تزریقات در منزل قیطریه
خانه
مقالات
تزریقات در منزل قیطریه

تزریقات در منزل قیطریه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/28
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
بهترین خدمات تزریقات در منزل در نزدیکی من!
چگونه می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن از خدمت تزریقات در منزل استفاده کرد؟ چه نوع تزریقاتی در منزل انجام می‌شوند؟ خدمت تزریقات در منزل هومکا چگونه ارائه می‌شود؟ مقاله زیر را بخوانید تا با خدمت تزریقات در خانه آشنا شوید.

تزریقات قسمتی از روند خدمات درمانی عمومی است که معمولا برای تزریق دارو، واکسن، پاد بارورها (داروهای جلوگیری کننده از بارداری)، یا دیگر عوامل دارویی به داخل بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. تزریقات در منزل قیطریه باید به درستی و بدون خطا انجام شود تا هیچ گونه صدمه‌‌ و آسیبی به بیمار یا پرستار وارد نشود. به همین دلیل، برای ما مهم است که پرستاران ما در هومکا ، به درستی از پروتکل‌های استاندارد، تبعیت کرده و روش‌های ایمن و تخلیه صحیح ویال و سرنگ را به درستی انجام دهند.

متخصصان ما در مورد خدمت تزریقات در منزل قیطریه به شما مشاوره رایگان خواهند داد. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

انواع تزریقات در منزل قیطریه

تزریق در امور پزشکی فرآیندی است که در آن، به جهت اهداف درمانی، با یک سوزن یا سرنگ، ناحیه کوچکی از پوست بیمار سوراخ می‌شود تا دارو وارد بدن او گردد. یک پزشک یا پرستار واجد شرایط، کار تزریق را به درستی و به طور کاملا ایمن انجام می‌دهد. تزریق یک روش پارنترال برای تجویز دارو است. روش‌های مختلفی برای انجام تزریقات در منزل قیطریه وجود دارد که به قرار زیر می‌باشد:

تزریق اینترادرمال یا داخل پوستی
روش اینترادرمال عبارت است از تزریق مایع به لایه درم پوست. از این روش بیشتر برای درمان بیماری‌‌های مختلفی مثل سل و بسیاری از آلرژی‌ها استفاده می‌شود. ما اینجا با بهترین خدمات تزریق در منزل به شما کمک می‌کنیم که تزریقات اینترادرمال خود را به راحتی در محل اقامت خودتان انجام دهید.

تزریق اینتراماسکولار یا تزریق عضلانی
معمول ترین نوع تزریق دارو به روش عضلانی است که در آن، دارو مستقیم به داخل عضله تزریق می‌شود. این روش، سرعت جذب دارو را افزایش داده و دسترسی جریان خون را به آن تسهیل می‌کند که در نتیجه به روند بهبود سرعت می‌بخشد. این روش تزریق، بهترین و مطمئن ترین روش تجویز دارو است.

تزریقات در منزل قیطریه

تزریق زیر پوستی
این روش تزریق، زمانی استفاده می‌شود که لازم باشد داروی تجویزی به آرامی جذب بدن بیمار گردد. در این روش، دارو در بافت زیر پوستی، یعنی بافت چرب زیر پوست ترریق می‌شود. تزریقات زیر پوستی کمترین امکان عوارض جانبی را دارند. انسولین به این روش، تزریق می‌شود. در مورد تزریق انسولین در  سایت خط سلامتی(Health Line) این چنین می‌خوانیم:

برای تزریق انسولین از تکنیک تزریق زیر جلدی استفاده می‌شود. یعنی دارو  به لایه زیر پوست وارد خواهد شد. برای این منظور از یک سوزن نازک و کوتاه استفاده می‌شود. اگر انسولین به اعماق عضله تزریق شود، بسیار سریع‌تر جذب بدن خواهد شد. در این حالت تزریق دردناک‌تر نیز است. این امر می‌تواند باعث کاهش سطح گلوکز خون شود. 

تزریق درون وریدی
وقتی دارو به داخل ورید (سیاهرگ) تزریق می‌گردد، این روش تزریق، تزریق داخل وریدی نامیده می‌شود. یک پرستار تایید شده و ماهر برای کار تزریق در منزل، به شما کمک می‌کند که تزریق درون وریدی را در منزل خود به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی انجام دهید. همین حالا برای ثبت سفارش خود می‌توانید کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

بیماری‌هایی که نیاز به تزریق دارند کدامند؟

بعضی از بیماری‌ها نیاز به تجویز تزریق دارند. این بیماری‌ها عبارت هستند از دیابت، بیماری‌های کبدی، بیماری‌های قلبی یا هر گونه بیماری قلبی عروقی دیگری، سکته، سیستم ایمنی ضعیف، بیماری‌های ریوی، اچ آی وی، بیماری‌های کلیوی و بسیاری دیگر از بیماری‌ها. همچنین شما می‌توانید با انتخاب گزینه "یک پرستار متخصص تزریق در منزل، در نزدیکی من"، کار تزریق واکسن کودکان در منزل، داروهای پزشکی، داروهای ضد بارداری و دیگر داروهای درمانی را به یک متخصص بسپارید.

 

خدمات پرستاری هومکا برای تزریقات در منزل قیطریه

پرستارهای آموزش دیده و تایید شده ما که کار تزریق در منزل را انجام می‌دهند، به شما کمک می‌کنند که تزریق خود را به راحتی و بدون نیاز به دردسرهای رفت و آمد در منزل خودتان انجام دهید. اگر در حال جستجوی عبارت "بهترین خدمات تزریق در منزل در نزدیکی من" در اینترنت هستید، دست نگه دارید. با شماره خدمات پرستاری تماس گرفته و برای همین امروز وقت رزرو کنید.
برای انجام یک تزریق سالم و مناسب، شما باید از یک دکتر تایید شده و واجد شرایط نسخه داشته باشید. دیگر لازم نیست برای جستجوی عبارت "پرستار ماهر برای تزریق در نزدیکی من" خیلی زحمت بکشید، فقط با هومکا  تماس بگیرید تا کار تزریقات شما را بدون مشکل و به طور ایمن و سالم انجام دهیم. در کنار آن می‌توانید از خدمت پزشک در منزل نیز استفاده کنید.

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

چرا هومکا را برای تزریقات در منزل قیطریه انتخاب کنیم؟

پرستاری و مراقبت خانگی
خدمات و کنترل قدم به قدم نیازهای پزشکی طبق دستور پزشک، شامل پیگیری‌های بعد از ترخیص و دیگر نیازمندی‌های پرستاری کوتاه مدت.

صرفه جویی در زمان و پول
با صف‌های انتظار، ساعت‌های طولانی رفت و آمد و دردسرها و درگیری‌های ترافیکی خداحافظی کنید‌. هر زمان که خواستید می‌توانید برای خود وقت رزرو کنید.

پرستاران آموزش دیده
ما فقط پرستاران باتجربه و دارای گواهینامه را استخدام می‌کنیم تا از کیفیت خدمات پرستار در منزل مطمئن باشیم.

تزریقات در منزل قیطریه
 

کیت‌های بسته بندی شده و استریل شده
ما برای تمام پروسیجرهایی که انجام می‌دهیم، از کیت‌های بسته بندی شده و استریل شده استفاده می‌کنیم که ضمانت کننده تبعیت ما از اقدامات احتیاطی و تکنیک‌های استریلیزاسیون جهانی می‌باشد.

تضمین کیفیت
ما جلسات تمرینی منظمی را برای تمام پرستارانمان ترتیب می‌دهیم و این اطمینان را در مورد آنها به دست می‌آوریم که در جریان آخرین فرآیندها و متدولوژی‌های جدید و به روز باشند. به این ترتیب تزریقات در منزل قیطریه با کیفیت مطلوبی به شما ارائه خواهد شد. 

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

روش های انجام تزریق کدام روش‌ها هستند؟
✔ تزریق IV یا درون وریدی که به داخل وریدها انجام می‌شود. ✔ تزریق زیر پوستی که به داخل لایه چربی زیر پوست انجام می‌گیرد. ✔ تزریق عضلانی که دارو را به داخل عضلات منتقل می‌کند.
مزیت‌های تزریق در منزل چیست؟
✔ صرفه جویی در وقت و انرژی. ✔ خلق تجربه‌ای آسان و بی دردسر برای بیماران. ✔ انجام صحیح تزریق برای بیماران.
نحوه انجام تزریق زیر پوستی چگونه است؟
در این نوع تزریق، یک سوزن کوتاه برای تزریق دارو به داخل لایه چربی بین پوست و عضله مورد استفاده قرار می گیرد. داروی تزریق شده در این روش، معمولا نسبت به تزریق IV آهسته تر جذب می‌شود و گاهی جذب آن تا ۲۴ ساعت طول می‌کشد.
درد ناشی از تزریق چقدر طول می‌کشد؟
بعضی افراد ممکن است در اولین ۲۴ ساعت بعد از دریافت تزریق، در مفاصل خود، سوزش دردی را احساس کنند. این ناراحتی و درد را گاهی می‌توان با مصرف مسکن کاهش داد.
نحوه تزریق استروئید به چه صورتی است؟
تزریق استروئید، قرمزی و التهاب را در نواحی مجاور کاهش می دهد. این امر می‌تواند به تسکین درد و سفتی عضلانی کمک کند.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل