آزمایشگاه در الهیه
خانه
مقالات
آزمایشگاه در الهیه

آزمایشگاه در الهیه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/03
آدرس و تلفن آزمایشگاه‌های الهیه
در این صفحه می‌توانید آزمایشگاه‌های مختلف منطقه الهیه را به تفکیک و همراه با شماره تلفن و آدرس مشاهده کنید. در تهیه این لیست سعی کرده‌ایم آزمایشگاهی را از قلم نیاندازیم. با این وجود چنانچه موردی از قلم افتاده است، حتما ما را در جریان بگذارید.

در مقاله زیر تلاش کرده‌ایم که آزمایشگاه‌های تهران در منطقه الهیه را لیست کنیم. با توجه به اینکه الهیه در منطقه یک تهران قرار دارد و با تجریش، زعفرانیه، ولنجک، قیطریه، نیاوران، شمیران و... همجوار است، لذا چنانچه آزمایشگاه مورد نظر خود را در لیست زیر پیدا نکردید، می‌توانید از سایر مقالات که اختصاصا مربوط به مناطق بالا تهیه و تدوین شده‌اند، کمک بگیرید. برای این کار تنها کافی است روی لینک مورد نظر کلیک کنید. همچنین اگر نام آزمایشگاهی در الهیه تهران در لیست زیر از قلم افتاده است، لطفا ما را در جریان قرار دهید. 

با کلیک بر دکمه زیر خدمات آزمایشگاهی در منزل را باکیفیتی مطلوب و قیمتی متعادل به شما ارائه خواهد شد. 

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آدرس و شماره تلفن آزمایشگاه در الهیه

  • هومکا

    شماره تلفن: ۰۲۱۶۷۳۷۱

اگر به دنبال راهی مطمئن برای یافتن آزمایشگاه‌های معتبر در سطح تهران، کرج و حومه و مشهد هستید، بهتر است از خدمات آزمایشگاه هومکا استفاده کنید. هومکا با مجموعه‌ایی از آزمایشگاه‌های صاحب نام و معتبر همکاری دارد. ما از مشاوره تا تفسیر آنلاین آزمایش از شما پشتیبانی خواهیم کرد. برای استفاده از خدمات ما کافی است به وب سایت مراجعه کرده یا با شماره تلفنی که در بالا ذکر شده است، تماس بگیرید. 

  • آزمایشگاه الهیه    

    آدرس: خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، برج صدر، کوچه سمیاری، پلاک۱. 

    شماره تلفن: ۲۲۲۱۲۶۱۶

  • آزمایشگاه سینا مهر شمیران     

    آدرس: محله حکمت، شریعتی، نرسیده به میدان قدس، ک. ماهروزاده، پلاک۷. 

    شماره تلفن: ۲۲۷۴۱۷۹۰

  • آزمایشگاه پل رومی     

    آدرس: محله حکمت، شریعتی، بالاتر از پل رومی، ک. سینا، پلاک ۱۷۳۱. 

    شماره تلفن: ۲۲۲۴۴۵۲۷

  • آزمایشگاه دکتر مهرافزا      

    آدرس: میدان قدس، روبروی متروی تجریش، خیابان دربند، پلاک ۲۱، ساختمان گل‌ها، طبقه همکف، واحد ۳. 

    شماره تلفن: ۲۲۷۳۳۹۰۳

 

آزمایشگاه معتبر در الهیه

این روزها دیگر پیدا کردن یک آزمایشگاه کار چندان سختی نیست. تنها با یک جستجوی کوچک در نت می‌توانید در مورد سابقه آزمایشگاه مورد نظر خود اطلاعات مفیدی به دست آورید. برای اینکه یک آزمایشگاه به عنوان آزمایشگاه معتبر شناخته شود، باید از تجهیزات مدرن و پیشرفته استفاده کند و تمام فاکتورهای موثر در پیدا کردن موثق‌ترین جواب آزمایش را رعایت کند. با توجه به اینکه تهران در مرکزیت ایران قرار دارد و منطقه الهیه در شمالی‌ترین نقطه تهران است، لذا انتظار می‌رود آزمایشگاه‌های منطقه الهیه همگی از کیفیت خوبی برخوردار باشند. 

 

آدرس آزمایشگاه در الهیه

الهیه یکی از محله‌های شمال شهر تهران و منطقه شمیران است. این منطقه از شمال تا تجریش، از غرب تا خیابان ولیعصر و اتوبان مدرس، از جنوب تا پل صدر و از شرق تا خیابان شریعتی وسعت دارد. الهیه در منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات ‌است. برای تردد در این منطقه می‌توانید از متروی تجریش استفاده کنید. در غیر این صورت با خودروی شخص و به کمک نرم‌افزارهای آدرس‌یاب می‌توانید به راحتی آزمایشگاه‌های الهیه را بیابید. 

آزمایشگاه در الهیه تهران

 

شماره تلفن آزمایشگاه در الهیه

در کنار نام و آدرس آزمایشگاه در الهیه، شماره تلفن هر یک از آزمایشگاه‌ها را نیز درج کرده‌ایم. پیش از مراجعه حتما تماس بگیرید و با آمادگی قبلی مراجعه کنید. چنانچه طرف قرارداد بودن آزمایشگاه با بیمه‌ای که دارید، برایتان مهم است، حتما این موضوع را به صورت تلفنی پیگیری کنید. برخی از آزمایش‌ها به آمادگی قبلی نیاز دارند، حتما این مهم را نیز از متصدی آزمایشگاه بپرسید تا در روند آزمایش شما اختلالی پیشامد نکند. 

شما می‌توانید در صورت نیاز از خدمت آزمایش در منزل هومکا استفاده کنید. جهت ثبت درخواست آزمایش در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

تماس برای ثبت درخواست رایگان

 

انجام خدمات آزمایشگاه در الهیه با هومکا

مجموعه هومکا با ارائه خدمات مختلف درمانی، مراقبتی و آزمایشگاهی، کمک می‌کند تا دریافت اینگونه خدمات با کمترین مشکل و مانع همراه باشد. خدمات هومکا در بستر شفاف سازی و اطمینان کامل ارائه می‌شود. چنانچه می‌خواهید آزمایش خاصی را انجام دهید و به دنبال این هستید که راحت‌تر آزمایش دهید، می‌توانید از خدمات مختلف هومکا نظیر آزمایشگاه در منزل،‌ آزمایش خون در منزل و ... استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت هومکا بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید و یا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

سوالات متداول

برای تشخیص کرونا به چه تستی نیاز داریم؟
تست PCR معتبرترین آزمایش برای تشخیص کووید۱۹ است.
آیا برای تست PCR از نمونه خون استفاده می‌شود؟
خیر. برای انجام این تست به ترشحات حلق یا بینی نیاز است.
آیا تست آنتی بادی بیماری کرونا را تشخیص می‌دهد؟
نتیجه این تست به تشخیص کرونا کمکی نمی کند. با استفاده از آن مراحل بیماری بررسی خواهند شد.
آیا برای تست PCR باید ناشتا باشیم؟
خیر. این آزمایش نیازی به ناشتایی ندارد.
آیا نمونه‌گیری برای تست پی سی آر درد دارد؟
خیر. نمونه‌گیری درد به همراه نخواهد داشت.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L