آزمایشگاه تشخیص طبی بابک
خانه
مقالات
آزمایشگاه تشخیص طبی بابک

آزمایشگاه تشخیص طبی بابک

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/02
همه چیز درباره‌ی آزمایشگاه تشخیص طبی بابک را اینجا بخوانید!
یکی از آزمایشگاه‌هایی که خدمات تشخیص پزشکی را در تهران ارائه می‌کند آزمایشگاه تشخیص طبی بابک است که در ادامه با ویژگی‌های این آزمایشگاه آشنا می‌شوید. همچنین لازم است بدانید هومکا این امکان را برای شما فراهم کرده است که در محل و بدون نیاز به مراجعه به آزمایشگاه، انواع خدمات آزمایشگاهی را دریافت کنید

آزمایشگاه تشخیص طبی، آزمایشگاهی است که در آن آزمایشاتی بر روی نمونه‌های بالینی انجام می‌شود تا از طریق نتایج آن بتوانید اطلاعات مربوط به سلامت خود را برای کمک به تشخیص، درمان و پیشگیری به دست آورید. انجام آزمایشات به پزشکان کمک می‌کنند که تشخیص‌ها و نظارت بر شرایط بیماران با دقت بسیار بالایی انجام گیرند و از سوی دیگر، با افزایش دقت در تصمیم‌گیری‌های پزشکی، هزینه‌های مراقبتی و درمانی نیز کاهش پیدا کند.
یکی از آزمایشگاه‌هایی که خدمات تشخیص پزشکی را در شهر تهران ارائه می‌کند آزمایشگاه تشخیص طبی بابک است که در دسته آزمایشگاه در پیروزی تهران قرارد می‌گیرد، همچنین لازم است بدانید هومکا این امکان را برای شما فراهم کرده است که در محل و بدون نیاز به مراجعه به آزمایشگاه، انواع خدمات آزمایشگاهی پزشکی را دریافت کنید.

جهت ثبت درخواست آزمایش در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

درباره آزمایشگاه تشخیص طبی بابک

آزمایشگاه تشخیص طبی بابک با مدیریت دکتر بابک رمضان آقایی، دانش‌آموخته دکترای علوم آزمایشگاهی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد. در این آزمایشگاه از تجهیزات به‌روز و مناسب و همچنین همکاری با متخصصان مجرب استفاده می‌شود تا آزمایشات با کیفیت بالایی برای افراد انجام شوند. این آزمایشگاه، همچنین از ۸ سال گذشته، انواع غربالگری‌های بارداری را برای خانواده‌ها انجام می‌دهد.

 

تلفن آزمایشگاه تشخیص طبی بابک

برای تماس با آزمایشگاه تشخیص طبی بابک، می‌توانید با شماره تلفن ۳۳۶۷۷۸۹۵ تماس بگیرید.

 

آدرس آزمایشگاه تشخیص طبی بابک

آدرس آزمایشگاه تشخیص طبی بابک: تهران، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، نبش گیویان، شماره۷۴.

 آزمایشگاه تشخیص طبی بابک

 

خدمات آزمایشگاه تشخیص طبی بابک

آزمایشگاه تشخیص طبی بابک شامل بخش‌های انعقاد خون، میکروب‌شناسی، غربالگری بارداری، سرولوژی، ایمونولوژی، هورمون شناسی، بیوشیمی، خون شناسی و اسپرموگرام IUI است. برخی از آزمایشاتی که توسط این آزمایشگاه انجام می‌شوند عبارت‌اند از:

✔ آزمایشات پنل غربالگری و مقاربتی
✔ آزمایشات پنل بیوشیمی ادرار
✔ آزمایشات پنل انعقاد و هماتولوژی
✔ آزمایشات پنل واسکولیت و تومورمارکرها
✔ آزمایشات پنل اتوایمون و روماتولوژی
✔ آزمایشات پنل عفونی و هپاتیت
✔ آزمایشات پنل گوارش و استخوان
✔ آزمایشات پنل قلبی، دیابت وتیرویید

برای ورود به صفحه ثبت درخواست آزمایش در منزل بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

تماس برای ثبت درخواست رایگان

 

ساعات کاری آزمایشگاه تشخیص طبی بابک

ساعات کاری آزمایشگاه تشخیص طبی بابک به این ترتیب است:
✔ شنبه، دوشنبه و چهارشنبه: از ساعت ۶:۴۵ تا ۲۰:۳۰
✔ یکشنبه و سه‌شنبه: از ساعت ۶:۴۵ تا ۱۹:۱۵
✔ پنجشنبه‌ها: ۶:۴۵ تا ۱۳
✔ جمعه‌ها: تعطیل

 

بیمه های طرف قرارداد آزمایشگاه تشخیص طبی بابک

برخی از بیمه‌های طرف قرارداد آزمایشگاه تشخیص طبی بابک عبارت‌اند از:
✔ بیمه ایران
✔ بیمه کارآفرین
✔ بیمه پارسیان
✔ بیمه میهن
✔ بیمه پاسارگاد
✔ بیمه کوثر
✔ بیمه آسیا

 آزمایشگاه تشخیص طبی بابک

 

هومکا چگونه می‌تواند در زمینه خدمات آزمایشگاه تشخیص طبی بابک به شما کمک کند؟

هومکا مجموعه‌ای است که با هدف ارائه خدمات مراقبتی و سلامتی در محل شکل گرفته است که یکی از خدمات این مجموعه همکاری با آزمایشگاه‌های تاییدشده برای انجام آزمایش‌های بالینی در محل است. بنابراین، اگر به دنبال دریافت خدمات از آزمایشگاه تشخیص طبی بابک هستید و نیاز دارید که در منزل یا محل کار تحت آزمایش قرار بگیرید کافیست درخواست خود را به صورت رایگان در هومکا ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.
در حال حاضر خدمات هومکا در استان‌های تهران و البرز ارائه می‌شود و این مجموعه امیدوار است که در آینده بتواند خدمات خود را در استان‌های دیگر نیز گسترش دهد. بنابراین، اگر ساکن یکی از دو استان تهران و البرز هستید و می‌خواهید از خدمات آزمایشگاه بهره‌مند شوید کافیست درخواست خود را در هومکا ثبت کنید و بقیه‌اش را به ما بسپارید. تعرفه‌ها و قیمت‌های خدمات این مجموعه بر اساس نوع و شرایط درخواست شما متفاوت هستند. با این حال در هومکا تلاش شده است که این خدمات با قیمتی معقول و استاندارد ارائه شوند. در این مورد، مشاوران ما می‌توانند به شما اطلاعات دقیق‌تری ارائه دهند.
درنهایت، همان‌طور که مطرح شد آزمایشگاه تشخیص طبی بابک یکی از آزمایشگاه‌های فعال در تهران است که در منطقه پیروزی قرار دارد و انواع خدمات آزمایشگاهی را به شما ارائه می‌کند. از سوی دیگر، هومکا با همکاری آزمایشگاه‌های مختلف در تهران و البرز این امکان را برای شما فراهم کرده است که در هر منطقه‌ای از این دو استان که هستید بتوانید از خدمات آزمایشگاه‌ها در محل بهره‌مند شوید. اگر نیاز به دریافت این خدمات دارید کافیست دکمه ثبت رایگان درخواست را در هومکا فشار دهید یا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید.تیم هومکا با ارائه خدماتی نظیر پزشک در منزل و پرستار در منزل در کنار شماست.

دکمه ثبت درخواست رایگان

سلامتی شما برای ما مهم است به همین دلیل با مراکز معتبری مانند مندل و رویان همکاری داریم. هومکا در پی آن است تا شما یک تجربه راحت و بدون دغدغه داشته باشید.

دسترسی سریع

سوالات متداول

چگونه می‌توانم از خدمات مشاوره‌ایی کارشناسان هومکا در زمینه خدمات آزمایشگاهی استفاده کنم؟
برای این منظور به سایت مراجعه کرده و بر روی دکمه مشاوره رایگان کلیک کنید.
آیا آزمایش کرونا در منزل نیز انجام می‌شود؟
بله. نمونه‌گیری با رعایت کامل دستور‌العمل‌های بهداشتی در منزل یا محل کار انجام خواهد شد.
آیا خونگیری عوارض خاصی به همراه دارد؟
خونگیری معمولا با عارضه خاصی همراه نیست. با این حال توصیه می‌شود محل خونگیری را برای لحظاتی فشار دهید تا از خونریزی جلوگیری شود.
چرا بعد از خونگیری توصیه می‌شود برای لحظاتی بنشینیم؟
به طور کلی سعی کنید بلافاصله بعد از خونگیری نایستید. این کار می‌تواند منجر به سرگیجه آنی شود.
آیا آزمایش در منزل ایمن است؟
نمونه‌گیری درمنزل توشط کارشناسان انجام می‌شود. همچنین با استفاده از این خدمت دیگر نگران حضور در مراکز آلوده نخواهید بود.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L