پزشک در منزل تهرانپارس
خانه
مقالات
پزشک در منزل تهرانپارس

پزشک در منزل تهرانپارس

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/04
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
پزشک را به منزل خود بیاورید!
این روزها با وجود بیماری کرونا رفتن به مطب پزشک که محیطی پرریسک محسوب می‌شود، خطرناک است. حال در صورت نیاز به پزشک باید چه کرد؟ توصیه ما به شما استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل می‌باشد. در منزل بمانید و بهترین پزشکان تهران را به منزل خود بیاورید. با ما در این مقاله همراه باشید.

خدمت پزشک در منزل تهرانپارس یکی از ضرورت‌های این روزها است که به وسیله مجموعه هومکا به عنوان مرکز ارائه‌دهنده خدمات سلامت برای مخاطبان گرامی فراهم گردیده است. هدف اصلی در گردآوری این امکان و خدمت این است که بتوانیم خدمات پزشکی را در منزل تهرانپارس خارج از مراکز رسمی درمانی، بهداشتی، بیمارستانی و مطب‌ها و کلینیک‌ها به شکل اصولی و صحیح برای متقاضیان این نوع خدمات مهیا کنیم.

قطعاَ بحث حضور طبیب در خانه‌ی بیمار مربوط به سال‌های اخیر نمی‌شود و پیشینه‌ای طولانی دارد. اما نیاز این نوع خدمات در شرایط خاص این روزها بیش از پیش احساس می‌شود. پر مشغله بودن زندگی ماشینی در کنار وجود انواع آلودگی و ترافیک و چندین دلیل دیگر که در این مقاله برای شما باز گو خواهیم کرد، همگی جزء مواردی هستند که تمایل افراد را برای حضور غیر ضروری در مکان‌های شلوغ کم رنگ می‌کنند.

پزشک در منزل تهرانپارس

با توجه به این موضوع که شرایط حال افراد داری مشکلات سلامت و دارای بیماری که از دردی رنج می‌برند مزید بر علت شده و طبیعتاَ تمایل این دسته از افراد برای دریافت خدمات پزشکی در منزل تهرانپارس بیشتر از سایرین است. مجموعه هومکا با دارا بودن کادری متخصص خود را متعهد کرده است تا خدماتی در خور شأن بیماران عزیز و متقاضیان خدمات حوزه سلامت فراهم آورد. شما می‌توانید همین حالا برای ثبت رایگان درخواست خود اقدام کرده و در صورت مشاوره با کارشناسان مجموعه هومکا، بهترین خدمت متناسب با شرایط خود را دریافت نماید.

تماس برای دریافت مشاوره رایگان

 

مزایای دکتر در منزل تهرانپارس

تمرکز ما در مجموعه هومکا فراهم آوردن بهترین خدمات پزشکی در منزل تهرانپارس برای متقاضی و شخص درخواست دهنده است تا در کنار دریافت کیفیت خدمات، تمامی دغدغه های موجود از جانب هزینه ها نیز با ایجاد بسته‌های قیمتی مناسب برای ایشان بر طرف گردد. در ادامه سعی داریم تا برخی از مزیت‌های ویزیت پزشک در منزل تهرانپارس را برای شما بیان کنیم.

✔ حضور یک پزشک در منزل تهرانپارس می تواند همان انتظاراتی را که هنگام حضور در مطب وی دارید را برایتان برآورده کند. راهنمایی‌های درست برای بهبود هر چه سریعتر بیماری، چک کردن وضعیت عمومی سلامتی بیمار و معرفی یک برنامه درمانی به همراه خدمات دیگر همگی از جمله مواردی هستند که با سفارش پزشک در منزل تهرانپارس می توانید از آنها بهره‌مند شوید. در حالی که در صورت حضور در مطب دکتر، باید مدتی را منتظر مانده تا نوبت خود را دریافت کنید. همچنین شلوغ بودن مطب پزشکان در این روزها خود نیز موردی است که برای بسیاری ممکن است ناخوشایند باشد. دیدن وضعیت بیماری سایر افراد روی ما ناخودآگاه تأثیر گذاشته و شاید درد را دوباره به یاد ما آورد. بنابراین، در صورت بهره‌مندی از حضور پزشک در منزل تهرانپارس می‌توانید همگی این معضلات را کنار گذاشته و در عین حال خدمات گفته شده را به راحتی دریافت کنیم.

✔ با استفاده از خدمات پزشکی در منزل تهرانپارس دیگر دغدغه های استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را ندارید. اگر بخواهید از خانه خارج شوید نیز وجود مشکلات دیگر سبب می شود تا شما به هر حال آزرده خاطر شوید. به عنوان مثال در صورت استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس، حضور تعداد زیادی از افراد موجب می شود علاوه بر نداشتن راحتی در استفاده از این وسایل، سر و صدای محیط را نیز تحمل کنید و آن را مازاد بر درد خود داشته باشید. در شرایطی که دچار درد و هیچ بیماری نیز نیستیم، این قبیل مشکلات برای ما ناخوشایند هستند چه برسد به این که در وضعیت بیماری بخواهیم با آن ها مواجه شویم. برای ثبت رایگان درخواست همین حالا کلیک کنید. 

تماس برای ثبت درخواست رایگان

 

دیگر مزایای  پزشک در منزل

✔ فراهم آوردن بهترین شرایط رفاهی برای بیمار یکی از مزیت‌های این خدمت است. چرا که راحت ترین مکان برای فرد بیمار جایی جز محل زندگی او نیست. ممکن است بعضی از ما در صورت داشتن بیماری زیاد آن را ابراز نکنیم اما چنانچه یکی از افراد خانواده ما دچار بیماری و ناراحتی شود قطعاَ تمامی کوشش خود را به کار خواهیم بست تا هر چه سریع تر نسبت به بهبودی شرایط آنها اقدام کنیم. سعی می کنیم بهترین شرایط را برایشان فراهم آورده و تا حد امکان از دردشان بکاهیم. با استفاده از خدمات پزشکی در منزل تهرانپارس نه تنها تمامی معضلات اشاره شده در بالا را نخواهید داشت، بلکه خیالتان نیز از بابت فراهم آوردن تمامی شرایط مساعد برای بیمارتان آسوده خواهد بود.

✔ حضور پزشک در منزل تهرانپارس موجب صرفه جویی در زمان می شود. علت این موضوع این است که شما در هنگام خارج شدن از منزل خود طبیعتا مدتی را در ترافیک سپری می کنید. و همچنین زمانی را باید برای طی کردن مصافت مورد نیاز از خانه به مطب پزشک اختصاص دهید. حال تصور کنید که در یک روز پر مشغله قرار دارید و باید به سایر کارهای خود نیز تا حد امکان برسید. در این هنگام خدمات پزشکی در منزل تهرانپارس نه تنها نیاز شما را به خروج از خانه بر طرف می‌نماید، بلکه می توانید پزشک را بر بالین بیمار در اسرع وقت داشته باشید.

✔ تا اینجا شاید شرایط سخت و دشوار برخی از بیماران را در نظر نگرفتیم. بیمارانی که دارای بیماری‌های زمینه ای مانند فشار خون بالا و یا دیابت و بیماری‌های قلبی هستند. این دست از بیماران تا حد امکان بهتر است شرایط رفاهی مساعدی را برای دریافت خدمات داشته باشند. چرا که وجود این بیماری ها موجب می شود تا نیاز احتمالی به بررسی های دوره ای از سوی پزشک معالج وجود داشه باشد. بنابریان دفعات خروج از منزل احتمالا موجب آزردگی خاطر این عزیزان می‌شود. اگر در افراد مسن نیز بخواهیم شرایط را بررسی کنیم خواهیم دید که وجود بیماری‌هایی مانند پوکی استخوان و یا دردهای عضلانی مانع از داشتن تحرک زیاد می‌شوند و یا باید با احتیاط این جا به جایی ها انجام گیرد. استفاده از خدمات پزشکی در منزل تهرانپارس تمامی این نگرانی‌ها را برطرف خواهد کرد و آسودگی و اطمینان را از دریافت بهترین خدمات برای شما به ارمغان خواهد آورد.

پزشک در منزل تهرانپارس

✔ یکی دیگر از موقعیت ها می تواند نیاز کودکان برای مراجعه به پزشک باشد. کودکان در حال رشد برای بررسی وضعیت رشد آنها نیاز دارند تا مرتباَ مورد معاینه قرار گیرند. یا ممکن است کودک شما دچار بیماری و درد ناشی از آن شده باشد. در این گونه از مواقع احتمالاَ شما نیز موافق استفاده از خدمات پزشکی در منزل تهرانپارس برای کودک خود هستید. چرا که معمولا کودکان احساس خوبی نسبت به رفتن نزد دکتر از خود نشان نمی دهند. در این حالت اگر بخواهید آن ها را به اصرار از خانه خارج کنید احتمال زیاد با مقاومت و گریه های او مواجه خواهید شد. اگر قصد دارید تا از خدمات پزشکی در منزل تهرانپارس استفاده کنید می‌توانید با ما تماس بگیرید یا دکمه ثبت رایگان درخواست را کلیک کنید.

تماس برای ثبت درخواست رایگان

 

انواع خدمات پزشکی در منزل تهرانپارس

در ادامه برخی از خدمات پزشکی در منزل تهرانپارس را که مجموعه هومکا ارائه می دهد بیان کرده‌ایم. جالب است بدانید که این موارد تنها شامل ویزیت پزشک عمومی در منزل تهرانپارس نمی‌شود و خدمات جامعی در این زمینه را برایتان مهیا کرده‌ایم.

 

پزشک متخصص داخلی در منزل تهرانپارس

یکی از متخصصانی که در مواقع بیماری می‌تواند به خوبی به ما کمک کند پزشک متخصص داخلی است. با توجه به گستردگی حوزه طبابت این دست از متخصصان، آن‌ها می‌توانند در طیف وسیعی از بیماری به کمک شما بیایند. اگر چه که باید توجه کرد که وظایف یک پزشک متخصص داخلی در منزل تهرانپارس با وظایف یک پزشک عمومی در منزل تهرانپارس یکسان نیست. متخصص داخلی دوره‌هایی را گذرانده است که به او توانایی بررسی دقیق‌تر طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها را می‌دهد.

 

پزشک متخصص قلب و عروق در منزل تهرانپارس

یکی از خدماتی که قصد داریم به آن در این قسمت اشاره کنیم، استفاده از پزشک متخصص قلب و عروق در منزل تهرانپارس است. قلب به عنوان یکی از اعضای حیاتی بدن ما وظیفه پمپاژ کردن خون را به شکل صحیح به تمامی اعضای بدن بر عهده دارد. چنانچه کارکرد این عضو مهم دچار اختلال شود و یا در ناحیه مربوط به این عضو از بدن خود دردهایی را حس کنیم که نشان دهنده علائم بیماری قلبی عروقی هستند، پزشک متخصص قلب و عروق در منزل تهرانپارس می تواند به کمک شما بیاید.

سایت Web Md به وظایف متخصص قلب و عروق اشاره کرده است: 

زمانی که به متخصص قلب مراجعه می‌کنید ، آنها در مورد علائم و سبک زندگی شما سوالاتی را خواهند پرسید. به این ترتیب شرح حال اولیه گرفته می‌شود. در مراحل بعدی برای رد سایر احتمالات و تایید تشخیص آزمایش‌هایی را برای شما تجویز خواهند کرد:

  • EKG
  • کاتتریزاسیون قلبی
  • سونوگرافی
  • بیوپسی قلب
  • تست اضطراب

این آزمایش‌ها سلامت کلی قلب را مورد ارزیابی قرار خواهند داد. با توجه به نتایج آزمایش بیماری تشخیص داده می‌شود و راه‌حل درمانی تجویز خواهد شد. درمان از طریق دارو، تغییر سبک زندگی یا جراحی انجام می‌شود.

پزشک در تهرانپارس

 

تعرفه ویزیت پزشک در منزل تهرانپارس

اگر می‌خواهید از قیمت ویزیت پزشک متخصص در منزل تهرانپارس با خبر شوید می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ با کارشناسان مربوطه درخواست خود را عنوان کنید و ضمن دریافت راهنمایی های لازم از قیمت پزشک در منزل تهرانپارس نیز آگاه شوید.

تماس برای دریافت مشاوره رایگان

 

خدمات پزشکی در منزل تهرانپارس در یک نگاه

در این مقاله از فواید بسیاری که خدمات پزشکی در منزل تهرانپارس دارد برایتان گفتیم. این موضوع که تا چه اندازه دریافت این قبیل خدمات در ایجاد آرامش و برطرف نمودن نگرانی‌های شما موثر است خود دلیلی برای استفاده از خدمات پزشکی در منزل تهرانپارس و ویزیت پزشک در منزل تهرانپارس است.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

تعرفه ویزیت پزشک در منزل چقدر است؟
تعرفه‌ی ویزیت پزشک در منزل بستگی به نوع درخواستی که از ما انجام می‌دهید و همچنین میزان تخصص پزشک مورد نظر دارد. به همین دلیل است که نمی‌توان یک قیمت ثابت را برای تعرفه‌ی ویزیت پزشک در منزل ارائه داد. اما می‌توانید با تماس از طریق شماره‌ی ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ درخواست خود را مطرح کنید و همکاران ما در هومکا، متناسب با نیازتان، تعرفه‌ی دقیق را با شما در میان خواهند گذاشت.
فرایند درخواست و اعزام پزشک به منزل چگونه است؟
کافیست بر روی دکمه‌ی ثبت رایگان درخواست کلیک کنید. بعد از کلیک بر روی این دکمه به صفحه‌ی ثبت سفارش منتقل خواهید شد. در این صفحه از شما سوالاتی ابتدایی مانند جنسیت، محدوده‌ی سنی پرسیده می‌شود. همچنین می‌توانید در قسمت مشخص شده، توضیحات اضافه‌ای درباره‌ی ناراحتی یا آسیبتان برای ما بنویسید. سپس زمان دلخواهتان را انتخاب کرده و سفارشتان را به صورت رایگان ثبت می‌کنید! به همین سادگی. حتی اگر رابطه‌ی خوبی با ثبت درخواست به صورت آنلاین ندارید، باز هم جای نگرانی نیست. می‌توانید از طریق تماس با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ درخواستتان را ثبت نمایید.
چرا انجام ویزیت در منزل گزینه بهتری است؟
• در بسیاری از موقعیت ها از نظر جسمانی ضعیف هستیم و ترجیح می دهیم در خانه بمانیم و حتی مراجعه به پزشک یک کار بزرگی به نظر می رسد و یا اینکه زمان برای ماندن در ترافیک و مطب و کلینیک ندارید، انجام ویزیت در منزل دلایل دیگری دارد که در زیر اشسماره کرده ایم • ممکن است به لحاظ فیزیکی قادر نباشید از منزل خارج شوید. • آرامش و سکوت. درمان در منزل شما با آرامش و سکوت کامل انجام می شود و این میتواند در تسریع بهبود حال شما تاثیر داشته باشد. • مناسب برای سالمندان : برای افراد سالمند بعلت شرایط جسمانی که دارند بهتری گزینه ویزیت در منزل است. • صرفه جویی در زمان • امکان ویزیت بدون معطلی توسط پزشکان مجرب و شایسته: ما با فراهم آوردن خدمات پزشکی ومراقبتی توسط متخصصین خبره، مفهوم پزشک خانواده را برمی گردیم.
خدمت پزشک در منزل هومکا چه مناطقی را پوشش می‌دهد؟
در حال حاضر کلیه ساکنین تهران،‌ کرج و حومه و مشهد می‌توانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند.
آیا پزشک در منزل نسخه تجویز می‌کند؟
بله. حضور پزشک در منزل باعث تغییر وظایف او نخواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل