آزمایشگاه در لویزان
خانه
مقالات
آزمایشگاه در لویزان

آزمایشگاه در لویزان

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/04
آدرس و تلفن آزمایشگاه‌های لویزان
در این صفحه می‌توانید آزمایشگاه‌های مختلف منطقه لویزان را به تفکیک و همراه با شماره تلفن و آدرس مشاهده کنید. هومکا سعی کرده است اطلاعات کاملی از آزمایشگاه‌های تشخیص طبی در منطقه لویزان تهران در اختیار شما قرار دهد.

در این مقاله سعی کرده‌ایم برای شما آدرس و شماره تماس بهترین و معتبرترین آزمایشگاه‌های منطقه لویزان را آماده کنیم. اگر شما هم آزمایشگاه معتبر دیگری در این منطقه می‌شناسید، با معرفی آن به ما در تکمیل این مقاله سهیم باشید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آدرس و شماره تلفن آزمایشگاه‌های لویزان

  • هومکا 

شماره تماس: ۰۲۱۶۷۳۷۱
آزمایشگاه معتبر آزمایشگاهی است که علاوه بر داشتن تکنسین‌های با تجربه و تجهیزات مدرن، بتواند نمونه گیری بیمار را در شرایط استریل و استاندارد انجام دهد. در شرایط پاندمی کرونا مراکز درمانی به علت رفت و آمد بسیار زیاد بیماران مختلف متاسفانه بهترین محل برای سرایت انواع ویروس و عفونت‌ها است. 
بنابراین بهترین آزمایشگاه آزمایشگاهی است که در عوض مراجعه مستقیم به این مراکز بتوانید در منزل خود آزمایش‌هایتان را انجام داده و نتیجه آن را در پنل کاربری به صورت آنلاین دریافت کنید. شرکت هومکا برای شما این امکان را فراهم کرده که بتوانید در شرایط ایمن کلیه خدمات آزمایشگاهی خود را بدون مراجعه مستقیم به این مراکز انجام دهید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی لویزان

آدرس: تهران، خیابان شهید فرشادی، روبروی بانک تجارت، شماره ۳۰، طبقه اول
تلفن: ۰۲۱۲۲۹۶۰۰۹۹

  • آزمایشگاه تشخیص پزشکی طلوع

آدرس آزمایشگاه: خیابان پیروزی رو به روی خیابان پرستار.پلاک ۲۳۱ طبقه اول واحد ۳ آزمایشگاه طلوع
شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۷۷۱۶۱۶۳۶

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی لشگرک

آدرس آزمایشگاه: اتوبان ارتش شرق به غرب جنب بانك پاسارگاد
شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۴۵۸۸۸۳

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک غدیرخم

آدرس آزمایشگاه: پاسداران-نگارستان هشتم-میدان فرخ یزدی-خیابان شهید کشوری-پلاک ۴۹
شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۷۹۲۲۷

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی ثمره

آدرس آزمایشگاه: خیابان پاسداران، خیابان بوستان نهم(شهید جعفری) بعد از کلینیک شهید لبافی نژاد نرسیده به پایدارفرد پلاک ۱۱۹ – ساختمان پزشکان میلاد، طبقه دوم، واحد ۸
شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۶۴۷۱۲۷۲

  • آزمایشگاه سامان

آدرس آزمایشگاه: میدان هروی ، خیابان گلزار ، مکران شمالی ، ساختمان حکیمان ، طبقه پنجم
شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۹۴۸۴۰۷

  • آزمایشگاه تشخیص پزشکی روشا

آدرس آزمایشگاه: اراج، بزرگراه صیاد شیرازی
شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۹۶۴۸۴۳

  • آزمایشگاه برنا

آدرس آزمایشگاه: خیابان شعبانلو، خیابان گل اول، خیابان آشتی
شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۹۵۸۸۰۳

 

آزمایشگاه معتبر در لویزان

معتبر بودن آزمایشگاه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برای مثال آزمایشگاهی که از تجهیزات و مواد مصرفی معتبر استفاده می‌کند، نتایج آزمایش آن به نتایج واقعی نزدیک‌تر است. در مقابل آزمایشگاه‌هایی که تعداد مراجعین کمتری دارند به علت قیمت بالای مواد، کمتر به تاریخ انقضا مواد مصرفی خود توجه می‌کنند و نتایج چندان معتبری ارائه نمی‌دهند. مورد بعدی امکان انجام انواع آزمایش‌ها است. در آزمایشگاه‌های معتبر تقریبا اکثر آزمایش‌های تجویز شده توسط پزشکان انجام می‌شود.
توصیه می‌کنیم قبل از انجام آزمایش با آزمایشگاه مورد نظر خود تماس بگیرید که ببینید آیا این آزمایشگاه آزمایش‌های مورد نظر شما را انجام می‌دهد یا خیر و آیا بیمه‌های تحت پوشش آنها شامل بیمه شما نیز می‌شود؟ مورد دیگری که باید با تکنسین‌های آزمایشگاه هماهنگ کنید، ملاحظات قبل از انجام آزمایش است. بسیاری از آزمایش‌ها باید در شرایط خاصی انجام شوند و لازم است شما قبل از انجام آزمایش شرایط خاصی را رعایت کنید. 
برای مثال چنانچه آزمایش‌های شما شامل آزمایش قند و چربی نیز می‌شود، لازم است حداقل ۶ ساعت قبل از انجام آزمایش ناشتا باشید (یعنی از مصرف غذا و نوشیدنی‌های قنددار خودداری کنید) و مصرف تعدادی از داروهای خود را به مدت حدود قطع کنید. در نهایت برای پیدا کردن آزمایشگاه معتبر لازم است به مواردی مانند:

  • تجهیزات آزمایشگاه
  • تعداد مراجعین
  • سابقه پرسنل
  • شرایط نمونه گیری
  • انطباق نتایج قبلی آزمایش با شرایط خود توجه کنید.

 

آدرس آزمایشگاه در لویزان

آدرس تمامی آزمایشگاه‌های معتبر منطقه لویزان در ابتدای این مقاله آورده شده. چنانچه سوالی دارید با آنها تماس حاصل کرده و سوالات خود را با تکنسین‌ها در میان بگذارید. همچنین اگر در پیدا کردن آدرس این آزمایشگاه دچار مشکل شدید؛ از نرم افزارهای نقشه یاب استفاده کنید.
شماره تلفن آزمایشگاه در لویزان
همانطور که اشاره شد، قبل از انجام آزمایش لازم است با آزمایشگاه مورد نظر خود تماس گرفته و در خصوص شرایط انجام آزمایش (مانند رعایت ناشتایی و قطع کردن تعدادی از داروها)، نوع بیمه خود و آزمایش‌های تجویز شده‌تان صحبت کنید. برای سهولت در پیدا کردن شماره تماس این آزمایشگاه‌ها در این مقاله در کنار آدرس، شماره تماس را نیز ذکر کرده‌ایم. 

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

انجام خدمات آزمایشگاه در لویزان با هومکا

مجموعه هومکا با داشتن تکنسین‌های متخصص و با تجربه، دستگاه‌های مجهز، قرارداد با انواع بیمه‌ها و ارائه خدمات گسترده و مختلف مانند تفسیر آنلاین انواع آزمایش‌ها توسط پزشکان متخصص، این امکان را فراهم کرده که متقاضیان بتوانند با خیال راحت در منزل یا محل مورد نظر خودشان آزمایش دهند. بنابراین دیگر لازم نیست در شرایط پاندمی کرونا استرس رفتن خودتان یا سایر افراد خانواده‌تان را به مراکز درمانی شلوغ و آلوده داشته باشید.
شرکت هومکا با بهره گیری از بهترین متخصصان، خدمات آزمایش در منزل را به همه ساکنین استان تهران از جمله محدوده لویزان و ساکنین استان‎‌های کرج، شیراز، اصفهان، رشت، تبریز، مشهد، اهواز و قزوین ارائه می‌دهد. برای رزرو خدمات درخواستی خود با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس گرفته و در خصوص تمامی خدمات موردنظرتان از همکاران، اطلاعات مورد نیازتان را دریافت کنید. 

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا انجام آزمایش فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
در صورتی که فردی نوع خاصی از دارو را مصرف می‌کند، نیاز است تا برای ناشتا بودن قبل از انجام آزمایش از خوردن دارو پرهیز نماید؟
خیر. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
نمونه‌گیر هومکا برای انتقال نمونه خون از cool box استفاده می‌کند. نمونه‌های خون در کمتر از یک ساعت به آزمایشگاه مورد نظر ارسال خواهد شد.
آیا خدمات آزمایش و چکاپ در منزل تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L