آزمایشگاه در وحیدیه
خانه
مقالات
آزمایشگاه در وحیدیه

آزمایشگاه در وحیدیه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/03
آدرس و تلفن آزمایشگاه‌های وحیدیه
در این صفحه می‌توانید آزمایشگاه‌های مختلف منطقه وحیدیه را به تفکیک و همراه با شماره تلفن و آدرس مشاهده کنید. در تهیه این لیست سعی کرده‌ایم آزمایشگاهی را از قلم نیاندازیم. با این وجود چنانچه موردی از قلم افتاده است، حتما ما را در جریان بگذارید.

اگر به دنبال آزمایشگاه‌های تهران در وحیدیه هستید، لیست زیر می‎‌تواند به شما کمک نماید.شاید شما نیز مانند بسیاری دیگر از اشخاص متقاضی انجام آزمایش، تمایل به انجام تست در نزدیکی محل زندگی خود را داشته باشید. در این مقاله قصد داریم آدرس و شماره تلفن آزمایشگاه در وحیدیه را به همراه توضیحی در مورد مهم‌ترین خدمات آن‌ها در اختیار شما قرار بدهیم پس لطفأ با ما همراه باشید.

 

آدرس و شماره تلفن آزمایشگاه ها در وحیدیه

  • هومکا

    شماره تلفن: ۰۲۱۶۷۳۷۱

برای پیدا کردن آزمایشگاه معتبر در وحیدیه تهران عجله نکنید. توصیه می‌کنیم ابتدا با خدمت آزمایشگاه هومکا آشنا شده و سپس تصمیم‌گیری نمایید. مجموعه هومکا در تلاش است تا خدمات آزمایشگاهی با کیفیتی مطلوب و قیمتی متعادل در اختیار متقاضیان قرار گیرد. به همین دلیل آزمایشگاه‌های مطرح و مطمئن را در سراسر استان تهران از جمله وحیدیه شناسایی کرده و با آنها همکاری دارد. کارشناسان ما پس از تماس شما در منزل یا محل مورد نظر حضور خواهند یافت و نمونه‌گیری را انجام می‌دهند. نمونه با رعایت کلیه نکات فنی و بهداشتی به آزمایشگاه مورد نظر ارسال خواهد شد. نتیجه آن نیز به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد. به همین راحتی!

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی وحیدیه 

    آدرس: تهران، خیابان تهران نو، خیابان وحیدیه، ایستگاه درختی، نبش کوچه هلال، پلاک ۲. 

    شماره تلفن: ۷۷۲۵۳۷۳۲ و  ۷۷۲۵۰۲۰۲

  • آزمایشگاه پویش 

    آدرس: تهران، منطقه۸، محله وحیدیه، دماوند، بین سبلان  و وحیدیه، کوچه میرحسینی، پلاک ۱، ساختمان پزشکان شهریار، طبقه دوم، واحد ۱۳ و ۱۴.

    شماره تلفن: ۷۷۸۳۲۳۹۶

  • آزمایشگاه ویدال 

    آدرس: تهران، منطقه ۸، محله سبلان، مدنی( نظام‌آباد)، سه راه وحیدیه، جنب کفش ملی، پلاک ۴.

    شماره تلفن: ۷۷۸۱۶۵۸۴ و ۷۷۸۱۵۹۲۶

  • آزمایشگاه فرهنگیان 

    آدرس: تهران، منطقه ۸، محله وحیدیه، دماوند، خ. سبلان جنوبی، بعد از چهارراه انصارالحسین، نبش کوچه پرنیان، درمانگاه فرهنگیان.

    شماره تلفن: ۷۷۲۵۹۳۳۳ ، ۷۷۸۱۱۹۶۰ و ۷۷۸۱۶۱۱۱۱

 

آزمایشگاه معتبر در وحیدیه

 آزمایشگاه‌هایی که در وحیدیه مشغول به فعالیت هستند آمادگی انجام بسیاری از آزمایش‌های پزشکی را دارند. در هر یک از این آزمایشگاه‌ها، تست‌های مختلف با نظارت پزشک متخصص در شرایط آزمایشگاهی بررسی می‌شود. آزمایشگاه هومکا نیز با هدف ارائه خدمات آزمایشگاهی باکیفیت در سراسر استان تهران، آماده پاسخگویی به نیاز  شما در این زمینه است. طیف گسترده‌ایی از آزمایش‌های تشخیص طبی با مجموعه هومکا در منزل امکان‌پذیر است. 

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص اینکه آزمایش در منزل چگونه انجام می‌شود بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

آدرس آزمایشگاه در وحیدیه

در لیستی که برای شما تهیه کرده‌ایم، آدرس آزمایشگاه‌های تشخیص طبی در وحیدیه ارائه شده است. هدف هومکا از ارائه این لیست صرفا کمک به شما در پیدا کردن نزدیکترین آدرس آزمایشگاه در وحیدیه است. هومکا در مورد کیفیت خدمات این مراکز قضاوتی ندارد. 

 آزمایشگاه در وحیدیه

 

شماره تلفن آزمایشگاه در وحیدیه

مهم نیست کدام آزمایشگاه را برای انجام آزمایش خود انتخاب کرده‌اید، در هر حال بهتر است قبل از مراجعه به مرکز مورد نظر حتما با آن تماس بگیرید. به این ترتیب اطلاعات کافی در مورد آزمایش و نحوه انجام آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برخی از آزمایش‌ها مانند تست قند خون یا آزمایش کلسترول به ناشتایی نیاز دارند. مدت زمان ناشتایی برای هر کدام از آنها متفاوت است. در صورتیکه شرایط ناشتایی به درستی رعایت نشود، نمونه گیری انجام نخواهد شد. 

برای ورود به صفحه ثبت درخواست آزمایش در وحیدیه بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

تماس برای ثبت درخواست رایگان

 

آزمایش در منزل در وحیدیه با هومکا

برای بسیاری از شما ممکن است اتفاق افتاده باشد که به انجام آزمایشی در اسرع وقت نیاز داشته باشید اما به دلایل مختلف امکان مراجعه به آزمایشگاه برایتان فراهم نباشد. هومکا این فرصت را فراهم کرده است تا با حضور تکنسین آزمایشگاه یا پرستار در منزل بتوانید آزمایش خود را به موقع انجام بدهید و پاسخ دقیق را نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

خوب است بدانید که آزمایش در منزل علاوه بر صرفه‌جویی در وقت، از لحاظ رعایت نکات بهداشتی نیز گزینه بسیار مناسب‌تری در مقایسه با مراجعه حضوری به مراکز درمانی و آزمایشگاه‌ها محسوب می‌شود.  تیم هومکا با ارائه خدماتی نظیر پزشک در منزل و پرستار در منزل در کنار شماست.
سلامتی شما برای ما مهم است به همین دلیل با مراکز معتبری مانند مندل و رویان همکاری داریم. هومکا در پی آن است تا شما یک تجربه راحت و بدون دغدغه داشته باشید.

جهت ثبت درخواست آزمایش در وحیدیه بر روی بنر زیر کلیک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

سوالات متداول

آزمایش کلراید چیست؟
از این آزمایش برای ارزیابی وضعیت الکترولیت بدن و تعادل اسیدی- قلیایی استفاده می‌شود.
کلراید چیست و چه وظیفه‌ایی در بدن دارد؟
کلراید الکترولیتی در بدن است که بار منفی داشته و با سایر الکترولیت‌ها مثل پتاسیم و سدیم در بدن هماهنگ است. آنها در کنار هم منجر به تنظیم مقدار مایع در بدن و تعادل اسید و باز می‌شوند. کلراید در همه مایعات بدن پیدا می‌شود و سطح آن در ادرار و خون اندازه‌گیری می‌شود.
آیا برای انجام آزمایش کلراید باید ناشتا بود؟
بله. توصیه می‌شود تا مدت ۱۲ ساعت شرایط ناشتایی را رعایت کنید.
آزمایش ALT-SGPT چیست و چه کاربردی دارد؟
این آزمایش به منظور تشخیص و بررسی اختلالات کبدی تجویز می‌شود.
چطور از خدمت آزمایش در منزل هومکا استفاده کنم؟
برای این منظور کافی است به سایت مراجعه کرده و بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L