استخدام فیزیوتراپ در منزل
خانه
مقالات
استخدام فیزیوتراپ در منزل

استخدام فیزیوتراپ در منزل

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/03
استخدام فیزیوتراپ در منزل
هوم‌کا استارت آپی است که توانسته ارتباط بین مشتری و فیزیوتراپ را در کمترین زمان برقرار کند. چنانچه به دنبال استخدام فیزیوتراپ با هزینه‌ی معقول هستید، هوم‌کا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر متخصص فیزیوتراپ بوده و دارای مدرک معتبر هستید، می‌توانید برای همکاری روی کمک هوم‌کا حساب کنید.
مشاوره رایگان
هنوز تصمیم نگرفتید؟ نگران نباشید. می‌توانید اطلاعات خود را بفرستید و مشاوره رایگان بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فیزیوتراپی از حوزه‌های تخصصی توانبخشی محسوب می‌شود که دارای شاخه‌های مختلفی برای بهبود عملکرد قسمت‌های مختلف بدن می‌باشد. فیزیوتراپیست‌ها برای هر کدام از بیماری‌ها، با ارائه‌ی تمرینات ویژه و استفاده از دستگاه‌های مختلف درمانی، راه حل‌های متفاوتی برای درمان ارائه می‌دهند. در واقع فیزیوتراپی شامل مجموعه اقداماتی می‌شود که در راستای آن، فردی که توانایی حرکتی ندارد، بتواند با انجام تمرینات مختلف استقلال حرکتی خود را به دست آورد. در کنار آن، برای کاهش درد و التهاب در بدن، افزایش انعطاف در عضلات و بازگشت فرد به زندگی عادی روزمره نیز می‌تواند مفید باشد. کارشناسان هومکا به شما کمک می‌کنند تا اطلاعات بیشتری در مورد فیزیوتراپی در منزل بدست آورید. 

 

استخدام فیزیوتراپ در خانه

استارت آپ هومکا در نظر دارد برای ارائه‌ی خدمات هرچه بهتر به شهروندان ساکن در تهران، کرج و حومه و مشهدفیزیوتراپ‌های مورد نیاز شهروندان در منزل را برایشان معرفی کرده و استخدام کند. در صورتی که تمایل به استخدام فیزیوتراپ در منزل دارید، می‌توانید با برقراری تماس با مرکز هومکا، فیزیوتراپ مورد نظر خود در زمینه‌های مختلف تخصصی مانند فیزیوتراپی دست در منزل، فیزیوتراپی صورت در منزل، فیزیوتراپی کمر درمنزل و ... رزرو کرده و به منزل بیاورید. هومکا بر اساس نیاز مشتریان خود، قابلیت استخدام فیزیوتراپ خانم و یا آقا را برای ارائه‌ی خدمات مورد نیاز بیماران در نظر گرفته است.

استخدام فیزیوتراپ در منزل

سایت Web Md در مورد فیزیوتراپیست و وظایف آن می‌گوید: 

حتما برای شما هم اتفاق است که دچار بیماری یا صدمه‌ایی شده باشید که توانایی حرکت یا انجام کارهای روزمره را ازشما گرفته باشد. در این حالت مراجعه به یک فیزیوتراپیست بخشی از روند درمان خواهد بود. متخصص فیزیوتراپیست در مدیریت درد، تعادل و عملکرد حرکتی به شما کمک خواهد کرد. مراجعه به فیزیوتراپیست می‌تواند به دلیل بیماری‌های سخت، تصادف رانندگی، جراحی، سالمندی، آسیب‌های اسکلتی و ... باشد. 

 

مزایای استخدام فیزیوتراپ در منزل

امروزه به علت اینکه افراد دارای مشغله‌های زیادی هستند، رفت و آمد به مراکز درمانی ممکن است برایشان دشوار باشد. علاوه بر آن، با بزرگتر شدن شهرها و گسترش مناطق مسکونی، امکان رفت و آمد به مراکز درمانی برای تمام شهرواندان فراهم نمی‌باشد. در این زمینه، استارت آپ هومکا برای رفع تمام موانع در مقابل درمان بیماران، فیزیوتراپ‌های متخصص جهت فیزیوتراپی در منزل را استخدام می‌کند. مزیت‌هایی که استخدام فیزیوتراپ در منزل می‌تواند برای بیماران داشته باشد شامل موارد زیر است:

✔ کاهش هزینه‌های رفت و آمد بیماران به مراکز درمانی
رفت و آمد روزانه و یا یک روز درمیان به مراکز درمانی، می‌تواند هزینه‌های مختلفی برای بیمار داشته باشد. به خصوص اگر اینکه مرکز درمانی از محل زندگی بیمار دور باشد هزینه‌ی بالاتری برای وی خواهد داشت.

✔ امکان حضور خانواده‌ی بیمار در حین فیزیوتراپی بیمار در منزل
اگر فیزیوتراپی بیمار در منزل صورت بگیرد، امکان حضور همراهان بیمار در زمان فیزیوتراپی فراهم است و خانواده‌ی بیمار نیز می‌توانند از توصیه‌های فیزیوتراپ استفاده کرده و برای درمان هرچه سریعتر به فرد کمک کنند.

همین حالا برای تماس با ما کلیک کنید. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

✔ در امان ماندن از خطرات بیرون از منزل
امروزه به علت آلودگی هوا در شهر‎های بزرگ، و وجود بیماری‌های مختلف از جمله کرونا، بیماران ترجیح می‌دهد تمام خدمات درمانی خود را در منزل دریافت کنند. ممکن است در آینده امکان حضور پزشک نیز در منزل فراهم شود اما آنچه که در این زمان وجود دارد، امکان استخدام فیزیوتراپ در منزل است تا بیمار برای دریافت خدمات فیزیوتراپی، از منزل خارج نشود.

✔ مفید برای بیماران ناتوان در حرکت
برخی از بیماران نیز وجود دارند، که برای انجام فیزیوتراپی، توانایی جسمی رفتن به مراکز درمانی را ندارند. برای مثال بیماران سرطانی، یا افرادی که از قسمت بخش‌های حرکتی خود دچار مشکل شده اند نمی‌توانند برای درمان به مراکز درمانی رفت و آمد کنند چرا که پزشک آن ها اجازه‌ی بلند شدن از تخت بدون کمک متخصص را نداده است. برای این بیماران نیز استخدام فیزیوتراپ در منزل می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

✔ هماهنگ شدن برنامه درمان با برنامه‌ی زندگی
زمانی که شما فیزیوتراپی در منزل را استخدام می‌کنید، می‌توانید برنامه‌ی زندگی خود را با ساعت فیزیوتراپی تنظیم کرده و در ساعات دلخواه خود، فیزیوتراپ را به منزل خود بیاورید.

✔ آموزش حرکات در منزل و در مکان تمرین
فیزیوتراپی که به منزل شما می‌آید، می‌تواند بر اساس امکانات ورزشی که در اختیار شما وجود دارد، و با توجه به مکان تمرین شما در منزل، تمرینات مشخصی را برای بیمار ارائه دهد.

✔ امکان استراحت بلافاصله بعد از تمرین
در بسیاری از فیزیوتراپی‌ها که از گرما و سرما درمانی برای بیمار استفاده می‌شود، بهتر است که فرد بلافاصله با محیط بیرون در ارتباط نباشد تا دمای بدن به طور ناگهان تغییر پیدا نکند. با استخدام فیزیوتراپ در منزل توسط هومکا، می‌توانید بلافاصله بعد از فیزیوتراپی، استراحت کنید.

استخدام فیزیوتراپ در منزل

 

استخدام فیزیوتراپ خانم در منزل

در کنار تمام مزایایی که برای استخدام فیزیوتراپ در منزل ذکر شد، استخدام فیزیوتراپ خانم در خانه دارای مزیت‌های دو چندان برای برخی از بیماران است. طبیعی است که اکثر بانوانی که نیاز به فیزیوتراپی در منزل دارند، استخدام فیزیوتراپ خانم در منزل را به فیزیوتراپ آقا ترجیح دهند. علاوه بر آن، برخی از آقایان نیز برای راحتی همسر خود، ترجیح می‌دهند، فیزیوتراپ خانم را به منزل بیاورند. استارت آپ هومکا، با در نظر گرفتن تمام این موارد، این امکان را برای شهرواندان فراهم کرده تا در صورت نیاز به استخدام فیزیوتراپ خانم در خانه، با برقراری یک تماس، ساعات مورد نیاز برای فیزیوتراپی را مشخص کرده و فیزیوتراپ مورد نیاز خود در منزل را استخدام کنند.

call button submit

 

استخدام فیزیوتراپ در منزل هومکا برای آقایان و بانوان 

علاوه بر اینکه موسسین ما هومکا، امکان رزرو و استخدام فیزیوتراپ در منزل را برای بیماران فراهم کرده‌اند، در نظر دارند که از فیزیوتراپ‌های ماهر جهت همکاری در هومکا، برای خدمت رسانی به بیماران در شهرهای بزرگ تهران و کرج دعوت به عمل آورند. در صورتیکه دارای رزومه‌ی مشخص در زمینه‌ی فیزیوتراپی هستید، می‌توانید با برقراری تماس و ارسال رزومه‌ی کاری خود، با ما همکاری کنید. هدف ما در این موسسه جلب رضایت بیماران و ارائه‌ی خدمات نوین برای بهبود هرچه سریع‌تر آن‌هاست.

 

کاربرد فیزیوتراپی برای درمان انواع بیماری ها

فیزیوتراپی در تخصص‌های مختلف برای بهبود و درمان انواع بیمار‎ی‌ها می‌تواند مفید باشد. در ادامه لیست بیماری‌هایی را ذکر می‌کنیم که فیزیوتراپی می‌تواند تاثیر بسزایی در بازگشت هرچه سریعتر بیمار به حالت عادی زندگی روزمره داشته باشد.

✔ انواع بیماری‌های مربوط به زنان مانند کمر درد‌های دوران بارداری و یا پس از زایمان، چسبندگی رحم و مشکلات مربوط به تخمدان

✔ برای بهبود انواع بیماری‌های پوستی با استفاده از شیوه‌های مختلف درمانی مانند لیزردرمانی

✔ بهبود آسیب‌های ناشی از ورزش‌های سنگین و یا آسیب دیدگی ناگهانی در ورزش‌هایی مانند فوتبال، والیبال و بسکتبال

✔ بهبود عوارض ناشی از افزایش سن در سالمندان مانند درد در نواحی کمر، پا و عضلات مربوط به آن‌ها

✔ درمان انواع بیماری‌های تنفسی با استفاده از تقویت عضلات ریه از طریق استفاده از تجهیزات مختلف پزشکی

✔ درمان انواع بیماری‌های اورتوپدی مانند آسیب دیدگی در استخوان‌های قسمت‌های مختلف بدن

✔ بهبود و کاهش عوارض ناشی از بیماری‌های مادرزادی

✔ مفید برای بیماری‌های مغز و اعصاب در جهت بهبود عملکرد مغز با ارائه‌ی تمرینات ویژه‌ی هوازی

✔ کاهش عوارض ناشی از سکته‌ی مغزی

✔ بهبود عوارض ناشی از شیمی درمانی در بیماری‌های مختلف سرطانی

✔ کاهش عوارض ناشی از فلج اطفال و فلج مغزی در کودکان

✔ درمان انواع سردرد توسط ورزش‌های مخصوص در طول درمان

✔ درمان و بهبودی گردن درد با استفاده از دستگاه‌های ویژه‌ی فیزیوتراپی

✔ اختلالات مربوط به گرفتگی عضلات نیز می‌تواند در تعداد جلسات کوتاهی توسط فیزیوتراپی درمان شود

✔ درمان انواع آرتروزها شامل آرتروز کمر، گردن و آرتروز زانو

✔ درمان روماتیسم زانو و ستون فقرات

استخدام فیزیوتراپ در منزل

 

هزینه استخدام فیزیوتراپ در منزل

فیزیوتراپ‌هایی که از دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند، می‌توانند برای ارائه‌ی خدمات درمانی پس از دریافت مدرک کارشناسی اقدام به تاسیس کلینیک درمانی کنند. اما مشکلی که در این مورد وجود دارد این است که اینگونه افراد در ابتدا شناخته شده نیستند و برای جلب مشتری نیاز به شناخته شدن دارند. هومکا برای کسانی که بخواهند در این موسسه مشغول به کار فیزیوتراپی شوند، می‎تواند پیشنهاد خوبی باشد چرا که همواره درخواست فیزیوتراپی در این مرکز برای فیزیوتراپ‌ها وجود خواهد داشت. هزینه‌ای هم که برای استخدام فیزیوتراپ از بیماران دریافت خواهد شد در طول درمان و توسط خود فیزیوتراپ در چهارچوب استاندارد‎های هومکا مشخص خواهد شد. بنابراین به علت متفاوت بودن جلسات فیزیوتراپی در هر کدام از بیماران، نمی‌توان تعرفه‌ی مشخصی برای دریافت هزینه معین کرد.

 

انواع روش های درمانی در استخدام فیزیوتراپ در منزل

روش‌هایی که فیزیوتراپ‌ها در منزل برای درمان بیماران و آسیب‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند شامل مواردی است که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

✔ استفاده از روش درمان‎های دستی
درمان‎های دستی در فیزیوتراپی شامل ماساژ درمانی، ارائه‌ی تمرینات ورزشی و کمک به استقلال حرکتی بیمار می‌باشند.

✔ گرما و سرما درمانی در فیزیوتراپی بیماران در منزل
گرما درمانی شامل استفاده از دستگاه‏‌های گرمایشی برای منبسط کردن عضلات و سرما درمانی نیز استفاده از کمپرس آب سرد برای منقبض کردن عضلات ‌می‌باشد.

✔ لیزر درمانی
لیزر درمانی در فیزیوتراپی را می‌توان درمانی بدون درد دانست که بدون هیچ آسیبی، امکان دسترسی به محل جراحت را برای فیزیوتراپ فراهم می‌کند.

✔ استفاده از طب سوزنی
فیزیوتراپ می‌تواند از طریق استفاده از سوزن خشک، مسیرهای عصبی را تحریک کرده و موجب کاهش درد در عضلات شود.

ٰ ✔ الکتروتراپی
درمان با استفاده از تحریک الکتریکی اعصاب از طریق پوست می‌باشد. جریان الکتریکی با عبور از عضلات، موحب تولید گرما و کاهش درد و التهاب در آن‎ها می‌شود.

✔ مگنت تراپی
مگنت تراپی نیز یک نوع روش درمانی دیگری است که در فیزیوتراپی با استفاده از انرژی مغناطیسی به درمان و بهبود عضلات فرد کمک می‌کند. قابل ذکر است که مگنت تراپی یکی از روش‌های پیشگیری از پوکی استخوان نیز می‌باشد.

✔ آب درمانی یا هیدروتراپی
آب درمانی شامل تمامی درمان‌های فیزیوتراپی توسط آب است که مهمترین آن، پیاده روی در استخر آب گرم می‌باشد.

✔ موج درمانی یا اولتراسوند
با استفاده از امواج، گرما به به بخش‌های عمیق‌تر در عضلات فرستاده و باعث افزایش جریان خون و التیام بافت های آسیب دیده می‌شود

 

کلام پایانی درباره استخدام فیزیوتراپ در منزل

هومکا استارت آپی است که توانسته ارتباط بین مشتری و فیزیوتراپ را در کمترین زمان برقرار کند. اگر چنانچه به دنبال استخدام فییوتراپ با هزینه‌ی معقول و مناسب در منزل خود می‌گردید، موسسه‌ی هومکا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر هم یک فیزیوتراپ ماهر هستید، و دارای مدرک معتبر از دانشگاه‌های برتر کشور می‌باشید، می‌توانید برای همکاری، روی کمک هومکا حساب کنید. ما در این موسسه سعی داریم با استفاده از فیزیوتراپ‌های مجرب، رضایت مشتریان را جلب کرده و سلامتی و شادی را به زندگی آن‌ها بازگردانیم. برای دریافت هرگونه خدمات فیزیوتراپی، مانند فیزیوتراپی بیمار ام اس در منزل، فیزیوتراپی بیمار سرطانی در منزل، فیزیوتراپی بیمار پارکینسون در منزل و ... کافی است تا با کارشناسان ما در این مرکز تماس بگیرید.

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

 

دسترسی سریع

سوالات متداول

از فیزیوتراپی در درمان چه بیماری‌های استفاده می شود؟
فیزیوتراپی در درمان بیماری‌های اسکلتی، ماهیچه‌ایی و عصبی موثر است.
چقدر طول می‌کشد تا فیزیوتراپی نتیجه دهد؟
در پاسخ به این پرسش که سرعت اثر بخشی ناشی از تمرین‌های فیزیوتراپی چقدر است باید بگوییم که بستگی به میزان آسیب و جراحت دارد. صدمات کوچک ممکن است دو الی سه جلسه نیاز به فیزیوتراپی داشته باشند. صدمات وارد شده به بافت نرم می‌تواند قدری بیشتر به طول انجامیده و ۶ الی ۸ هفته نیاز به جلسات فیزیوتراپی داشته باشند. و در نهایت برای آسیب ‌های جدی ممکن است از ۲ ماه تا چند ماه درمان فیزیوتراپی طولانی شود که این زمان کاملاَ بستگی به میزان پیشرفت حاصل شده دارد.
آیا بیماران مبتلا به ام اس می‌توانند از فیزیوتراپی استفاده کنند؟
بله. تمرینات فیزیوتراپی در انعطاف، قدرت و حفظ دامنه حرکتی عضلات بسیار موثر هستند.
آیا خدمت فیزیوتراپی در منزل توسط متخصص خانم نیز ارائه می‌شود؟
بله. به منظور رفاه حال بانوان، متخصصان خانم به درخواست شما به منزل اعزام خواهند شد.
چگونه می‌توانم از خدمت فیزیوتراپی سالمندان در منزل استفاده کنم؟
کافی است به سایت هوم‌کا مراجعه کرده و بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L