آزمایشگاه در خیابان قزوین
خانه
مقالات
آزمایشگاه در خیابان قزوین

آزمایشگاه در خیابان قزوین

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/03
آدرس و تلفن آزمایشگاه‌های خیابان قزوین
در این صفحه می‌توانید آزمایشگاه‌های مختلف خیابان قزوین را به تفکیک و همراه با شماره تلفن و آدرس مشاهده کنید. در تهیه این لیست سعی کرده‌ایم آزمایشگاهی را از قلم نیاندازیم. با این وجود چنانچه موردی از قلم افتاده است، حتما ما را در جریان بگذارید.

پزشک شما ممکن است برای تشخیص بسیاری از بیماری‌ها یا کنترل سلامت عمومی شما انجام آزمایش خون یا ادرار را تجویز کند. در این صورت لازم است که به یک آزمایشگاه معتبر مراجعه کنید تا از انجام آزمایش به صورت ایمن و دقیق مطمئن شوید. اگر در خیابان قزوین یا محدوده نزدیک به آن ساکن هستید می‌توانید در این مقاله چندین نمونه از معتبرترین آزمایشگاه در خیابان قزوین به همراه آدرس و شماره تماس آن‌ها آشنا شوید. همچنین در این مقاله نحوه ثبت درخواست آزمایش در منزل را نیز توضیح خواهیم داد.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آدرس و شماره تلفن آزمایشگاه در خیابان قزوین

  • آزمایشگاه کیمیا

آدرس: تهران، خیابان قزوین، بعد از پل نواب، نبش خیابان کشاورز، پلاک ۶۵۸

تلفن: ۰۲۱۵۵۴۱۳۵۴۷

  • هومکا

نحوه ثبت درخواست: شما می‌توانید با استفاده از خدمات آزمایش در منزل یا محل هومکا، انواع آزمیشات خود را در محل مورد نظر خود انجام دهید. کافی است با شماره زیر تماس بگیرید.

تلفن: ۰۲۱۶۷۳۷۱

  • آزمایشگاه درمانگاه شهرداری

آدرس: تهران، خیابان قزوین، بین سبحانی و ده متری امام زاده عبدالله پلاک ۶۲

تلفن: ۰۲۱۵۵۱۴۲۰۱۴

  • آزمایشگاه دکتر جعفرزاده

آدرس: تهران، خیابان قزوین، دوراهی قپان، خیابان امین الملک، خیابان شهید محمودزاده، کوچه احمد دهقان، پلاک ۱۳۷

تلفن: ۰۲۱۵۵۷۰۰۷۰۷

  • آزمایشگاه درمانگاه امام زاده حسن

آدرس: تهران، خیابان قزوین، خیابان امین الملک، روبروی آستان امام زاده حسن

تلفن: ۰۲۱۵۵۱۴۴۹۵۹

  • آزمایشگاه ضیائیان

آدرس: تهران، خیابان قزوین، دوراهی قپان، میدان ابوذر، بیست متری ابوذر، مرکز آموزشی درمانی ضیائیان

تلفن: ۰۲۱۵۵۱۷۶۸۱۴ – ۰۲۱۵۵۱۷۶۸۱۰

  • آزمایشگاه سانترال

آدرس: تهران، خیابان قزوین، خیابان قلعه مرغی، کوچه شهید زمانی، پلاک 1(ایستگاه مدرسه)

تلفن: ۰۲۱۵۵۶۵۵۴۴۴ – ۰۲۱۵۶۵۵۴۷۴

  • آزمایشگاه اکرم

آدرس: تهران، خیابان قزوین، خیابان برادران حسنی، نبش میدان شهدای مدافع حرم

تلفن: ۰۲۱۵۵۶۴۳۲۶۹ – ۰۲۱۵۵۶۴۶۰۰۲

  • آزمایشگاه هاشمی نژاد

آدرس: تهران، خیابان قزوین، خیابان امین الملک

تلفن: ۰۲۱۵۵۷۳۹۸۸۱

 

موارد مهم در انتخاب آزمایشگاه

مهمترین نکته‌ای که هنگام انتخاب آزمایشگاه باید به آن توجه کنید معتبر بودن آن است. اولین مرحله در تشخیص اعتبار یک آزمایشگاه این است که مجوزهای قانونی را دریافت کرده باشد. آزمایشگاه‌های معرفی شده در بالا همگی از مراکز معتبر و قانونی هستند.

مورد دیگری که در تشخیص اعتبار آزمایشگاه باید در نظر گرفته شود تکنولوژی مورد استفاده است. هرچه تجهیزاتی که در آزمایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد جدیدتر و مدرن‌تر باشد نتایج حاصل نیز دقیق‌تر خواهد بود. آزمایشگاه‌هایی که از تجهیزات پیشرفته‌تری برخوردارند می‌توانند تنوعی بالاتری از آزمایش‌ها را انجام دهند و نتایج را سریع‌تر به دست شما برسانند.

توجه به میزان تخصص و تجربه تکنسین‌های آزمایشگاهی نیز از مواردی است که می‌تواند بر دقت و ایمنی آزمایش‌ها تاثیرگذار باشد. برای اطلاع از خدمات آزمایشگاه در خیابان قزوین می‌توانید با مجموعه هومکا تماس بگیرید و هرگونه آزمایش را در منزل خود انجام دهید!

 

آدرس بهترین آزمایشگاه در خیابان قزوین

خیابان قزوین شامل تعداد قابل توجهی از آزمایشگاه‌های طبی است که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. در بالا تعدادی از معتبرترین آزمایشگاه‌های خیابان قزوین را به همراه آدرس و تلفن آن‌ها معرفی کردیم. سعی شده است که آدرس‌ها کاملا دقیق باشد تا در پیدا کردن آن‌ها دچار مشکل نشوید. با این حال توصیه می‌شود از نرم افزارهای آدرس یابی برای موقعیت یابی بهتر استفاده کنید.

چنانچه تمایل داشته باشید که از خدمات آزمایش در منزل نیز استفاده کنید می‌توانید با هومکا تماس بگیرید!

 

تلفن بهترین آزمایشگاه در خیابان قزوین

برای دسترسی بهتر شما لیست شماره تماس انواع آزمایشگاه در خیابان قزوین در قسمت‌های بالا ذکر شده است. بهتر است قبل از مراجعه به هر آزمایشگاهی ابتدا با آن تماس بگیرید تا از امکان انجام آزمایش مورد نظر خود در آن مرکز مطلع شوید. زیرا همان‌طور که مطلعید همه آزمایش‌ها در هر مرکزی قابل انجام نیست.

برای انجام آزمایش در منزل در محدوده خیابان قزوین و سایر محلات تهران می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید.

 

خدمات آزمایشگاه در منزل با هومکا!

خوشبختانه دیگر نیاز نیست که برای انجام آزمایش‌های پزشکی به آزمایشگاه مراجعه کنید. هومکا که یک پلتفرم آنلاین ارائه خدمات آزمایشگاهی در منزل است، این امکان را فراهم کرده است که با یک تماس یا درخواست اینترنتی بتوانید هر نوع آزمایشی را در خانه یا محل مورد نظر خود انجام دهید. هومکا امکان استفاده از پوشش بیمه درمانی را نیز فراهم کرده است و نتایج آزمایش نیز به صورت آنلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برای استفاده از خدمات آزمایشگاه در خیابان قزوین یا سایر محلات تهران به صورت نمونه گیری در منزل، کافی است با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا روی بنر زیر کلیک کنید تا ثبت درخواست مقدماتی شما انجام شود و همکاران ما برای نهایی کردن درخواست باش ما تماس بگیرند.

خدمات آزمایش در منزل همچنین در کرج، قم، اهواز، رشت، تبریز، شیراز، قزوین و آمل نیز قابل ارائه است.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا استفاده از خدمات آزمایشگاه خیابان قزوین فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
اگر برای استفاده از خدمات آزمایشگاه در خیابان قزوین از ساعت ۸ الی ۲۳ نسخه پزشک ندارید، سامانه هومکا با نسخه نویسی آنلاین این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از بیمه پایه و تکمیلی، در منزل آزمایش بدهید.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و شهرهای کرج و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین، قم و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
در صورتی که فردی نوع خاصی از دارو را مصرف می‌کند، نیاز است تا برای ناشتا بودن قبل از انجام آزمایش از خوردن دارو پرهیز نماید؟
خیر. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد.
آیا خدمات آزمایشگاه در خیابان قزوین تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L