پزشک در منزل شبانه روزی
خانه
مقالات
پزشک در منزل شبانه روزی

پزشک در منزل شبانه روزی

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/05
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
خدمات درمانی رو در منزل خودت تجربه کن!
در شرایط کنونی و با توجه به شیوع بالای ویروس کرونا، خروج از منزل با هدف حضور در مراکز درمانی پر ازدحام، برای هر فردی ممکن است خطر ساز باشد. استفاده از خدمات پزشک عمومی و متخصص در منزل در هر ساعتی از شبانه روز، جایگزین بسیار راحت و ایمن‌تر برای حضور در مراکز درمانی می‌باشد.

یکی از موضوعاتی که در بحث ارائه خدمات در حوزه‌ی سلامت مطرح است، در دسترس بودن خدمات پزشکی در منزل شبانه روزی است. اگرچه خدمات پزشکی در برخی از مراکز درمانی به صورت ۲۴ ساعته در دسترس عموم قرار دارند، اما تعداد این مراکز درمانی و موقعیت مکانی آنها نسبت به محل زندگی برخی از افراد ممکن است از شرایط ایده‌آل فاصله داشته باشد. بنابراین، با توجه به اهمیت شبانه روزی بودن خدمات پزشکی، کوشش مجموعه هومکا در فراهم نمودن خدمات پزشکی در منزل شبانه روزی درخور توجه است. به همین دلیل است که قصد داریم در این مقاله مروری بر خدمت پزشک در منزل شبانه‌روزی بیاندازیم. 

ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که در دسترس بودن خدمات پزشکی در منزل شبانه روزی کوشش فراوانی را می‌طلبد. برآورده شدن این خدمت با ارزش، زمانی محقق می شود که یک تیم متخصص و متشکل از تمامی متخصصان حوزه درمان و سلامت به شکلی ایثارگرانه در هر زمان که نیاز به حضور این عزیزان در منزل بیمار باشد، خود را بر بالین فرد بیمار رسانده و روند درمان را در سریع‌ترین زمان ممکن آغاز نمایند.

 پزشک در منزل شبانه روزی

همه ما می‌دانیم که بیماری در بسیاری از مواقع خبر نمی‌دهد. گاهی و در برخی از انواع بیماری، علائم آن چنان خاموش هستند که به ناگهان در طی خواب شبانه از خواب به علت احساس یک درد ناخوشایند بیدار می‌شویم. یا حتی فردی در اثر صدمه، جراحت و یا بروز یک بیماری در وضعیت شدید بیماری قرار داشته و نیاز به مراقبت شبانه روزی و ویزیت پزشک در منزل شبانه روزی احساس می شود. اینجاست که ضرورت وجود یک پزشک در منزل شبانه روزی بیش از پیش توجه هم بیمار و هم متخصصان حوزه سلامت را به خود جلب کرده است.

مجموعه هومکا افتخار دارد تا ضمن معرفی کامل خدمات حوزه پزشکی و بهداشت، این خدمت متمایز خود را به همگان عرضه کند. شما می‌توانید همین الان از مشاوره رایگان با کارشناسان ما بهره مند شوید. برای این منظور با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه هومکا درخواست شما را دریافت کرده، مشاوره لازم را به شما ارائه دهند. با استفاده از خدمات پزشک در منزل می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز به خدمات درمانی مورد نیاز خود و به راحتی دسترسی داشته باشید.

تماس برای ثبت درخواست رایگان

 

مزایای ویزیت دکتر در منزل شبانه روزی

اگرچه حضور یافتن یک پزشک در منزل بیمار در هنگام بیماری پدیده‌ای تازه و مخصوص دوران ما نیست، اما به گزاف نگفته‌ایم اگر حضور یک فرد متخصص در زمان بیماری و شب هنگام، زمانی که تقریباَ تمامی مشاغل کار خود را تعطیل کرده و در حال استراحت هستند را مانند حضور یک فرشته در کنار بیمار برای بهبود حال او بدانیم. در گذشته نیز همین گونه بوده است و طبیب بدون توجه به زمان و مکان بیمار، اگر در پی فرستادن فردی برای آگاه کردن وی از وضعیت بیمار، متوجه وجود شخصی در بستر بیماری می‌شد، حتی به شکل پیاده از مسیر‌های سخت در نیمه‌های شب خود را از چند آبادی آن طرف تر به بستر بیمار می‌رساند.
این موضوع نشان می‌دهد که پزشکان از دیر باز تا چه اندازه خود را مسئول بهبودی حال بیمار دانسته، برای بازگشت سلامتی وی از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند. اما حضور پزشک در منزل شبانه روزی چه مزیت‌هایی دارد؟ هر چند احتمالاَ به خوبی از این مزایا آگاهی دارید اما بهتر است به مرور برخی از مزیت‌های دکتر در منزل شبانه روزی بپردازیم. این مزایا عبارتند از:

- در نظر بگیرید که در نیمه‌های شب فرد دچار کسالتی شود که دسترسی به وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس یا مترو به دلیل تعطیلی این بخش از ناوگان مسافربری شهری در ساعات پایانی روز، ممکن نباشد. یا اگر هم بخواهد از اتوموبیل شخصی برای رفتن به مراکز درمانی استفاده کند، رانندگی کردن شخص بیمار با وسیله نقلیه شخصی آن هم در هنگام شب بسیار خطرناک بوده و به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. حضور یک دکتر در منزل شبانه روزی می‌تواند این بخش از دغدغه‌ها را به خوبی برطرف کرده و رفاه حال بیمار و اطرافیان او را فراهم نماید.

- حضور در محیط‌های درمانی برای هیچ شخصی تجربه خوشایندی محسوب نمی شود. چرا که اگر خود و یا یکی از عزیزان ما در چنین مکان‌هایی حضور یابیم، احتمالاَ دچار یک بیماری و کسالت هستیم و از دردی رنج می‌بریم. حتی اگر هم چنین نباشد دیدن افرادی که در این مکان‌ها دچار بیماری و گرفتاری هستند اصلاَ خوشایند نیست. پس هر کسی آرزو دارد هرگز به مراکز درمانی مراجعه نکند و در طول عمر خود دچار هیچ گونه بیماری نباشد. اما می‌توان در صورت نیاز از حضور یک پزشک در منزل شبانه روزی استفاده کرد. در این حالت بیمار در اتاق خود در وضعیت آسایش دلخواه خودش قرار داشته و از نعمت حضور یک دکتر در منزل شبانه روزی نیز بهره مند خواهد شد.

پزشک در منزل شبانه روزی

- شرایطی را در نظر بگیرید که فرد سالمندی در خانه دارید و او نیاز به ویزیت پزشک در منزل شبانه روزی دارد. این ضرورت به دلایل مختلف می‌تواند باشد. اولین دلیل احتمالاَ این است که برای این عزیزان راه رفتن در چنین شرایط سخت و مراجعه به مراکز درمانی برای ایشان دشوار است. گاهی به دلیل مشکلات حرکتی در این عزیزان باید حتماَ فردی همرا آنها بوده و از وسایل کمک حرکتی برای آنها استفاده شود. دلیل دیگر فراهم نمودن امکانات رفاهی برای ایشان از لحظه خروج از منزل تا ویزیت دکتر است که ممکن است چندین ساعت به طول بیانجامد و آنها را در حالت دشوار و آزار دهنده‌ای قرار دهد. بنابراین، ویزیت پزشک در منزل شبانه روزی را که مجموعه هومکا برای این گروه از بیماران در نظر گرفته است به شما توصیه می‌کنیم.

- گروه دیگری از افراد که با مشکلات حرکتی مواجه هستند، آن دسته از بیمارانی هستند که اخیرآ عمل جراحی داشته و به این دلیل نمی‌توانند از منزل آن هم شب هنگام خارج شوند. برای این گروه از بیماران عزیز نیز می‌توان از ویزیت پزشک متخصص در منزل شبانه‌روزی استفاده کرد. شما می توانید هم اکنون با مراجعه به سایت هومکا و با کلیک روی دکمه ثبت رایگان درخواست، ما را از درخواست پزشکی خود مطلع سازید.

تماس برای ثبت درخواست رایگان

 

ویزیت پزشک عمومی در منزل شبانه‌روزی

گاهی لازم است تا از وضعیت بیمار یک بررسی کلی انجام شود و یا در اثر پیداش درد در نیمه‌های شب یک پزشک عمومی در منزل شبانه روزی حضور داشته باشد. ویزیت دکتر عمومی در منزل شبانه روزی را ضمن تماس با مجموعه هومکا در هر زمان از شبانه روز از مجموعه هومکا بخواهید.

 

ویزیت پزشک متخصص قلب و عروق در منزل شبانه روزی

متأسفانه بسیاری از ما به رعایت سبک زندگی سالم اهمیتی نمی‌دهیم و قلب خود را در معرض انواع ناملایمت‌ها قرار می‌دهیم. مصرف غذاهای پر چرب و عدم تحرک به میزان کافی، عدم کنترل فشار خون بالا و داشتن سبک زندگی پر از استرس از جمله مواردی هستند که این عضو دوست داشتنی و اتفاقاَ پر اهمیت در بدن ما را تهدید می‌کنند.
ممکن است در اثر بروز مشکل یا اختلالاتی در رابطه با اختلالات قلب و عروق، ناگهان در نیمه‌های شب از خواب بیدار شده و احساس ناخوشایندی داشته باشیم. در این هنگام حضور پزشک متخصص قلب و عروق در منزل شبانه روزی به خوبی می‌تواند این اختلالات را شناسایی کرده و به بررسی وضعیت و حال عمومی بیمار بپردازد.

 

ویزیت پزشک متخصص ارتوپدی در منزل شبانه روزی

همانطور که در ابتدای این مطلب نیز به آن اشاره کردیم، مشکلات سیستم حرکتی و عضلانی از جمله مواردی هستند که موجب دشواری و در برخی از موارد غیر ممکن شدن انتقال بیمار به مراکز درمانی می‌شوند. از این روی با درخواست پزشک متخصص ارتوپد در منزل شبانه روزی یا ویزیت دکتر مفاصل و استخوان در منزل شبانه روزی، از مشاوره رایگانی که کارشناسان مجموعه هومکا برای شما در نظر خواهند گرفت نیز بهره مند شوید.

تماس برای دریافت مشاوره رایگان

در سایت خط سلامتی(Health Line) در مورد تکنیک‌های درمان متخصصین ارتوپد بیشتر می‌خوانید: 

متخصص ارتوپد برای درمان بیماری‌‌ها از روش‌های جراحی و غیرجراحی استفاده خواهد کرد. روش‌های غیر جراحی می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • پزشک با ارائه تمرینات یا حرکات خاص سعی در  بهبود قدرت، انعطاف‌پذیری و دامنه حرکتی عضو آسیب‌دیده دارد.
  • استفاده از تکنیک‌های بی‌حرکتی مانند بریس ، آتل و گچ 
  • از داروهای مسکن برای رفع درد و تورم استفاده خواهد شد. ایبوپروفن، آسپرین، داروهای کورتیکواستروئیدی و داروهای ضد التهابی از جمله آنها هستند. 
  •  پزشک از بیمار می‌خواهد با تغییر سبک زندگی به درمان بیماری کمک کند. تغییر سبک زندگی شامل برنامه ورزشی و داشتن یک رژیم غذایی سالم و متعادل است. 

 

ویزیت پزشک متخصص گوش و حلق و بینی در منزل شبانه روزی

بیماری‌ها و عفونت‌های مجاری گوش و حلق و بینی یکی از انواع بیماری‌هایی است که پزشک متخصص گوش و حلق و بینی در منزل شبانه روزی می‌تواند در برطرف شدن هر چه سریع‌تر آن به شما کمک کند. برای ارائه درخواست خود با کلیک روی ثبت رایگان درخواست در سایت هومکا، از پزشک متخصص گوش و حلق و بینی در منزل شبانه روزی جهت دریافت بهترین تجویز بهره‌مند شوید.

 

تعرفه خدمات پزشکی در منزل شبانه روزی

به منظور دریافت خدمات پزشکی در منزل شبانه روزی و سایر خدماتی که هومکا ارائه می‌دهد با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید تا علاوه بر دریافت مشاوره رایگان از قیمت و تعرفه تمام خدمات پزشکی در منزل شبانه روزی با خبر شوید.

تماس برای دریافت مشاوره رایگان

 

خدمات پزشکی در منزل شبانه روزی در یک نگاه

در این مطلب به معرفی یکی از خدمات ضروری در حوزه سلامت یعنی ویزیت پزشک در منزل شبانه‌روزی پرداختیم و ضرورت‌ها و مزیت‌های وجود و ارائه این خدمت را به طور کامل توضیح دادیم. اگر مطالعه این مطلب برایتان مفید بود لطفاَ در انتشار آن ما را یاری کنید. بدین منظور، می‌توانید این مطلب را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. داشتن جامعه‌ای سالم آرزوی مجموعه هومکا است. امیدواریم تا با ارائه خدمات هومکا، رضایت کامل شما را جلب نماییم.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا ویزیت پزشک در منزل تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد؟
پس از ویزیت بیمار توسط پزشک، مجموعه هومکا رسید و فاکتور خدمت مورد استفاده‌ی شما را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما با این رسید می‌توانید برای دریافت مبلغ از بیمه تکمیلی اقدام نمایید.
آیا پزشکان مجموعه هومکا که در منزل حاضر می‌شوند، توانایی و تخصص لازم برای تشخیص بیماری و ارائه درمان را دارند؟
بله. پزشکان مجموعه هومکا در دانشگاه‌های دولتی معتبر تحصیل کرده‌اند و تخصص لازم را دارند. این پزشکان برای به عضویت درآمدن در کادر درمانی هومکا، مصاحبه‌های تخصصی را پشت سر گذاشته‌اند.
برخی این تصور را دارند که حضور در درمانگاه و انجام معاینه توسط پزشکان حاضر در اماکن درمانی دقیق‌تر است. آیا این تصور صحت دارد؟
این موضوع یک تصور اشتباه است. معاینه پزشک علاوه بر اینکه دقت پایین‌تری ندارد، بلکه با توجه به آرامش و حضور در منزل، می‌تواند از دقت بالاتری نیز برخوردار باشد.
هدف از فیزیوتراپی در منزل چیست؟
کاهش درد از اهداف اولیه فیزیوتراپی است. سپس متخصص با ارائه تمرینات مناسب استقامت و قدرت عضلات را افزایش خواهد داد. همچنین حفظ عملکرد دامنه حرکتی مفصل از اهداف درمانی پزشک متخصص است.
آیا استفاده از خدمات پزشکی در طول ۲۴ ساعت امکان دارد؟
بله. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان هومکا تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل