از تکنسین‌های با تجربه استفاده می‌کنند.

در نهایت فراموش نکنید که حتما قبل از مراجعه به آزمایشگاه، با آزمایشگاه مورد نظرتان تماس بگیرید تا در خصوص اینکه آیا آزمایش‌های مورد نظر شما دراین آزمایشگاه انجام می‌شود یا خیر، سوال کنید. همچنین انجام بعضی از آزمایش‌ها شرایط خاصی دارد. مثلا لازم است قبل از انجام آن ۸ ساعت ناشتا باشید و از نوشیدن مایعات شیرین نیز خودداری کنید. یا اینکه لازم است مصرف برخی از داروها به علت اثری که در نتیجه آزمایش شما دارند، به مدت محدود قطع شود.

 

آدرس آزمایشگاه در ظفر

آدرس تمامی این آزمایشگاه‌ها در قسمت اطلاعات مقاله ذکر شده است. در صورتی که در پیدا کردن آدرس این آزمایشگاه دچار مشکل شدید؛ به نرم افزارهای آدرس‌یاب مراجعه کنید. البته توصیه ما این است که برای انجام آزمایش از خدمات آزمایش در منزل استفاده کنید؛ زیرا در مراکز درمانی به علت رفت و آمد دائمی بیماران محیط عبور و مرور انواع عفونت و ویروس‌ها است؛ بنابراین ممکن است پس از مراجعه به این مراکز با انواع جدیدی از سویه‌های بیماری درگیر شوید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

شماره تماس آزمایشگاه در ظفر

توصیه می‌کنیم قبل از انجام آزمایش حتما با آزمایشگاه مورد نظر خود در مورد شرایط انجام آزمایش و بیمه‌های طرف قرارداد صحبت کنید. همچنین گاها به علت خرابی دستگاه‌ها (به مدت محدود) امکان انجام بعضی آزمایش‌ها وجود ندارد. بنابراین با بررسی نوع آزمایش‌هایی که در زمان مورد نظر شما انجام می‌شود؛ اتلاف وقت خود جلوگیری کنید.

 

انجام خدمات آزمایشگاه در ظفر

بهتر است بدانید که برای انجام خدمات آزمایشگاهی، نیازی نیست تا حتما به آزمایشگاه بروید. مجموعه هومکا با همکاری مجهزترین و مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها در استان تهران و سایر شهرهای کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز، قزوین و مشهد، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل را زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی به شما ارائه می‌دهد.

اگر قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش خون را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک بر روی بنر زیر، درخواست آزمایش خود را ثبت کنید. در اینصورت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش شما در اسرع وقت به دستتان خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا انجام آزمایش فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
در صورتی که فردی نوع خاصی از دارو را مصرف می‌کند، نیاز است تا برای ناشتا بودن قبل از انجام آزمایش از خوردن دارو پرهیز نماید؟
خیر. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
آیا خدمات آزمایش و چکاپ در منزل تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L