تست کرونا در منزل زعفرانیه
خانه
مقالات
تست کرونا در منزل زعفرانیه

تست کرونا در منزل زعفرانیه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/07
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
در محل حضورت تست کرونا بده!
تست کرونا در منزل یکی از خدمات مجموعه‌ی هومکا است. این خدمات در استان‌ها تهران و البرز و شهر مشهد برای تمام هم‌میهنان عزیز ارائه می‌شود. مجموعه‌ی هومکا با همکاری با آزمایشگاه‌های معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت، پاسخ تست شما را در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهد داد.

با جست و جو در تاریخ بشر، همه ما در جریان اپیدمی هایی که در طول تاریخ جهان را درنوردیده اند، آشنا می شویم. اگر نگاهی نیز به تعداد مرگ و میر این پاندمی ها بیاندازید، متوجه می شوید که تعداد بسیاری را به کام مرگ کشانده اند. به خصوص در قرن نوزدهم و زمانی که علوم پزشکی چندان قدرتی نداشته است، ظهور بیماری هایی مانند آنفولانزای اسپانیایی و طاعون، مرگ بسیاری را سبب شده اند. به همین دلیل است که انسان تجربه بیماری هایی مانند کرونا را داشته است.

کرونا نام ویروس همه گیر جدیدی است که تاکنون تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داده است. این بیماری، تاکنون ده ها میلیون فرد در سراسر دنیا را مبتلا کرده و جان بسیاری از افراد مبتلا را گرفته است. محل اصلی فعالیت این ویروس، دستگاه تنفسی افراد مبتلا انجام می باشد و در پی آن علائم خطرناکی مانند تنگی نفس، تب بالا، درد مداوم گلو و سرفه های خشک ظاهر می شوند و ممکن است در ادامه و پیشرفت بیش از پیش، ایست قلبی را برای فرد مبتلا به همراه داشته باشد. علائم اصلی ویروس کرونا چیست که در صورت مشاهده آن‌ها باید برای انجام تست کرونا در منزل اقدام کنیم؟ سایت سلامت ناریانا(Naryana Health) در این مورد می‌گوید:

علائم عفونت ویروس کرونا به طور کلی عبارتند از:

  • تب
  • سرفه
  • تنگی نفس
  • گلو درد
  • سردرد

که در این میان علائم اصلی  کووید-۱۹ عبارتند از:

  • تب
  • سرفه
  • تنگی نفس

علائم کووید-۱۹ نسبت به SARS و MERS خفیف تر است. در صورتی که در محیط آلوده و پرریسک قرار نگرفته باشید و یا با کسی که مبتلا به ویروس کرونا بوده است در تماس نبوده‌اید، ممکن است علائم مربوط به ویروس دیگری مانند آنفولانزا باشد.

با انجام تحقیقات و اندکی بعد از کشف خصوصیات ویروس، ثابت شد که تنها آزمایش است که نشان می دهد افرادی که علائم دارند آیا به بیماری کرونا مبتلا شده اند یا خیر. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص انجام تست کرونا در منزل زعفرانیه بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

call to action

بدون شک بسیاری از ما تاکنون آزمایش داده ایم و می دانیم که راه معمول برای انجام آزمایش، رفتن به آزمایشگاه است. اما امروز مجموعه های خدمات درمانی و مراقبتی گوناگونی مانند مجموعه هومکا به وجود آمده اند تا خدمات درمان در منزل را برای افراد نیازمند به این خدمات که به هر دلیلی توانایی حضور در آزمایشگاه را ندارند، ارائه می نماید. با مشخص شدن پروتکل های مربوط به انجام تست کرونا، مجموعه هومکا خدمات تست کرونا در منزل را به سبد خدمات قابل ارائه خود افزود. خدمات تست کرونا در منزل زعفرانیه می تواند از حضور افراد مشکوک کرونا که به انجام تست نیاز دارند در آزمایشگاه ممانعت به عمل آورد. بر اساس یافته های تازه، تنها راه جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا، حاضر نشدن در مراکز پر تجمع و پر تردد می باشد.

مجموعه هومکا با تکیه بر پرستاران و تیم های تخصصی خود و با حداقل هزینه، تست کرونا در منزل زعفرانیه را برای تمام افراد متقاضی انجام این خدمات ارائه خواهد داد.

تست کرونا در منزل زعفرانیه

 

انواع روش های تست کرونا در منزل زعفرانیه

تنها اندکی از ظهور ویروس کرونا گذشته بود که راه ها و روش های مختلف برای انجام آزمایش دقیق با هدف تشخیص ویروس کرونا پیش بینی شدند. همان گونه که می دانیم، افرادی که به دلیل وجود علائم این بیماری مشکوک به ابتلا به این ویروس شده اند، تنها به وسیله انجام آزمایش کرونا می توانند در خصوص ابتلا یا عدم ابتلا به این ویروس اطمینان حاصل نمایند.

دو روش پر استفاده برای انجام تست کرونا در منزل زعفرانیه که پاسخ مثبت هر دو به نوعی تایید کننده ابتلای افراد به کرونا می باشند، تست آنتی بادی یا سرولوژیک و تست پی سی آر می باشند.

روش اول تست پی سی آر: در روش پی سی آر کارشناسان آزمایشگاه به دنبال قطعات ویروس در نمونه آزمایش فرد متقاضی تست کرونا در منزل زعفرانیه هستند. اگر نتیجه تست مثبت شود، یعنی قطعات ویروس در نمونه گرفته شده از فرد بیمار پیدا شود، فرد مثبت می بایست خود را وارد قرنطینه نماید که با این کار، مانع ابتلای سایرین به این ویروس و ادامه گسترش آن شود. این تست کرونا در منزل زعفرانیه به دلیل سنجش قطعات خود ویروس، ابتلای افراد در هنگام انجام آزمایش را بررسی می کند. لذا این تست بسیار مناسب برای غربالگری می باشد. نمونه مناسب برای این نوع از تست کرونا در منزل زعفرانیه، مایعات و ترشحات ته حلق و داخل بینی می باشد. اگر تمایل به آشنایی بیش‌تر با نحوه انجام این نوع تست دارید از شما دعوت می‌کنیم که از ویدیو هوم‌کا در رسانه اجتماعی یوتیوب بازدید نمایید.

روش اول تست آنتی بادی: در این روش، نمونه از خون فرد متقاضی گرفته می شود. آنتی بادی ماده ای است که گلبول های سفید بدن در مواجهه با ورود عوامل خارجی بیماری زا در بدن تولید می کنند. وظیفه اصلی آنتی بادی مبارزه با ویروس کرونا را است. افرادی که سیستم ایمنی قوی ای دارند، در صورت ابتلا به کرونا شرایط بدی را تجربه نخواهند کرد و معمولا خطر مرگ آن ها را تهدید نمی کند. نتیجه مثبت در آزمایش آنتی بادی به معنی حضور ویروس در بدن فرد آزمایش دهنده نیست.  چرا که تولید آنتی بادی در بدن و رسیدن به مرحله ای که در آزمایش مشخص شود، بین دو تا چهار هفته طول می کشد. بنابراین مثبت بودن نتیجه تست کرونا در منزل زعفرانیه به روش آنتی بادی می تواند به معنی مبتلا شدن فرد متقاضی در ماه های قبل باشد. به همین دلیل نیز تست آنتی بادی برای غربالگری مناسب نیست.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا نه تنها هر کدام از این روش ها را به صورت جداگانه به متقاضیان ارائه می نماید، برای اعتبار بیش از پیش تست، مجموع دو تست آنتی بادی و PCR را در قالب پکیج هومکا ارائه می دهد تا دقت آزمایش و اطلاعات حاصل از آن را افزایش دهد. برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل زعفرانیه بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل

 

اهداف استفاده از تست کرونا در منزل زعفرانیه

با آمدن بیماری کرونا، بسیاری از قوانین و مقررات موجود در بزرگ ترین سازمان ها دستخوش تغییرات بسیاری شد که این موضوع اهمیت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا را نشان می دهد.

اهداف مد نظر برای استفاده از خدمات تست کرونا در منزل زعفرانیه از دو جهت قابل تحلیل می باشد. ابتدا باید در نظر گرفت که در صورت استفاده از این خدمات، فرد متقاضی نیازی به خروج از منزل یا محل کار و طی مسافت های طولانی برای رسیدن به آزمایشگاه را ندارد. تست کرونا در منزل زعفرانیه در ایمنی و آرامش بسیار بهتر و کامل تر از انجام آزمایش در آزمایشگاه می باشد.

به جز این، پیمودن مسافت های طولانی برای رسیدن به آزمایشگاه مناسب انجام تست کرونا، احتمال دارد که زمان بسیاری را از افراد بگیرد تا نوبت به آن ها برسد. این درحالیست که با استفاده از تست کرونا در منزل زعفرانیه، پرستار نمونه گیر به سرعت در به حضور فرد متقاضی حاضر شده و نمونه را بر اساس نوع آزمایش از او دریافت می نماید.

به همین جهت انجام تست کرونا در منزل زعفرانیه موجب کم شدن مقدار رفت و آمد افراد در سطح شهر می شود که این موضوع یکی از مهمترین دلایل اعمال ممنوعیت رفت و آمدها در دوران کرونا می باشد. عدم رفت و آمد و تجمع در دوران کرونا یکی از توصیه‌های جدی سازمان بهداشت جهانی می‌باشد که در ادامه بخشی از توصیه‌ها را در اختیار قرار داده‌ایم:

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هوم‌کا با ارائه خدمات تست کرونا در منزل اهداف خود از را در قالب راحتی، کم هزینه بودن و دسترسی راحت و بی دردسر افراد نیازمند به آزمایش کرونا تعیین نموده است.

تست کرونا در منزل زعفرانیه

 

دقت تست کرونا در منزل زعفرانیه  

موضوع دقت تست کرونا در منزل زعفرانیه سوال بسیاری از متقاضیان استفاده از این خدمات می باشد. که آیا می توان به دقت انجام آزمایش تخصص بیرون از محیط آزمایشگاه اعتماد کرد یا خیر. برای اطلاع از دقت انجام آزمایش نیاز است تا به مراحل انجام تست کرونا در منزل زعفرانیه نگاهی بیاندازیم.

مرحله اولی که انجام می شود و تاثیر مستقیم بر روی دقت تست کرونا در منزل زعفرانیه دارد، نمونه گیری است که از سوی پرستار اعزام شده از سوی مجموعه هومکا انجام می شود. از آنجایی که پرستاران مجموعه هومکا تخصص بالایی در اموری که به ایشان محول می شوند دارند و آموزش های لازم را برای انجام کارهای تخصصی دیده اند، بدون شک با استانداردهای نمونه گیری با هدف بالا رفتن دقت آزمایش، آشنایی کامل را دارند.

از سوی دیگر، آزمایشگاه هایی که مجموعه خدمات درمانی و پرستاری هومکا با آن ها قرارداد دارد تا این آزمایشگاه ها تشخیص ویروس در نمونه بر عهده بگیرند، جزو آزمایشگاه های معتبر و شناخته شده در تهران و کرج می باشند. متخصصان و کارشناسان این آزمایشگاه ها، توانایی بسیار بالایی در انجام اقدامات و دستورات آزمایشگاهی داشته و این موضوع نیز سبب بالاتر بیش از پیش دقت آزمایش کرونا در منزل زعفرانیه خواهد شد. برای ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل زعفرانیه بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

call button submit

 

تست کرونا در منزل زعفرانیه با مجموعه هومکا

حال که با تست کرونا در منزل زعفرانیه و خدمات با کیفیت و تخصص بالای مجموعه هومکا در ارائه این خدمات آشنایی لازم را پیدا کرده ایم، نحوه استفاده از خدمات تست کرونا در منزل زعفرانیه با مجموعه هومکا و مسیرهای دسترسی به آن را به اطلاع شما خواهیم رساند.

مسیر اول برای درخواست و استفاده از خدمات تست کرونا در منزل زعفرانیه با مجموعه هومکا، تماس تلفنی با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ است تا هر فردی از هر جای تهران که نیازمند خدمات بود، با این شماره تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر استفاده از خدمات تست کرونا در منزل زعفرانیه را ثبت نماید. در صورت تماس با هومکا، کارشناسان مجموعه مشاوره های رایگان و جزئیات و نکات لازم برای استفاده از خدمات مذکور برای استفاده هر چه دقیقتر و بهتر از خدمات را شرح می دهند.

مسیر بعدی دریافت خدمات، مراجعه به سایت می باشد. با ورود به این سایت به راحتی می توانید درخواست خود را ثبت نمایید. پس از انجام این کار و در اسرع وقت کارشناسان هومکا برای مشاوره و انجام هماهنگی های لازم با شما تماس گرفته و پرستار مناسب را برای نمونه گیری به محل اعزام می نمایند. مجموعه‌ی خدمات درمانی، آزمایشی و مراقبتی هومکا همچنین خدماتی مانند تزریقات در منزل و پزشک در منزل را در اختیار مبتلایان قرار می‌دهد تا در دوره درمان و در بحبوهه بیماری نیاز به خروج از منزل نداشته باشند. از سوی دیگر خدمتی مانند فیزیوتراپی در منزل می‌تواند به بیماران کمک کند تا از دوران نقاهت پس از بیماری با آرامش و بهبودی دو چندان عبور کنند. برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل زعفرانیه بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل

 

هزینه تست کرونا در منزل زعفرانیه

هزینه تست کرونا در منزل زعفرانیه به نوع تست مورد نظر وابسته است. اطلاعات دقیق مربوط به هزینه تست کرونا در منزل زعفرانیه در سایت مجموعه هومکا قابل دسترسی می باشد. مجموعه هومکا قیمت خدمات خود را بر اساس مصوبات اعلام شده از سوی وزارت بهداشت تعیین می نماید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا می‌توان به دقت آزمایش کرونا در منزل اعتماد کرد؟
همانطور که می‌دانید مدت زیادی از حضور این ویروس در بین ما گذشته است و در این مدت دانشمندان، برای یافتن آزمایشات دقیق تشخیصی، تلاش بسیاری کرده‌اند. تا به الان می‌توان گفت که دقیق‌ترین تست موجود، همان تست پی سی آر است که بالاتر راجع به آن گفته بودیم. برخی از افراد این ‌گونه فکر می‌کنند که اگر حضوری به آزمایشگاه مراجعه کنند نتیجه‌ی مطمئن‌تری می‌گیرند و انجام تست کرونا درب منزل دقت بالایی ندارد. درحالی که اگر نکات گفته شده رعایت شود، انجام تست کرونا در خانه نه تنها تفاوتی با انجام آن در مراکز درمانی نخواهد داشت بلکه به مراتب مطمئن‌تر و ایمن‌تر از انجام آن در محیط شلوغ آزمایشگاه است.
آیا تست کرونا در منزل شامل بیمه می‌شود؟
بله. در صورتی که تمایل داشته باشید از خدمات بیمه تکمیلی خود استفاده کنید، قبض تست کرونا توسط آزمایشگاه برای تست شما صادر می‌شود.
چه مدت باید منتظر نتیجه‌ ی تست کرونا در منزل بمانیم؟
بدون شک در این شرایط، به وجود آمدن علائم در هر فردی، سبب ایجاد نگرانی و اضطراب در او خواهد شد. ما در مجموعه هومکا برای اطمینان هرچه سریعتر افراد از سلامت خود و کاهش استرس و نگرانی آن‌ها، نتیجه آزمایش کرونا در منزل را ۱۲ یا ۲۴ یا ۴۸ ساعت ( به انتخاب شما ) پس از انجام نمونه‌گیری ارائه خواهیم داد.
آیا خانم های باردار باید برای انجام تست کرونا در محل اقدام کنند؟
پروتکل‌های مربوط به صلاحیت و انجام آزمایش در دوران بارداری بر اساس اینکه در کجا زندگی می کنید متفاوت است. با این وجود، توصیه های سازمان جهانی بهداشت این است که خانم های باردار با علائم کووید ۱۹ باید برای انجام تست اولویت بندی شوند. اگر آنها دارای ویروس کرونا تشخیص داده شوند، ممکن است به مراقبت های خاص پزشکی نیاز داشته باشند.
اگر کسی در خانواده دچار بیماری کرونا شد چکار کنیم؟
اگر عضوی از اعضای خانواده تان به سختی بیمار شد برای مراقبت های پزشکی اقدام کنید. یک فرد بزرگسال در خانه با شماره اضطراری مرکز محلی یا ملی مربوط به بیماری کرونا تماس بگیرد تا توصیه های لازم را برای دریافت نحوه دریافت مراقبت های پزشکی جویا شود. اگر ثابت شد که عضو خانواده شما مبتلا به بیماری کرونا است، شما و سایر افرادی که در تماس با فرد بیمار بوده اند باید علامت سلامتی خود را مرتبا چک کنید، و خود قرنطینگی را برای مدت ۱۴ روز تا زمان احساس سلامتی ادامه دهید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل