آزمایشگاه در رودهن
خانه
مقالات
آزمایشگاه در رودهن

آزمایشگاه در رودهن

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/02
آدرس و تلفن آزمایشگاه‌های رودهن
در این صفحه می‌توانید آزمایشگاه‌های مختلف منطقه رودهن را به تفکیک و همراه با شماره تلفن و آدرس مشاهده کنید. در تهیه این لیست سعی کرده‌ایم آزمایشگاهی را از قلم نیاندازیم. با این وجود چنانچه موردی از قلم افتاده است، حتما ما را در جریان بگذارید.

در مقاله زیر لیست آزمایشگاه‌های تهران در رودهن و مناطق اطراف آمده است. رودهن با مناطقی نظیر دماوند و پردیس هم‌جوار است. لذا ساکنان این چند منطقه می‌توانند از لیست زیر برای پیدا کردن یک آزمایشگاه خوب کمک بگیرند. به علاوه با توجه به اینکه این مناطق با تهرانپارس و حکیمیه نزدیکی دارند، امکان استفاده از آزمایشگاه‌های تهرانپارس نیز برای ساکنان این مناطق فراهم است. 

با کلیک بر دکمه زیر می‌توانید از خدمات آزمایش در منزل هومکا بهره ببرید. 

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آدرس و شماره تلفن آزمایشگاه در رودهن

  • هومکا

    شماره تلفن: ۰۲۱۶۷۳۷۱

اگر در رودهن تهران ساکن هستید لازم نیست برای انجام آزمایش در آزمایشگاه‌های معتبر تهران، به مرکز یا شمال پایتخت مراجعه کنید. کافی است با کارشناسان هومکا  تماس بگیرید، ما بهترین آزمایشگاه‌ها را به خانه یا محل کار شما خواهیم آورد. ساکنین سراسر استان تهران می‌توانند از خدمات درمانی، آزمایشگاهی و مراقبتی هومکا با کیفیتی مطلوب و  قیمتی متعادل بهره ببرند. با ما تماس بگیرید تا تجربه‌ایی متفاوت از خدمات آزمایشگاهی در منزل را داشته باشید.  

  • آزمایشگاه تخصصی رودهن(دکتر حسن جراح باشی)    

    آدرس: رودهن، بلوار امام خمینی، بعد از آتش نشانی، روبروی کلانتری. 

    شماره تلفن: ۷۶۵۰۳۱۸۱

  • آزمایشگاه درمانگاه نکو     

    آدرس: رودهن، بلوار امام خمينی، مقابل پمپ بنزين، طبقه پایين مركزجراحی نكو

    شماره تلفن: ۷۶۵۰۸۸۰۶

  • آزمایشگاه مرکزی پردیس   

    آدرس: پردیس، میدان عدالت، ضلع شمال غربی، آزمایشگاه مرکزی پردیس. 

    شماره تلفن: ۷۶۲۷۲۴۹۸

 

  • آزمایشگاه دکتر مهدیانی      

    آدرس: دماوند، سه راهی گیلاوند، روبروی مسجدالرضا. 

    شماره تلفن: ۷۶۳۱۸۴۸۶

 

آزمایشگاه معتبر در رودهن 

گفتن اینکه کدام آزمایشگاه‌ها در رودهن معتبر است، کار آسانی نیست. برای معتبر بودن باید به فاکتورهای مختلفی توجه شود. به طور کلی در نظر داشته باشید که استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و اعلام یک پاسخ معتبر و قابل استناد وابستگی بسیار زیادی به هم دارند. همچنین توانایی و تخصص پرسنل آزمایشگاه در معتبر بودن یا نبودن آن بسیار تاثیرگذار است. 

 

آدرس آزمایشگاه در رودهن

در لیست بالا تا جایی که امکان داشته است، آزمایشگاه‌های رودهن و مناطق اطراف را همراه با آدرس برای شما درج شده است. چنانچه با شرق تهران یا منطقه رودهن، دماوند و پردیس آشنایی کافی ندارید، از نرم‌افزارهای آدرس‌یاب برای پیدا کردن آدرس استفاده کنید. 

آزمایشگاه در رودهن تهران

 

شماره تلفن آزمایشگاه در رودهن

در لیست بالا در کنار نام و نشانی آزمایشگاه‌های رودهن و مناطق اطراف، شماره تلفن آزمایشگاه‌ها نیز آمده است. توصیه می‌شود پیش از مراجعه به آزمایشگاه تماس بگیرید و با آمادگی قبلی مراجعه کنید. برخی آزمایش‌ها نیاز به ناشتایی داشته و برای برخی دیگر لازم است داروهای مصرفی قطع یا محدود شوند. این موضوع را متصدی آزمایشگاه برای شما بیشتر شرح خواهد داد. 

شما می‌توانید در صورت نیاز از خدمت آزمایش در منزل هومکا استفاده کنید. جهت ثبت درخواست آزمایش در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

تماس برای ثبت درخواست رایگان

 

انجام خدمات آزمایشگاه در رودهن با هومکا

اگر می‌‌خواهید آزمایش بدهید و به دنبال راهی راحت و البته سریع و مطمئن هستید، بهترین تصمیم این است که از مجموعه هومکا برای انجام خدمت آزمایشگاه در منزل درخواست کمک کنید. این مجموعه در حوزه مراقبت، درمان و آزمایشگاه به تمام ساکنان و شهروندان تهران و کرج خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید و یا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

سوالات متداول

آزمایش آنتی مولرین چیست؟
آزمایش AMH یا آنتی مولرین شاخصی برای تعیین کیفیت و تعداد تخمک‌های در حال تولید در چرخه قاعدگی است.
آزمایش آنتی مولرین به چه کسانی توصیه می‌شود؟
✔ زنان بالای ۳۵ سالی که قصد بارداری دارند.  ✔ خانم‌هایی که سابقه ژنتیکی نارسایی ژنتیکی دارند. ✔ خانم‌هایی که مبتلا به بیماری‌های خود ایمنی هستند.  ✔ خانم‌هایی که سابقه شیمی درمانی دارند و می‌خواهند برای بارداری اقدام کنند.  ✔ زنانی که جراحی تخمدان انجام داده اند. ✔ برای ارزیابی تخمدان های PCO یا تخمدان پلی کیستیک ✔ برای پیگیری درمانی سرطان تخمدان ✔ برای ناهنجاری جنینی و تعیین جنسیت آن ✔ برای تشخیص زمان یائسگی ✔ برای ارزیابی و بررسی عملکرد بیضه‌ها در نوزادان پسر ✔ در خانم‌هایی که می‌خواهند IVF شوند. ✔ خانم‌هایی که سابقه‌ آندومتریوز شدید دارند. ✔ خانم‌هایی که عفونت لگن دارند. ✔ خانم‌هایی که رژیم غذایی گیاهخواری دارند.
آیا آزمایش آنتی مولرین به ناشتایی نیاز دارد؟
خیر. این آزمایش به ناشتایی نیاز ندارد.
آیا آزمایش آنتی مولرین باید در محدوده زمانی خاصی انجام شود؟
خیر. برای این آزمایش محدود زمانی خاصی ارائه نشده است.
نمونه‌گیری برای آزمایش آنتی مولرین چگونه انجام می‌شود؟
نمونه‌گیری به صورت روتین از ورید بازویی انجام می‌شود.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L