آزمایشگاه در دروس
خانه
مقالات
آزمایشگاه در دروس

آزمایشگاه در دروس

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/02
آدرس و تلفن آزمایشگاه‌های دروس
در این صفحه می‌توانید آزمایشگاه‌های مختلف منطقه دروس را به تفکیک و همراه با شماره تلفن و آدرس مشاهده کنید. هومکا سعی کرده است اطلاعات کاملی از آزمایشگاه‌های تشخیص طبی در منطقه دروس تهران در اختیار شما قرار دهد.

اگر در منطقه دروس تهران واقع هستید و به دنبال بهترین آزمایشگاه هستید، می‌توانید ادامه مطاب را دنبال کنید. در این مقاله سعی شده است تا بهترین آزمایشگاه‌ها در منطقه دروس تهران به همراه تلفن و آدرس معرفی شوند. از این رو، به راحتی می‌توانید تا آزمایشگاه مورد نظر خود را برای انجام خدمات آزمایشگاهی انتخاب کنید.

 

آدرس و شماره تلفن آزمایشگاه در دروس

  • هومکا

شماره تماس: ۰۲۱۶۷۳۷۱

خدمات آزمایش هومکا شامل انجام انواع آزمایش های بیوشیمی، هورمونی و.. در منزل و تفسیر آن به صورت آنلاین است. شرکت هومکا با بهره گیری از بهترین متخصصان، خدمات آزمایش در منزل را ارائه می‌دهد. در دوران کرونا مراکز درمانی جز مکان‌های پر ریسک از نظر ابتلا به کرونا هستند، بنابراین برای حفظ سلامتی خود و خانوادتان زمان را از دست ندهید و برای انجام آزمایش، با مشاوران هومکا هماهنگ کنید.

  • آزمایشگاه دروس

آدرس آزمایشگاه: پاسداران، دولت، قبل از چهار راه قنات

شماره تماس: ۲۲۵۵۷۶۶۷

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی دروس

آدرس آزمایشگاه: خیابان دولت، نبش خیابان شهیدسنجابی، پلاک ۲۴۱

شماره تماس: ۲۲۵۴۱۸۷۸

  • آزمایشگاه تشخیص پزشکی طلوع

آدرس آزمایشگاه: خیابان پیروزی، رو به روی خیابان پرستار، پلاک ۲۳۱، طبقه اول، واحد ۳، آزمایشگاه طلوع

شماره تماس: ۷۷۱۶۱۶۳۶

  • آزمایشگاه و پاتوبیولوژی هور

آدرس آزمایشگاه: خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، بین دیباجی و اختیاریه، نبش کوچه معتمدی، پلاک ۱۶

شماره تماس: ۲۲۷۸۲۲۴۰

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی سعید

آدرس آزمایشگاه: پاسداران، روبروی باشگاه بانک مرکزی، نبش رفیق دوست (دشتستان دهم)، پلاک ۲

شماره تماس: ۲۲۸۶۳۳۶۸

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی چیذر

آدرس آزمایشگاه: چيذر، ميدان امامزاده علي اكبر، ابتداي بلوار عسگري

شماره تماس: ۲۲۲۱۰۱۴۶

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک

آدرس آزمایشگاه: پاسداران-نگارستان هشتم، میدان فرخ یزدی، خیابان شهید کشوری، پلاک ۴۹

شماره تماس: ۷۱۴۰۰۴۱۷

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی کیکاووس

آدرس آزمایشگاه: بلوار کاوه، خیابان کلاهدوز، خیابان الله وردی آذر

شماره تماس: ۰۲۲۶۳۵۷۹۵

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آزمایشگاه معتبر در دروس

آزمایشگاه معتبر به آزمایشگاهی گفته می‌شود که در آن امکان انجام انواع آزمایش‌ها وجود داشته باشد و در عین حال از لحاظ تکنولوژی و نوع مواد مصرفی، از امکانات خوبی برخوردار باشد.

دقت داشته باشید! جواب آزمایش شما تاثیر مستقیمی در انتخاب نوع و روند درمان دارد. بنابراین در انتخاب آزمایشگاه خود سهل انگاری نکنید. در کنار در نظر گرفتن سطح آزمایشگاه و تکنولوژی به کار رفتن در آن، مهم است که آزمایشگاه شما حتما با بیمه‌های مورد نظرتان طرف قرارداد باشد تا شما بتوانید با خیال راحت تمامی فاکتورهای تجویز شده را انجام دهید.

آزمایشگاه‌های معرفی شده در این مقاله جز آزمایشگاه‌های معتبر منطقه دروس هستند. این آزمایشگاه‌ها از امتیازاتی همچون: سطح تکنولوژی بالا، پرسنل خوش برخورد و صبور، استفاده از مواد مصرفی مناسب و طرف قرارداد بودن با اکثر بیمه‌ها برخوردارند.

برای انجام آزمایش در منزل بر روی بنر زیر کلیک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

 

آدرس آزمایشگاه در دروس

اگر شما هم به دنبال آدرس آزمایشگاه‌های معتبر می‌گردید، به ابتدای این مقاله توجه کنید. در این مقاله آدرس تمامی آزمایشگاه‌های معتبر برای شما آورده شده. چنانچه در خصوص پیدا کردن آدرس این آزمایشگاه‌ها دچار مشکل هستید، از نرم افزارهای مخصوص آدرس یابی استفاده کنید یا اینکه مستقیما با آزمایشگاه مورد نظر خود تماس بگیرید.

برای درخواست خدمات آزمایش در منزل، بر روی بنر زیر کلیک کنید!

تماس برای ثبت درخواست رایگان

 

شماره تلفن آزمایشگاه در دروس

توصیه می‌کنیم حتما قبل از انجام آزمایش، با آزمایشگاه مورد نظر خود تماس بگیرید تا در خصوص شرایط انجام آزمایش‌ها راهنمایی های لازم را دریافت کنید. بسیاری از آزمایش‌ها نیاز به رعایت ۸ ساعت ناشتایی دارند یا اینکه لازم است به مدت محدود مصرف برخی از داروهای خود را قطع کنید؛ بنابراین اگر بدون رعایت موارد فوق آزمایش‌های خود را انجام دهید، جواب آزمایش‌تان نادرست خواهد بود. بنابراین به منظور دریافت راهنمایی‌های لازم در قسمت معرفی آزمایشگاه‌های معتبر دروس، شماره تماس تمامی این آزمایشگاه‌ها را قرار دادیم.

 

انجام خدمات آزمایشگاه در دروس با هومکا

بهتر است بدانید که برای انجام خدمات آزمایشگاهی، نیازی نیست تا حتما به آزمایشگاه بروید. مجموعه هومکا با همکاری مجهزترین و مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها در استان تهران، کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز و مشهد، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل را زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی به شما ارائه می‌دهد.

اگر قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش خون را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک بر روی بنر زیر، درخواست آزمایش خود را ثبت کنید. در اینصورت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش شما در اسرع وقت به دستتان خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا هومکا مجوزهای لازم را برای انجام خدمات مراقبت، درمان و آزمایش در منزل در اختیار دارد؟
بله. نام شرکت ما سفیران سلامت سپینود است و با برند هومکا در حال فعالیت هستیم. مجوز مورد نیاز برای انجام چنین فعالیت‌هایی «مجوز ارائه خدمات و مراقبت‌های بالینی در منزل» است که مجموعه‌‌ی هومکا آن را کسب کرده است.
برای ثبت درخواست و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات هومکا باید چه کاری انجام دهم؟
شما می‌توانید از طریق دکمه‌ی ثبت رایگان درخواست یا تماس با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ با ما در ارتباط باشید.
آیا انجام آزمایش فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
آیا ناشتا بودن برای انجام تمامی آزمایشات الزامی می‌باشد؟
خیر. در آزمایشات خونی که مقدار قند و چربی سنجیده می‌شود نیاز به ناشتا بودن است. علاوه بر این، آزمایشات آهن سرم، ویتامین B12، ,ویتامین B کمپلکس، پنل کلیه و کبد نیاز به ناشتا بودن پیش از انجام آزمایش می‌باشد. میزان لازم برای ناشتا بودن معمولا بین ۸ تا ۱۲ ساعت متغیر است.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L