آزمایشگاه در درکه
خانه
مقالات
آزمایشگاه در درکه

آزمایشگاه در درکه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/04
آدرس و تلفن آزمایشگاه‌های درکه
در این صفحه می‌توانید آزمایشگاه‌های مختلف منطقه درکه را به تفکیک و همراه با شماره تلفن و آدرس مشاهده کنید. در تهیه این لیست سعی کرده‌ایم آزمایشگاهی را از قلم نیاندازیم. با این وجود چنانچه موردی از قلم افتاده است، حتما ما را در جریان بگذارید.

ثبت درخواست آزمایش در منزل

در این مقاله قصد داریم لیست کاملی از بهترین آزمایشگاه‌های محدوده درکه را برای شما آماده کنیم. اگر به دنبال آزمایشگاه‌های تهران در درکه هستید، لیست زیر می‌‎تواند به شما کمک نماید.معتبر شناخته شدن یک آزمایشگاه به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد تا با دانستن آن بتوانید بهترین انتخاب را برای انجام آزمایش‌های مورد نظر خود داشته باشید. برای راحتی شما در هماهنگ با آزمایشگاه، تمامی اطلاعات مورد نیاز مانند آدرس و شماره تماس آزمایشگاه‌ها نیز قید شده است.  اگر شما هم آزمایشگاهی را می‌شناسید که در این مقاله به آن اشاره نشده، با معرفی آن به ما در تکمیل شدن این لیست سهیم باشید. دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آدرس و شماره تلفن آزمایشگاه در درکه

  • هومکا

شماره تماس: ۰۲۱۶۷۳۷۱

آزمایشگاه هومکا یکی از بهترین و معتبرترین آزمایشگاه‌هایی است که می‌توانید در محدوده درکه کلیه خدمات آزمایشگاهی خود نظیر آزمایش‌های بیوشیمیایی، هورمونی، طب کار، بارداری و .. را انجام دهید. مزیت این آزمایشگاه نسبت به سایر آزمایشگاه‌ها این است که در شرایط پاندمی کرونا که مراکز درمانی به علت رفت و آمد بیماران مختلف محل سرایت انواع بیماری‌ها مخصوصا کرونا است؛ شما می‌توانید تمامی خدمات آزمایشگاهی خود را در منزل انجام دهید. همچنین در هومکا این امکان وجود دارد که بتوانید تفسیر کلیه آزمایش‌های خود را به صورت آنلاین زیر نظر پزشک متخصص دریافت کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

  • آزمايشگاه صدرا

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۴۴۸۶۱۸۹۱

آدرس آزمایشگاه: تقاطع اشرفی اصفهانی و سیمون بولیوار، طبقه بالای بانک آینده، آزمایشگاه صدرا

  • آزمایشگاه کاج

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۰۸۲۱۳۶

آدرس آزمایشگاه: سعادت آباد بالاتر از میدان کاج نبش خیابان پنجم ساختمان پارسیان طبقه دوم آزمایشگاه تشخیص پزشکی کاج

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی دی کلینیک ولنجک

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۱۸۰۸۰۱

آدرس آزمایشگاه: ولنجک.بلوار دانشجو.بالاتر از میدان یاسمن روبروی بوستان نگین دی کلینیک ولنجک طبقه اول واحد آزمایشگاه

  • آزمایشگاه آمیتیس

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۱۳۵۸۴۰

شماره تماس آزمایشگاه: سعادت آباد ، ميدان كاج ، ابتداي سروشرقي ، خیابان مجد ، پلاک ۱۰، طبقه سوم، واحد ۷

  • آزمایشگاه بیمارستان آیت‌الله طالقانی

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۳۰۳۱۲۵۷

آدرس آزمایشگاه: محله ولنجک خیابان فضل الله خیابان یمن خیابان اعرابی بیمارستان آیت‌الله طالقانی

  • آزمایشگاه خادم

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۰۵۱۰۵۳

آدرس آزمایشگاه: محمودیه، خیابان فضل اله، خیابان مقدس اردبیلی

  • آزمایشگاه سرو سعادت

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۶۶۶۵۶۱

آدرس آزمایشگاه: سعادت آباد ميدان كاج سروغربى پلاك ١١ ساختمان پزشكان سينا نيم طبقه اول واحد ٩

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی دکتر خسروشاهی

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۶۵۴۳۷۰

آدرس آزمایشگاه: محمودیه، خیابان فضل اله، خیابان مقدس اردبیلی

  • آزمایشگاه تشخیص طبی پلی کلینیک ولنجک

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۶۷۰۷۴۴۱

آدرس آزمایشگاه: ولنجک، خیابان عدالت، خیابان شقایق

  • آزمایشگاه پزشکی مهر

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۱۷۳۴۱۷

آدرس آزمایشگاه: زعفرانیه-خیابان مقدس اردبیلی-بین میدان الف و پسیان-بالای بانک پاسارگاد-پلاک ۳۹

  • آزمایشگاه نگین

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۸۸۶۸۵۰۱۱

آدرس آزمایشگاه: دریا، بلوار فرحزادی، بلوار دریا، خیابان صرافها

 

آزمایشگاه معتبر در درکه

احتمالا مشاهده این لیست طولانی شما را برای انتخاب بهترین آزمایشگاه گیج کرده. برای اینکه بتوانید آزمایشگاه مناسب و معتبر را برای انجام آزمایش‌های خود پیدا کنید؛ لازم است به موارد مختلفی که در ادامه برای شما تشریح خواهیم کرد توجه کنید. مورد اول توجه به نوع دستگاه‌ها و امکانات آزمایشگاه است. هر چه دستگاه‌های مورد استفاده در آزمایشگاه معتبرتر باشد، نتیجه آنالیز آزمایش‌ها به نتیجه واقعی نزدیک‌تر خواهد بود.

مورد دوم تجربه و تخصص تکنسین و متخصصان آزمایشگاهی است. از آنجایی که بخش زیادی از کارهای آزمایشگاهی نیاز به نظارت و بررسی دقیق تکنسین‌های مربوط به هر بخش دارد، هر چه تخصص تکنسین‌های آزمایشگاه بیشتر باشد، فرآیند انجام آزمایش‌ها نیز با دقت و صحت بیشتری انجام خواهد شد.

مورد سوم نوع مواد مصرفی در آزمایشگاه است. مواد آزمایشگاهی مواد گران قیمت و دارای تاریخ انقضا محدودی هستند. متاسفانه در برخی از آزمایشگاه‌ها به دلیل قیمت بالای مواد حتی زمانی که تاریخ انقضا آنها به پایان می‌رسد باز هم در فرآیندهای آنالیز آزمایشگاهی به کار گرفته می‌شوند. به همین منظور توصیه می‌کنیم که حدالاامکان به آزمایشگاه‌های شلوغ بروید. زیرا مراکز شلوغ و معتبر برای حفظ اعتبار خود از استفاده از مواد بی کیفیت خودداری می‌کنند.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آدرس آزمایشگاه در درکه

در این مقاله برای راحتی شما در پیدا کردن بهترین آزمایشگاه‌های محدوده درکه، آدرس و شماره تماس آزمایشگاه‌های معتبر را به صورت لیست آماده کردیم. چنانچه در پیدا کردن آدرس این آزمایشگاه‌ها دچار مشکل شدید؛ می‌توانید از نرم افزارهای نقشه یاب استفاده کنید. دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

شماره تلفن آزمایشگاه در درکه

گاهی اوقات ممکن که به علت عدم دسترسی به امکانات مورد نیاز یا گاها خرابی دستگاه‌ها انجام بعضی از آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌ها صورت نگیرد. بنابراین توصیه می‌کنیم حتما قبل از انجام آزمایش با آزمایشگاه مورد نظر خود تماس بگیرید تا در مورد آزمایش‌ها و نوع بیمه‌تان با آنها هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. شماره تلفن تمامی آزمایشگاه‌ها در قسمت پایین آدرس آزمایشگاه‌ها ذکر شده. 

 

انجام خدمات آزمایشگاه در درکه

انجام آزمایش یکی از اقداماتی است که لازم است حتی در صورتی که علائم بیماری خاصی را ندارید به منظور چکاپ انجام دهید. متاسفانه بسیاری از بیماری‌ها مانند بیماری‌های روده و سرطان پستان تا مرحله درگیری کامل بافت هیچگونه علائمی ندارند. به همین دلیل اغلب پزشکان توصیه می‌کنند برای بررسی وضعیت سلامتی خود و یا اطلاع از روند درمانی آزمایش دادن را جدی بگیرید.

متاسفانه در شرایط پاندمی کرونا مراجعه به مراکز درمانی و آزمایشگاهی ریسک بالایی برای انتقال بیماری‌های عفونی و ویروسی دارد، بنابراین مراجعه مستقیم به این مراکز پیشنهاد مناسبی نیست؛ پیشنهاد ما این است که برای جلوگیری از ابتلا به بیماری و تلف شدن نشدن وقت، از خدمات آزمایش در منزل شرکت هومکا استفاده کنید. شرکت هومکا با بهره گیری از بهترین متخصصان، خدمات آزمایش در منزل را به همه ساکنین استان تهران، کرج، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، رشت و قزوین ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس گرفته و در خصوص تمامی خدمات موردنظرتان از همکاران ما اطلاعات مورد نیازتان را دریافت کنید. همچنین با مراجعه به صفحه اینستاگرام هومکا به آدرس homeca.ir@ از کلیه خدمات و تخفیفات ما مطلع شوید.

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا انجام آزمایش در منزل درکه فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
آیا خدمات آزمایش و چکاپ در منزل درکه تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل جنت آیاد هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و سایر شهرهای کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
نمونه‌گیر هومکا برای انتقال نمونه خون از cool box استفاده می‌کند. نمونه‌های خون در کمتر از یک ساعت به آزمایشگاه مورد نظر ارسال خواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L