آزمایشگاه در افسریه
خانه
مقالات
آزمایشگاه در افسریه

آزمایشگاه در افسریه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/02
آدرس و تلفن آزمایشگاه‌های افسریه
در این صفحه می‌توانید آزمایشگاه‌های مختلف منطقه افسریه را به تفکیک و همراه با شماره تلفن و آدرس مشاهده کنید. در تهیه این لیست سعی کرده‌ایم آزمایشگاهی را از قلم نیاندازیم. با این وجود چنانچه موردی از قلم افتاده است، حتما ما را در جریان بگذارید.

چنانچه به دنبال آزمایشگاه‌های تهران در منطقه افسریه هستید و نمی‌دانید به کدام یک از آزمایشگاه‌های این منطقه می‌توانید مراجعه کنید، لیست زیر می‌تواند به شما کمک کند. با توجه به اینکه افسریه در منطقه ۱۵ تهران قرار دارد، با مناطقی مانند مشیریه، مسعودیه، پیروزی و حتی خاوران همسایه است. در لیست زیر تنها آزمایشگاه‌های منطقه افسریه ذکر شده‌اند. چنانچه این لیست نیاز به اصلاح دارد و یا اگر نام آزمایشگاهی از قلم افتاده است، لطفا ما را در جریان بگذارید.

با کلیک بر دکمه زیر درخواست شما به طور رایگان در هومکا ثبت خواهد شد. 

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آدرس و شماره تلفن آزمایشگاه در افسریه

  • هومکا

    شماره تلفن: ۰۲۱۶۷۳۷۱

 آزمایشگاه هومکا فرصتی را فراهم کرده است تا طیف وسیعی از آزمایشات با کیفیتی مطلوب و قیمتی متعادل در منزل شما به راحتی انجام شوند. این مجموعه در راستای ارائه خدمات باکیفیت آزمایشگاهی در منزل، با آزمایشگاه‌‌های معتبر در سراسر استان تهران همکاری دارد. ما از نمونه‌گیری تا تفسیر آنلاین نتیجه آزمایش در کنار شما خواهیم بود. 

  • آزمایشگاه عباس سرخه‌ای   

    آدرس: تهران، منطقه ۱۵، محله افسریه شمالی، افسریه، ۲۰ متری، ۱۵ متری چهارم، روبروی قصر فیروزه، پ. ۳۳۰

    شماره تلفن: ۳۳۸۳۵۶۹۵

  • آزمایشگاه فر دانش

    آدرس: تهران، افسریه، ۱۵ متری دوم، خیابان ۲۶(دوم به اول)، پلاک ۱۶۴. 

    شماره تلفن: ۳۳۸۰۶۷۰۰ ، ۳۳۸۰۱۳۴۴

  • آزمایشگاه افسریه تهران

    آدرس: تهران، منطقه ۱۵، محله افسریه شمالی، افسریه، ۲۰ متری، ۱۵ متری دوم، خ. ۲۹، پ. ۱۶۷. 

    شماره تلفن: ۳۳۱۴۶۵۳۴

  • آزمایشگاه جوادالائمه

    آدرس: تهران، منطقه ۱۵، محله افسریه جنوبی، افسریه، بین ۱۵ متری اول و دوم، خ. دهم، درمانگاه جوادالائمه، واحد زیرزمین. 

    شماره تلفن: ۳۳۸۰۸۸۸۱

  • آزمایشگاه درمانگاه طب الحسن

    آدرس: تهران، افسریه، شهرک والفجر، خیابان هنرستان، جنب مسجد امام حسن (ع). 

    شماره تلفن: ۳۳۶۴۳۱۵۸

 

آزمایشگاه معتبر در افسریه

اگر به دنبال آزمایشگاه معتبر در افسریه هستید، باید به سابقه آزمایشگاه توجه کنید. در منطقه افسریه آزمایشگاه‌های فر دانش و افسریه تهران و عباس سرخه‌ای، آزمایشگاه‌های معروفی هستند که مراجعین زیادی هم دارند. زمانی می‌توانید یک آزمایشگاه را معتبر بدانید و بخوانید که از تجهیزات آزمایشگاهی به روز و مدرن برای انجام آزمایش‌های مختلف استفاده کند. با توجه به اینکه جواب یک آزمایش به شدت در مشخص شدن نوع بیماری و مسیر درمان تاثیر دارد، بنابراین اینکه به یک آزمایشگاه معتبر مراجعه داشته باشید تا بتوانید به جوابی که آزمایشگاه می‌دهد، اطمینان کنید، اهمیت بسیار زیادی دارد. 

 

آدرس آزمایشگاه در افسریه 

در لیست بالا در کنار نام آزمایشگاه در افسریه، آدرس آزمایشگاه در افسریه را نیز برای شما درج کرده‌ایم. با توجه به اینکه افسریه یکی از محله‌های جنوب شرق شهر تهران است، بنابراین باید برای تردد در این محدوده به سمت شرق تهران حرکت کنید. این محله از غرب به بزرگراه بسیج، از جنوب به شهرک والفجر، از شمال و شرق به قصر فیروزه و از جنوب شرقی به سه‌راه افسریه منتهی می‌شود. این روزها به لطف گسترش خطوط مترو و اتوبوس‌های بی‌آر‌تی دیگر تردد در شرق تهران به سختی قبل نیست. بنابراین اگر از خودروی شخصی استفاده نمی‌کنید، می‌توانید از مترو و اتوبوس‌های بی‌آرتی و خطوط تاکسیرانی استفاده کنید و وارد محله افسریه شوید.

آزمایشگاه در افسریه تهران

 

شماره تلفن آزمایشگاه در افسریه 

در لیست بالا شماره تلفن تمام آزمایشگاه‌هایی که دقیقا در منطقه افسریه مستقر هستند نیز برای سهولت کار کاربران عزیز درج کرده‌ایم. توصیه می‌کنیم پیش از مراجعه به آزمایشگاه حتما از ساعات کاری آزمایشگاه اطلاع پیدا کنید. پیش نیازهای آزمایش خود را از متصدی آزمایشگاه بپرسید و حتما با آمادگی قبلی مراجعه داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم چنانچه آزمایش شما به ناشتایی نیاز ندارد و در هر ساعتی از شبانه‌روز قابل انجام است، ترجیحا در ساعات پس از ظهر به آزمایشگاه مراجعه داشته باشید. زیرا در این ساعات غالبا آزمایشگاه‌ها خلوت‌تر هستند. معمولا ساعات صبح، ساعات شلوغی آزمایشگاه‌ها است و تنها در صورت ضرورت باید در این ساعات به آزمایشگاه مراجعه کنید.

هومکا خدمت آزمایشگاه در منزل را با مطلوب‌ترین کیفیت به شما ارائه می‌دهد. 

تماس برای ثبت درخواست رایگان

 

انجام خدمات آزمایشگاه در افسریه با هومکا

هومکا برای انجام تمام خدمات مراقبتی، درمانی و آزمایشگاه در منزل در خدمت ساکنان دو استان تهران و البرز است. مجموعه هومکا تلاش دارد در قالب برنامه‌های خدماتی متنوع و کاربردی، این بخش از نیاز ساکنان تهران برزگ و کلانشهر کرج را مرتفع سازد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید و یا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید. همچنین اگر قصد دارید از خدمات بهترین آزمایشگاه در پیروزی، سعادت آباد، پونک و سایر مناطق استان تهران بهره‌مند شوید، با هومکا تماس بگیرید یا بر روی بنر زیر کلیک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا بدون نسخه پزشک می‌توانم از خدمت آزمایش در منزل استفاده کنم؟
بله. انجام آزمایش در هومکا با درخواست شما نیز انجام می‌شود.
آیا بیمه هزینه آزمایش در منزل را پرداخت می‌کند؟
این موضوع به سازمان بیمه‌ایی طرف قرارداد بستگی دارد. برای این منظور بهتر است با سازمان بیمه‌ایی مورد نظر تماس بگیرید.
چگونه می‌توانم از بیمه برای انجام آزمایش در منزل استفاده کنم؟
برای این منظور قبضی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با ارائه قبض به سازمان بیمه‌ایی مورد نظر می‌توانید هزینه آزمایش را دریافت کنید.
خدمات آزمایشگاهی هومکا چه مناطقی از تهران را پوشش می‌دهد؟
ساکنین سراسر استان تهران می‌توانند از خدمات آزمایشگاهی هومکا بهره ببرند. کرج و حومه و مشهد نیز فرصت استفاده از خدمات این مجموعه را دارند.
آیا خدمات هومکا، محدود به خدمات آزمایشگاهی است؟
خیر. شما می‌توانید از خدمات مراقبتی و درمانی این مجموعه نیز بهره ببرید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L