آزمایشگاه در مینی سیتی
خانه
مقالات
آزمایشگاه در مینی سیتی

آزمایشگاه در مینی سیتی

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/04
آدرس و تلفن آزمایشگاه‌های مینی سیتی
در این صفحه می‌توانید آزمایشگاه‌های مختلف منطقه مینی سیتی را به تفکیک و همراه با شماره تلفن و آدرس مشاهده کنید. هومکا سعی کرده است اطلاعات کاملی از آزمایشگاه‌های تشخیص طبی در منطقه مینی سیتی تهران در اختیار شما قرار دهد.

در این مقاله قصد داریم لیست کاملی را از آزمایشگاه‌های معتبر محدوده مینی سیتی به شما ارائه کنیم. در کنار معرفی این آزمایشگاه‌ها اطلاعاتی مانند شماره تماس و آدرس نیز قید شده تا شما به راحتی بتوانید با آنها در خصوص آزمایش‌هایتان صحبت کنید. اگر شما هم آزمایشگاه معتبری در محدوده مینی سیتی می‌شناسید که در این لیست قید نشده؛ با پیشنهاد آن در تکمیل شدن این لیست به ما کمک کنید. برای انجام آزمایش در منزل مینی سیتی بر روی بنر زیر کلیک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آدرس و شماره تلفن آزمایشگاه در ازگل

  • آزمایشگاه هومکا

شماره تماس: ۰۲۱۶۷۳۷۱

آزمایشگاه هومکا با سابقه درخشان آماده ارائه انواع خدمات آزمایشگاهی در منزل شامل: انجام آزمایش خون، ادرار، مدفوع و تفسیر آنلاین و تخصصی آزمایش به متقاضیان است. برای رزرو این خدمات ابتدا وارد قسمت خدمات سایت شده و پس ثبت مشخصات و رزرو آنلاین از تجربه‌ی انجام راحت‌تر و ایمن‌تر آزمایش خود لذت ببرید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی لشگرک

آدرس آزمایشگاه: تهران، اتوبان ارتش شرق به غرب، جنب بانك پاسارگاد

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۴۵۸۸۸۳

  • آزمایشگاه رویال

آدرس آزمایشگاه: تهران، محله مینی سیتی، کنارگذر ارتش، پل دوربرگردان

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۴۶۱۵۵۳

  • آزمایشگاه دکتر زنگنه

آدرس آزمایشگاه: اقدسيه، بلوار ارتش، بين ميني سيتي و سه راه ازگل، جنب بانك پاسارگاد

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۴۴۴۱۴۵

  • آزمایشگاه تشخیص پزشکی روشا

آدرس آزمایشگاه: اراج، بزرگراه صیاد شیرازی

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۹۶۴۸۴۳

  • آزمایشگاه مبنای دانش

آدرس آزمایشگاه: سوهانک، کنار‌گذر ارتش، خیابان لاله

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۱۹۳۰۴۳

  • آزمایشگاه اقدسیه

آدرس آزمایشگاه: اقدسیه، نرسیده به میدان ارتش، پلاک۴، طبقه فوقانی مسجد امام صادق

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۸۰۲۰۷۲

  • آزمایشگاه فردا

آدرس آزمایشگاه: خیابان پاسداران، ابتدای لواسانی (فرمانیه)، جنب باشگاه فرمانیه،پلاک ۱۲، ساختمان پزشکان

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۶۱۲۲۶۱۳

  • آزمایشگاه روشا

آدرس آزمایشگاه: میدان نوبنیاد، خیابان لنگری، خیابان صنایع، پلاک ۹، طبقه دوم

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۹۸۲۶۸۵

 

آزمایشگاه معتبر در میتی سیتی

اعتبار آزمایشگاه به موارد مختلفی بستگی دارد. یکی از این موارد نوع تجهیزات و مواد مصرفی در آزمایشگاه است. هر چه تجهیزات آزمایشگاه مدرن و پیشرفته‌تر باشد؛ نتیجه آزمایش شما به نتیجه واقعی نزدیک‌تر خواهد بود. مورد دوم مواد مصرفی در آزمایشگاه است. آزمایشگاه‌های شلوغ اغلب مواد بهتر و تازه‌تری استفاده می‌کنند. متاسفانه بعضی از آزمایشگاه‌هایی که خلوت هستند به دلیل هزینه بالا در صورتی که تاریخ انقضا مواد مصرفی تمام شود، مواد تازه‌تر را جایگزین نمی‌کنند. بنابراین نتایج آزمایش نتایج چندان معتبری نخواهد بود.

مورد بعدی تخصص تکنسین‌های آزمایشگاه است. هر چه آزمایشگاه معتبرتر باشد، کارشناسان آزمایشگاه از لحاظ تخصص و تجربه در سطوح بالاتری خواهند بود. از آنجایی که نتایج آزمایش شما تاثیر مستقیمی در انتخاب نوع درمان دارد، توصیه می‌شود حتما برای انجام آزمایش به آزمایشگاه معتبر مراجعه بفرمایید. همچنین توصیه می‌شود قبل از انجام آزمایش با آزمایشگاه مورد نظرتان تماس بگیرید تا بررسی کنید آیا آزمایش‌های شما در این آزمایشگاه انجام می‌شود یا خیر و اینکه آیا لازم است قبل از انجام آزمایش ناشتا باشید و احتمالا تعدادی از داروهای خود را به صورت موقت قطع کنید؟

یکی از مشکلاتی که در خصوص مراجعه به مراکز درمانی وجود دارد این است که در این مراکز به علت شلوغی و رفت و آمد بیماران مختلف همواره ریسک ابتلا به انواع بیماری‌های عفونی و ویروسی بالاست؛ بنابراین اگر قصد دارید والدین، فرد ناتوان و یا نوزاد خود را به آزمایشگاه ببرید، دقت کنید که باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنید تا احتمال ابتلا آنها به انواع ویروس‌ها و بیماری‌های عفونی کاهش پیدا کند. برای حفظ سلامتی‌تان پیشنهاد می‌کنیم که برای انجام آزمایش از خدمات آزمایش در منزل استفاده کنید تا ضمن مراقبت از خود و اطرافیانتان، از وضعیت سلامتی‌تان با خبر شوید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آدرس آزمایشگاه در مینی سیتی

در این مقاله در خصوص آزمایشگاه‌های معتبر مینی سیتی صحبت کردیم. آدرس تمامی این آزمایشگاه‌ها در ابتدای مقاله ذکر شده بنابراین چنانچه قصد دارید از هر یک این آزمایشگاه‌ها خدمات دریافت کنید، با مراجعه به ابتدای مقاله اطلاعات لازم را پیدا خواهید کرد. اگر در خصوص پیدا کردن آدرس این آزمایشگاه ها دچار مشکل شدید از نرم افزارهای آدرس یاب استفاده کنید.

 

شماره تلفن آزمایشگاه در مینی سیتی

دقت کنید! حتما پیش از مراجعه به آزمایشگاه با آزمایشگاه مورد نظرتان تماس بگیرید و در خصوص شرایط قبل از انجام آزمایش، نوع بیمه‌هایی که تحت پوشش دارند و در مورد اینکه آیا تمام آزمایش‌های مورد نظر شما در حال حاضر در این آزمایشگاه انجام می‌شود یا خیر، سوال کنید. شماره تماس تمامی آزمایشگاه‌ها را برایتان در قسمت اطلاعات آزمایشگاه ذکر کرده‌ایم.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

انجام خدمات آزمایشگاه در مینی سیتی

همانطور که ذکر شد اعتبار آزمایش‌های شما به اعتبار آزمایشگاهی که مراجعه می‌کنید، بستگی دارد. یعنی هر چه آزمایشگاه از تجهیزات، مواد مصرفی و کارشناسان مجرب‌تری استفاده کند، انتخاب نوع درمان شما دقیق‌تر خواهد بود یکی دیگر موارد مهم در انجام آزمایش امکان آنالیز سریع آزمایش پس از نمونه گیری و تمیز بودن محیط آزمایشگاه است.

در شرایط کرونا مراجعه به مراکز درمانی و آزمایشگاهی به علت اینکه ریسک بالایی برای انتقال این بیماری و سایر بیماری‌های عفونی و ویروسی وجود دارد، پیشنهاد مناسبی نیست؛ شما می‌توانید در منزل خودتان و تحت شرایط کنترل شده آزمایش دهید و تفسیر آن را به خدمات تفسیر آنلاین آزمایش هومکا بسپارید.

بنابراین پیشنهاد ما این است که برای جلوگیری از ابتلا به بیماری و تلف شدن نشدن وقت از خدمات آزمایش در منزل شرکت هومکا استفاده کنید. شرکت هومکا با بهره گیری از بهترین متخصصان، خدمات آزمایش در منزل را به همه ساکنین استان تهران، کرج، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز و رشت ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس گرفته و در خصوص تمامی خدمات موردنظرتان از همکاران ما اطلاعات مورد نیازتان را دریافت کنید. همچنین با مراجعه به صفحه اینستاگرام هومکا به آدرس homeca.ir@ از کلیه خدمات و تخفیفات ما مطلع شوید.

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا انجام آزمایش فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
آیا خدمات آزمایش و چکاپ در منزل تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
در صورتی که فردی نوع خاصی از دارو را مصرف می‌کند، نیاز است تا برای ناشتا بودن قبل از انجام آزمایش از خوردن دارو پرهیز نماید؟
خیر. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد.
خدمت آزمایش در منزل هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران، کرج و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L