آزمایشگاه در منیریه
خانه
مقالات
آزمایشگاه در منیریه

آزمایشگاه در منیریه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/03
آدرس و تلفن آزمایشگاه‌های منیریه
در این صفحه می‌توانید آزمایشگاه‌های مختلف منطقه منیریه را به تفکیک و همراه با شماره تلفن و آدرس مشاهده کنید. در تهیه این لیست سعی کرده‌ایم آزمایشگاهی را از قلم نیاندازیم. با این وجود چنانچه موردی از قلم افتاده است، حتما ما را در جریان بگذارید.

آیا در حال حاضر شما هم دغدغه پیدا کردن آزمایشگاه معتبر در محدوده محل زندگی خود را دارید؟ آیا می‌دانید چگونه می‌توانید از میان آزمایشگاه‌های محدوده منیریه بهترین آزمایشگاه را انتخاب کنید؟ در این مقاله قصد داریم که با ارائه لیست بهترین و معتبرترین آزمایشگاه‌های محدوده منیریه و ذکر مواردی که می‌تواند شما را در انتخاب بهترین آزمایشگاه کمک کند، راهنمایی کنیم. اگر شما هم آزمایشگاه معتبری را می‌شناسید که در این لیست به آن اشاره نشده؛ با ارائه اطلاعات آن آزمایشگاه به ما در تکمیل لیست همکاری کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آدرس و شماره تماس بهترین آزمایشگاه در منیریه

  • آزمایشگاه هومکا

شماره تماس: ۰۲۱۶۷۳۷۱

آزمایشگاه هومکا جز معتبرترین مراکز ارائه دهنده خدمات آزمایش در منزل و یا محل کار است که برای اولین بار می‌توانید به صورت آنلاین خدمات مورد نظرتان مانند: انجام انواع آزمایش‌ و تفسیر آنلاین آن توسط پزشک متخصص را رزرو کرده و پس از انجام آزمایش در منزل، نتایج آن را از طریق سایت دریافت کنید.

  • آزمایشگاه تشخیص پزشکی طلوع

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۷۷۱۶۱۶۳۶

آدرس آزمایشگاه: خیابان پیروزی، مقابل خیابان پرستار، پلاک ۲۳۱، طبقه اول، واحد ۳

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی لوتوس

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۴۴۲۳۸۳۷۹

آدرس آزمایشگاه: بلوار مرزداران، تقاطع آریافر، مقابل بانک پارسیان، مجاور مهد کودک رها

  • آزمایشگاه تشخیص طبی لفلر

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۵۵۶۳۹۲۲۸

آدرس آزمایشگاه: امیریه، خیابان مولوی، خیابان وحدت اسلامی

  • آزمایشگاه منیریه

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۵۵۴۱۴۲۴۱

آدرس آزمایشگاه: چهارراه لشکر، خیابان کمالی، جنب باشگاه فرهنگیان، پلاک ۱۷۵

  • آزمایشگاه فلمینگ

آدرس آزمایشگاه: شیخ هادی، خیابان حافظ، خیابان هور

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۶۶۷۰۰۹۰۰

  • آزمایشگاه تشخیص طبی انستیتوپاستور ایران

آدرس آزمایشگاه: ميدان پاستور، خيابان پاستور، نبش ۱۲ فروردین

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۶۶۴۰۲۷۷۰

  • آزمایشگاه بیمارستان فارابی

آدرس آزمایشگاه: خیابان کارگر جنوبی، میدان قزوین

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۵۵۴۰۰۰۰۳

  • آزمایشگاه محسن

شماره تماس آزمایشگاهی: ۰۲۱۵۵۴۱۴۲۴۱

آدرس آزمایشگاه: میدان حر، خیابان کمالی بین لازار و نقیبی

  • آزمایشگاه تشخیص طبی امیر

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۶۶۴۲۴۰۷۱

آدرس آزمایشگاه: خیابان جمال زاده، خیابان جمهوری اسلامی، خیابان یاسری

 

موارد مهم در انتخاب آزمایشگاه

برای انتخاب بهترین گزینه از میان آزمایشگاه‌های اشاره شده در لیست بالا، لازم است موارد مختلفی را در نظر بگیرید. برای مثال یکی از گزینه‌هایی که مشخص می‌کند آیا انتخاب شما انتخاب درستی بوده است یا خیر، بهداشت آزمایشگاه است. علی رغم اینکه بسیاری از فرآیندهای انجام آزمایش‌ها توسط دستگاه‌های تخصصی انجام می‌شود؛ مراحل تعدادی از آزمایش‌ها مانند آزمایش‌های هماتولوژی و میکروبیولوژی به صورت مستقیم توسط متخصصان آزمایشگاه طی می‌شوند.

 

آدرس بهترین آزمایشگاه در منیریه

در این مقاله در خصوص معتبرترین آزمایشگاه‌های محدوده منیریه صحبت کردیم. آدرس تمامی آزمایشگاه‌های معتبر در قسمت اطلاعات مقاله به طور دقیق ذکر شده است.  اگر برای پیدا کردن آدرس آزمایشگاه‌های این محدوده دچار مشکل شدید، پیشنهاد می‌کنیم از نرم افزارهای آدرس یاب استفاده کنید.

 

شماره تلفن بهترین آزمایشگاه در منیریه

پیشنهاد ما در این مقاله این است که حتما قبل از مراجعه به آزمایشگاه معتبر مورد نظرتان با آزمایشگاه مربوطه تماس بگیرید؛ زیرا در اغلب مواقع به علت خرابی و قطعی دستگاه‌ها، کمبود مواد آزمایشگاهی مورد نیاز و یا نبود تکنولوژی بسیاری از آزمایش‌ها انجام نمی‌شود. همچنین فراموش نکنید که حتما در خصوص شرایط قبل از انجام آزمایش نیز از مسئول مربوطه سوال کنید.

 

هومکا و انجام خدمات آزمایشگاه در منزل منیریه

بهتر است بدانید که برای انجام خدمات آزمایشگاهی، نیازی نیست تا حتما به آزمایشگاه بروید. مجموعه هومکا با همکاری مجهزترین و مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها در استان تهران و شهرهای کرج، آمل، قم، قزوین، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز و مشهد، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل را زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی به شما ارائه می‌دهد.

اگر قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش خون را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک بر روی بنر زیر، درخواست آزمایش خود را ثبت کنید. در اینصورت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش شما در اسرع وقت خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا انجام آزمایش فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
آیا خدمات آزمایش و چکاپ در منزل تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و شهرهای کرج و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین، قم و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
در صورتی که فردی نوع خاصی از دارو را مصرف می‌کند، نیاز است تا برای ناشتا بودن قبل از انجام آزمایش از خوردن دارو پرهیز نماید؟
خیر. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L