آزمایشگاه در آجودانیه
خانه
مقالات
آزمایشگاه در آجودانیه

آزمایشگاه در آجودانیه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/03
آدرس و تلفن آزمایشگاه‌های آجودانیه
در این صفحه می‌توانید آزمایشگاه‌های مختلف منطقه آجودانیه را به تفکیک و همراه با شماره تلفن و آدرس مشاهده کنید. هومکا سعی کرده است اطلاعات کاملی از آزمایشگاه‌های تشخیص طبی در منطقه آجودانیه تهران در اختیار شما قرار دهد.

در این مقاله لیستی از بهترین و معتبرترین آزمایشگاه‌هایی که در محدوده آجودانیه هستند را تهیه کردیم. علاوه بر معرفی این آزمایشگاه‌ها برای راحتی شما و ارتباط بهتر با این مراکز آدرس و شماره تماس تمامی این آزمایشگاه‌ها  ذکر شده. اگر شما هم آزمایشگاه معتبری در این محدوده سراغ دارید که در این لیست قید نشده با معرفی آن به ما در تکمیل این لیست کمک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آدرس و شماره تلفن آزمایشگاه در آجودانیه

  • آزمایشگاه هومکا

شماره تماس: ۰۲۱۶۷۳۷۱

آزمایشگاه هومکا یکی از معتبرترین آزمایشگاه‌های قابل دسترسی در محدوده آجودانیه است. نقطه قوت این آزمایشگاه این است که لازم نیست در شرایط پاندمی کرونا به مراکز درمانی مراجعه کنید؛ تنها کافی است در قسمت خدمات سایت هومکا نوع آزمایش و درخواست خود ثبت کرده یا هومکا تماس بگیرید تا تکنسین‌های متخصص برای اعزام به منزل شما و انجام خدمات آزمایش در منزل مراجعه کنند. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی نیاوران

آدرس آزمایشگاه: خيابان شهيد باهنر، چهارراه كامرانيه، طبقه بالای بانک اقتصاد نوین

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۲۹۱۶۷۷-۰۲۱۲۲۸۱۲۸۸۰

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک سپند

آدرس آزمایشگاه: کاشانک، خیابان موحد دانش

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۸۰۲۰۲۰

  • آزمایشگاه دلتا

آدرس آزمایشگاه: حصار بوعلی، خیابان دکتر شریعتی، خیابان نیاوران

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۸۰۷۸۳۹۴۰-۰۲۲۸۰۷۸۳۹-۰۲۱۲۲۸۰۷۸۳۹

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک سپند

آدرس آزمایشگاه: کاشانک، خیابان موحد دانش

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۸۰۲۰۲۰

  • آزمایشگاه نو بنیاد

آدرس آزمایشگاه: فرمانیه، خیابان پاسداران، میدان نوبنیاد

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۲۹۲۱۱۰-۰۲۱۲۲۸۳۴۳۶۳

  • آزمایشگاه صاحبقرانیه

آدرس آزمایشگاه: خیابان لواسانی، چهار راه فرمانیه، روبه روی بیمارستان فرمانیه، ساختمان پزشکان ۲۲۲

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۸۰۲۰۱۹

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی نارون

آدرس ازمایشگاه: خیابان باهنر،پ ۸۰

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۲۸۱۲۸۸۰

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک غدیرخم

آدرس آزمایشگاه: نگارستان هشتم-میدان فرخ یزدی-خیابان شهید کشوری-پلاک ۴۹

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۷۹۲۲۷-۰۲۱۷۱۴۰۰۴۱۷

  • آزمایشگاه پیوند

آدرس آزمایشگاه: منطقه ۳،شریعتی،وحید دستگردی(ظفر) نرسیده به نفت شمالی،پلاک ۱۷۴

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۷۱۴۰۰۰۰۴-۰۲۱۲۲۲۶۴۱۴۴

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی ثمره

آدرس آزمایشگاه: خیابان پاسداران، خیابان بوستان نهم(شهید جعفری) بعد از کلینیک شهید لبافی نژاد نرسیده به پایدارفرد پلاک ۱۱۹ – ساختمان پزشکان میلاد، طبقه دوم، واحد ۸

شماره تماس آزمایشگاه: ۰۲۱۲۶۴۷۱۲۷۲-۰۹۱۲۹۰۰۱۰۳۷-۰۲۱۲۶۴۷۱۸۳۰

 

آزمایشگاه معتبر در آجودانیه

در این قسمت اطلاعاتی به شما می‌دهیم که با به کارگیری آنها بتوانید اعتبار آزمایشگاه مورد نظرتان را مشخص کنید. مورد اول تجهیزات و مواد مصرفی آزمایشگاه است. هر چه تجهیزات و مواد مصرفی آزمایشگاه بهتر باشد؛ نتایج آزمایش‌های شما معتبرتر خواهد. مورد بعدی تجربه و تخصص تکنسین‌های آزمایشگاه است. هر چه آزمایشگاه معتبرتر باشد، کارشناسان آزمایشگاه از لحاظ تخصص و تجربه در سطوح بالاتری خواهند بود. از آنجایی که پزشک براساس نتایج آزمایش‌ها  نوع و روند درمان را انتخاب می‌کند؛ پیشنهاد می‌کنیم به اعتبار آزمایشگاه مورد نظرتان توجه زیادی داشته باشید.

در ضمن فراموش نکنید که قبل از مراجعه به آزمایشگاه با تکنسین آزمایشگاه تماس گرفته و بررسی کنید که آیا آزمایش‌های مورد نظر شما در این آزمایشگاه انجام می‌شود یا خیر و مورد مهم بعدی این است که بررسی کنید آیا برای انجام این آزمایش‌ها شرایط خاصی (مانند رعایت ناشتایی و قطع کردن بعضی داروها) را لازم است رعایت کنید؟ 

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در خصوص انجام آزمایش در مراکز درمانی وجود دارد این است که در این مراکز به علت تعدد جمعیت و رفت و آمد بیماران مختلف همواره احتمال ابتلا به انواع بیماری‌های عفونی و ویروسی بالا است؛ بنابراین اگر تصمیم گرفتید که به صورت حضوری برای خودتان، والدین، فرد ناتوان و یا نوزادتان آزمایشگاه انجام دهید، حواس‌تان به رعایت سخت‌گیرانه پروتکل‌های بهداشتی باشد تا احتمال ابتلا به انواع ویروس‌های ویروسی و بیماری‌های عفونی کاهش پیدا کند. برای حفظ سلامتی‌تان پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات آزمایش در منزل استفاده کنید تا ضمن مراقبت از خود و اطرافیانتان، از وضعیت سلامتی خود به خوبی با خبر شوید.

 

آدرس آزمایشگاه در آجودانیه

در این مقاله در خصوص آزمایشگاه‌های معتبر محدوده آجودانیه صحبت کردیم. برای سهولت در دسترسی به آزمایشگاه‌های این محدوده، آدرس آنها را در قسمت اطلاعات مقاله ذکر شده است.

 

شماره تلفن آزمایشگاه در آجودانیه

توصیه می‌شود قبل از انجام آزمایش حتما با آزمایشگاه مورد نظر خود تماس بگیرید که در خصوص آزمایش‌هایی که در آزمایشگاه انجام می‌شود و بیمه‌هایی که تحت پوشش دارند، سوال کنید و مطمئن شوید که آزمایش‌های مورد نظر شما در این آزمایشگاه انجام می‌شود. شماره تماس تمامی این آزمایشگاه‌ها در قسمت اطلاعات آزمایشگاه ذکر شده است. بهتر است بدانید که برای انجام انواع آزمایش خون و ادرار تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی می‌توانید با هومکا در تماس باشید.

 

انجام خدمات آزمایشگاه در آجودانیه

بهتر است بدانید که برای انجام خدمات آزمایشگاهی، نیازی نیست تا حتما به آزمایشگاه بروید. مجموعه هومکا با همکاری مجهزترین و مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها در استان تهران، کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز و مشهد، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل را زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی به شما ارائه می‌دهد.

اگر قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش خون را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک بر روی بنر زیر، درخواست آزمایش خود را ثبت کنید. در اینصورت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش شما در اسرع وقت به دستتان خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا انجام آزمایش فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
در صورتی که فردی نوع خاصی از دارو را مصرف می‌کند، نیاز است تا برای ناشتا بودن قبل از انجام آزمایش از خوردن دارو پرهیز نماید؟
خیر. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
آیا خدمات آزمایش و چکاپ در منزل تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L