آزمایشگاه در ازگل
خانه
مقالات
آزمایشگاه در ازگل

آزمایشگاه در ازگل

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/03
آدرس و تلفن آزمایشگاه‌های ازگل
در این صفحه می‌توانید آزمایشگاه‌های مختلف منطقه ازگل را به تفکیک و همراه با شماره تلفن و آدرس مشاهده کنید. هومکا سعی کرده است اطلاعات کاملی از آزمایشگاه‌های تشخیص طبی در منطقه ازگل تهران در اختیار شما قرار دهد.

در این مقاله می‌توانید لیست کاملی از تمامی آزمایشگاه‌های معتبر منطقه ازگل را پیدا کنید. در این مقاله سعی کرده‌ایم که آدرس و شماره تماس هر یک از این آزمایشگاه‌ها را برای شما آماده کنیم تا به راحتی بتوانید برای رزرو خدمات آزمایشگاهی مورد نظر خود با آنها هماهنگ کنید. دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آدرس و شماره تلفن آزمایشگاه در ازگل

اگر قصد این را دارید تا با آدرس و شماه تلفن بهترین آزمایشگاه‌ها در ازگل آشنا شوید، به ادامه مطالب توجه فرمایید. البته بهتر است بدانید که خدمات آزمایش در منزل هومکا در مناطق دیگری از استان تهران و برخی از شهرها قابل انجام است.

  • هومکا

شماره تماس: ۰۲۱۶۷۳۷۱

بهترین آزمایشگاه، آزمایشگاهی است که علاوه بر استفاده از تکنولوژی مدرن و تکنسین‌های متخصص، شرایطی را فراهم کند که متقاضیان در شرایط استاندارد، آرام و تمیز بتوانند آزمایش‌های خود را انجام دهند. از آنجایی که در شرایط کرونا ریسک ابتلا به کرونا و سایر بیماری‌های عفونی در مراکز درمانی بالاست، استفاده از خدمات آزمایش در منزل هومکا به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید در منزل خودتان تمامی آزمایش‌های تجویز شده را انجام دهید. اگر زمان کافی برای رفتن به آزمایشگاه را ندارید، برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

  • آزمایشگاه دکتر زنگنه

آدرس آزمایشگاه: اقدسيه، بلوار ارتش، بين ميني سيتي و سه راه ازگل، جنب بانك پاسارگاد

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۴۴۴۱۴۵

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی لشگرک

آدرس آزمایشگاه: اتوبان ارتش شرق به غرب، جنب بانك پاسارگاد

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۴۵۸۸۸۳

  • آزمایشگاه فردا

آدرس آزمایشگاه: خیابان پاسداران، ابتدای لواسانی (فرمانیه) ، جنب باشگاه فرمانیه،پلاک ۱۲، ساختمان پزشکان ۲۴۱

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۶۱۲۲۶۱۳

  • آزمایشگاه نو بنیاد

آدرس آزمایشگاه: تهران، فرمانیه، خیابان پاسداران، میدان نوبنیاد

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۲۹۲۱۱۰

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک سپند

آدرس آزمایشگاه: کاشانک، خیابان موحد دانش

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۸۰۲۰۲۰

  • آزمایشگاه سامان

آدرس آزمایشگاه: میدان هروی، خیابان گلزار، مکران شمالی، ساختمان حکیمان، طبقه پنجم

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۹۴۸۴۰۷

  • آزمایشگاه تشخیص طبی استقلال

آدرس آزمایشگاه: خیابان هنگام، خیابان استقلال شرقی، جنب مسجد جوادالائمه (ع)

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۷۷۱۸۷۲۶۲

برای انجام آزمایش در منزل بر روی بنر زیر کلیک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آزمایشگاه معتبر در ازگل

معتبر بودن آزمایشگاه با با فاکتورهای مختلفی سنجیده می‌شود. مثلا هر چه آزمایشگاه از دستگاه‌های مجهزتری استفاده کند، نتیجه آزمایش به نتیجه واقعی نزدیک‌تر است. از آنجایی که نتیجه آزمایش شما در انتخاب نوع درمان و بررسی روند دارودرمانی شما تاثیر مستقیم دارد، توصیه می‌کنیم حتما به آزمایشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

قبل از مراجعه به آزمایشگاه بهتر است با آزمایشگاه مورد نظرتان تماس بگیرید و بررسی کنید که آیا آزمایش‌های مورد نظر شما در این آزمایشگاه انجام می‌شود یا خیر و اینکه آیا برای انجام این آزمایش‌ها لازم است شرایط خاصی (مانند رعایت ناشتایی و قطع کردن بعضی داروها) را رعایت کنید؟

یکی از مواردی که لازم است دقت کنید این است که در مراکز درمانی معتبر به دلیل اینکه بیماران زیادی رفت و آمد دارند، همواره ریسک ابتلا به انواع بیماری‌ها بالاست. بنابراین اگر قصد دارید والدین، فرد ناتوان و یا نوزاد خود را به آزمایشگاه ببرید، دقت کنید که باید پروتکل‌های سخت گیرانه‌ای را رعایت کنید تا احتمال ابتلا آنها به ویروس‌ها و بیماری‌های عفونی کاهش یابد. پیشنهاد ما این است که از خدمات آزمایش در محل هومکا استفاده کنید تا ضمن انجام آزمایش‌ در شرایط استریل و استاندارد، ریسک ابتلا به انواع بیماری‌ها را نیز کاهش دهید.

برای درخواست خدمات آزمایش در منزل، بر روی بنر زیر کلیک کنید!

تماس برای ثبت درخواست رایگان

 

آدرس آزمایشگاه در ازگل

در این مقاله به تفضیل در خصوص اطلاعات آزمایشگاه‌های معتبر محدوده ازگل صحبت کردیم. چنانچه قصد دارید از خدمات آزمایشگاهی منطقه ازگل استفاده کنید، با مراجعه به ابتدای مقاله، اطلاعات کامل این آزمایشگاه‌ها را دریافت کنید. اگر در پیدا کردن آدرس این آزمایشگاه‌ها دچار مشکل هستید، از نرم افزارهای آدرس‌یاب استفاده کنید.

 

شماره تلفن آزمایشگاه در ازگل

قبل از رفتن به آزمایشگاه توصیه می‌کنیم که حتما با آزمایشگاه مورد نظرتان تماس بگیرید و در مورد نوع بیمه‌هایی که تحت پوشش دارند، شرایط قبل از انجام آزمایش و اینکه آیا تمام آزمایش‌های تجویز شده در این آزمایشگاه انجام می‌شود یا خیر، سوال کنید. شماره تماس تمامی آزمایشگاه‌ها در قسمت اطلاعات آزمایشگاه ذکر شده است.

 

انجام خدمات آزمایشگاه در ازگل

بهتر است بدانید که برای انجام خدمات آزمایشگاهی، نیازی نیست تا حتما به آزمایشگاه بروید. مجموعه هومکا با همکاری مجهزترین و مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها در استان تهران، کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز، قزوین و مشهد، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل را زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی به شما ارائه می‌دهد.

اگر قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش خون را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک بر روی بنر زیر، درخواست آزمایش خود را ثبت کنید. در اینصورت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش شما در اسرع وقت به دستتان خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا انجام خدمات آزمایشگاه در منزل ازگل امکان پذیر است؟
بله. با تماس با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱، به راحتی می‌توانید خدمات آزمایش در منزل ازگل را انجام دهید.
آیا خدمات آزمایش و چکاپ در منزل ازگل تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل ازگل هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
آیا انجام آزمایش در منزل ازگل فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و سایر شهرهای کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L