آزمایشگاه در کامرانیه
خانه
مقالات
آزمایشگاه در کامرانیه

آزمایشگاه در کامرانیه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/04/31
آدرس و تلفن آزمایشگاه‌های کامرانیه
در این صفحه می‌توانید آزمایشگاه‌های مختلف منطقه کامرانیه را به تفکیک و همراه با شماره تلفن و آدرس مشاهده کنید. در تهیه این لیست سعی کرده‌ایم آزمایشگاهی را از قلم نیاندازیم. با این وجود چنانچه موردی از قلم افتاده است، حتما ما را در جریان بگذارید.

ثبت درخواست آزمایش در منزل

در این مقاله تلاش کرده‌ایم لیست کامل و دقیقی از بهترین و معتبرترین آزمایشگاه‌های محدوده کامرانیه را برای شما آماده کنیم. اگر به دنبال آزمایشگاه‌های تهران در کامرانیه هستید، لیست زیر می‌‎تواند به شما کمک نماید. معتبر بودن آزمایشگاه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. اگر شما هم آزمایشگاه معتبر دیگری سراغ دارید که در این مقاله معرفی نشده، با معرفی این آزمایشگاه‌ها به ما در تکمیل شدن این لیست سهیم باشید. امیدواریم از طریق اطلاعات این مقاله بتوانید بهترین انتخاب را برای انجام آزمایش‌های خود داشته باشید.

 

آدرس و شماره تلفن آزمایشگاه در کامرانیه

  • هومکا

شماره تماس: ۰۲۱۶۷۳۷۱

هومکا آزمایشگاه جامعی است که خدماتی نظیر انجام انواع آزمایش‌های میکروبی بیوشیمی، هورمونی را در محل مورد نظر شما مثل منزل‌تان ارائه می‌دهد. در ضمن شما می‌توانید تفسیر آزمایش‌های خود را به صورت آنلاین دریافت کنید. شرکت هومکا با به کارگیری بهترین متخصصان و تکنسین‌ها خدمات آزمایش در منزل را به همه ساکنین استان تهران، کرج، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز و رشت ارائه می‌دهد. در دوران کرونا مراکز درمانی جز مکان‌های پر ریسک از نظر ابتلا به کرونا هستند، بنابراین برای حفظ سلامتی خود و خانوادتان زمان را از دست ندهید و برای انجام آزمایش، با مشاوران هومکا هماهنگ کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی لشگرک

آدرس آزمایشگاه: تهران، اتوبان ارتش شرق به غرب جنب، بانك پاسارگاد

شماره تلفن آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۴۵۸۸۸۳

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک غدیرخم

آدرس آزمایشگاه: پاسداران، نگارستان هشتم، میدان فرخ یزدی، خیابان شهید کشوری، پلاک ۴۹

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۷۱۴۰۰۴۱۷

  • آزمایشگاه پیوند

آدرس آزمایشگاه: منطقه ۳، شریعتی، وحید دستگردی(ظفر) نرسیده به نفت شمالی، پلاک ۱۷۴

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۷۱۴۰۰۰۰۴- ۰۲۱۲۲۲۶۴۱۴۴

  • دکتر قاسمعلی صدرا

آدرس آزمایشگاه: حکمت، خیابان دکتر شریعتی، خیابان اسدی، خیابان سلیمانی غربی

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۳۲۲۶۴۸۲۳

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی ثمره

آدرس آزمایشگاه: خیابان پاسداران، خیابان بوستان نهم(شهید جعفری) بعد از کلینیک شهید لبافی نژاد نرسیده به پایدارفرد پلاک ۱۱۹ – ساختمان پزشکان میلاد، طبقه دوم، واحد ۸

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۹۱۲۹۰۰۱۰۳۷-۰۲۱۲۶۴۷۱۸۳۰

  • آزمایشگاه تشخیص طبی چیذر

آدرس آزمایشگاه: چيذر بلوار عسگري

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۲۱۳۷۳۴

  • آزمایشگاه بیمارستان فرمانیه

آدرس آزمایشگاه: خیابان شهید لواسانی، نرسیده به پاسداران، پلاک ۲۰

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۸۱۵۲۱۲۱

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی نیاوران

آدرس آزمایشگاه: خيابان نياوران، خيابان شهيد باهنر چهارراه كامرانيه، طبقه بالای بانک اقتصاد نوین

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۲۹۱۶۷۷-۰۲۱۲۲۸۱۲۸۸۰

  • آزمایشگاه فردا

آدرس آزمایشگاه: خیابان پاسداران، ابتدای لواسانی (فرمانیه)، جنب باشگاه فرمانیه،پلاک ۱۲، ساختمان پزشکان ۲۴۱

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۶۱۲۲۶۱۳

  • آزمایشگاه دلتا

آدرس آزمایشگاه: حصار بوعلی، خیابان دکتر شریعتی، خیابان نیاوران -۴۰

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۸۰۷۸۳۹

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک سپند

آدرس آزمایشگاه: کاشانک، خیابان موحد دانش

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۸۰۲۰۲۰

  • آزمایشگاه نو بنیاد

آدرس آزمایشگاه: فرمانیه، خیابان پاسداران، میدان نوبنیاد

شماره تماس آزمایشگاه: ۲۲۲۹۲۱۱۰

 

آزمایشگاه معتبر در کامرانیه

در ابتدا لازم است فاکتورهایی که اعتبار یک آزمایشگاه را تعیین می‌کنند، بررسی کنیم. آزمایشگاه معتبر چه آزمایشگاهی است؟ اولین مورد تخصص تکنسین‌هایی است که آزمایشگاه مورد نظر شما از تجربیات و دانش آنها استفاده می‌کند. مسلما هر چه متخصصان آزمایشگاه دانش و مهارت بالاتری داشته باشند فرایند انجام آزمایش‌های شما دقیق‌تر خواهد بود.

مورد دوم نوع دستگاه و تکنولوژی‌هایی است که آزمایشگاه از آن استفاده می‌کند هر چه دستگاه‌هایی که آزمایشگاه از آن استفاده می‌کند به روزتر و پیشرفته‌تر باشد؛ آزمایشگاه از اعتبار بالاتری برخوردار است. در بسیاری از دستگاه‌ها امکان آنالیز تعدادی از فاکتورها وجود ندارد؛ بنابراین قبل از انجام آزمایش مطمئن شوید که آزمایشگاهی که قصد دارید در انجا آزمایش دهید از تکنولوژی خوبی برخوردار است و تمام آزمایش‌های مورد نظر شما را انجام می‌دهند.

مورد سوم در تعیین اعتبار آزمایشگاه که می‌توانید به راحتی متوجه آن شوید شلوغ بودن آزمایشگاه است! بله، شلوغ بودن آزمایشگاه یکی از راه‌هایی است که می‌توانید متوجه اعتبار آزمایشگاه مورد نظرتان شوید. زیرا هر چه آزمایشگاه شلوغ‌تر باشد از مواد تازه‌تر و بهتری استفاده می‌کند. تاریخ انقضا مواد آزمایشگاهی محدود است اما به علت اینکه قیمت بالایی دارند در بعضی از آزمایشگاه‌ها همان مواد تاریخ گذشته استفاده می‌شود. بنابراین نتایج آزمایش نسبت به نتایج واقعی فاصله‌ی زیادی خواهد داشت. اگر نسخه آزمایش دارید ولی زمان کافی برای مراجعه به آزمایشگاه را ندارید، برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آدرس آزمایشگاه در کامرانیه

در این مقاله به تفضیل در خصوص آزمایشگاه‌های معتبر محدوده کامرانیه صحبت کردیم. اطلاعات مربوط به آدرس این آزمایشگاه‌ها در کنار نام آنها ذکر شده تا شما به راحتی بتوانید آدرس این آزمایشگاه‌ها را پیدا کنید. در صورتی برای پیدا کردن آدرس این آزمایشگاه‌ها دچار مشکل شدید می‌توانی از اپلیکیشن‌های آدرس یابی استفاده کنید. 

 

شماره تلفن آزمایشگاه در کامرانیه

از آنجایی که به علت کمبود تکنولوژی یا گاها خرابی دستگاه‌ها بعضی از آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌ها انجام نمی‌شود؛ توصیه می‌کنیم حتما قبل از انجام آزمایش با آزمایشگاه مورد نظر خود تماس بگیرید تا در خصوص فاکتورهای مورد نظرتان و نوع بیمه خود با آنها هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. شماره تلفن تمامی آزمایشگاه‌ها در قسمت پایین آدرس آزمایشگاه‌ها ذکر شده است.

 

انجام خدمات آزمایشگاه در کامرانیه

 متاسفانه بسیاری از بیماری‌ها هیچ گونه علائمی ندارند و لازم است برای اطلاع از ابتلا به آنها و بررسی وضعیت خود حتما آزمایش دهید. به همین دلیل بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند که هر شش ماه یکبار در محیط استاندارد و ایمن آزمایش دهید. انجام آزمایش‌ها شامل انواع چکاپ و آزمایش ‌های تخصصی است که براساس سوابق بیماری، ژنتیک، مصرف برخی از داروها و علائم خاص تجویز می‌شوند.

متاسفانه در شرایط پاندمی کرونا مراجعه به مراکز درمانی و آزمایشگاهی ریسک بالایی برای انتقال بیماری‌های عفونی و ویروسی دارد، بنابراین مراجعه مستقیم به این مراکز پیشنهاد مناسبی نیست؛ پیشنهاد ما این است که برای جلوگیری از ابتلا به بیماری و تلف شدن نشدن وقت، از خدمات آزمایش در منزل شرکت هومکا استفاده کنید. شرکت هومکا با بهره گیری از بهترین متخصصان، خدمات آزمایش در منزل را به همه ساکنین استان تهران، کرج، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، رشت و قزوین ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس گرفته و در خصوص تمامی خدمات موردنظرتان از همکاران ما اطلاعات مورد نیازتان را دریافت کنید. 

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا خدمات آزمایش و چکاپ در منزل تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
من نسخه ندارم. چگونه می‌توانم از خدمات آزمایش یا چکاپ استفاده کنم؟
بسیاری از چکاپ‌ها بدون داشتن نسخه قابل انجام هستند. همچنین می‌توانید از مشاوره و تجویز پزشک هومکا قبل از انجام آزمایش استفاده کنید.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران، کرج و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
آیا تشخیص بیماری‌هایی مثل هپاتیت یا HIV با انجام آزمایش خون و چکاپ کامل امکان‌پذیر است؟
تشخیص برخی از بیماری‌ها نیاز به انجام آزمایشات بخصوص و تعریف شده دارد. لذا بیماری‌های مذکور با انجام چکاپ کامل نیز قابل شناسایی نبوده و نیاز است تا پروتکل‌ها و روش‌هایی آزمایشی پیش‌بینی شده انجام شوند.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L