آزمایشگاه در پاسداران
خانه
مقالات
آزمایشگاه در پاسداران

آزمایشگاه در پاسداران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/02
آدرس و تلفن آزمایشگاه‌های پاسداران
در این صفحه می‌توانید آزمایشگاه‌های مختلف منطقه پاسداران را به تفکیک و همراه با شماره تلفن و آدرس مشاهده کنید. در تهیه این لیست سعی کرده‌ایم آزمایشگاهی را از قلم نیاندازیم. با این وجود چنانچه موردی از قلم افتاده است، حتما ما را در جریان بگذارید.

این مقاله لیستی نسبتا کامل از آزمایشگاه‌های تهران در منطقه پاسداران است. چنانچه این لیست نیاز به اصلاح دارد یا اگر احساس می‌کنید موردی از قلم افتاده است، حتما ما را در جریان قرار دهید.

با کلیک بر دکمه زیر به راحتی از خدمات آزمایشگاه در منزل،‌ چکاپ در منزل، تست کرونا برای پرواز هومکا بهره‌مند خواهید شد. 

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آدرس و شماره تلفن آزمایشگاه در پاسداران

  • هومکا

    شماره تلفن: ۰۲۱۶۷۳۷۱

هومکا به شما کمک می‌کند تا آزمایش‌های خود را در مراکز معتبر انجام دهید. در هر کجای تهران که باشید، هومکا آماده ارائه خدمات آزمایشگاهی در کوتاه‌ترین زمان و با کیفیتی مطلوب است. ما به خوبی می‌دانیم که نتیجه آزمایش در روند تشخیص بیماری و درمان تاثیر مستقیم دارد. به همین دلیل با آزمایشگاه‌های معتبر و صاحب نام در سراسر استان تهران همکاری داریم. با انتخاب آزمایشگاه هومکا با خیالی راحت آزمایشات خود را در منزل انجام دهید. 

  • آزمایشگاه گلستان  

    آدرس: تهران، خیابان پاسداران، نبش گلستان اول، ساختمان گلستان پلاک ۳۲۷، طبقه اول. 

    شماره تلفن: ۲۲۵۵۰۵۵۰ ، ۲۲۵۴۳۳۳۴- تلفن گویا: ۲۲۷۸۰۳۱۰

  • آزمایشگاه  نیکو

آدرس: خیابان پاسداران - کوچه بوستان هشتم - پلاک ۱۴۶ - طبقه اول. 

شماره تلفن: ۲۲۵۵۹۰۹۲، ۲۲۵۶۰۲۴۵

  • آزمایشگاه سعید

    آدرس: پاسداران، بالاتر از سه راه ضرابخانه، روبروی باشگاه بانک مرکزی، خیابان رفیق دوست(دشتستان دهم)، پلاک ۲

    شماره تلفن: ۲۲۸۶۳۳۶۸  ، ۲۲۸۸۵۷۷۲

  • آزمایشگاه ثمره

آدرس:  خیابان پاسداران، خیابان بوستان نهم پلاک ۱۱۹ - ساختمان پزشکان میلاد، طبقه دوم، واحد ۸. 

شماره تلفن: ۲۶۴۷۱۸۳۰

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی هروی

    آدرس: خیابان پاسداران، گلستان پنجم، روبروی مرکز خرید گلستان، شماره ۱۹۳

    شماره تلفن: ۲۲۹۶۲۲۵۱

  • آزمایشگاه زمرد

آدرس: ابتدای پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری شمالی (زمرد)، نبش کوچه آذر، پلاک ۲۰، طبقه اول. 

شماره تلفن: ۲۶۷۰۲۱۳۴

 

آزمایشگاه معتبر در پاسداران

پس از اینکه از تعداد آزمایشگاه‌ها در پاسداران مطلع شدید، احتمال می‌پرسید که کدام آزمایشگاه در پاسداران معتبر است تا به همان آزمایشگاه مراجعه کنید. برای پاسخ به این سوال باید خودتان فاکتورهای مختلف را بررسی کنید تا به یک نتیجه نسبی برسید. این روزها به مدد نت و جستجوی اینترنتی راحت‌تر می‌توان تحقیق کرد.

هر آزمایشگاهی که سابقه مثبت بیشتری داشته باشد و درصد رضایت مشتریان آزمایشگاه بیشتر باشد، قطعا معتبر‌تر هم هست. به طور کلی باید بدانید که انتخاب آزمایشگاه حساسیت بسیار زیادی دارد، زیرا نتیجه‌ای که آزمایشگاه در اختیار قرار می‌دهد، به شدت در تشخیص و درمان بیماری تاثیر دارد. چنانچه اشتباهی از سوی آزمایشگاه صورت بگیرد، اتفاقات مختلفی محتمل است. برای مثال تصور کنید که آزمایشگاهی به اشتباه عدد زردی نوزادی را بالاتر یا پایین‌تر از آنچه که هست اعلام کند؛ در هر صورت خطرناک است، زیرا اگر زردی بالا باشد و آزمایشگاه این موضوع را درست تشخیص نداده باشد، اقدامات لازم برای کم کردن و پایین آوردن زردی انجام نمی‌شود و ممکن است نوزاد با شرایط وخیم و خطرناکی مواجه شود. حتی اگر آزمایشگاه زردی کم نوزاد را بالا تشخیص دهد هم خطرناک است، زیرا به تصور اینکه نوزاد زردی بالایی دارد، اقدامات درمانی مختلفی که اصلا واجب و ضروری نیست، روی نوزاد انجام می‌شود. در نتیجه نه تنها هزینه اضافی به خانواده نوزاد تحمیل می‌شود و البته نوزاد اذیت می‌شود، بلکه احتمال اینکه اقدامات پزشکی اضافی به ضرر سلامتی نوزاد تمام شود، بسیار زیاد است. 
بنابراین مهم است که برای تشخیص بیماری خود به کدام آزمایشگاه مراجعه کنید تا بتوانید به جوابی که آزمایشگاه می‌دهد اطمینان داشته باشید. 

 

آدرس آزمایشگاه در پاسداران

در لیست بالا در کنار اینکه آزمایشگاه‌های مختلفی را در منطقه پاسداران تهران به شما معرفی کرده‌ایم، آدرس آزمایشگاه را نیز درج نموده‌ایم. لذا می‌توانید به راحتی به آزمایشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید. 

آزمایشگاه در پاسداران تهران

 

شماره تلفن آزمایشگاه در پاسداران

شماره تلفن آزمایشگاه یکی دیگر از اطلاعاتی است که هر کاربری نیاز دارد. پیش از مراجعه به هر یک از آزمایشگاه‌ها در پاسداران به کمک شماره‌های درج شده در لیست بالا با آزمایشگاه مورد نظر تماس بگیرید و اطلاعات اولیه در مورد آزمایش خود را به دست آورید و با آمادگی قبلی برای آزمایش دادن مراجعه کنید.

آزمایشگاه در پاسداران تهران

 

انجام آزمایش در پاسداران با هومکا

یکی از کارهایی که مجموعه هومکا در دستور کار خود دارد، ساده‌ کردن آزمایش دادن برای شهروندان تهرانی و کرجی است. برای مثال اگر می‌‌خواهید زردی نوزاد خود را آزمایش کنید، می‌توانید از خدمات آزمایشگاه در منزل هومکا استفاده کنید و بدون اینکه نوزاد را به آزمایشگاه ببرید، بررسی‌های لازم را با نهایت دقت و حساسیت انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید و یا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید. همچنین بهتر است بدانید که هومکا با بهترین آزمایشگاه در پیروزی، صادقیه، تجریش، قلهک و سایر مناطق تهران قرارداد دارد و از این رو برای انجام خدمات آزمایش در منزل در استان تهران می‌توانید با هومکا در ارتباط باشید

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

سوالات متداول

برای تشخیص دیابت به چه آزمایشی نیاز دارم؟
آزمایش FBS به منظورتشخیص دیابت تجویز می‌شود.
برای آزمایش قند خون چند ساعت باید ناشتا باشم؟
معمولا توصیه می‌شود بین ۸ تا ۱۲ ساعت شرایط ناشتایی رعایت شود.
آیا انجام آزمایش فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
نمونه‌گیری برای انجام آزمایش قند خون ناشتا چگونه انجام می‌شود؟
برای انجام این آزمایش معمولا از نمونه خون استفاده می‌شود. از نمونه ادرار و مایعات نخاعی نیز استفاده خواهد شد.
آیا در زمان ناشتایی می‌توانم مسواک بزنم؟
بله. مسواک زدن در زمان ناشتایی مانعی ندارد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L